Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014

Γράμμα στον Άη Βασίλη

Αγαπημένε μου Άη Βασίλη,
αυτό είναι το πρώτο γράμμα που σου γράφω
γιατί ως τώρα σε άφηνα μόνο σου 
να μαντέψεις τι θέλω.
Συνήθως έκανες την πάπια 
με αποτέλεσμα να μην πολυπιστεύω στην ύπαρξή σου.
Φέτος όμως έκανες ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία σου 
και αποφάσισα να σου γράψω,
όχι για να σου ζητήσω κάτι,
αλλά για να σ' ευχαριστήσω
για την αναπάντεχη αυτή γενναιοδωρία σου απέναντί μας.
Φέτος αποφάσισες να περάσεις πολύ γρήγορα απ' το σπιτικό μας
και ήσουν extra large στα δώρα σου!!!
Κατακαλόκαιρο ήταν και  πέρασες
για να αφήσεις το απολυτήριο του στρατού στο παιδί μου
και μια ανάσα ανακούφισης σε μένα.
Αμέσως έφυγες για να ξαναπεράσεις αρχές Οκτωβρίου
να μας αφήσεις και το πτυχίο του.
Κι εκεί που πανηγυρίζαμε  και λέγαμε
"φέτος δεν έχουμε παράπονο, μας θυμήθηκες και με το παραπάνω",
κάνεις πάλι "ντου" και μας φέρνεις τα  καλύτερα χαμπέρια!!!
ότι ο παιδί μου πέρασε με επιτυχία  δύσκολες εξετάσεις
και εξασφάλισε δουλειά σε μια μεγάλη εταιρεία
και μάλιστα στο αντικείμενο που σπούδασε.
Δεν βρίσκω λόγια να σε  ευχαριστήσω...
έκλαψα απ' τη χαρά μου
κι ένιωσα έτσι που είχα πολλά χρόνια να νιώσω
από τότε που ξαναέφερες τα ίδια δώρα στο μεγάλο μου παιδί.
Και μαζί μ' όλα αυτά είμαστε και υγιείς.
Τι παραπάνω μπορεί κανείς να ζητήσει;
Τώρα ξέρω πως αργείς αλλά δεν λησμονείς.
Τώρα σε συγχωρώ που τα προηγούμενα χρόνια
με άφησες και πέρασα γιορτές δύσκολες,
μοναχικές, πονεμένες και ταραγμένες.
Εσύ ήξερες τι έκανες.
Πήρα μαθήματα  υπομονής και καρτερικότητας
εγώ ένα τόσο ανυπόμονο πλάσμα...
Με έμαθες να ανοίγω τεράστια τα μάτια μου
για να διακρίνω το μικρό φωτάκι στην άκρη του τούνελ.
Έγινα σκληρή και άντεξα,
σκούπισα καλά τη ζωή μου
και πέταξα  όλα τα σκουπίδια που την βρώμιζαν.
Μετά από πολύ καιρό ταραχής,
μου χάρισες την πολυπόθητη ηρεμία.
Επίσης τώρα είμαι σίγουρη πως έχει ο Θεός για τα πετεινά του ουρανού,
και για τα παιδιά που δεν έχουν κοινωνικά ισχυρούς γονείς
για να τα βοηθήσουν να ορθοποδήσουν
ούτε άλλες βοήθειες, μέσα και γνωριμίες.
Βοηθάς αυτά τα παιδιά που βασίζονται μόνο στις προσπάθειές τους
στην αξία τους και στον κόπο τους για να πετύχουν κάτι
και με αξιοπρέπεια γυρνούν την πλάτη στα πλάγια μέσα.
Αγαπημένε μου Αη Βασίλη,
εσύ έχεις ταχθεί να παίρνεις γράμματα
και να ικανοποιείς επιθυμίες.
Μη μου θυμώσεις λοιπόν και μη με χαρακτηρίσεις πλεονέκτρα...
αλλά  θα σου ζητήσω άμεσα να στείλεις το επόμενο δώρο
στο σπίτι ενός νέου ζευγαριού,
που με περηφάνεια αντιμετωπίζει τη δοκιμασία της ανεργίας,
ενώ ταυτόχρονα περιμένει σε λίγους μήνες να γεννηθεί το μωράκι του.
Εκεί να πας και μάλιστα γρήγορα...
να πάρεις το φορτίο που κουβαλούν
να δώσεις τις λύσεις στα προβλήματά τους,
όπως μόνο εσύ ξέρεις,
να τους δώσεις δύναμη  να αντέξουν
και να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες τους.
Και μην ξεχνάς να περνάς με το άρμα σου
χαμηλά απ' τους δρόμους  και όχι ψηλά απ' τον ουρανό
και να  βλέπεις  γύρω σου στα πεζοδρόμια
τους άστεγους και τους φτωχούς,
που έχει γεμίσει απ' αυτούς ολόκληρη η Ελλάδα...
αλλά και το μεγαλύτερο κομμάτι του πλανήτη μας.
Αη Βασίλη μου, έχεις πολλή δουλειά να κάνεις
και αυτή τη χρονιά κυρίως με τους μεγάλους.
Γι αυτό μην καθυστερήσεις ούτε λεπτό!!!
Πιάσε γρήγορα δουλειά
και χάρισε στους μεγάλους τις προϋποθέσεις
να μπορούν να μεγαλώσουν ευτυχισμένα παιδιά.
Και άκουσέ με προσεκτικά,
αν μπεις σε κάποιο σπίτι και δεν βρεις
δέντρο στολισμένο, φώτα, στολίδια πολλά
και γιορτινά στρωμένα τραπέζια,
δεν είναι γιατί δεν σε περιμένουν.
Είναι γιατί δεν έχουν,
για να σε τιμήσουν όπως σου αξίζει.
Εκεί να μείνεις παραπάνω, 
να αφουγκραστείς τις ανάγκες τους
και να τις ικανοποιήσεις.
Κι επειδή απ' τις φωτογραφίες 
που στολίζουν αυτό το γράμμα,
μπορείς να καταλάβεις πως λείπει ένα παιδάκι απ' τη ζωή μας,
βάλε στο πρόγραμμά σου
να φέρεις στα παιδιά μου προσωπική πληρότητα και ευτυχία 
με το κατάλληλο ταίρι, για να κάνουν οικογένεια,
και να νιώσουν κι εκείνα τη χαρά να γίνουν γονείς
κι εμείς να γίνουμε παππούς και γιαγιά...
Δεν σε πιέζω... με το πάσο σου... ξέρεις εσύ.... 
Το καλό πράγμα αργεί να γίνει, το έμαθα πια
και θα περιμένω όσο χρειαστεί. 


Αυτό το γράμμα είναι η απάντησή μου 
στην ανάρτηση του πετροκόριτσου
  mia-petra.blogspot.gr
με θέμα:

Οι φωτογραφίες των μωρών είναι απ' το internet.

27 σχόλια:

  1. Με συγκίνησε το γράμμα σου και μου θύμισε και κάποιες δικές μας στιγμές που έχουμε πει και όμως υπάρχει!!!!!!!!!
    Καλές γιορτές!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φλώρα μου με συγκίνησε το γράμμα σου. Ένιωσα χαρά με τις επιτυχίες των παιδιών σου και λύπη για το άνεργο ζευγάρι. Εύχομαι γρήγορα να σου φέρει ο Άγιος Βασίλης και ότι άλλο επιθυμείς.
    Καλές γιορτές!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φλωρούκο, καταρχήν χαίρομαι πάρα μα πάρα πολύ για το παιδί και εύχομαι πάντα να έχουν επιτυχίες τα παιδιά όλου του κόσμου, γιατί το αξίζουν! Όπως το αξίζει κι αυτό το παιδάκι που θα έρθει στη ζωή σε λίγο καιρό και εύχομαι να γίνει κάτι καλό για τους γονείς του. Βρε, που καταντήσαμε, αυτονόητες ευχές... :(( Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ για την αναφορά σου στο τέλος :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα αξίζετε αυτά τα "δώρα" Φλώρα μου! Πολύ χάρηκα με τη χαρά σου. Σε νιώθω απόλυτα, πίστεψέ με.
    Μακάρι ο "Άη-Βασίλης" να φροντίσει για τη γνωστή σου οικογένεια και για όλες όσες βιώνουν αντίστοιχα ζόρια. Οι ευχές και η σκέψη σου ας τους θωρακίσει με καλοτυχία και αίσια έκβαση! Οι ευχές καλών ανθρώπων, πραγματώνονται πάντα.
    Φιλιά ολόθερμα σου στέλνω!
    Να είστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ συγκινητικό το γράμμα σου Φλώρα !!!!
    Συγχαρητήρια για το παιδί σου και εύχομαι να σε ακούσει και για τα υπόλοιπα ο ΄Αγιος !!!!!
    Άς ενώσουμε όλοι τις φωνές μας να βοηθήσει για τα κακώς κείμενα !!!!
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φλώρα μου χαρούμενα τα νέα του παιδιού σου και έχεις δίκιο τι άλλο να ζητήσει μια μάνα όταν τα παιδιά της είναι καλά και εργάζονται . Είναι αυτό το μόνιμο πλέον άγχος μας για τα παιδιά μας !!! Χαίρομαι για εσάς και μακάρι όλες οι οικογένειες να έχουν κάτι καλό για να χαρούν , να φύγουν μακριά τα μαύρα σύννεφα και κυρίως για το νέο ζευγάρι .
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχές ημερών, θεμιτές προσδοκίες,
    του κόσμου τούς φόβους ξεφτίζουν,
    μεγάλες φαντάζουν μικρές ευτυχίες,
    ελπίδες καινούριες τη ζήση πλουτίζουν.
    Στη Φλώρα ευχές, οι καλές συγκυρίες
    στη νέα χρονιά της και πάλι ν’ ανθίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εύχομαι ο Αι Βασίλης να πάει σε όλα τα σπίτια και να χαρίσει ότι επιθυμεί ο καθένας!!!! Συγχαρητήρια για το παιδί σου!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φλώρα μου χαίρομαι πάρα πολύ που σας επισκέφτηκε ο Αγιος Βασίλης και πάντα να έρχεται να σας φέρνει τα καλούδια του.
    Εύχομαι επίσης να σε ακούσει και να πάει και στην οικογένεια που του ζήτησες!
    Πάντα τα καλύτερα εύχομαι για το παιδάκι σου και για όλους σας!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύχομαι να πραγματοποιηθούν
    όλες οι ευχές σου προσωπικές
    κι οικουμενικές!!!

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εντάξει! Κλαίω ! Πες με ευσυγκίνητη , πες με όπως θες αλλά εμένα με έκανες να κλάψω!
    Είσαι υπέροχη!
    Πάντα να έχεις όλα τα καλά του κόσμου!
    ΣΛ φλωρούκο μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. η 1η μου επισκεψη στο μπλογκοσπιτακι σου ηταν ιδιαιτερα συγκινητικη.. δεν θα πω τιποτα γιατι θα χαλασει η μαγεια.. στελνω ενα μελαγχολικο χαμογελο..

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο Φλώρα μου που έπιασαν τόπο οι κόποι!! Συγχαρητήρια και με το καλό να χει καλή σταδιοδρομία!!
    Να χαίρεσαι και να καμαρώνεις την οικογένειά σου!!
    Εύχομαι οι ευχές να εισακουστούν και να γαληνέψουν οι καρδιές των ανθρώπων!!
    Φιλιά πολλά και καλό σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ χαίρομαι Φλωρίτσα μου για όλα τα ευχάριστα και εύχομαι πάντα υγεία, αγάπη και ευτυχία στο σπιτικό σας!!! μακάρι όλοι να νιώσουν τη ζεστασία και ευτυχία γιατί θα έρθει αργά η γρήγορα, ας είμαστε αισιόδοξοι!!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαίρομαι με τα νέα σου Φλωρα μου.
    Να είναι καλά τα παιδιά σου και γρήγορα γιαγιά.
    Τώρα που το βιωνω λέω ότι δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα.
    Προσθέτω κι εγώ τη δική μου παράκληση στον Άγιο να βοηθήσει όσο περισσότερο μπορεί αυτούς που έχουν ανάγκη.
    Καλές γιορτές!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πω πω ειναι υπεροχο!
    μπραβο βρε Φλωρα μου! ευχαριστα νεα! να χαιρεσε την οικογενεια σου!
    καλο σκ να εχεις! καλημερα! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φλώρα μου πολύ χαίρομαι που ο Άγιος σας έφερε τόσα καλά κι εύχομαι ολόψυχα να φέρει σύντομα και όσα καλά δεν έφερε ακόμα!
    Συγχαρητήρια στο γιο σου και πάντα επιτυχίες!
    Και ας βοηθάει πάντα ο Άγιος όλους μας...ειδικά όσους έχουν ανάγκη!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συγκινήθηκα με το γράμμα σου και χάρηκα με όλα τα καλά νέα που είχατε στην οικογένεια. Πάντα έτσι να είναι!
    Συγχαρητήρια στο γιο σου και εύχομαι ό,τι ζητάς να πραγματοποιηθεί!
    Σε φιλώ, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο το γράμμα σου , Φλώρα μου !!!!!!! Τα θερμά μου συγχαρητήρια για τις επιτυχίες του παιδιού σου !!!!!!!!!
    Ευχομαι του χρόνου τέτοια εποχή να διαβάσουμε κι άλλο γράμμα σου στον Αγιο Βασίλη στο οποίο να τον ευχαριστείς και για άλλα ευχάριστα γεγονότα στην οικογένειά σου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι βέβαιο ότι οι ευχές των καλών ανθρώπων εισακούονται....οπότε ο ΄Αγιος ανταποκρίθηκε θετικά στα αιτήματά σου και είμαι βέβαιη ότι το ίδιο θα πράξει και στο μέλλον....Συγχαρητήρια για το παιδί σου, υγεία και καλή σταδιοδρομία να έχει, κάθε καλό σε σένα και την οικογένειά σου εύχομαι, σε φιλώ Φλώρα μου, καλές γιορτές !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχο το γράμμα σου Φλώρα μου!!!!Μακάρι ο άγιος να ακούσει τις προσευχές σου!!!Φιλάκια και καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγκινητικό το γράμμα σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φλώρα ήταν να μην ξεκινήσει ο μπάρμπα Βασίλης το ταξίδι του.
    Με την φόρα που έχει πάρει τον βλέπω να κάνει….. φάλαγγα στον πελαργό για να του ξεράσει για πότε έχει προγραμματίσει την επίσκεψη στο σπιτικό σας.
    Φλώρα μου,όπως πολύ καλά ξέρεις τα σπουδαία αυτά νέα έφεραν χαρά όχι μόνο σε εσάς αλλά και σε εμάς,τους καλούς σας φίλους που ζούμε από κοντά όλες τις χαρές και τις λύπες της πολύ δεμένης φαμίλιας σας.
    Να είστε λοιπόν όλοι καλά και να συνεχίσετε να στηρίζετε ο ένας τον άλλον.
    Εμείς θα σας καμαρώνουμε από δίπλα διακριτικά,ελπίζοντας ότι η πολύ χαρά θα φέρει κάποια στιγμή και ένα...... σαφώς ευδιάκριτο .....κότσι στην γάστρα!χα,χα,χα,χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος1:34 μ.μ.

    Πάλι τα κατάφερες να με συγκινήσεις !!!!!! Εύχομαι καλή αρχή και καλή σταδιοδρομία στον γιό σου !!!!!!!! Μακάρι ο αη Βασίλης να τους έβλεπε και να τους επισκεπτόταν όλους............ αλλά αυτό είναι μάλλον όνειρο χειμερινής νυκτός...... Μακάρι να καλύπτονταν όλες οι ανάγκες όλου του κόσμου !!!!!! Αλλά ας είναι .......... προπαθώ εδώ και μέρες να αναρτήσω σχόλιο και δεν μου το παίρνει με τίποτα !!!!!!!!! δεν με θέλει μου φαίνεται !!!!!!!!! Κατερίνα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος1:38 μ.μ.

    Τελικά τα κατάφερα όπως βλέπεις ............. το ανάρτησα.......... μετά βασάνων και κόπων !!!!!!!!!! άσε δηλαδή που έκενα και λάθος σε μιά λέξη.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ετυχώς που ο Αι Βασίλης περνα ταχτικα απο εσας Φλωρα μου σίγουρα θα σας φερεις αυτό που λαχταρατε ΄΄ με όλη του την καρδια νομίζω .. ακουει όλα τα καλα παιδια... !!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Φλώρα μου και με το καλό οτο ποθειτε .. στην καινουργια χρονια με ενα καλο νέο.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. και εγω πιστευα πως καποιες φορες τουτος ο Αγιος ειναι φειδωλός αλλα παντα δικαιος ,Φλωρα μου χιλιες ευχές για τα υπέροχα δωρα που σας χαρισε φετος και να σου χαρισει τοσα και ακομα περισσοτερα γιατι καμαρι μου σου αξιζουν παρα πολλα υπέροχε μου Ανθρωπε !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή