Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2015

Μια πολύ μικρή ανάρτηση και ένα μεγάλο ευχαριστώ

Μια πολύ μικρή ανάρτηση και ένα μεγάλο ευχαριστώ 
στην Κάτια μας από το starsandicicles.blogspot.gr
που κάθε χρόνο διοργανώνει το πανηγύρι της 
για να μας μπάσει στο κλίμα των Χριστουγέννων. 
Κάτια μου, 
κατάφερες  να βάλεις ακόμη κι εμένα τη δύσκολη
 στη διαδικασία των Χριστουγεννιάτικων κατασκευών 
με συμμετοχή μου αυτές τις  Χριστουγεννιάτικες κάλτσες...

 

















Στη συνέχεια η κλήρωσή σου με ανέδειξε σε μια από τις τυχερές του δρώμενού σου
και μόλις χθες έλαβα απ' το ταχυδρομείο την χειροποίητη καρτούλα σου,
συνοδευόμενη από το δωράκι σου, 
που ήταν τόσο γλυκό και μοναδικό. 


Σου εύχομαι να έχεις Καλές Γιορτές 
και μάλιστα τις καλύτερες που είχες ως τώρα 
με την οικογένειά σου και τους ανθρώπους που αγαπάς. 

13 σχόλια:

  1. Με γεια σου Φλωρούκο! Μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου, αλλά μην μας ξεχνάς εξαιτίας τους, να σε βλέπουμε πιο συχνά! Φιλιά και καλό σ/κ με πολλή βροχή.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή και να κληρώνεσαι σε τέτοια δώρα αγάπης.
    Οι κάλτσες σου είναι πανέμορφα φτιαγμένες, κεντημένες με μαεστρία και τέχνη.
    Με το καλό να τα στολίσεις Φλώρα μου και να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίες οι κάλτσες σου Φλωρα μου.
    Εύχομαι να γεμίσουν με αγάπη και πολλά δώρα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες οι χριστουγεννιάτικες κάρτες σου!
    Να είσαι πάντα τυχερή Φλώρα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ένα μικρό δωράκι μπορεί να μας αλλάξει όλη τη διάθεση!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γερή και τυχερή να είσαι Φλώρα μου και πάντα να προκαλείς το θαυμασμό μας με τις υπέροχες δημιουργίες σου !!!Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να εισαι πάντα τυχερή Φλωρα και να χαρείς το δωράκι σου ...
    καλό Σαββατοκυραικο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να το χαρείς το δώρο σου και να εμφανίζεσαι πιο συχνά.... Μας λείπεις.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να χαρεις το δωρακι γλυκια μου και να περνας ομορφα
    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι κάλτσες σου εξαιρετικές, Φλώρα μου, και το δωράκι της Κάτιας μας γλυκύτατο! Να το χαρείς και πάντα τυχερή να είσαι.
    (Κι εμένα μου λείπεις...)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ όμορφες δημιουργίες πραγματικά! να χαρείς το δωράκι σου! καλή βδομάδα Φλωρίτσα!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντα καλότυχη πατσαφλωρίτσα μου γλυκιά!
    Και δεν είσαι τεμπέλα ναι;
    Χρυσοχέρα είσαι!
    καλό μήνα και πολλά φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή