Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2015

Αγιο - Βασιλιάτικες κάλτσες για το κάλεσμα "Χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι 2015" του blog "stars and icicles"


Τα Χριστούγεννα βρίσκονται προ των πυλών. 
Σε ένα μήνα περίπου θα τρέχουμε και δεν θα φτάνουμε 
για τις καθιερωμένες ετοιμασίες, το στόλισμα του σπιτιού
και γενικώς κάθε φροντίδα εν όψει της μεγάλης γιορτής. 
Κι επειδή όλα δεν μπορούν να γίνουν την τελευταία στιγμή 
και κυρίως αυτά που έχουν να κάνουν με κατασκευές 
και θέλουν το χρόνο τους, είπα ν' αρχίσω νωρίς φέτος.
Έτσι ξεκίνησα βρίσκοντας κάτι ξεχασμένα ρεταλάκια από εταμίν.
Με μια πρώτη ματιά φάνηκε ότι ήταν αρκετά μεγάλα
για να γίνουν διακοσμητικές κάλτσες Αγιοβασιλιάτικες.

























Στη συνέχεια βρήκα στο internet 
μερικά Χριστουγεννιάτικα σχεδιάκια με σχετικά λίγη δουλειά.
Απ' αυτά διάλεξα έναν Αγιο - Βασίλη 
κι ένα αλογάκι παιχνίδι.













Βρήκα  κλωστή κόκκινη - μπορντώ μεταλλική
(κι αυτή από περίσσευμα προηγούμενων κεντημάτων)
και ξεκίνησα δουλειά....
Με ένα στυλό ζωγράφισα το περίγραμμα Αγιοβασιλιάτικης κάλτσας 
εις διπλούν, γιατί δύο θα ήταν οι κάλτσες που θα έφτιαχνα.
Αποτύπωσα με βελονιά κομπλέν πάνω στο εταμίν 
τα δύο σχεδιάκια που είχα διαλέξει
κι έπειτα εμπλούτισα  τις κάλτσες  με ότι ερχόταν στο μυαλό μου....
μικρές εύκολες μπορντούρες, αστεράκια
αλλά και ευχές για την χρονιά που θα έρθει.





















Αφού τελείωσε η κεντητική εργασία
αγόρασα ένα κατακόκκινο ύφασμα 
ώστε να γίνουν με αυτό τα πίσω κομμάτια απ' τις  κάλτσες 
αλλά  και για να αποτελέσει τη φόδρα της κάθε μιας.
Για το λόγο αυτό κόπηκαν απ' το  κόκκινο ύφασμα 
έξη κομμάτια στο σχήμα της Αγιο - Βασιλιάτικης κάλτσας, 
- τρία για κάθε μπότα.
Ένα φαρδύ κόκκινο σατέν λοξό ρέλι 
ανέλαβε να συνδέσει το μπρος με το πίσω κομμάτι της κάλτσας 
 και τα δύο  ενδιάμεσα κομμάτια που είχαν το ρόλο της φόδρας.
Η δουλειά τελικά δεν ήταν λίγη, 
γιατί χρειάζεται προσοχή στη λεπτομέρεια
και χρόνος αρκετός  για τη συναρμολόγηση.
  
Όμως η ικανοποίηση  απ' το τελικό  αποτέλεσμα
είναι αυτή που στο τέλος σβήνει κάθε ίχνος κόπου.

Αυτή η κατασκευή μου 
είναι η συμμετοχή μου  στο κάλεσμα 
του blog "stars and icicles",
που και για φέτος ανέλαβε να διοργανώσει η φίλη μας Κάτια.









24 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι μπότες σου Φλώρα !!!
    Μας βάζουν για καλά στο πνεύμα των Χριστουγέννων !!!
    Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταστική κατασκευή Φλώρα μου πολύ καλοδουλεμένη!
    Με το καλό να έρθουν τα Χριστούγεννα για να τις κρεμάσεις. Καλή επιτυχία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο τραπέζι της κουζίνας έχω το σουπλά που μου είχες δωρίσει, με κεντημένο το όνομά μου. Θυμάσαι;
    Κάθε πρωί με καλημερίζει και μου θυμίζει πόσο χρυσοχέρα και ταλαντούχα είσαι.
    Βλέποντας τις μπότες που κέντησες, το μυαλό πήγε συνειρμικά εκεί. Στα ωραία σου και στα θαυματουργήματά σου! Εξαίσιες οι χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου Φλώρα μου. Και του χρόνου να είσαι καλά εύχομαι ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το……."στη συνέχεια βρήκα στο internet
    μερικά Χριστουγεννιάτικα σχεδιάκια με σχετικά λίγη δουλειά", με τρελαίνει Φλώρα!
    Δηλαδή ποια σχεδιάκια θεωρείς εσύ ότι έχουν πολύ δουλειά;χα,χα,χα
    Εξαιρετική η φωτογράφιση των δημιουργιών σου
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρετε. Τα έργα σας είναι κομψό.
    Χαιρετίσματα από την Ιαπωνία. ruma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειναι πανεμορφα
    καλη συνεχεια στα εργα σας
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. για αλλη μια φορα μας μαγευεις χρυσοχερα μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι κάλτσες έγιναν υπέροχες. Χαλάλι ο κόπος σου. Και είναι τέλεια δώρα για φίλους και συγγενείς!!!
    Χρυσοχέρα μου, σου στέλνω την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ βρε χρυσοχέρα που με όλα καταπιάνεσαι και τα κάνεις θαύμα!
    Και του χρόνου Φλωρούκο μου!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες, καλοδουλεμένες, ξεχωριστές και πρωτότυπες!
    Μπράβο, Φλώρα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όμορφες οι μπότες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφες, με ωραίο γούστο,με πολλή δουλειά και Μπράβο σου, Φλώρα!
    Νωρίς νωρίς μας έβαλες σε Χριστουγεννιάτικο κλίμα...
    Να είσαι καλά και του χρόνου!
    Φιλάκια με τρυφερή αγκαλιά!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι Αγιοβασιλιάτικες κάλτσες-μπότες Φλώρα μου!
    Διάβαζα και κοιτούσα τις φωτογραφίες και σοκαρίστηκα όταν συνειδητοποίησα πως ετοιμαζόμαστε για το 2016!!!
    Πως περνά έτσι ο χρόνος...
    Σαν χθες μου φαίνεται ότι ήταν Πάσχα...
    Πω πωωω 2016!!

    Πολλά πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απίθανες οι καλτσομποτίτσες σου Φλωρίτσα μου!!!! Για πότε έρχονται τα Χριστούγεννα!!! Τα περιμένω με χαρά!!! Φιλιά πολλάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με ξετρελαίνουνε οι χριστουγεννιάτικες Μπότες !!! Πάντα μου αρέσανε περισσότερο από όλα τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια και οι δικές σου είναι μοναδικές !!! Ετοιμάζω κι εγώ τις δικές μου σιγά σιγά, γιατί είναι πανέμορφες μεν έχουνε αρκετή έως μπολικη δουλειά, δε......όμως εσένα δε σε πτοεί ο α[αιτούμενος κόπος, ότι αποφασίζεις να φτιάξεις είναι καλόγουστο, καλοδουλεμένο και με πολλήηηη δουλειάαααα.....Φιλιά Φλώρα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΟΙ κεντημένες σου μπότες έχουν δικό τους χαρακτήρα , είναι ωραία δουλεμένες και μακάρι οι ευχές που τις συνοδεύουν να εισακουστούν !!!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφα αυτοσχεδίασες τα μοτίβα,τις χριστουγεννιάτικες μπότες,που μας υπενθύμισες ότι σιγά-σιγά έρχονται τα Χριστούγεννα!!!!!!!! Την καλημέρα μου, με ευχάριστες δημιουργικές στιγμές!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γειά στα χέρια σου, Φλώρα μου!!!!! Το κάθε σου εργόχειρο είναι πραγματικά ξεχωριστό!!!
    Καλή συνέχεια με τις Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν έχω ιδέα από κέντημα, αλλά μου άρεσε η δουλειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα ερωτεύτηκα με τη μια, επειδή με γυρνούν πίσω στα παιδικά χρόνια...
    Καλή επιτυχία στο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι. Πολλά φιλιά Φλωρούκο και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απίθανες οι μποτούλες, Φλώρα!! Αυτό που εμφανίζεις το τόσο λεπτομερές και λεπτοδουλεμένο κέντημα σαν κάτι ...απλό και καθημερινό, με ξετρελαίνει!!!! Καλή επιτυχία στο όμορφο πανηγύρι!! Φιλιά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φλώρα ,το σχέδιο σου φάνηκε εύκολο και γρήγορα το τελείωσες αλλά τα υπόλοιπα δεν είχαν και λίγη δουλειά !!!Το αποτέλεσμα πανέμορφο ,θα στολίσει υπέροχα το χώρο σου .Καλή συνέχεια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχες Φλώρα μου! Και του Χρόνου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή