Σάββατο, 27 Ιουνίου 2015

Καλό καλοκαίρι και καλό κουράγιο να έχουμε


Ενώ το καλοκαίρι δεν θέλει να εδραιωθεί, οι χαμηλές θερμοκρασίες σε συνδυασμό με τις βροχές κάνουν το περιβάλλον  άκρως φθινοπωρινό.
Αντιθέτως το πολιτικό θερμόμετρο έχει εκτιναχθεί στα ύψη, και η αβεβαιότητα μαζί με τις καταιγιστικές εξελίξεις κρατούν τα νεύρα μας τεντωμένα.
Έτσι λοιπόν, επιβίωσα κάνοντας εργασιοθεραπεία  και διοχετεύοντας την ένταση και τον εκνευρισμό μου πάνω σε ένα κομμάτι ύφασμα. 




Για το σκοπό αυτό επιστρατεύθηκαν:

α) ένα κομμάτι λεπτό ύφασμα εταμίν για κέντημα,
χάρισμα μιας φίλης, που της φαινόταν πολύ λεπτό για τα δικά της μάτια, 
β) δύο μεγάλες πομπίνες κλωστή μεταλλική ιριδίζουσα
σε μπλε σκούρο χρώμα με αποχρώσεις κόκκινες και χρυσές και
γ) 1680 μικρές πετρούλες στο χρώμα του καπνία. 



Η βελονιά που διάλεξα είναι γαζί (κάθε ένα 3 κλωστές),
που σχηματίζει σχέδιο συνεχιζόμενων μονότονων ρόμβων. 
Με απαραίτητη προϋπόθεση να νεύρα να είναι τσατάλια...
την τηλεόραση να κρατάει την ένταση αυτή στο forte της....
και τη φαντασίωση πως κάθε βελονιά είναι ένα τρύπημα πάνω στον Ντάϊσλμπουμ και τους λοιπούς εταίρους....
παίρνει κανείς σαν  αποτέλεσμα   ένα καρέ διαστάσεων 0,81cm Χ 0,81cm. 

.

Με  την παρουσίαση αυτού του  καρέ
 θέλω να κλείσω το blog για καλοκαίρι
και να μας ευχηθώ τα καλύτερα...
με ή χωρίς διακοπές
εντός ή εκτός ευρώ και ευρωζώνης.


Μας εύχομαι επίσης καλή δύναμη 
και με το καλό το φθινόπωρο να  τα ξαναπούμε.
Ως τότε ψυχραιμία, ομόνοια και δημοκρατική σκέψη.


23 σχόλια:

  1. Εξαιρετική η παρουσίαση του καρέ. Το κέντημα υπέροχο και οι σχολιασμοί πάνω στην πολιτική κατάσταση με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη. Θα ακολουθήσω το παράδειγμά σας και και θα κεντήσω ασταμάτητα τις μέρες των διακοπών έχοντας στην άκρη του μυαλού μου τις ίδιες ακριβώς σκέψεις. Καλό καλοκαίρι κυρία Φλόρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία ιδέα η φαντασίωση σου καθώς κεντάς !!!!!!!!! χα χα χα !!!!!!
    Ατέλειωτες ώρες δουλειάς για ένα υπέροχο αποτέλεσμα !!!! Μπράβο !!!!!
    Φλωρα μου , σου εύχομαι ολόψυχα Καλό καλοκαίρι , με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη χώρα μας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γαι αλλη μια φορα χρυσοχερα μου με μαγεψες .... με χειροποιηματα και γραφη ... καλο καλοκαιρι καρδια μου με ή διχως κοντα στην αιγιοπελαγιτικη θαλασσα και στο ανεμο που φρασκαρει τη σκεψη χιλια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα ακόμα από τα χειροποίητα αριστουργήματά σου!! Να σαι καλά Φλώρα μου, να περάσεις ένα ξεκούραστο και δημιουργικό καλοκαίρι με τους αγαπημένους σου και μακάρι να πάνε όλα κατ ευχήν για την Ελλάδα μας!! Φιλιά πολλά!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκτονώσου κι όπως να'ναι Φλώρα μου! Κι όταν μάλιστα το αποτέλεσμα είναι τέτοια εργόχειρα, τότε αξίζει χίλιες φορές να το ρίχνεις στο κέντημα.
    Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού (αν έρθει τελικά) και κυρίως καλή δύναμη Φλώρα μου!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φλώρα μου η μοναδική ομορφιά αυτού του κεντήματος με έχει καθηλώσει !!! Υπέροχη δουλειά, εξαιρετικό αποτέλεσμα !!! Εύχομαι στο νησί να περάσεις όμορφα και να αντιμετωπίσεις τις όποιες καταστάσεις με ψυχραιμία και καρτερικότητα και το κέντημα σίγουρα βοηθάει σ΄αυτό, κι εγώ κάπως έτσι το παλεύω, τελειώνω ένα ακόμη δειγματολόγιο και από την ένταση έχω κατατρυπήσει τα δάχτυλά μου και έχω ξηλώσει πολλές φορές διάφορα μοτίβα και λεπτομέρειες γιατί η αυτοσυγκέντρωσή μου διαταράσσεται από τον καταιγισμό των εξελίξεων....Καλή δύναμη σε όλους μας και καλή φώτιση....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό καλοκαίρι να έχουμε Φλώρα μου!
    Φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό καλοκαίρι Φλώρα μου !!! Ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση χρειαζόμαστε για τις εξελίξεις αλλά και οτιδήποτε προσωπικό μας επιφυλάσσει η ζωή .Με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο το καρέ σου Φλώρα μου !!!!!
    Καλό Καλοκαίρι και καλό κουράγιο !!!!!
    Σε φιλώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το κέντημά σου, Φλώρα!!!!!!!!
    Καλό καλοκαίρι και υπομονή να δούμε πού θα μας πάει αυτή η κατάσταση!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο το κέντημα Φλώρα.
    Καλό καλοκαίρι να έχεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρας στην υπομονη σου βρε Φλωρα! Αξια!
    Καλο καλοκαιρι! Ελπιζω ολα να πανε καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εξαιρετική δουλειά!!! Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο Φλώρα, το αποτέλεσμα μετράει. Καλό καλοκαίρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αντεύχομαι Φλωρούκο και να περνάς καλά! Καλό καλοκαίρι αμήν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φλώρα μου να περάσεις ένα όμορφο, ήρεμο καλοκαίρι!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό καλοκαίρι να έχουμε Φλώρα μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ομορφο , να περάσεις όμορφα , καλό καλοκαίρι (μόλις σου έστειλα εμαιλ)

    Καλημέρα και καλό μήνα. Ελπίζω να σε βρίσκω καλά. Μου λείψατε.
    Αν θέλεις , διάβασε αυτό
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2015/07/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μήπως να έκανες και μια κούκλα για βουντού;
    Τόσες τσιμπιές , θα έπιαναν τόπο!!!!!!
    Το αποτέλεσμα όμως είναι τέλειο!!!!
    Καλό καλοκαίρι με υγεία και ηρεμία!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο το κέντημα!!! Ο,τι πιο καλαίσθητο για "καλό καλοκαίρι"!!!!
    Καλά να περάσεις, Φλώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό καλοκαίρι, να περάσεις όμορφα.Το κέντημα ανεπανάληπτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή