Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2014

Καλά Χριστούγεννα και Καλή Πρωτοχρονιά

κι επειδή στέρεψα από πρωτότυπες ιδέες για ευχές 
αντιγράφω απ' το διαδίκτυο και σας απευθύνω κάποιες ευχές που διάλεξα 
 με όλη μου την καρδιά.


Αυτά τα Χριστούγεννα ας αναστήσουν το χαμόγελο στα χείλη των ανθρώπων, ας ζεστάνουν τις παγωμένες καρδιές τους και ας χαρίσουν σ’ αυτούς που αγωνίζονται την ζωή που τους αξίζει.


επίσης


Ας ευχηθούμε το νέο έτος να κάνει τα όνειρα όλου του κόσμου πραγματικότητα και να σκορπίσει ευτυχία και υγεία.


Το 2015 να προσθέσουμε όλοι ελπίδες, ν΄ αφαιρέσουμε λάθη, να πολλαπλασιάσουμε όνειρα και να διαιρέσουμε την αγάπη μας σ’εκείνους που την αξίζουν.

Εύχομαι  τέλος καλή χρονιά γεμάτη υγεία για σας και τις οικογένειές σας.


Ανανεώνω το ραντεβού μου μαζί σας 
μετά την Πρωτοχρονιά
γιατί αυτές οι μέρες είναι άκρως οικογενειακές 
και δεν πρέπει να στερήσουμε τους δικούς μας ανθρώπους 
ούτε μιά στιγμή από τη θαλπωρή και την αγάπη των ημερών. 
Κι επειδή το ρόλο αυτό 
συνήθως τον αναλαμβάνουμε εμείς οι γυναίκες 
εύχομαι σ' όλες καλή δύναμη για
να αφήσετε αξέχαστες αυτές τις γιορτές 
 φροντίζοντας  με αγάπη τους δικούς σας.

51 σχόλια:

  1. ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ,,,,ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ....ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρούμενα κι αξέχαστα Χριστούγεννα
    και ευτυχισμένο το 2015 με ειρήνη
    αγάπη αδελφοσύνη!!!

    πολλά φιιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΕΙΣ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμήν στις ευχές σου, Φλώρα μου. Καλές γιορτές - να περάσεις υπέροχα με τους δικούς σου ανθρώπους. Κι ο νέος χρόνος να σας φέρει ό,τι ό,τι καλύτερο. Φιλάκια πολλά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλές και Ειρηνικές γιορτές Φλώρα μου!!
    Να περάσετε καλά!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Oι ευχές σου ας γίνουν το νέο μας "μνημόνιο" και η νέα χρονιά να μας φέρει δικαιοσύνη και ελπίδα!
    Να περάσετε όμορφες οικογενειακές στιγμές Φλώρα μου και να έχετε υγεία και γαλήνη στο σπιτικό σας.
    Φιλιά άπειρα!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να έχετε όμορφες ζεστές οικογενειακές γιορτές με υγεία και άπειρα χαμόγελα Φλωρίτσα!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλές γιορτές κι από μένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά Χριστούγεννα, με υγεία και χαρά και το νέο έτος να φέρει όλα τα καλά στην οικογένειά σου!!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφες γιορτές να έχεις
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλές γιορτές φλώρα μου , με ζεστασιά και αγάπη στην καρδιά και μακάρι το 2015 να φέρει κάτι καλό στους ανθρώπους που υποφέρουν !!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χαρούμενες Γιορτές, να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου ανθρώπους και κάθε καλό στο σπιτικό σου !!!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλες γιορτες κυρια Φλωρα!! Να περασετε ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλές Γιορτές γεμάτες χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλές γιορτές, Φλώρα !! Υγεία, χαρά, ευτυχία και αγάπη να "ζεστάνουν" το σπιτικό σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φλωρίτσα μου εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα όλες οι ευχές σου.
    Να περάσετε όμορφα στις γιορτές και ο καινούριος χρόνος να σας φέρει ότι επιθυμείτε μέσα από την καρδιά μου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλες γιορτες! με υγεια και χαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλά Χριστούγεννα, καλή Πρωτοχρονιά με Υγεία! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αμήν Φλώρα μου σε όλες σου τις ευχές!
    Καλές γιορτές να περάσετε με υγεία και χαρά και η νέα χρονιά να φέρει μόνο καλά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φλώρα μου Καλά Χριστούγεννα! Σου εύχομαι όμορφες, γλυκές, γεμάτες αγάπη και θαλπωρή γιορτές με τους δικούς σου!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά Χριστούγγεννα! Μια όμορφη νέα χρονιά εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά να περάσετε πασταφλωρίτσα μου!
    Όμορφα. ζεστά με αγάπη!
    Φιλάκια πολλά ♥

    Και καλή πρωτοχρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλές γιορτές ..
    καλά να περάσεις με την οικογένεια σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλές και χαρούμενες γιορτές γεμάτες υγεία!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μακάρι το Πνεύμα των Χριστουγέννων να μας δώσει ως δώρο χαρά και όμορφες αναμνήσεις από αυτές τις γιορτές.Χρόνια Πολλά φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλές γιορτές!
    Χαρούμενα Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και χαρές!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλά Χριστούγεννα με υγεία, αγάπη και χαμόγελα μόνο!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  28. O Natal é a data mais linda do ano...
    relembra que...
    o menino Jesus está no nosso coração...
    então a nossa esperança se renova!...

    ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ⋯ ✰ ⋯
    FELIZ NATAL!!!
    ✿╯BOAS FESTAS!!!
    ╰✿╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φλωρα μου καλα Χριστουγεννα με μπολικη χαρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οι ευχες όλων μας ας γινουν τα αστερια που θα μας ακολουθουν στην ζωή μας και να τις κανουν τις μερες μας καλυτερες και πιο χαρουμενες Φλωρα μου να περασεις τις καλύτερες σου γιορτες με υγεια .. αγαπη περίσια και πολλα χαμογελα... ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ με τα αγαπημενα σου προσωπα.. φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Για μένα Φλώρα μου, αυτό που πάνω απ΄ όλα έχει αξία ειδικά στην όμορφη μας μπλογκογειτονιά αυτές τις μέρες είναι οι ευχές, οι αληθινές ευχές, οι ευχές καρδιάς!
    Εύχομαι αυτά τα Χριστούγεννα για σένα και την οικογένεια σου, υγεία, φως, χαρά και πολλά χαμόγελα!
    ΑΦιλάκια καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  32. Χρόνια πολλά και καλά ,Φλώρα μου, με υγεία , ευτυχία και πολλά χαμόγελα και αγάπη !!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά και καλά .Εύχομαι Φλωρα μου η γέννηση του Χριστού να φέρει σ' εσένα και την οικογένειά σου κάθε τι καλό και όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλώς ή κακώς έτσι είναι για μας τις γυναίκες νοικοκυρές αυτές οι μέρες αγιάζουν με ατελείωτες ώρες στις κουζίνες.
    Εύχομαι λοιπόν να'χεις πάντα κουράγιο και όρεξη να προσφέρεις
    αγάπη και χαρά στους δικούς σου ανθρώπους!

    Με το καλό το νέο έτος να φέρει σ'ολους
    υγεία χαρά και ό,τι επιθυμεί ο καθένας σας!

    Με πολλά γιορτινά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια Πολλά Φλωρα μου.
    Να περνάτε καλά με την οικογένειά σας.
    Όσο κι αν κουραζόμαστε αυτές τις μέρες, η χαρά που εισπρατουμαι είναι μεγαλύτερη.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλή χρονιά και χρόνια πολλά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλη χρονια Φλωρα μου με υγεια και αγαπη!
    Καλό ξημερωμα
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλή Χρονιά!Με υγεία, αγάπη τρέλα και μεράκι για ό,τι κάνουμε!Εύχομαι Φλωρίτσα μου ένα πιο ευτυχισμένο 2015!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά Φλώρα!! Καλή χρονιά να χεις!! Εύχομαι να υποδεχτείς με αγκαλιές και χαμόγελα το 2015!! Να ναι γεμάτο υγεία, όμορφες οικογενειακές στιγμές και δημιουργίες με μεράκι!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνια πολλά ,Φλώρα ,ο καινούριος χρόνος να σου φέρει ότι επιθυμεί η καρδιά σου!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. καλη χρονιά με υγεία ευτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλή χρονιά Φλώρα μου!
    Με υγεία και αγάπη!
    Να μη λείψουν από κανέναν τα ουσιαστικά, εκείνα που 'μετράνε' πραγματικά!

    Πολλά πολλά φιλάκια:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου ,ότι καλύτερο για την νέα χρονιά .Η αγάπη ,η υγεία και η χαρά να γεμίσουν όλες τις ημέρες του χρόνου το σπιτικό σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φλώρα μου , εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με αγάπη ,υγεία , ευτυχία , αισιοδοξία και πολλές χαρές για σένα και την οικογένεια σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  45. Καλή χρονιά με υγεία Το 2015 να είναι ένας χρόνος δημιουργικός, γεμάτος όμορφα συναισθήματα και αξέχαστες στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φλωρίτσα καλή χρονιά με υγεία και πολλές επιτυχίες!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος7:31 μ.μ.

    Καλή χρονιά, Φλώρα, με καλή υγεία και πολλές ωραίες στιγμές με τα πρόσωπα που εκτιμάς !
    Φιλικά,
    christi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολλές ευχές Φλώρα για μια
    χρονιά γεμάτη υγεία και δημιουργία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. καρδουλα μου σου ευχομαι ολοψυχα μια χρονια γεματη ελπιδα υγεια χαμογελα και πολλα πολλα ονειρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καρδουλα μου σου ευχομαι ολοψυχα μια χρονια γεματη ελπιδα υγεια χαμογελα και πολλα πολλα ονειρα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΌΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή