Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2015

Σταυροβελονιά, αστεροβελονιά, πλακέ και πέρλα σε χρώμα σάπιο μήλο - ροζ.

Φοβάμαι πως η περιπέτεια υγείας που πέρασα προσφάτως 
μου άφησε ένα σοβαρό κουσούρι...
τεμπελιά... τεμπελιά... τεμπελιά...
Έχω πάνω από μια εβδομάδα να κάνω blogging
κι είδα πως έχουν γίνει πράγματα και θαύματα
τα οποία ούτε πήρα είδηση....
Μέχρι λοιπόν να μου ξαναέρθουν τα κέφια, 
σκέφτηκα να σας δείξω κάποια από τα τελευταία μου εργόχειρα
που τελείωσαν λίγο πριν τα Χριστούγεννα.
Αφού λοιπόν τα στρίφωσα
και τα στόλισα στο τελείωμά τους με ένα  μεταξωτό κορδόνι, 
σας τα παρουσιάζω. 

Είναι ένα σετ που αποτελείται  από 
α) ένα τραπεζοκαρέ 90cm Χ 0,90cm


β) μια τραβέρσα 55cm Χ 130 cm
γ) δύο μικρά καρέ 50cm Χ 50cm




κεντημένο σε μπεζ καμβά 8άρη με
σάπιο μήλο - ροζ παλ μεταξωτή κλωστή για τη σταυροβελονιά
(κάθε σταυρουδάκι = 2Χ2 τετραγωνάκια), 

σκούρα χρυσή μεταλλική κλωστή για τη βελονιά πλακέ και 
τέλος ροζ πέρλα για το τελικό  στόλισμα του κεντήματος. 


Το κέντρο των κεντημάτων, καθώς και  η μπορντούρα τους
έχουν κεντηθεί με αστεροβελονιά ή πεντοβελονιά
(κάθε αστεροβελονιά= 2Χ2 τετραγωνάκια)


Από τις φωτογραφίες μπορείτε εύκολα, 
αν θέλετε, να αντιγράψετε το σχέδιο. 
που είναι πανεύκολο 
αλλά έχει δουλειά πολλή...... υπερβολικά πολλή....
κι αυτό σας το λέω για να μη νομίζετε πως 
γενικώς είμαι τεμπέλα.

Απλά τελευταία η τεμπελίτιδα, που με έχει πιάσει, αφορά στο blogging
και αυτό ίσως γιατί νομίζω πως δεν έχω να πω πολλά και ουσιαστικά πράγματα.
Επίσης ενώ σας είχα υποσχεθεί να επανέλθω σύντομα μετά την Πρωτοχρονιά 
με το παιχνίδι μας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ", 
φοβάμαι πως κι αυτό έκανε τον κύκλο του που τελικά έκλεισε.
Κι επειδή μπορεί εσείς να μην θέλετε να κλείσει αυτή η αυλαία
δίνω τη σκυτάλη σε όποιον από εσάς θα ήθελε να το συνεχίσει. 
Κι αν  δεν βρεθεί κάποιος να το συνεχίσει δεν πειράζει. 
Η @iris ( http://princess-airis.blogspot.gr)  έχει ξεκινήσει το συμπόσιο ποίησης, 
που καλά κρατεί και περιμένει  εκεί το ταλέντο σας να ξετυλιχθεί. 
Ελπίζω στο μέλλον να επανέλθει η έμπνευσή μου για blogging 
κατάθεσης απόψεων, σκέψεων και ιστοριών της ζωής μου. 
Βλέπετε κάπως έτσι είμαι σαν άνθρωπος, 
περνάω περιοδικές φάσεις παθιάσματος  με κάποιες ασχολίες 
και μετά περιοδικές φάσεις αφασίας...
Να αγαπάτε τη φίλη σας με τα ελλαττώματά της και να της τα συγχωρείτε.
΄Ωσπου λοιπόν να επανέλθει η φλόγα του blogging μέσα μου,
σιωπηλά θα σας δείχνω εργόχειρα ή κατασκευές μου,
κάπου - κάπου θα σας δίνω και καμιά συνταγή
και μια φορά την εβδομάδα θα περνάω απ' τα στέκια σας,
για να παίρνω γεύσεις και ευωδιές
απ' αυτές που χαρακτηρίζουν την κάθε μια σας και τον καθένα σας.

  


21 σχόλια:

  1. Aχ και να'ταν όλοι οι τεμπέληδες σαν και σένα!
    Γλυκάθηκα με τα νέα σου Φλώρα μου, να αφεθείς όσο μπορείς σ' αυτό που εσύ ονομάζεις τεμπελιά, εγώ θα το έλεγα δικαίωμα στην ξεκούραση και μια μικρή ανάπαυλα σε όλα τα εξωτερικά ερεθίσματα.
    Απόλαυσέ το και όποτε έχεις διάθεση στέλνε μας τις συνταγές σου, τα κεντήματα και τα νέα σου.
    ΠασταΦλωρίτσα μας, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατ αρχάς να σου ευχηθώ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ & ΑΓΥΡΙΣΤΑ, Φλώρα μου! Ελπίζω να μην ήταν κάτι σοβαρό ,όσο για τα υπόλοιπα, πάρε το χρόνο σου άνετα
    Το μπλογκινγκ είναι χαρά,αν γίνει καταναγκασμός,κλάφτα Χαράλαμπε!(αστο κλαίω εγω για τον Χαράλαμπο)
    Ολοι περνάμε αυτές τις περιόδους που περιγράφεις και καταλαβαινόμαστε άριστα
    Οσο για δράση,δεν σε βλέπω καθόλου να υστερείς,διότι το εν λόγω κέντημα θα σου έφαγε πολλές εργατοώρες.Αρα,μόνο τεμπέλα,δε σε λέει τις!
    Φιλιά πολλά και πάλι...αγύριστα,ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φλώρα μου κάνε αυτό που σε ευχαριστεί και σε χαλαρώνει. Το χρειάζεσαι μετά από την περιπέτεια που πέρασες.
    Και αν κάποια στιγμή θέλεις να συνεχίσεις το παιχνίδι εμείς που το αγαπήσαμε θα είμαστε εδώ για να το στηρίξουμε πάλι.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φλώρα μου γλυκιά, δικαιούσαι μετά την περιπέτεια της υγείας σου και να τεμπελιάσεις, και να χαλαρώσεις και να χουζουρέψεις και να κάνεις πράγματα που σε ευχαριστούν χωρίς να σε αγχώνουν και να σε καταπονούν. Είναι κατανοητά τα συναισθήματά σου και η ανάγκη σου να αποστασιοποιηθείς από ορισμένα πράγματα, πάντως τεμπέλα δε θα σε χαρακτήριζα με τίποτα !!! Κέντα πουλάκι μου λοιπόν, αφοσιώσου στο δημιουργικό, χαλαρωτικό και θεραπευτικό κέντημα που τόσο αγαπάς και δείχνε μας τις ολοκληρωμένες δημιουργίες σου, τις τόσο καλαίσθητες , με τις χιλιάδες βελονιές (που το βρίσκεις αυτό το κουράγιο και την τόση υπομονή...;;;)Οσο για το παιχνίδι, αποδεκτή η ανάπαυλα, είναι αναγκαίο να μην υπάρχει καταναγκασμός, το αγαπήσαμε και χάρη σ΄αυτό γραφτήκανε υπέροχες ιστορίες, όποτε πάλι το αποφασίσεις θα είμαστε έτοιμες να πιάσουμε τα μολύβια και τα πληκτρολόγια......πάντως μας έλειψες και κάθε σου ανάρτηση, είναι χαρά που την αποζητάμε !!! Να είσαι καλά, σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ τι τεμπέλα ??????
    Αυτά τα έργα τέχνης που φτιάχνεις δεν είναι για τεμπέλες χρυσή μου !!!
    Ξεκουράσου και θα συνέλθεις !!! Εμείς θα σε περιμένουμε όσο χρειαστεί !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φλώρα μου σημασία έχει να είσαι καλά με αυτό που κάνεις !!!!! Τίποτα εδώ μέσα δεν είναι υποχρεωτικό !!!
    Το κέντημα πράγματι με πολλή δουλειά , ωραία χρώματα , τέλειο απ΄όλες τις πλευρές!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν μας γίνει και το blogging κάτι σαν "πρέπει" ή "τι να γράψω" ή "έχω και να απαντήσω", όπως είπε και η Χαρά , κλάφτα Χαράλαμπε!!!! Είπαμε να μας χαλαρώνει και όχι να μας αγχώνει!! Στα λέει αυτά μια που δεν είναι και πολύ συνεπής !!!! χαχα!!! Αλλά είπαμε , σ'όποιον αρέσουμε !!!!!!
    Τωρα για τα υπέροχα κεντήματα , μόνο επιφωνηματα θαυμασμού μπορτώ να εκφράσω!!!!! Τόοοοση δουλειά , και μιλάς για "τεμπελιές"!!! Αν ήταν έτσι οι τεμπέλες ...... Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και το βραβείο της τεμπελιάς, πάει στη Φλωρα.
    Είναι δυνατόν να λες τέτοια πράγματα;
    Μόλις συνελθεις θα αλλάξει η διάθεση σου, μέχρι τότε άραξε και κάνε ό,τι σε ευχαριστεί.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν έτσι είναι η τεμπελιά τότε να μας πεις πως είναι η νοικοκυροσύνη! Πολύ όμορφο σχέδιο το κέντημά σου! Το θεμιτό στη μπλογκογειτονιά είναι να κάνεις κάτι γιατί σε ξεκουράζει και σε κάνει να νοιώθεις όμορφα και όχι γιατί πρέπει! Τότε θα ήταν "δουλειά"!!! Κάνε λοιπόν κάτι που θέλεις και όχι κάτι που πρέπει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φλωρίτσα μου γλυκιά καλά κάνεις και κάνεις παύση αν το έχεις ανάγκη.
    Εμείς εδώ θα είμαστε να περιμένουμε να δούμε τις δημιουργίες σου όποτε εσύ το θέλεις!
    Τα κεντήματα σου καταπληκτικά!
    Πολλά φιλιά καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εεεεε οχι και τεμπελα Φλώρα μου... και αυτά που ειδαμε τα εργοχειςρα μονο τεμεπελες αγαπη μου δεν τα φτιαχνουν.. πόση δουλειαααααα..!!
    να ξεκουραστεις οσο θελεις ..να κανεις οτι τραβα η καρδουλα σου... εδώ θα ειμαστε όσες ..θα έχουμε το κεφι να κανουμε οτι κανουμε... και θα τα λεμε εστω που και πού... δεν θα χαθουμε.. να είσαι κλα και ν απροσεχεις τον εαυτό σου... Φλώρα μου... να είσαι καλα και να περνας ακομα καλύτερα... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντως ισχύει όντως, το είχα πάθει κι εγώ το καλοκαίρι, είπα να αποστασιοποιηθώ και μετά βαριόμουν να ασχοληθώ με το ίντερνετ, το έβρισκα μάταιο! Καλή ξεκούραση, πολλά φιλιά Φλωρούκο, άλλωστε από ό,τι βλέπω, όλο και κάτι δημιουργείς :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα το σετ Φλωρα ..και είμαι σίγουρη που οι φωτογραφίες αδικουν...
    από κοντά θα είναι ακόμα πιο ωραία ..μπράβο χρυσοχέρα ...
    Καλή ξεκουραση ...και κάλο σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κυρία Φλώρα καταρχήν συγχαρητήρια για το εργόχειρο και περαστικά. Μακάρι να ήταν έτσι οι τεμπέλες. Και όσο αφορά στο περίφημο blogging θεωρώ, ότι δεν πρέπει να είναι καταναγκασμός αλλά ευχαρίστηση. Καλό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ήμουν απόλυτα σίγουρη ότι μετά την περιπέτεια υγείας σου και την εξαφάνισή σου θα έβλεπα μια τέτοια ανάρτηση.... μα τόσο σίγουρη που δεν έλεγα για λεφτά ή για πετρέλαιο που είναι και πιο χρήσιμο!
    Είναι δυνατόν να καθίσει η Φλώρα στο κρεββάτι άπραγη ;
    Ποτέ !
    :))
    Να είσαι καλά Φλωράκι μου, με το καλό να τα χαρείς ...
    Καλό Σαββατοκύριακο, τα φιλιά μου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα όλα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι να σου πω Φλωρα, το γεια στα χέρια σου είναι λίγο .Σου εύχομαι πάντα να κάνεις τέτοιες ομορφιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι τέλειο σετ είναι αυτό!!!!! πολύ το ζήλεψα, αλήθεια!!!! φιλιά πολλά Φλωρίτσα χρυσοχέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το τελείωσες θηρίο;
    Υποκλίνομαι στην......υπομονή σου!!!!!!!!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φλώρα μου με μεγάλη μου χαρά, αν βέβαια το θες κι εσύ θα συνέχιζα το καταπληκτικό παιχνίδι σου, που τόσο έχω αγαπήσει, μέχρι να επιθυμήσεις να γυρίσει πάλι στο σπίτι του...θα περιμένω απάντηση στο μέιλ που σου έστειλα!
    Πάντως μόνο τεμπέλα δεν είσαι με τέτοιες δημιουργίες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χρυσοχερα οπως παντα!!!!Καιρο ειχα να περασω απο εδω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή