Κυριακή, 20 Μαρτίου 2016

Τώρα κάθε φωτογραφία γίνεται σχέδιο σταυροβελονιάς

Κορίτσια, 
αυτό που ψάχναμε τόσο καιρό πριν 
το βρήκα εντελώς τυχαία σερφάροντας.
Σε 3 απλούστατα βήματα.....,
αφού προηγουμένως μπούμε στο http://www.pic2pat.com ,
μπορούμε να κάνουμε κάθε φωτογραφία μας 
σχέδιο για σταυροβελονιά. 
Και για του λόγου το αληθές
βρήκα αυτήν την εικόνα στο internet 

και με 3 κινήσεις την μετέτρεψα  σε  σχέδιο κεντήματος
(αφού διάλεξα με πόσα χρώματα θα αποτυπωθεί το σχέδιο, 
σε τι διαστάσεις  και με πόσα τετραγωνάκια ανά cm).


Kαι ακόμη ένα  παράδειγμα που η αρχική εικόνα:


μετατράπηκε σε:


Με αυτόν τον τρόπο φίλες μου 
πανεύκολα μπορούμε να μετατρέψουμε  
οποιαδήποτε ελληνική γραμματοσειρά 
σε σχέδιο κεντήματος
ώστε να χρησιμοποιηθεί στα δειγματολόγιά μας. 
Παράδειγμα:
μετατράπηκε σε: 


Στην περίπτωση των γραμμάτων 
το σχέδιο βγήκε σε περισσότερα του ενός χρώματα 
απλά επειδή μεγένθυνα τη λέξη 
και θάμπωσε.
Κι ακόμη ένα παράδειγμα όπου το 
έγινε:


Να και μια ολόκληρη γραμματοσειρά
που έγινε:


Μέχρι και πορτρέτα μπορείτε να κεντήσετε πανεύκολα.
Παράδειγμα μια φωτογραφία μου 
και μάλιστα πολύ θαμπή 


μετατράπηκε σε:


Tελειώνω με ένα τριαντάφυλλο 


που μπορεί να κεντηθεί με μικρή ανάλυση όπως αυτή 


ή με μεγαλύτερη που θα το κάνει πιο πολύπλοκο και πιο ρεαλιστικό.



Φίλες μου 
παίξτε με την εφαρμογή αυτή 
και πειραματιστείτε.
Σίγουρα θα σας αρέσει 
και επιπλέον θα είναι χρήσιμη.
Σε όλες τις κεντήστρες φίλες 
εύχομαι καλή δουλειά.








17 σχόλια:

  1. Καλά Φλώρα, επειδή έχω πάθει πλάκα....... σ αφήνω και τρέχω !!!!
    Ευχαριστώωωωωωωωωω !!!!! Φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το δοκίμασα και ενθουσιάστηκα !!!!!! Είχα βρεί και άλλα παρόμοια site με οδηγίες αλλά ήταν πολύ περίπλοκες και το αποτέλεσμα δεν ήταν τόσο καλό .
    Τώρα μπορούμε να φτιάξουμε άπειρες γραμματοσειρές !!!!!!
    Μπράβο , Φλώρα !!!!! Ευχαριστούμε !!!!! πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό..βρε λες να αρχίσω να κεντάω ό, τι φωτογραφίζω?
    Υπέροχο!!
    Α και χαίρω πολύ...δε νομίζω να σε είχα ξαναδεί!!
    Στα αλήθεια χάρηκα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό είναι πέραν κάθε φαντασίας Φλώρα μου !!! Μα η τεχνολογία εξελίχθηκε τόσο πολύ !!! Τέλειο !!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι λες τώρα!Τι λες τώρα Φλώρα!
    Μου άρεσε τόσο πολύ το πρόγραμμα,που κατέβασα άρον,άρον......την φωτό
    της κατσίκας του γείτονα στην Άνδρο(ξέρεις εσύ) και τις έκανα ένα ωραιότατο κουστουμάκι τίγκα στην σταυροβελονιά.
    Φλώρα βάζω εγώ το κοστουμάκι της κατσίκας,βάζεις εσύ το κέντημα του;χα,χα
    Τις φιλούες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικό!
    Θα το δοκιμάσω σίγουρα.
    Μου φαίνεται ήρθε ο καιρός να κεντήσω ένα sampler με ελληνικά γράμματα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικά φανταστικό!! Σ΄ευχαριστούμε πολύ που το μοιράστηκες μαζί μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο και πολύ χρήσιμο για όσες κεντούν.
    Χάρηκα πολύ που σε είδα στη φωτογραφία!
    Να είσαι καλά, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοίτα, ρε παιδί μου, τι κάνει η τεχνολογία!!!!
    Η χαρά της κεντήστρας!!! Σ' ευχαριστούμε, Φλώρα μου, είναι καταπληκτικό!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρωτα χαηκα που σε είδα... Φλωρα μου καλέ τι κουκλα εισαι;.. μετα εμεινα με το στομα ανοιχτό... καλα τα έχεω απιξει με την τεχνολογία ... να δουμε ως που θα φτασει φίλη μου παντως μας λύνει τα χερια η συγκεκριμενη εφαρμογή. ε; σε ευχαριστουμε θα αποθυκεσυω το λινκ... να έχεις μια χαμογελαστη εβδομαδα... σου αφήνω φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο!
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιατί αυτή η εφαρμογή μου έλειπε μόνο για να πιάσω τα ντεμισέ και τους καμβάδες. Τώρα βέβαια το πορτρέτο σου ευχαρίστως θα το κεντούσα, να σε κάνω κάδρο να σε βλέπω! Αχ Φλώρα μου γλυκιά κι ανήσυχη, πολύ συγκινήθηκα που σε είδα έστω και φωτογραφικώς. Και η φωτογραφία σε αδικεί πολύ έχω να πω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλεια εφαρμογή για όσες κεντούν! Το πανηγύρι της κεντήστρας θα γίνει!
    Έχουμε να δούμε ωραία έργα σύντομα, αυτό είναι σίγουρο!
    Χάρηκα πολύ που σε είδα Φλώρα μου!!!
    Καλή εβδομάδα και καλή 'Ανοιξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ουάου!!! ήδη έχω κατενθουσιαστεί!!! θα το δοκιμάσω!!! ευχαριστούμε πολύ Φλωρίτσα!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαγικό !!! Θα αλωνίσω τις γραμματοσειρές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπεροχα ...πολυ καλα ..ευχαριστω πολύ που την πληροφορία ..
    να σαι καλα ...καλή συνεχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή