Τετάρτη, 5 Απριλίου 2017

Ζωγραφισμένα και κεντημένα.

Αυτά τα 2 μαξιλαράκια δημιουργήθηκαν
μετά από τη διάθεσή μου να μιμηθώ την τεχνική και τη σχεδίαση της φίλης
 ΤΖΕΝΗΣ ΜΙΓΚΟΥ,
που ζωγραφίζει και κεντάει μόνη της διάφορα μοναδικά και ξεχωριστά κομμάτια. 


 Τη δουλειά της Τζένης τη γνώρισα στο facebook, 
προσωπικά δεν την γνωρίζω,
 αλλά την θαυμάζω απεριόριστα
για τις ομορφιές που σκαρώνει ασταμάτητα. 

Δειλά - δειλά ξεκίνησα κι εγώ την προσπάθειά μου 
και το αποτέλεσμα οφείλω να ομολογήσω πως μου άρεσε. 

Έτσι μόλις τα μαξιλαράκια ολοκληρώθηκαν 
και συνάντησαν τον καναπέ που τους ταίριαζε, 
με περίσσια περηφάνεια πόζαραν για να φωτογραφηθούν. 

Ελπίζω όσες γνωρίζετε τη δουλειά της Τζένης να με κρίνετε επιεικώς. 

Τα μαξιλαράκια  έχουν μέγεθος 50cm X 50cm.

Kεντήθηκαν σε καμβά ταπετσαρίας και κεντήθηκαν με κλωστές μουλινέ DMC. 
To κόστος δυστυχώς ήταν αρκετά μεγάλο 
γιατί άθελά μου μπλέχτηκα με μεγάλη γκάμα χρωμάτων, 
αλλά δεν πειράζει, χαλάλι. 

Eδώ τα βλέπετε φωτογραφημένα 2η φορά 
γιατί το κάτω μέρος τους κρύβεται
όταν η φωτογραφία δεν είναι προοπτική από κάτω προς τα πάνω. 














12 σχόλια:

  1. Φλώρα μου είναι πανέμορφα, μπράβο! Έργα τέχνης!
    Για το κόστος δεν ξέρω (αν και μπορώ να φανταστώ μέσες-άκρες), η δουλειά που έχουν όμως... και οι τόσες λεπτομέρειες... τι να πω, χαρά στην υπομονή σου!
    Φιλιά και καλή συνέχεια να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εντάξει... τι να πω; Φανταστικά κομμάτια, ανυπέρβλητη τεχνική και τέλεια χρώματα.
    Συγχαρητήρια θερμά Φλώρα μου, να τα χαρείτε και να τα καμαρώνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μοναδικά κομμάτια, ανεκτίμητα!!!!!!
    Γεια στα χεράκια σου Φλώρα μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα!Πολλά μπράβο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια στα χέρια σου Φλώρα !!!!! Είναι καταπληκτικά και μοναδικά βεβαίως !!!! Να τα χαρείς καλή μου και συνέχισε γιατί έκανες θαύματα !!!!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλαίσθητα!!!!!!

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγνωμη θες να πεις οτι αυτα τα ζωγραφισες στο χερι και μετα τα κεντησες;;; Ουαου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κέντησες ζωγραφίζοντας και ζωγράφισες κεντωντας!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα τα μαξιλάρια σου, Φλώρα μου! Γειά στα χεράκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και κούραση και κόστος, αν κρίνω από τις λεπτομέρειες. Το αποτέλεσμα είναι όμως έργο τέχνης και σε δικαίωσε!
    Καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραία χρώματα, το αποτέλεσμα είναι υπέροχο! Άξιζε όλο αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φλώρα μου χάρμα οφθαλμών τα υπέροχα μαξιλάρια σου !!! Υπέροχος σχεδιασμός, δεν παύεις να με εκπλήσσεις με τα ταλέντα και τις δεξιότητές σου, θαυμάσια χρώματα, εκπληκτικό αποτέλεσμα ....Να τα χαρείς με υγεία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή