Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2016

Με έντονα χρώματα....

Το μεγάλο τραπεζοκαρέ
Ποτέ ένα σχέδιο όταν πέσει στα χέρια μου 
δεν ξέρει πως θα καταλήξει. 
Όπως πάντα άλλαξα το αρχικό σχέδιο
και τα χρώματά  του  με άλλα  σχετικά έντονα
σύμφωνα με τη δική μου άποψη . 
Το κέντημα κεντήθηκε σε καμβά Νο 7 
με  κλωστές κοτόν περλέ DMC κουβαράκια. 
Μετά από 6 μήνες δουλειά 
και μεγάλη αμφιβολία για το αποτέλεσμα, 
καθ' όλη τη διάρκεια που το κένταγα, 
ένα ακόμη σετ ολοκέντητο με σταυροβελονιά 
και γεωμετρικό επαναλαμβανόμενο σχέδιο,
έφθασε στο τέλος του. 
Απαρτίζεται από τέσσερα κομμάτια:
μεγάλο τραπεζοκαρέ, μεγάλη τραβέρσα
και δύο μικρά καρεδάκια.
Φοδραρίστηκε, δέχτηκε και την τρέσα του 
και μοστράρει για εσάς γεμάτο καμάρι. 


η τραβέρσα


λεπτομέρεια του σχεδίου

το μικρό καρεδάκι

 Δεν ξέρω πόσο σύντομα θα τα ξαναπούμε, 
αλλά σίγουρα, αν είμαστε καλά, 
θα τα ξαναπούμε. 
Ως τότε να είστε όλοι και όλες καλά.

21 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψουν αυτή την ομορφιά.
    Μπράβο Φλώρα μου, γεια στα χέρια σου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμμ.... σκέτο αριστούργημα! Μου θυμίζει παραστάσεις από αραβουργήματα.
    Μπράβο στην υπομονή και στα χρυσά σου χέρια Φλώρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο !!! Γεια στα χέρια σου !!!
    Ένα ακόμη αριστούργημα στη συλλογή σου !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έντονα χρωματα και υπέροχα σχέδια
    μπραβοοοοο

    καλο σκ
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φλωρουκο μου ειναι πανεμορφο! Πολυ του πανε τα εντονα χρωματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φλωρουκο μου ειναι πανεμορφο! Πολυ του πανε τα εντονα χρωματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα μου άρεσε πολύ και σε χαλί! Χαχα! Φιλιά και καλό να περνάς Φλωρούκο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πω πω δουλειά!!!!!!!!!!!!!!!!
    Είναι εξαιρετικό το "σετ" και τα χρώματα πανέμορφα. Είσαι χρυσοχέρα... διατί να το κρύψωμεν άλλωστε! Με γεια σου και να το χαρείς.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεύω τα γεμάτα κεντήματα. Το βρίσκω καταπληκτικό. Να το χαρείς με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λατρευτό με χρώματα που ξεκουράζουν
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι υπέροχο ένα αριστούργημα.Γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φοβερή δουλειά! Γειά στα χέρια σου, Φλώρα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φλώρα μου πολύ ωραίο!
    Να ΄σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφο και ανεκτίμητο!
    Γεια στα χέρια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλειο Φλώρα μου, τέλειο !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πω πω δουλειάααα!!! Μπράβο στα χρυσά σου τα χεράκια, Φλώρα μου!
    Να είσαι καλά, να περνάς καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αριστούργημα!!!!!!! Ανεκτίμητης διαχρονικής αξίας!!!!
    Γεια στα χέρια σου!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. μου αρέσουν τόσο πολύ τα κεντήματα με dmc!! έφτιαχνε πολλά η μαμά μου, με αυτά μεγάλωσα και έτσι έμαθα να τα αγαπώ! πολύ όμορφο το σχέδιο σου, μου αρέσει που το έκανες πιο ζωηρό!! καλό Σ/Κ, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι πολύ όμορφο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το έχω δει εγώ αυτό Φλώρα;
    Γιατί αν δεν μου το έδειξες έρχομαι εδώ και τώρα για καφέ με κουλούρια(από τα χεράκια σου βεβαίως,βεβαίως)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφα κι αυτά!!
    Γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή