Κυριακή, 25 Οκτωβρίου 2015

κουκουλάρικα κι άλλα...

Με αφορμή τη χθεσινή μου επίσκεψη στην έκθεση "ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ" ,
έχω να σας πω ότι γέμισε το μάτι μου με ομορφιές και νέες τεχνικές. 
Το κύριο κομμάτι της έκθεσης με τους περισσότερους εκθέτες 
είχε σαν αντικείμενο το decoupage και όλα τα συμπαραμαρτούντα,
με σκοπό την αγορά των διαφόρων πανάκριβων υλικών,
που βοηθούν στην υλοποίηση των καινοτομιών που είδαμε. 
Δεν μπορώ να πω ότι δεν υπήρχαν αξιόλογες κατασκευές και νέες ιδέες, 
αλλά οι περισσότερες κατασκευές μπορούν να γίνουν με πολύ φθηνότερα υλικά, 
που βρίσκει κανείς σε μη εξειδικευμένα καταστήματα hobby, 
γιατί όπως όλοι ξέρετε η λέξη hobby έχει ένα σημαντικό κόστος!!!
Έπειτα, τουλάχιστον εγώ έγκωσα* με τόσο decoupage που κυκλοφορεί.
Ενδιαφέρον είναι το νέο υλικό της τεχνικής chalk paint, που επιτρέπει το βάψιμο,
κυρίως επίπλων, χωρίς τρίψιμο και αφαίρεση λούστρου.
Σχετικά videos μπορείτε να βρείτε στο youtube.

Επίσης η έκθεση ήταν γεμάτη με άπειρα νήματα πλεξίματος.... 
με χρώματα και σχέδια καταπληκτικά.... 
Βλέπετε το χειροποίητο πλεκτό είναι της μόδας!!!

Tώρα λοιπόν θα σας δείξω ένα περίπτερο που μου έκλεψε την καρδιά!!!!
Ζωγραφισμένα καστόρινα παπούτσια!!!
Εγώ προσωπικά τόση τέχνη πάνω σ' ένα παπούτσι... δεν θα άντεχα να την βγάλω στο δρόμο. 
Θα ήθελα βέβαια να αποκτήσω κάποιο μεμονομένο  παπούτσι 
και θα το στόλιζα σε πρώτη θέση στο σαλόνι μου. 
Παπούτσια ονειρικά, παραμυθένια που ούτε η νονά της Σταχτοπούτας δεν είχε ποτέ φανταστεί, 
γιατί θα έστελνε με αυτά τη Σταχτοπούτα στο χορό και όχι με γοβάκια
που φοράει ακόμη κι η κουτσή Μαριώ.

"



Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν βιαστικά γι' αυτό απέχουν πολύ απ' την ομορφιά της πραγματικότητας. Ντρεπόμουν να επιμείνω να βγάλω περισσότερες ή καλύτερες, παρόλο που η κοπέλα που τα ζωγραφίζει δεν μου το απαγόρευσε. 
Αν είχα μικρό παιδάκι ή εγγονάκι ή μικρό βαφτιστήρι.... 
θα του αγόραζα οπωσδήποτε ένα ζευγαράκι παραμυθένια παπούτσια για τα Χριστούγεννα. 
Οι τιμές τους, σε σχέση πάντα με τη δουλειά τους, θεωρώ πως δεν είναι απαγορευτικές, 
αφού ένα ζευγάρι μποτάκια για ενήλικες κοστίζει 80 ευρώ. 

Τέλος σε δύο περίπτερα εντόπισα αυτά τα κοσμήματα από κουκούλια μεταξοσκώληκα


















Κι επειδή με ενθουσίασαν... 
αγόρασα μια σακούλα με κουκούλια και μόλις γύρισα σπίτι στρώθηκα στη δουλειά....
Έκοψα τα κουκούλια με το ψαλίδι 
και με έκπληξη είδα ότι μέσα τους βρισκόταν ο πεθαμένος μεταξοσκώληκας.
Θέαμα λίγο σοκαριστικό και αηδιαστικό αλλά αναπόφευκτο.
Αφού πέταξα τα πεθαμένα έντομα,
βρήκα χαντρούλες απ' το στοκ μου,
έκοψα χρυσά μεταλλικά κορδονάκια ασύμμετρα 
και το μεταξωτό κορδόνι που διάλεξα να χρησιμοποιήσω για λαιμαριά
και στρώθηκα στη δουλειά...
12  με 2 τα  μεσάνυχτα  έφτιαξα αυτό και ικανοποιήθηκα με το πρώτο έργο μου.
















Στις 2 ξεκίνησα να βάφω με ακρυλικά χρώματα μια παρτίδα κουκούλια. 
Μπορούσα να τα είχα αγοράσει βαμμένα, αλλά λίγο η διαστροφή που έχω να τα φτιάχνω μόνη μου, λίγο που ήθελα διαφορετικά από τα χρώματα που κυκλοφορούσαν, είπα να τα βάψω μόνη μου. 
Στις 2 και 30', επειδή τα ακρυλικά χρώματα μου φάνηκαν πολύ έντονα και λίγο αφύσικα, έπλυνα τα κουκούλια, έφυγε από πάνω τους το παραπανίσιο χρώμα και πήραν μια πολύ φυσική εικόνα.
Στις 4 τα κουκούλια είχαν στεγνώσει και ξεκίνησε η δεύτερη κατασκευή μου,
που ποζάρει με περηφάνεια για εσάς. 


Εν ολίγοις κοιμήθηκα στις 6 το πρωί
αλλά έτσι είμαι εγώ. 
Άμα λάχει πατάω πάνω απ' το πτώμα μου, τα βάζω  και με το χρόνο
για να σκαρώσω πραγματάκια που με ικανοποιούν. 

Το λευκό σε 1/2 ώρα θα βρίσκεται  δωράκι στα χέρια μιας αγαπημένης φίλης 
το μοβ θα το φορέσω εγώ τώρα που ετοιμάζομαι να φύγω
κι επειδή έχω ήδη αργήσει και διαμαρτύρεται ο σύζυγος (ξέρετε τώρα εσείς τι σημαίνει αυτό)
σας αφήνω χωρίς να κάνω τελικό τσεκάρισμα και διορθώσεις στην ανάρτησή μου. 

Τυχόν λάθη συγχωρέστε τα. 

Από το λεξικό
*έγκωσα=Χόρτασα, έφαγα του σκασμού και δεν χωράει ούτε μια γουλιά νερό μέσα μου.
                       Λέγεται και όγκωσα. 
                       Πιθανολογώ, από τη λέξη όγκος.
  • Ανώμαλο ρήμα με 2 μόνο τύπους: έγκωσα, έχω 'γκώσει.
  • ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
  • - Αααααααααααααααχ! Το φχαριστήθηκα! Καιρό είχα να φάω τόσο καλά!
  • - Ναι, και γω, αλλά το παράκανα και έχω γκώσει άσχημα τώρα...

16 σχόλια:

  1. Εγώ πάλι Φλώρα μου καθόλου δεν έγκωσα με τις ομορφιές που έφτιαξες. Και οι δύο εκδοχές είναι υπέροχες.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα παπούτσια είναι αυτά!
    Εκπληκτικά!
    Οσο για τα κοσμήματα, τα δικά σου...έμεινα με το στόμα ανοιχτό!
    Εμένα δεν πιάνουν τα χέρια μου, χαίρομαι όμως να κοιτάζω όσα φτιάχνετε οι χρυσοχέρες.

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σου για το δημιουργικό ξενύχτι! Εξαιρετικό το αποτέλεσμα!
    Όσο για την ενημέρωση από Χειροτέχνικα σε βρίσκω αντικειμενικότατη!!!!!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι δημιουργίες σου πραγματικά ΥΠΕΡΟΧΕΣ , Φλώρα μου - άξιζαν το ξενύχτι !!!!!!
    Πρώτη φορά βλέπω παπούτσια έργα τέχνης - εντυπωσιάστηκα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aν ήταν η Αριστέα εδώ, θα φώναζε: "Κουκουλοθεραπεία το λέω εγώ αγάπες μου!"
    Από πού να ξεκινήσω;
    Tα ζωγραφισμένα παπούτσια είναι υπέροχα, αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου πως μόνο για διακοσμητικό θα μπορούσα να τα βάλω. Για παιδιά όμως, είναι μια εξαιρετική ιδέα!
    Η κατασκευή και το ξενύχτι σου με τα κουκούλια με εντυπωσίασαν. Μα δεν κουράστηκες;
    Το αποτέλεσμα σε αποζημίωσε όμως Φλώρα μου, αφού μοιάζουν πολύ ιδιαίτερα και εντυπωσιακά!
    Φιλιά πολλά και καλοφόρετο το νέο σου κόσμημα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτά τα παπούτσια τα έχω δει στο φβ εδώ και καιρό.
    Αν τα φέρουν και στη δική μας Χειροτεχνία , θα χτυπήσω ένα για την εγγονή μου.
    Θα ήθελα κι εγώ, αλλά. .....
    Τα κοσμήματα που έφτιαξες, εξαιρετικά.
    Με γεια να τα φορέσεις.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπορεί να ξενύχτησες για να τα φτιάξεις αλλά το αποτέλεσμα είναι πραγματικά υπέροχο, να είσαι καλά να το χαρείς. Δεν ήξερα ότι πουλάνε κουκούλια έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια!!! Θα ήθελες να ρίξεις μια ματιά στο blog μου:http://booksfrien.blogspot.com/ ;;; Θα το εκτιμούσα πολύ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φλώρα μου ήξερα ότι με τα κουκούλια γίνονται εκπληκτικά πράγματα, είχα δεί παλαιότερα εξαιρετικούς πίνακες (συνθέσεις λουλουδιών κυρίων) σε σκούρο βελούδο, στέφανα γάμου κλπ τα φινετσάτα κοσμήματα που έκανες μου αρέσουνε πολύ, ξενύχτισες για να τα ολοκληρώσεις....(το παθαίνουμε αυτό όταν ενθουσιαζόμαστε με ένα καινούργιο υλικό), σε καταλαβαίνω απόλυτα !!! Καλοφορεμένο το καινούργιο σου κολιέ !!! Να το χαρείς είναι υπέροχο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι υπέροχες κουκουλοδημιουργίες είναι αυτές !!!!!
    Χαλάλι το ξενύχτι, έγιναν καταπληκτικά !!!!!
    Να τα χαρείς και καλή εβδομάδα !!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κριμα που δεν τα είπαμε στη ΧΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΑ μιας και εγω πήγα χθες!!! Πραγματικά, ήταν υπέροχα τα παπαούτσια και οι γαλότσες!! Εργα τέχνης !! Οσο για τα κουκουλάρικά σου, έγιναν πολύ όμορφα και κομψά! Χαλάλι το ξενύχτι, Φλώρα!!
    Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΖΩΓΡΑΦΙΣΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ!!!
    Με μάγεψαν!! Θα αγόραζα για την κόρη μου, σίγουρα...
    Σε νιώθω με το ξενύχτι... Κι εγώ άμα βάλω κάτι στο μυαλό, χάνω την αίσθηση του χρόνου..
    Τα κουκούλια είναι πολύ ιδιαίτερα.. Κι εσύ τα κατάφερες μια χαρά και τα΄ φτιαξες πανέμορφα!
    Η Σοφία από το "Τίποτα δεν πάει χαμένο" μου είχε χαρίσει μια πανέμορφη ανθοδέσμη από κουκούλια..
    Μπορείς να φτιάξεις πάρα πολλά διακοσμητικά αντικείμενα... ΄Εχω δει, μέχρι στέφανα γάμου..

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχεις Φλώρα μου..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολλα ωραια πραγματα
    ακρως δημιουργικα
    καλημερα και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εντάξει, δεν λέω, καταπληκτικά τα ζωγραφιστά παπούτσια και πολύ λογικές οι τιμές τους.
    Αλλά, τα κουκούλια σου με ενθουσίασαν. Είχες μεγάλη έμπνευση να τα φτιάξεις όπως τα έφτιαξες και άξιζε που ξενύχτισες γι' αυτά!!!
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα παπούτσια της Δήμητρας Ψυχογιού τα έχω δει εδώ και πολύ καιρό και τα έχω λατρέψει! Θέλω να αγοράσω, αλλά δεν μπορώ με τίποτα να καταλήξω στο τι να της ζητήσω να μου ζωγραφίσει... Μου αρέσουν όλες οι εικονογραφήσεις της τόσο πολύ!
    Οι δημιουργίες σου με τα κουκούλια έγιναν υπέροχες, πολύ μου άρεσε το αποτέλεσμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φλώρα μου σε ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες και τις εικόνες! Ήθελα πολύ να πάω και εγώ μια βόλτα αλλά δεν ήμουν στις καλύτερες μου το ΣΚ και με προσπέρασε... Πραγματικά σε συγχαίρω για την υπομονή και επιμονή σου να δουλέψεις όλη τη νύχτα για να καταφέρεις αυτές τις δημιουργίες! Άξιζε το κόπο όμως! ;-)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή