Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014

Συνέχεια στα μπλε δειγματολόγια (samplers)

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησής μου 
μετά  λίγες ημέρες από την προτροπή 
της Κλαυδίας [ blog: Κάτω από την Ακρόπολη]
να ασχοληθούμε με 
"τα μοναδικά, υπέροχα, κεντημένα ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΟΓΙΑ!!!",
έχω την τιμή να σας παρουσιάσω 
το τρίτο κατά σειρά δειγματολόγιό μου
σε ελληνική γραμματοσειρά και 
σε χρώματα μπλε σκούρο (DMC 336) 
και μεταλλική τυρκουάζ κλωστή.
Το δειγματολόγιο αυτό προέκυψε 
με αφορμή ένα μακρόστενο κομμάτι υφάσματος 
τύπου ψαθάκι,
που είχε περισέψει απ' τα προηγούμενα δύο δειγματολόγια και έπρεπε να αξιοποιηθεί.
Ξεκίνησα λοιπόν ψάχνοντας στο διαδίκτυο 
τις διάφορες αγγλικές γραμματοσειρές,
τις οποίες πήρα απόφαση να προσαρμόσω 
και να μετατρέψω σε ελληνικές,
αφού δεν κυκλοφορεί ποικιλία ελληνικών.
Δεν θέλει πολλή δουλειά, 
μόνο όρεξη και πείσμα θέλει 
για να μετατραπούν τα γράμματα  
και να σχηματιστούν απ' την αρχή 
τα λίγα ελληνικά γράμματα που διαφέρουν. 
Διατηρώντας λοιπόν το μέγεθος των γραμμάτων 
και κάποιες σταθερές γραμμές στο σχέδιο 
όλα τα υπόλοιπα έρχονται μόνα τους. 
Να φανταστείτε ότι για χάρη συντομίας 
δεν τα σχεδίασα καν. 
Όλη η δουλειά έγινε πάνω στο ύφασμα 
κι αν χρειάστηκε να ξηλώσω μερικά σταυρουδάκια, 
δεν χάθηκε κι ο κόσμος.
Οι μπορντούρες είναι κι αυτές από σχέδια 
που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο,
κάποιες απ' αυτές ελαφρά πειραγμένες, 
ώστε να έρθουν στις διαστάσεις που θέλω.
Έχω να σας συστήσω ένα πολύ ωραίο τόπο 
όπου μπορείτε να βρείτε άπειρα σχέδια 
από παλιά ευρωπαϊκά περιοδικά

Παρακάτω παραθέτω μια - μια τις μπορντούρες φωτογραφημένες ξεχωριστά, για όποια φίλη τυχόν ήθελε να χρησιμοποιήσει σε δική της σύνθεση δειγματολογίου.





Mετά από παράκληση της Κλαυδίας, ακολουθούν κοντινές φωτογραφίες των γραμμάτων προκειμένου να χρησιμοποιηθούν και από άλλες φίλες που μπορεί να ενδιαφέρονται.






Η ποικιλία των σχεδίων, το ψάξιμο και η μοναδικότητα της τελικής σύνθεσης, είμαι σίγουρη πως, αν ασχοληθείτε, θα σας συναρπάσουν.
Και μόλις τελείωσε κι αυτό το δειγματολόγιο, αμέσως ξεκίνησα το επόμενο. 
Υπομονή και θα σας το δείξω μόλις τελειώσει.

24 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφο Φλωρίτσα μου!
    Άμα ο άνθρωπος έχει μεράκι για κάτι φτιάχνει αριστουργήματα.
    Και εσύ με την Κλαυδία έχετε πολύ μεράκι!
    Μπράβο σου και περιμένουμε και το άλλο.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Φλώρα μου
    Πολύ ιδιαίτερα τα σχέδιά σου
    Είσαι χρυσοχέρα!!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπράβο Φλωρίτσα μου!!!! είναι υπέροχο.. και έχεις δίκιο, όλο και κάτι βρίσκουμε αν θέλουμε και τον πετυχαίνουμε το στόχο/σκοπό μας!! φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν παίζεσαι εσύ Φλώρα μου!!
    Έκανες κιόλας τρία;
    Τα ελληνικά γράμματα σίγουρα θα σου τα κλέψω κι εγώ!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φλώρα μου τι θαυμάσιο κομμάτι δημιούργησες, από το περίσσευμα του υφάσματος !!!Οι μπορντούρες σου στόλισαν περίτεχνα τα γράμματα που με τόση τελειότητα συμπεριέλαβες.....μήπως θα μπορούσες να παρουσιάσεις τα γράμματα σε κοντινό πλάνο για να μπορούμε να τα κλέψουμε......με ευχέρεια... (όπως τις μπορντούρες σου...)Φιλιάααα χρυσοχέρα, οδηγείς την κούρσα και πολύ το χαίρομαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο Φλώρα, και η τροποποίηση των γραμμάτων σε ελληνικά, πολύ ωραία !!!
    Μπράβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο πολύ όμορφο και τα χρώματα ...πολύ μου άρεσε !!!
    περιμένω να δω το καινούριο ..καλή συνεχεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο Φλώρα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι πολύ όμορφο και το χρώμα της κλωστής θυμίζει ουρανό και θάλασσα .Γεια στα χέρια σου Φλωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο και αυτό το δειγματολόγιο που κέντησες, Φλώρα!!!!!
    Περιμένω να θαυμάσω και το επόμενο!
    Καλή συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κομψοτεχνήματα με αρχαιοπρέπεια.
    Μακάριοι οι δημιουργοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημερα αγαπημενη μου! τι ομορφο δειγματολογιο! αγαπω πολυ το μπλε χρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θα κάνω και εγώ, τωρα που σε είδα αυτά τα γράματα, τα ονόματα των παιδιών μου, καλά, μόνο το Κ και το Χ...

    Θα τα κάνω με το μπλε και με το ροζ.

    Φιλιά, ευχαριστώ και καφεδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόση υπομονή θέλει!
    Πασταφλωρίτσα μου σε θαυμάζω!
    "έπρεπε να αξιοποιηθεί...." ε καλά ..δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από σέν α!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ ρε Φλώρα... Εδώ μέσα έρχομαι για να με χαλαρώνεις και να ξεχνώ προσωρινά το τι συμβαίνει γύρω μου.μας... Καλημερούδια και φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφο... και πόση δουλειά! Δεν είχα ξαναδεί δειγματολόγια, ούτε καν ήξερα τι είναι - από εσάς τα έμαθα. Κάνετε πολύ καλά που ξεκινήσατε να τα προβάλλετε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ....΄Εχω μείνει άφωνη!
    Πόση υπομονή και μέτρημα χρειάζεται δεν ρωτάω...
    Τι ωραία δουλειά... Μπράβο Φλώρα χρυσοχέρα!!
    Πολλά φιλιά....♥
    **Aννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Με την Αννιώ, έχω μείνει κι εγώ!!!!!!
    Απίστευτη υπομονή, επιμονή, δεξιοτεχνία για ένα τέλειο και φινετσάτο αποτέλεσμα!!!
    Γεια στα χέρια σου, Φλώρα !!
    Φιλιά και καλο Σαββατοκύριακο να'χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πάρα πολύ ωραία!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειδικά το μπλε χρώμα, τα κάνει πολύ ιδιαίτερα και πρωτότυπα.
    Παραπέμπουν σε νησιώτικο ντεκόρ.
    Μπράβο ρε Φλωρίτσα! Κέντησες πάλι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλως σε βρηκα στο πανεμορφο σπιτικο σου!!!Ολα πανεμορφα εδω.
    ¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι ΥΠΕΡΟΧΟ !!!!!! Η ελληνική γραμματοσειρα μου άρεσε πολύ !!!!!! Ευχαριστούμε για τις μπορντούρες - είναι πανέμορφες !!!!! Μπράβο , Φλώρα !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είδα και στην προηγούμενη ανάρτηση ομορφιές!! Το θεωρώ τόσο δύσκολο!! Πόση υπομονή θέλει και συγκέντρωση!!
    Πραγματικά γεια στα χέρια σου Φλώρα!! Τα κεντητά σου είναι πανέμορφα κι αξιοθαύμαστα!! Καλές δημιουργίες εύχομαι, που είναι σίγουρο δηλαδή!! :))
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευχαριστούμε για τις κοντινές φωτογραφίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή