Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2016

Δειγματολόγια μαξιλάρια και ύμνος στη φιλία.


Για τον καλύτερό σας φίλο ετοιμάστε την πιο αναπαυτική σας,
κουνιστή  αν είναι δυνατόν, πολυθρόνα.
Βάλτε της μαξιλάρια  μαλακά και φουσκωτά
κεντημένα με δειγματολόγια που υμνούν τη φιλία
και είναι σίγουρο ότι ο φίλος ή η φίλη σας
θα εκτιμήσει την περιποίησή σας και θα καταλάβει
πόσο ξεχωριστός ή ξεχωριστή είναι για εσάς 
και πόση αξία δίνετε στη φιλία.

Κοντινή φωτογραφία απ' το μαξιλάρι της πλάτης.

Κοντινή φωτογραφία απ' το μαξιλάρι του καθίσματος.
Τα δύο παραπάνω μαξιλάρια που στολίζουν την πολυθρόνα αυτή
βασίζονται  σε μια ιδέα της Anna Field,
όμως έχουν  τροποποιηθεί κατά 80%,
ώστε να προσαρμοστούν στο μέγεθος της συγκεκριμένης πολυθρόνας.
Επίσης έχουν συλλεχτεί και τοποθετηθεί ανάμεσα στα βασικά κομμάτια του σχεδίου διακοσμητικά μοτίφ και στοιχεία από πολλές πηγές του διαδικτύου
Δικές μου πινελιές με πολλά δικά μου στοιχεία ολοκλήρωσαν τη σύνθεση.
(Όπως από παλιά γνωρίζετε "Φλώρα" σημαίνει "δεν αφήνω τίποτα απείραχτο!!!")
Γενικά τα δειγματολόγια συνίστανται από πολλά διαφορετικά στοιχεία 
καθώς και γραμματοσειρές.

Τα μαξιλάρια έχουν κεντηθεί με 23 χρώματα κλωστών μουλινέ DMC
πάνω σε εταμίν ΑΙDA.

Οι παρακάτω φωτογραφίες δείχνουν ευκρινέστερα
τα διάφορα τμήματα των δυο μαξιλαριών.









Αυτό το καλοκαίρι θα σας παρουσιάσω 
κι άλλα κομμάτια δειγματολογίων 
της ίδιας πάντα λογικής 
που υμνούν διάφορα σημαντικά θέματα της ζωής.

16 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΑ !!!!!!! Μπράβο , Φλώρα !!!!!!!! Τέλεια δώρα για φίλους - φίλες !!!! Οι συνδιασμοί που έκανες μου αρέσουν πολύ !!!!! Καλό καλοκαίρι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μένω άφωνη!!!! Κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό!!!! Σίγουρα δεν θα υπάρξει φίλος χωρίς χαμόγελο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόνο ανυπέρβλητο θαυμασμό μπορώ να εκφράσω για τις εκπληκτικές δημιουργίες σου !!! Οι παρεμβάσεις σου στο αρχικό σχέδιο τόσο εμπνευσμένες, τόσο ιδιαίτερες, τόσο θαυμάσιες!!!Μαξιλάρια ονειρεμένα και μοναδικά χάρη στο μεράκι και το εξαιρετικό σου γούστο, δε χορταίνω να τα θαυμάζω !!!Σε παρακαλώ θα ήθελα τις γραμματοσειρές που τόσο θαυμάσια έχεις εντάξει στο κέντημα....!!! Σε φιλώ ξετρελαμένη .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο από φωτογραφίες Κλαυδία μου, γιατί τις έφτιαχνα κεντώντας και ξεσηκώνοντας από λατινικές γραμματοσειρές. Παρακάτω έχω απάντηση σχετικά και στη Ρένα.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φλώρααααααα!!!!!
    Τί υπέροχα μαξιλάρια κι έχω και κουνιστή πολυθρόνα για τους φίλους!
    Σίγουρα θα χρειαστώ βοήθεια, αν θέλεις μου δίνεις τις γραμματοσειρές και πρέπει να στρωθώ να τα φτιάξω.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oι γραμματοσειρές είναι αντιγραφή απ' το διαδίκτυο κάποιων λατινικών γραμματοσειρών όσον αφορά τα γραμματα που είναι ίδια. Τα υπόλοιπα ελληνικά που δεν υπάρχουν στα λατινικά τα προσάρμοσα μόνη μου πχ το Γ είναι σαν το F χωρίς την κεντρική γραμμή. Το Π είναι ανάποδο το U. Το Θ είναι το Ο με γραμμή στη μέση... κ.ο.κ. βέβαια πάντα στηριζόμενη στα βασικά στοιχεία της αρχικής λατινικής γραμματοσειράς. Δυστυχώς τα φτιάχνω κεντώντας οπότε δεν έχω κρατήσει τα σχέδια. Επιπλέον ξεσηκώνω απευθείας απ΄την οθόνη του υπολογιστή οπότε δεν τα έχω ούτε τυπωμένα.

      Διαγραφή
  6. Κέντησες ένα αριστούργημα Φλώρα !!!!!!
    Υποκλίνομαι !!!!!!!!!!!!!!!
    Εύγε !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαρά σ' όσους έχουν τέτοια φίλη!
    Δυσκολεύομαι να βρω το επιφώνημα ή το επίθετο που θα εκφράσει το θαυμασμό μου!
    Δεν είχα ιδέα για την τεχνική αυτή και ομολογώ πως μου φαίνεται απίστευτα χρονοβόρο και επίπονο να μεταφέρεις σε καμβά όλο αυτό το υπέροχο θέμα!
    Είσαι πανάξια γυναίκα Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πανέμορφα τα μαξιλάρια ...πραγματικά πολύ ομορφο ...το ειδα και στο
    F.B και το θαύμασα ...Καλή συνεχεία ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα τα μαξιλάρια σου Φλώρα μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά είμαι πολύ τυχερή που μπορώ και θαυμάζω όποτε θέλω αυτά τα αριστουργήματα τα οποία είναι πολύ πιο όμορφα όταν τα βλέπεις από κοντά!
    Όπως πάντα έγραψες πάλι(sorry,κέντησες πάλι) Φλώρα!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φλώρα μου θαυμάζω τα μαξιλάρια σου, είναι τέλεια! Και αυτό "Αν δεις φίλο χωρίς χαμόγελο δώσ' του ένα δικό σου" τι ωραίο μήνυμα.
    Μπράβο Φλώρα μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. και εγω Φλωρα μουμε τον θαυμασμο μου για την υπομονη ξερω οτι θελει παρα πολύ να φτιαχτουν αυτα τα αριστουργηματα θα σταθω και στο μυνημα του χαμογελου.. τι ομορφο..!!!!
    γεια στα χερια σου φιλη μου... τι χαρα ειναι οι φιλιες που κρατουν μια ζωή..!!! να περνας ομορφα οτι και να νεις και θα περιομενουμε κι αλλα... να μας δίξεις φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή