Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015

Τραπεζομάντηλο

Για να μην ξεχνιόμαστε,
όσο εγώ δεν μπορώ να είμαι συνεπής στις επισκέψεις μου στα blogs σας,
θα σας δείξω ένα παλιό τετράγωνο  δίχρωμο τραπεζομάντηλο
σε ήπιους και ήσυχους τόνους του μπεζ



που έχω κεντήσει στο παρελθόν.
Το σχέδιό του βρίσκεται όλο περιμετρικά, 
αφήνοντας το κέντρο ελεύθερο για την τοποθέτηση βάζου
και είναι πολύ εύκολο με σχετικά λίγη δουλειά.



Έχω πάρει και κοντινές φωτογραφίες για τυχόν αντιγραφή του
γιατί καθώς καταλαβαίνετε δεν έχω κρατήσει το σχέδιο για να σας το δώσω
αν και είναι αρκετά κλασσικό και συνηθισμένο 
και μπορείτε να το βρείτε ακόμη και στο διαδίκτυο
όπου κάποτε το είχα συναντήσει τυχαία..
Κεντήθηκε με κουβαράκια coton perle Νο 8, 
αλλά μην με ρωτήσετε για τους αριθμούς των χρωμάτων,
πάει τόσος καιρός από τότε....
Το ύφασμα είναι  τύπου aida.


 





Μέχρι να τα ξαναπούμε 
έχετε την αγάπη μου 
και τα φιλιά μου
και συγχωρέστε 
την απουσία μου 
από τα blogs σας.

10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο !!!!! Μου αρέσει πολυ ο συνδυασμός των χρωμάτων !!!! Βλέποντας την πρώτη φωτογραφία νόμισα ότι η μπορντούρα είναι πλεκτή με βελονάκι - φαίνεται σαν δαντέλα !!!!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο, αλλά όχι και λίγη δουλειά...την έχει τη δουλίτσα του για τα καλά!!!
    Αλλά θα μου πεις σιγά μην τρομάξεις εσύ από ένα τραπεζομάντηλο!! χαχα!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο τραπεζομάντηλο και με μπόλικη δουλειά θα έλεγα εγώ!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο και καλή Μεγάλη Εβδομάδα σου εύχομαι!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφο και μ αρέσει η διχρωμία του !!!!!!!
    Και πολύ δουλειά βέβαια !!!!
    Καλό Πάσχα και Χρόνια Πολλά !!!!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. υπεροχο σχεδιο φοβερη δουλεια !!!! χαρας την υπομονη σου εχω να κεντησω πολλα χρονια ασε που δεν βλεπω αλλα δεν εχω και την υπομονη που ειχα ποιο μικρη!!! πολλα φιλια καλο σαββατοκυριακο και καλη μεγαλη εβδομαδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ, με ηρεμούν πολύ κάτι τέτοιες αναρτήσεις... Φιλιά πολλά Φλωρούκο και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία ασχολία το κέντημα Φλώρα μου!!!!!
    Κάποτε κεντούσα κι εγώ κι έχω ένα παρόποιο !!!!
    Είναι υπέροχο το τραπεζομάντηλο σου!!!!!
    Καλό Πάσχα, με υγεία και χαρά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω λόγια για να εκφράσω το θαυμασμό μου γι΄αυτό το υπέροχο τραπεζομάντηλο !!! Εξαιρετικό σχέδιο, θαυμάσια χρώματα, πολλή και επιμελημένη δουλειά για ένα ασύγκριτο αποτέλεσμα !!! Φλώρα μου να το χαρείς όσο περισσότερο μπορείς !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή