Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2015

Γλυκάκι βρώμης με ξηρούς καρπούς για τον απογευματινό καφέ.

Ένα πολύ εύκολο και με εγγυημένη επιτυχία γλυκάκι για τον καφέ. 
Το γλυκάκι αυτό μπορούν να το φάνε και όσοι δεν αγαπούν τα  γλυκά 
γιατί έχει μια φίνα  ελαφριά γεύση και επιπλέον είναι  υγιεινό. 


Υλικά

1 κούπα cranberries ή σταφίδα
1 κούπα καυτό νερό
3/4 κούπας καλαμποκέλαιο
1 & 1/2 κούπας ζάχαρη μισή - μισή άσπρη και καστανή
2 κουταλάκια μπέϊκιν
1 κουταλάκι κρέμα μπαλσάμικου με πορτοκάλι
1 αυγό
2 βανίλιες 
1 κουταλάκι κανέλλα
1/2 κουταλάκι αλάτι
2 κούπες βρώμη
2 & 1/2 κούπες φαρίνα
1/2 κούπα ξηρούς καρπούς χοντροκομμένους
1/4 της κούπας σουσάμι

Μαρμελάδα της αρεσκείας μας για το γέμισμα.

Εκτέλεση

Στην κούπα με τα cranberries ρίχνουμε το καυτό νερό και αφήνουμε για 5 λεπτά. 
Σ΄ ένα μπωλ ή στο μίξερ ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί
και τα cranberries ή τη σταφίδα μαζί με το νερό τους,
εκτός της μαρμελάδας.
Αφήνουμε 10 λεπτά τη ζύμη  για να σφίξει. 
Με το κουτάλι μας ρίχνουμε   κουταλιές  ζύμης, μακριά τη μία από την άλλη,
πάνω σε αντικολλητικό χαρτί που έχουμε στρώσει στη λαμαρίνα μας.
Προσοχή μην βάλετε πάνω από 12 γιατί απλώνουν και θα κολλήσουν μεταξύ τους.
Ψήνουμε στο φούρνο για 15 περίπου λεπτά στους 180 βαθμούς Κελσίου.
Παίρνουμε με τη ζύμη αυτή 36 περίπου μεγάλα  μπισκότα. 
Αφού τα ξεκολλήσουμε απ' τη λαδόκολλα,
τα  αφήνουμε να κρυώσουν λίγο
και  τα ενώνουμε δύο - δύο μαζί, 
βάζοντας ανάμεσά τους 1 κουταλάκι μαρμελάδα για να κολλήσουν. 

Εγώ προτίμησα να χρησιμοποιήσω cranberries και όχι σταφίδες,
κάσιους άψητα για ξηρούς καρπούς 
και μαρμελάδα βύσσινο για να τα κολλήσω μεταξύ τους.

Το γλυκάκι αυτό δεν θέλει καμία δεξιότητα ή τεχνική. 
Απευθύνεται σε αρχάριους της ζαχαροπλαστικής
και έχει σίγουρη επιτυχία.
Κυρίως όμως έχει τέλεια γεύση 
και άρωμα κανέλλας που το κάνει ιδανικό συνοδευτικό 
ενός ζεστού καφέ. 

13 σχόλια:

  1. Σίγουρα θα κρατήσω το linkτης συνταγής σου , Φλωρα μου !!!!! Είναι απλή συνταγή με βρώμη και τα γλυκάκια σου φαίνονται υπέροχα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααα Φλωρα μου πολύ ωραια η συνταγή αυτή εχω κανει μια παρόμοια.. αλλα θα δοκιμασω και τηνν δικη σου.. γιατί τα παιδια και τα εγγονια τα έκαναν αναρπαστα επειδή ειναι υγιεινά μονο που τα εφαγαν σαν πισκοτα σκετα χωρίς μαρμελαδα.. θα δοκιμασω και τα δικα σου...ωραια μου φαινονται .. καλούς και μοσχομυριστούς καφεδες φιλη μου να περνας ομορφα... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο και πανεύκολο!
    Ευχαριστούμε Φλώρα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σίγουρα θα είναι νοστιμότατα τα γλυκάκια αυτά, Φλώρα μου.
    Θα τα φτιάξω κάποια μέρα...σύντομα!!!!
    Καλό ξημέρωμα και χρόνια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για μένα την έκανες την ανάρτηση! Πες ναι;
    Αχ πασταφλωρίτσα μου!
    Τα λάτρεψα (με το που είδα βρώμη!!!)
    Με το που θα τελειώσω τη δίαιτά μου ( 23η μέρα σήμερα και συνεχίζω!) θα τα δοκιμάσω!
    Να'σαι καλά και ό.τι άλλο υγιεινό έχεις ανέβασέ το μου!

    Φιλιά γλυκά και ζεστά!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας ξεσήκωσες Φλώρα μου με τη συνταγή σου!!
    Θα το βάλω στα προσεχώς!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν έχω δοκιμάσει γλυκάκι βρώμης. Με ξεσηκώνεις όμως και θα το φτιάξω.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί η κορινθιακή (μαύρη) σταφίδα είναι διατροφικός θησαυρός και μάλιστα αποκλειστικά ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ;
    Ανακαλύψτε το εδώ:
    https://greekraisins.wordpress.com/
    https://www.facebook.com/groups/1407610409456088/
    http://goo.gl/GdRG1R

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φαίνεται ωραίο και ελαφρύ,καιρό θέλω να δοκιμάσω να φτιάξω κάτι τέτοιο!
    ελπίζω να είναι και γευστικό :D
    καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαίνεται πολύ γευστικό
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου ρε Φλώρα με τα ωραία σου!
    Αφράτο και νοστιμότατο, ακόμα κι απ' την οθόνη το γλυκάκι σου.
    Κι η λεπτομέρεια προσεγμένη. Το λευκό πιατάκι με το υπέροχο περίγραμμα και το καρέ με τις χαντρούλες (αν διακρίνω σωστά). Όλα μερακλίδικα, μπράβο σου!
    Καλό μήνα εύχομαι Φλώρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και εύκολο και ελαφρύ!
    Μέχρι και εγώ μπορώ να το κάνω!
    Αμ πως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλο μήνα όμορφο και γλυκό να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή