Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου 2015

Μετά από περιπέτειες... πάλι κοντά σας.

Επιτέλους πάλι κοντά σας, 
υποτονικά για την αρχή και ελπίζω στο μέλλον όλα να πάνε καλύτερα 
τόσο στην επικοινωνία μου μαζί σας 
όσο και σε όλα αυτά που με έκαναν να λείψω για πάνω από ένα μήνα από κοντά σας. 
Πήρα πολλά mail σας, με τα οποία με αναζητούσατε και με συγκινήσατε πολύ.
Να ξέρετε πως κι εγώ απ' την πλευρά μου ένιωθα μοναξιά χωρίς εσάς.
Θα σας διηγηθώ τα πάθη μου, που με κράτησαν μακριά σας και 
ας αρχίσουμε  απ' την πρώτη δύσκολη για μένα μέρα...
7 Ιανουαρίου βραδάκι, λαιμός βραχνιασμένος, ξερόβηχας και 37 πυρετός.
Αμέσως ξεκινάω αντιβίωση γιατί ξέρω πως ο λαιμός συνήθως χτυπάει σε μένα 40άρια. 
Το βράδυ δύσκολο, ο πυρετός ανεβαίνει, οι πόνοι στο σώμα δυνατοί, 
και όλα δείχνουν πως η γρίπη με επισκέφθηκε. 
Την επόμενη αγοράζω 1000 mg βιταμίνη C, και εχινάτσια ώστε να ενισχύσω τον οργανισμό μου
σιρόπι για το βήχα, καραμέλες για το λαιμό κ.λ.π.
Τα πράγματα όμως εξακολουθούν να χειροτερεύουν, αφού όπως κάθε φορά που κάνω πυρετό,  
φουντώνει η αλλεργία μου και γεμίζω  σημάδια που καίνε όλο μου το σώμα. 
Ξεκινάω αντισταμινικά αλλά μάταια. 
Την επόμενη η κατάσταση δυσκολεύει. 
Αναγκάζομαι να πάρω κορτιζόνη για να υποχωρήσει η αλλεργία.
Ο πυρετός επιμένει σε επίπεδα ελεγχόμενα έως 38.
Ωστόσο τίποτα δεν δείχνει ακόμη και μετά 5 μέρες ότι η γρίπη υποχωρεί.
Το βράδυ της 6ης μέρας ήταν αφόρητο με πυρετό 39 που δεν υποχωρούσε, κρυάδες  
και  αδυναμία που δεν με άφηνε ούτε στην κουζίνα να πάω για να πιω νερό. 
Για φαγητό ούτε λόγος... ούτε νερό δεν κατέβαινε. 
Το επόμενο πρωί μου τηλεφωνά μια φίλη και ακούγοντας το μαύρο μου το χάλι 
μου βάζει τις φωνές και με μαλώνει που αρνούμαι μετά από τόσες μέρες να πάω στο γιατρό. 
Βλέποντας πως τα πράγματα όλο και χειροτερεύουν, το απόγευμα της 6ης μέρας 
κάλεσα γιατρό στο σπίτι. 
Εκείνος μόλις με ακροάστηκε μου είπε ότι τα πράγματα δεν είναι ευχάριστα, 
ότι έχω ακροαστικά και πρέπει να πάρω ενέσιμη αντιβίωση και να κάνω το συντομότερο 
μια ακτινογραφία. 
Επίσης με συμβουλεύει πως θα ήταν καλό να πάω άμεσα στο νοσοκομείο και μάλιστα να πάρω μαζί μου και ρούχα γιατί θα με κρατήσουν.

Μαζεύω κακήν κακώς τα μπογαλάκια μου και πάω στο νοσοκομείο "ΣΩΤΗΡΙΑ" που εφημέρευε. 
Κόσμος πολύς, συνωστισμός, κι εγώ ένα κουρέλι. 
Βρήκα ένα ράντζο στο διάδρομο και αυθαίρετα ξάπλωσα γιατί τα πόδια μου δεν με κράταγαν. 
Φαίνεται αυτό ευαισθητοποίησε ιδιαίτερα κάποια γιατρό, που με είδε και με φώναξε εκτός σειράς να μπω για εξέταση. 
Τα ακροαστικά μου έβραζαν και οι γιατροί θορυβήθηκαν ακόμη και στο άκουσμά τους. 
Μόλις έβγαλα και τις ακτινογραφίες, οι γιατροί ξαφνιάστηκαν γιατί απ' το σύνολο των 2 πνευμόνων λειτουργούσε μόνο το 1/3 αυτών και απ' ότι μου είπαν πέρναγα δύσκολες ώρες.
Δεν μπορώ να σας περιγράψω τι έγινε...
Λες και πήγε η Μενεγάκη να γεννήσει...
Μου βρήκαν αμέσως δίκλινο δωμάτιο, με βοήθησαν να κάνω εισαγωγή χωρίς να περιμένω ασθενοφόρο να με μεταφέρει και μόλις μπήκα στο δωμάτιο πλάκωσαν γιατροί και νοσοκόμοι πάνω μου, να μου βάλουν ορούς, φάρμακα, να πάρουν αέρια αίματος, να πάρουν αίμα να το στείλουν για εξετάσεις και να με συνδέσουν με οξυγόνο.
Την επόμενη μέρα το πρωί, άδειασε το διπλανό κρεβάτι και δεν άφησαν κανέναν να έρθει γιατί η κατάστασή μου ήταν ιδιαιτέρως σοβαρή όπως έλεγαν. 
Η δεύτερη μέρα στο νοσοκομείο ήταν η χειρότερη όλων γιατί δεν μπορούσα να κάνω ούτε πέντε βήματα χωρίς το οξυγόνο.
Έστειλαν στο ινστιτούτο Παστέρ αίμα για εξέταση και το αποτέλεσμα έδειξε ότι είχα προσβληθεί από Η1 Ν1. 
Βέβαια ο Η1Ν1 αποφάσισε να μην μείνει μόνο σαν γρίπη, αλλά να γυρίσει σε σοβαρή πνευμονία και στους 2 πνεύμονες. 
Για να μην τα πολυλογώ, ήμουν σε καραντίνα για μια εβδομάδα περίπου. 
Έμεινα μέσα 11 μέρες συνδεδεμένη με οξυγόνο  και με άφησαν να βγω με δισταγμό, αφού τους απείλησα πως την επομένη, αν με κρατούσαν μέσα, θα το έσκαγα για να πάω να ψηφίσω. 
Μου έδωσαν ισχυρή αντιβίωση για να τη συνεχίσω και στο σπίτι και μέχρι και αύριο θα παίρνω αντιβίωση.
Φεύγοντας μου είπαν ότι τέτοιες περιπτώσεις πολλές φορές δεν τις προλαβαίνουν με αποτέλεσμα να υπάρχουν θύματα.
Ευτυχώς χθες που έβγαλα νέες ακτινογραφίες, έδειξαν πως τα πράγματα είναι  κάπως καλύτερα αλλά όχι ακόμη καλά. Πήγα στο νοσοκομείο και τις σύγκριναν οι γιατροί με τις παλιές και μου συνέστησαν ιδιαίτερη προσοχή, να μην έρχομαι σε επαφή με πολύ κόσμο γιατί είμαι ευάλωτη ακόμα και κάθε νέα ίωση θα είναι πολύ σοβαρή για μένα. 
Σε ένα μήνα θα βγάλω πάλι ακτινογραφίες και ελπίζω εκεί να έχει τελειώσει αισίως η περιπέτειά μου. 
Η διαπίστωσή μου μέσα σ' αυτήν τη σοβαρή κατάσταση που πέρασα είναι ότι χάρη στο φιλότιμο και τις υπερπροσπάθειες των γιατρών και των νοσηλευτών το νοσοκομείο λειτουργεί καλύτερα κι απ' την καλύτερη ιδιωτική κλινική, ακόμη και χωρίς σεντόνια (φέρναμε οι ασθενείς απ' τα σπίτια μας), χωρίς μαχαιροπήρουνα, χωρίς χαρτιά υγείας, χωρίς..... χωρίς.... χωρίς....
Όμως η ψυχή των γιατρών και των νοσηλευτών,η διάθεσή τους να βοηθούν και να εξυπηρετούν τον κόσμο, η αποφασιστικότητά τους να σώζουν ζωές  με έκαναν να τους αισθάνομαι σαν δικούς μου ανθρώπους. 
Χωρίς να επιδιώκουν οικονομικά οφέλη και φακελάκια, στέκονται στο ύψος τους απ' τους πιο μικρούς ειδικευόμενους γιατρούς ως τη Δ/ντρια της 5ης κλινικής, που παρακολουθούσε από κοντά και είχε γνώση κάθε λεπτομέρειας, που αφορούσε τον κάθε άρρωστο. 
Για ακόμη μια φορά υποκλίνομαι σ' αυτούς τους ανθρώπους που ασκούν το επάγγελμα - λειτούργημά τους  με σοβαρότητα και με πείσμα προσπαθούν κόντρα στους καιρούς που ζούμε  για ένα σωστό σύστημα υγείας, σαν να έχουν βάλει προσωπικό στοίχημα να μην το αφήσουν να καταρρεύσει.
Ευχαριστώ και πάλι για το ενδιαφέρον σας 
και εύχομαι σε όλους σας καλή υγεία. 
Σύντομα θα είμαι κοντά σας με άλλου είδους αναρτήσεις, κεντήματα, κατασκευές κ.λ.π. , 
που έμειναν πολύ πίσω...
και ελπίζω σύντομα να αρχίσω και τις επισκέψεις μου στα blogs σας.

39 σχόλια:

  1. Εύχομαι να το αφήσεις όλο αυτό σύντομα πίσω σου Φλώρα μου, σαν μια ανάμνηση!
    Φαντάζομαι όλη την ταλαιπωρία, την αγωνία, την εξάντληση!
    Ευτυχώς που όλα πήγαν κατ'ευχήν μάτια μου!
    Σε φιλώ γλυκά!

    Σιδερένια! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φλώρα μου , τι φοβερή περιπέτεια υγείας !!!! Σου εύχομαι ολοψυχα ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ !!!!!!!!
    Συμφωνώ απόλυτα μ αυτα που γράφεις για την ευσυνειδησία της πλειονότητας των γιατρών στα νοσοκομεία !!!! Ευχομαι να γίνεις σύντομα .."περδίκι" και να δούμε πολλές αναρτήσεις σου - μας έχουν λείψει !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ Φλώρα τι πέρασες καλή μου !!!!!!!
    Εύχομαι ολόψυχα περαστικά σου και οι ταλαιπωρίες θα ξεχαστούν !!!!!
    Να προσέχεις και ας μας έλειψες, θα περιμένουμε όσο χρειαστεί !!!
    Όσο για τα νοσοκομεία, συμφωνώ μαζί σου ... έχουμε τους καλύτερους επιστήμονες και νοσηλευτικό προσωπικό που πασχίζει να βοηθάει τον κόσμο. Τους πρέπουν συγχαρητήρια !!!!!
    Καλή ανάρρωση, σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γλυκιά μου Φλωρίτσα τι να πω!
    Δεν είχα ιδέα τι περνάς.
    Εύχομαι να περάσει τελείως γρήγορα και να είσαι σιδερένια.
    Είναι σημαντικό αυτό που λες για το προσωπικό στα νοσοκομεία γιατί πραγματικά υπάρχουν ήρωες εκεί μέσα.
    Οι περισσότεροι από εμάς δεν θα αντέχαμε τις συνθήκες με τις οποίες λειτουργούν αυτοί οι άνθρωποι γιατί λειτούργημα κάνουν.
    Να περάσουν όλα και να ξεχάσεις όλο αυτό το κακό που πέρασες.
    Και άλλη φορά να πηγαίνεις άμεσα στον γιατρό όταν βλέπεις 3 μέρες πυρετό.
    Θέλουν προσοχή οι μέρες που ζούμε.
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γραμμένη με ψυχραιμία, αγαπητή μου Φλώρα, η οδυνηρή περιπέτειά σου. Χαιρετίζω το καλό ηθικό σου, που θα συντελέσει στην πλήρη αποκατάσταση. Θα περάσει κι αυτό!
    (Χαίρομαι ιδιαίτερα για την ευαισθησία των γιατρών. Έχω πολλές κακές εμπειρίες από νοσοκομεία και συμπεριφορές, και ως ασθενής και ως συνοδός).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φλωρα μου πολυ πολυ περαστικα σου ευχομαι ...μα δεν αφησες και τιποτα ολα τα επαθες? πως συμβαινει καμμια φορα απο μια γριπη να βρεθεις νοσοκομειο, ευχομαι ολα καλα και να μας ξαναρθεις, φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φλώρα περαστικά! Ευτυχώς που η περιπέτεια της υγείας σου είχε αίσιο τέλος γιατί είναι αλήθεια οτι φαίνεται να το πήρες πολύ ελαφριά!
    Πρόσεχε τον εαυτό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φλώρα μου περαστικά σου!!!!!
    Πέρασες μεγάλη ταλαιπωρία!!!
    Να προσέχεις να μη ξανακυλήσεις!!!
    Χάρηκα που έμαθα ότι σε περιποιήθηκαν οι γιατροί!
    Φαίνεται ότι στα δύσκολα λειτουργούμε καλυτερα!!!
    Έστω κι έτσι, μπράβο σε όλους τους άξιους λειτουργούς!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ βρε Φλωρίτσα μου τι πέρασες! Να προσέχεις κακομοίρα μου, να τρως και να ξεκουράζεσαι. Άντε γιατί μας περιμένει μια βολτίτσα μόλις στρώσει ο καιρός. Ναι;
    Μπράβο σου που έγραψες για τους ανθρώπους στο νοσοκομείο. Συνήθως μόνο να γκρινιάζουμε ξέρουμε. Τα καλά τα προσπερνάμε και τα αφήνουμε ασχολίαστα. Μακάρι να το διάβασε κάποιος απ' τη Σωτηρία το κείμενό σου. Είναι πολύ συγκινητικό, γιατί ξέρουμε όλοι πως οι άνθρωποι εργάζονται σε συνθήκες πολέμου και με μηδαμινά μέσα, κάνουν θαύματα. Μπράβο τους!
    Καλό βραδάκι και να προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλησπερα φλωρα μου!! στεναχωρηθηκα που περασες τετοια μπορα προσεχε τον εαυτο σου κοριτσι μου!!! περαστικα και μια μεγαλη αγλαλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικα σου Φλωρα! Σιδερενια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μεγάλη η ταλαιπωρία σου Φλώρα μου και δύσκολη η περίπτωσή σου !! Περαστικά και σιδερένια και βέβαια να προσέχεις πολύ !! Τα λόγια σου για το προσωπικό είναι παρήγορα και ευεργετικά να τα ακούμε στις μέρες μας !!!Να είσαι καλά σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περαστικά σου Φλώρα μου.... δύσκολη κατάσταση, μεγάλη ταλαιπωρία, ευτυχώς όμως όλα πάνε καλά και ελπίζω ότι κάθε μέρα θα πηγαίνεις και καλύτερα!!!! Το προσωπικό του Σωτηρία είναι εξαιρετικό.... το έζησα πριν από λίγα χρόνια, σε δύσκολη κατάσταση και πραγματικά με εντυπωσίασε!!!!! Βλέπεις υπάρχουν και μερικοί γιατροί που σέβονται τον όρκο τους!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικά σου Φλώρα μου.... δύσκολη κατάσταση, μεγάλη ταλαιπωρία, ευτυχώς όμως όλα πάνε καλά και ελπίζω ότι κάθε μέρα θα πηγαίνεις και καλύτερα!!!! Το προσωπικό του Σωτηρία είναι εξαιρετικό.... το έζησα πριν από λίγα χρόνια, σε δύσκολη κατάσταση και πραγματικά με εντυπωσίασε!!!!! Βλέπεις υπάρχουν και μερικοί γιατροί που σέβονται τον όρκο τους!!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ειναι αλήθεια οτι μας έλειψες Φλωρα μου.. και οταν καποια απο τις φίλες κανει καιρό να φανεί ανυσηχούμε... ευτυχώς που ειταν περαστική η περιπετεια της υγεια σου... γιατι μονο για θεμετα υγειας λειπουμε απο την γειτονια... μακαρι να ήταν η αουσία σου γιατί είχες δουλεια η .. οτι δήποτε άλλο εκτος απο την υγεια σου...τωρα να προσεχεις πολύ ... και να αφήσεις τις βόλτες...να μην κρυωσεις .. περαστικα σου και γρηγορα σιδερενια... καλο σου μηνα Φλωρα μου .. να είσαι καλά φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τόσο να ήταν! Περαστικά και γρήγορα να έχεις Φλώρα, εύχομαι να γίνει μόνο μια κακή ανάμνηση όλη αυτή η περιπέτεια. Δυστυχώς είναι αρκετός ο αριθμός των θυμάτων του ιού που γυρνάει σε πνευμονία, έχουν θορυβηθεί οι πάντες..δουλεύω σε διαγνωστικό και δεν μπορώ να σου περιγράψω τον όγκο ακτινογραφιών με ακροαστικά και πνευμονίες :-(((
    Να προσέχεις και να αναρρώσεις γρήγορα και φυσικά ένα μεγάλο μπράβο σε αυτούς που ασκούν ακόμα την ιατρική ως λειτούργημα (γιατί κακά τα ψέματα υπάρχουν πολλά τέρατα γιατροί).
    Καλό ξημέρωμα φιλάκια :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περαστικά Φλώρα μου...εύχομαι να ανακτήσεις γρήγορα τις δυνάμεις σου♥♥♥♥Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φλώρα μου καλημέρα !!! Περαστικά και σιδερένια !!! Εύχομαι σύντομα αυτή η ταλαιπωρία να ξεχαστεί όμως....πρέπει να μην πραμελούμε τα συμπτώματα....κι εγώ πέρασα άτυπη πνευμονιά πριν 3 χρόνια, πολύ ελαφρά ευτυχώς γιατί αγνόησα τα συμπτώματα και πήγα στο γιατό μετά...2 μήνες ....το πάλευα με σιρόπια, ματζούνια, καραμέλλες και τσάγια ...Το θέμα της δημόσιας υγείας, δυστυχώς η πολιτεία το έχει υποβαθμίσει και τα νοσοκομεία μας λειτουργούν σώζοντας ζωές; χάρη στην αυτοθυσία των ευσυνείδητων γιατρών και νοσηλευτών που ευτυχώς υπάρχουν ακόμη...Περαστικά σου !!! Πάντως να είσαι προσεκτική , να ξεκουράζεσαι, να τριγυρνάς στη μπλοκογειτονιά και φυσικά να κεντάς....(..ευτυχώς το κέντημα είναι και θεραπευτικό...)Φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γρήγορη ανάρρωση σου εύχομαι!
    Η απουσία σου ήταν αισθητή.
    Τα επανέλθεις ομαλά χωρίς να κουράζεσαι.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ, γρήγορα να επανέλθεις!!!! Από τη μια στιγμή στην άλλη πώς αλλάζει η ζωή μας... Όμως τέλος καλό, ευτυχώς!
    Και παντού υπάρχουν Άνθρωποι, ήσουν τυχερή που τους συνάντησες!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα Φλώρα μου
    Σιδερένια κορίτσι μου
    Και σε σκεφτόμουν να δεις!!!

    φιλάκι γλυκό και να προσέχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περαστικά Φλωρα σου ευχομαι ...και γρήγορη ανάρρωση !!!!
    πολύ μεγάλη ταλαιπωρία πέρασες ...ευτυχώς έπεσες σε καλά χεριά ..
    φιλάκια πολλα ..και πάλι περαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλως ορισες καλη μου!
    περαστικα σου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με όλη μου τη καρδιά Φλώρα μου, εύχομαι γρήγορα ν' ανακτήσεις τις δυνάμεις σου και να είσαι πάλι κοντά μας γιατί η απουσία σου έγινε σε όλους μας πολύ αισθητή!
    Προωθώ το κείμενο σου, στην ΙΕΝΑΠ ( Σύλλογος Νοσοκομειακοί γιατρών) όπου δουλεύει μια πολύ καλή μου φίλη και προφανώς το κείμενο σου, θα δημοσιευτεί γιατί το νοσοκομείο και οι γιατροί που σε φρόντισαν, χρειάζονται τα μπράβο της πολιτείας, ειδικά τώρα στους δύσκολους αυτούς καιρούς!

    ΑΦιλάκια με όλη μου την αγάπη και με χίλια περαστικά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φλώρα μου και τρόμαξα, και στενοχωρήθηκα! Τι πέρασες!
    Η απουσία σου ήταν αισθητή, αλλά με το χαζό μου το μυαλό τη θεώρησα φυσιολογική (σκέφτηκα ότι θα είχες πολλές υποχρεώσεις και γι΄αυτό δεν είχαμε νέα σου).
    Περαστικά σου! Να προσέχεις τον εαυτό σου πολύ, γιατί όλο αυτό το διάστημα σέρνονται γρίπες, πολλοί άνθρωποι ταλαιπωρούνται. Μην ξεμυτίζεις αν δεν είναι απαραίτητο, μέχρι να αναρρώσεις πλήρως!
    Σε φιλώ και σου στέλνω τη σκέψη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σιδερενια Φλωρα μου! Και να πρπσεχεις, αυτα να μην τα αφηνεις τοσο αλλη φορα, τυχερη ησουν!
    Συγκινητικη η αναρτηση σου, ναι ΥΠΑΡΧΟΥΝ ανθρωποι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φλώρα μου περαστικά και σιδερένια. Μας έλειψες και δεν φανταζόμουν πως περνούσες δύσκολες ημέρες.
    Να προσέχεις!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φλώρα μου περαστικά να είναι....ούτε που μου πήγαινε το μυαλό πως έλειπες επειδή ήσουν άρρωστη.
    Πωπω ταλαιπωρία!!...ευτυχώς κάποιοι είναι γιατροί με όλη τη σημασία της λέξης, γιατί οι περισσότεροι είναι της αρπαχτής.
    Σιδερένια!!
    Φιλιά πολλά και να προσέχεις!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θερμές ευχές κι από δω Φλώρα μου, για ταχεία ανάρρωση! Όπως σου είπα και στο μέιλ, πως νόμιζα ότι είχες αποδράσει στο νησί ή στο χωριό; Τέλος πάντων, όλα καλά να πάνε και να σε δούμε και πάλι στις διαδικτυακές βόλτες, καθότι μας έλειψες πολύ! Φιλιά πολλά :)) Μπράβο στους γιατρούς-λειτουργούς!

    Υ.Γ Ήθελα να 'ξερα τι ψήφισες ρε άτιμο! Αχαχαχα! (αστειάκι ε; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φλώρα αφού κάθισες στο πληκτρολόγιο σημάινει ότι πράγματι είσαι καλύτερα και αυτό σημαίνει βεβαίως,βεβαίως ότι θα τα πούμε και από κοντά Μέχρι τότε πάρε τις φιλούρες μου να πορεύεςαι και όλα θα πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φλωράκι μου, εύχομαι γρήγορα τα καλύτερα να έρθουν, να σταθείς πάλι σταθερά στα πόδια σου γερή και δυνατή! Με ξάφνιασε αυτό που διάβασα... το πως ένα κρύωμα καταλήγει σε τόσο σοβαρή κατάσταση ...
    Έχεις και τις δικές μου ολόψυχες ευχές για την υγεία σου και το συντομότερο να είσαι πάλι κοντά μας να γράφεις τα τόσο ανθρώπινα κείμενά σου και να μας δείχνεις ότι κατασκευάζουν τα χεράκια σου...
    Σε φιλώ γλυκά,
    Καλημέρα Φλωράκι μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Περαστικά,να'σαι γερή και δυνατή!!!
    Τέλος καλό,όλα καλά!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι λες τώρα βρε Φλώρα μου! Αχ, πρέπει να προστατευόμαστε και να μη κάνουμε τους γενναίους.... Χαίρομαι που γλύτωσες τα χειρότερα και εύχομαι να έχεις ταχεία ανάρρωση!!!
    Σιγά-σιγά τώρα και όλα θα γίνουν :-)
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Περαστικά σου Φλωρα, σιδερένια και από εδώ και εμπρός να προσέχεις λίγο περισσότερο τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τι λες τώρα;;;;;
    Μα 6 μέρες χωρίς γιατρό;;
    Αχ, θα σε μαλώσω και δεν το θέλω!!!
    Έλα, μια νοερή αγκαλίτσα για το ταλαιπωρημένο Φλωράκι μας...
    Περαστικά σου και κοίτα να κάνεις ο,τι σου είπαν με προσοχή, ναι;
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Περαστικά,Φλώρα μου!! Πέρασες μεγάλη ταλαιπωρία !!! Κοίτα να γίνεις τελείως καλά , να μην ξανακυλίσεις !! Φιλιά πολλά μαζί με τις ευχές μου για γρήγορη ανάρρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Περαστικά σου γλυκιά μου.
    Γρήγορα να γίνεις πολύ καλά.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Περαστικά. Η περιπέτειά σου είναι πολύ χειρότερη από τη δική μου. Ήμουν και εγώ άρρωστη με 39 πυρετό. Ευτυχώς για μένα ήταν μια απλή γρίπη που κράτησε όμως κοντά ένα μήνα.Εύχομαι λοιπόν από δω και στο εξής να είσαι γερή γεμάτη κέφι για δημιουργίες. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φλώρα μου ,δύσκολες ημέρες πέρασες και ευτυχώς ανταποκρίθηκε ο οργανισμός σου προς το καλύτερο !Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή