Κυριακή, 5 Απριλίου 2015

Πασχαλινά κουλουράκια χωρίς αμμωνία

Έτοιμα και τα πατροπαράδοτα πασχαλινά κουλουράκια για κάθε φίλο, γνωστό και συγγενή, γιατί το Πάσχα είναι έθιμο  να ανταλλάσσουμε ευχές, κουλουράκια, αυγά κόκκινα και να προσφέρουμε στα παιδιά σοκολατένιες λιχουδιές.


Υλικά για μια μεγάλη δόση

12 αυγά
750 γραμ. βούτυρο φρέσκο
1 κιλό ζάχαρη  
2 γιαούρτια στραγγιχτά 2% λιπαρά
½ φλυτζάνι γάλα
2 ½ κιλά αλεύρι για όλες τις χρήσεις
χυμό από ένα λεμόνι
6 φακελάκια baking pawder
1 κουταλάκι σόδα
5 βανίλιες
ξύσμα από 3 λεμόνια ή πορτοκάλια
1  χτυπημένο αυγό ανακατεμένο με 1/2 φλυτζανάκι του καφέ γάλα, για να αλείψουμε τα κουλουράκια πριν το ψήσιμο.

Εκτέλεση

Μέσα στο μίξερ χτυπάμε πολύ καλά για 10 περίπου λεπτά το βούτυρο μαζί με τη ζάχαρη και τα αυγά μέχρι σχεδόν να διπλασιαστεί ο όγκος.
Στη συνέχεια μεταφέρουμε το μείγμα σε μια μεγάλη λεκάνη και ρίχνουμε μέσα  τα γιαούρτια, το ξύσμα λεμονιού και τις βανίλιες.
Σε ένα ποτήρι όπου έχουμε βάλει το χυμό του λεμονιού, ρίχνουμε τη σόδα και καθώς  αφρίζει τον ρίχνουμε μέσα στο υπόλοιπο μείγμα.
Τέλος προσθέτουμε το αλεύρι και ζυμώνουμε καλά να ενοποιηθούν όλα τα υλικά μαζί και να έχουμε μια ωραία εύπλαστη ζύμη.
Αφήνουμε τη ζύμη να ξεκουραστεί όσο εμείς καθαρίζουμε τα σκεύη που χρησιμοποιήσαμε.
Πλάθουμε τα κουλούρια μας σε διάφορα πασχαλινά σχέδια παίρνοντας ένα κουταλάκι ζύμης για κάθε κουλούρι.
Αλείφουμε με το χτυπημένο αυγό και γάλα κάθε ένα  κουλουράκι καλά και ψήνουμε στους 175 βαθμούς κελσίου για 10 περίπου λεπτά κάθε λαμαρίνα.

Σας εύχομαι 
μέσα από την καρδιά μου
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ 
και 
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ 


και επειδή η προηγούμενη ανάρτηση έμεινε για μόνο δύο ημέρες, 
όσες φίλες αγαπούν το κέντημα
και δεν πρόλαβαν την προηγούμενη ανάρτηση,
πατώντας εδώ μπορούν δουν τι κρύβεται εκεί.

27 σχόλια:

  1. Βαλτές είστε όλες σας πρωί πρωί;; Μόλις ήρθα από συνταγή χαλβά, να με ξεκάνετε θέτε; !! Καλημέρα και καλή Κυριακή και καλό σου Πάσχα Φλωρούκο! Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Φλώρα
    Να περάσεις όμορφα τις μέρες του Πάσχα

    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κουλουράκια φέτος δε θα φτιάξω, αλλά παίρνω μια βαθιά ανάσα από τα δικά σου και αποχωρώ...ε καλά πήρα και λίγα κουλουράκια!!
    Καλό Πάσχα Φλώρα μου!
    Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ⋰˚هჱܓ Ótima receita!!!
    FELIZ PÁSCOA!!!
    ┏╮/╱
    ╰ჱ ╮
    ╱/╰┛

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοφάγωτα Φλώρα και καλά να περάσεις με τους αγαπημένους σου !!!!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα !!!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για δες καιρό που διάλεξα να......πάω στα Τρίκαλα!
    Έχασα και τα κουλούρια αλλά και την καλή παρέα!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όμορφη συνταγή
    Σήμερα θα κάνουμε και εμείς τα κουλουράκια μας.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και του χρόνου! Καλό πάσχα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια στα χέρια σου! Καλό Πάσχα, Φλώρα μας!!! Φιλιά πολλά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α ρε Φλώρα!... Μας πήρανε πάλι τα σκάγια σου. Οι μυρωδιές και οι συνταγές σου που δίνουν στις γιορτινές μέρες, άρωμα "Πάστας-Φλώρας". Και του χρόνου να είσαι καλά και να ξαναφτιάξεις!
    Φλωρίτσα μου Καλή Ανάσταση να περάσετε και Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό Πάσχα Φλώρα μου, να περάσετε όμορφα με την οικογένειά σου, ήρεμα, ενωμένοι πάντα και με πολύ αγάπη :)
    Σε φιλώ γλυκά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αντέγραψα τη συνταγή γιατί είναι δοκιμασμένη και αύριο θα πλάσω κουλουράκια !!!
    Καλή Ανάσταση αγαπημένη μου Φλώρα !!!
    Μεγάλη αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να΄μαι πάλι εδώ !!! Τα κουλουράκια φτιάχτηκαν σήμερα το απόγευμα και έγιναν τέλεια!!!!!
      Είμαι τόσο χαρούμενη , ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  14. Καλό Πάσχα γλυκιά μου με υγεία πάνω απ' όλα και πολλή αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό Πάσχα, Φλώρα μου!!! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα!! Οσο για την συνταγή, μπαίνει στα "υπόψη" !!
    Φιλιά πολλά !! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είδα τα ..12 αυγά και έπαθα εγκεφαλικό! Για στρατώνα έβαλες συνταγή βρε κοριτσάκι μου; Όμως μου άρεσε η συνταγή, έκανα τη..διαίρεση και βρήκα τη λύση για μένα.Καλό Πάσχα γλυκιά μου με υγεία και Ανάσταση σε ότι σε δυσκολεύει΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πασταφλωρίτσα μου , καλή Ανάσταση μάτια μου και καλά να περάσεις !
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου
    (χάθηκα αλλά δεν σε έχω ξεχάσει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Θα ευχηθώ μέσα απ΄ την καρδιά μου, να έχεις ένα υπέροχο Πάσχα κοντά σ' αυτούς που αγαπάς!
    Καλοφάγωτα να είναι ότι φτιάξουν τα χεράκια σου!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φλώρα μου μας γέμισες αρώματα!!! Και του χρόνου σου εύχομαι!!! Καλή Ανάσταση και να περάσετε τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή Ανάσταση ,Φλώρα,να περάσεις πολύ όμορφα!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Xριστος Ανεστη! Και του χρονου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά , να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χριστός Ανέστη !!!!!! Εύχομαι ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με αγάπη , υγεία , χαρά και αισιοδοξία !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια πολλά Φλώρα μου!! Χριστός Ανέστη!! Εύχομαι να πέρασες πολύ ωραία!!
    Και του χρόνου με υγεία!! Φιλιά και καλή βδομάδα να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό μήνα Φλώρα μου και χρόνια πολλά για χθες!!
    Ξαναγράφτηκα στο blog σου γιατί είχα κάποιο πρόβλημα με τις ρυθμίσεις του δικού μου.
    Σε φιλώ και καλή βδομάδα να χουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή