Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2016

Eρωτική εξομολόγηση με μαντινάδες - μαξιλαράκια δειγματολόγια

Δύο ζευγαράκια στο πάρκο.
Δυο παράλληλες ιστορίες άλλης εποχής.
Δυο πλατωνικοί έρωτες βρίσκονται στο ξεκίνημά τους.
Ίσως να είναι ένα απ' τα πρώτα ραντεβού,
εκείνα τα παλιά τα ρομαντικά,
μακριά απ' τα αδιάκριτα βλέμματα,
σ' ένα πάρκο ανάμεσα σε χρώματα κι αρώματα λουλουδιών....



Και στις δύο περιπτώσεις
εκείνος  είναι κομψός και προσεγμένος νεαρός
κι εκείνη μια γλυκύτατη  και πανέμορφη κοπέλα.
Η νιότη κάνει τις  καρδιές να σκιρτούν σε κάθε αντάμωμα.
Εκείνος της προσφέρει ένα μπουκέτο λουλούδια και
τα χέρια ενώνονται  δειλά για μια βόλτα,
για ένα περπάτημα μαζί....






Και τότε εκείνος αποφασίζει να εκδηλώσει τα συναισθήματά του
και της απαγγέλει:

"Ήθελα να 'μουνα κισσός και να 'σαι κυπαρίσσι
ν' αγκαλιαστούμε να μη μπορεί κανείς να μας χωρίσει."



Κι ο άλλος όμως νεαρός έχοντας  μια αντίστοιχη διάθεση
σταματάει και της σιγοψιθυρίζει:

"Ροδοπλασμένη κοπελιά, ανθέ του παραδείσου,
ο θάνατός μου κι η ζωή βούληση είν' δική σου."


Τα μαξιλαράκια αυτά ανήκουν σε μια ενότητα κεντημάτων 
που ξεκίνησε στην προηγούμενη από αυτήν ανάρτηση 
και είχε θέμα:

Για τα συγκεκριμένα μαξιλαράκια 
πήρα την έμπνευση από ένα πανέμορφο δειγματολόγιο 
της φίλης μας blogger Κλαυδίας ( katoapotinakropoli.blogspot.gr),
το οποίο εμπλούτισε με μια καταπληκτική  ερωτική μαντινάδα,
Εγώ το λάτρεψα απ' την πρώτη στιγμή
 που  το βρήκα δημοσιευμένο στη σελίδα της στο facebook στη διεύθυνση:


Για τη σύνθεσή τους χρησιμοποίησα πολλά  στοιχεία
 απ' τα δειγματολόγια της Anna's Field 
και όχι μόνο,
τα τοποθέτησα πάνω στο ύφασμά μου,  
τα εμπλούτισα με μπορντούρες και 
 επιπλέον στοιχεία, 
που βρήκα διάσπαρτα στο διαδίκτυο 
- συγκεκριμένα στο pinterest -
 και θεώρησα πως ταίριαζαν στην κεντρική ιδέα του θέματος.

Η ανάρτηση αυτή είναι αφιερωμένη σε όλους όσους αξιώθηκαν 
να ζήσουν έναν πλατωνικό και ρομαντικό έρωτα 
στην πρώιμη νιότη τους.

18 σχόλια:

  1. Τί να πω για τα μαξιλάρια σου Φλώρα μου;
    Χάρμα οφθαλμών.
    Όσο για τον Πλατωνικό έρωτα σε νεαρή ηλικία, είναι όντως πολύ δυνατός κι αξέχαστος.
    Ευτυχώς εγώ τον παντρεύτηκα και δοξάζω τον Θεό γιαυτό.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ κυρία Φλόρα, τι ομορφιά είναι αυτή; Χρώματα κι λέξεις μπερδεύτηκαν γλυκά και ύμνησαν το Έρωτα. Καταφέρνετε κάθε φορά και μας δείχνετε με τον πιο γλυκό τρόπο, πως μπορείς να ταιριάξεις ένα απλό εργόχειρο με τις μεγάλες αλήθειες της ζωής. Υποκλίνομαι........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαντινάδες με κεντητά!!! Υπέροχη δουλειά ! Με τόσο ρομαντισμό!!!Φιλιά πολλά Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα και μοναδικά, γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τη όμορφα πράγματα που φτιάχνεις Φλωρά μου ...πανέμορφα , υπεροχή δουλεια !!
    καλή συνεχεία και καλό Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο έρωτας πλατωνικός ή όχι τιμήθηκε με το παραπάνω στα υπέροχα κεντημένα μαξιλάρια σου με τις καταπληκτικές μαντινάδες !!! Πόσο ξεχωριστό και μοναδικό κάθε εργόχειρό σου Φλώρα μου !!! Χαίρομαι να τα κοιτάζω και να τα διαβάζω ....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα και τα δυο μαξιλαράκια, Φλώρα μου!!!
    Γειά στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο μα πόσο όμορφα είναι τα μαξιλάρια σου Φλώρα !!! Και αυτά αλλά και της προηγούμενης ανάρτησης είναι χάρμα οφθαλμών !!! Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κειμήλια σωστά! Θα γράψουν και θα μείνουν στην ιστορία αυτά τα μαξιλάρια σου!
    Αχ τα χρυσά σου τα χεράκια τι ομορφιές έφτιαξαν Φλώρα μου!
    Και πολύ ωραίοι συνδυασμοί χρωμάτων. Καμιά κεντηστική μηχανή δεν θα έβγαζε τόσο αλφαδιασμένα και αψεγάδιαστα!
    Χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα και πολύ ωραία δουλεμένα !!!!
    Μπράβο Φλώρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντυπωσιακά καλλιτεχνήματα και με σημασία!
    Καλή συνέχεια στη δημιουργική σου ευφορία,
    αγαπητή μου Φλώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αριστουργήματα!!!!!!
    Πόσο σε ζηλεύω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι υπέροχα μαξιλαράκια και όμορφες μαντινάδες γεμάτες ερωτισμό και πάθος! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μου έλειψες, εσύ και τα πλεκτά σου, τα πανεμορφα
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε.
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η έκφραση, "κέντησες" με λόγια και πράξεις, ταιριάζει απίστευτα σ' αυτή τη τρυφερή ανάρτηση!
    Ευχαριστούμε για την αφιέρωση, μια και έχω ζήσει έναν υπέροχο πλατωνικό έρωτα για 7 χρόνια!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς Φλόρα μου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. μαντινάδες και σταυροβελονια μας κάναν να ονειροπολουμε....
    καλο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εδώ και ωρα κανω περιήγηση στις αναρτήσεις σου Φλωρα μου πόσα έχασα τόσο καιρό έχω να σε επισκεφτώ φίλη μου... τι θαυμασια κεντηματα ήταν αυτά; και οι μαντιναδες όλες απο τις όμορφες και γνωστες εδω στην Κρητη και τι ωραιες ιδέες τα σπιτακια ... τα ζευγαρια.. οι μαντιναδες ... κεντησες κυριολεκτικα Φλωρα μου... σόρυ για το αργό της επισκεψεις αλλα με αποζημιωσες και καταευχαριστήθηκα το σεριανισμα .. να είσαι καλά και να κανεις παντα τόσο όμορφα αριστουργήματα... να περνας όμορφα Φλωρα μου καλο φθινόπωρο να περασεις φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή