Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου 2014

Κανόνες ζωής

Η ζωή είναι ένα δώρο που μας χαρίστηκε και πρέπει να την απολαύσουμε. 
Τώρα θα μου πείτε που κολλάει ο τίτλος "Κανόνες ζωής",
αφού συνήθως η απόλαυση δεν υπόκειται σε κανόνες. 
Ναι στη απόλαυση  της ζωής αλλά και στους κανόνες αυτούς
 που θα μας κάνουν να είμαστε άξιοι του δώρου που μας δόθηκε, 
αυτούς που θα μας κάνουν να ξεχωρίζουμε σαν άνθρωποι.
Κι επειδή κάτι τρέχει "Κάτω από την Ακρόπολη"  στης Κλαυδίας το στέκι, 
με θέμα :




είπα να παντρέψω  το δειγματολόγιο μαζί με τους Κανόνες ζωής.
Από το γάμο αυτό προέκυψε  το 4ο σε σειρά μπλε δειγματολόγιο
που μόλις τελείωσε καλοσιδερώθηκε, φωτογραφήθηκε για χάρη σας 
και σας παρουσιάζεται καμαρωτό....


Η αλήθεια είναι πως αυτό με δυσκόλεψε λιγάκι σε σχέση με τα προηγούμενα 
γιατί έπρεπε σε μια συγκεκριμένη διάσταση να μπει ένας σωρός από κανόνες 
και να ομαδοποιηθεί μέσα σε πλαίσια.
Για το λόγο αυτό ξεκίνησα από τον τίτλο πρώτα, πατώντας πάνω σε ξένη γραμματοσειρά στην οποία πρόσθεσα γράμματα Ελληνικά αυτοσχεδιάζοντας, όπου χρειαζόταν 
και συνέχισα με άλλες μικρότερες που ομοίως προήλθαν από ξένες γραμματοσειρές. 
Παρακάτω ακολουθούν κοντινές φωτογραφίες των γραμμάτων 
για όποιες από εσάς ενδιαφέρονται να τα χρησιμοποιήσουν.





Τα πλαίσια, τις μπορντούρες και μερικά μοτίβα τα βρήκα διάσπαρτα μέσα από τα άπειρα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο. 
Τα διάλεξα με γνώμονα το μέγεθός που έψαχνα κάθε φορά,
 ώστε να μου γεμίσουν κενά σημεία του κεντήματος 
και να συνθέσουν το σύνολο.
Έπεσε πολύ ξενύχτι βέβαια,
 επειδή όταν δεν πατάς πάνω σε κάτι συγκεκριμένο,
 κάθε κομμάτι που ξεκινάς δεν μπορεί να μείνει για άλλη μέρα
 γιατί κάτι μπορεί να ξεχαστεί,
 κάτι μπορεί να πάει στραβά...
Ας αυτοσχεδιάσουμε λοιπόν η κάθε μία μόνη της 
 αλλά και όλες μαζί 
για να τιμήσουμε το κάλεσμα της Κλαυδίας 
 να ζωντανέψουμε την παράδοση.
Κι αν έχετε αντίρρηση για τους Κανόνες ζωής,
 που εγώ θεώρησα πως πρέπει να υπάρχουν, 
γι αυτό έχουμε τα σχόλια, 
για να το συζητήσουμε το θέμα....



Στην προηγούμενη ανάρτησή μου, 
κατόπιν παράκλησης της Κλαυδίας,
πρόσθεσα κοντινές φωτογραφίες 
των ελληνικών γραμμάτων,
που είχα χρησιμοποιήσει 
σ΄εκείνο το δειγματολόγιο.
Αν ενδιαφέρεστε,
νομίζω ότι είναι αρκετά ευκρινή,
ώστε να μπορέσετε να τα αντιγράψετε. 


18 σχόλια:

  1. Φλώρα μου , είναι ΥΠΕΡΟΧΟ !!!!!!
    Είσαι .... πρωταθλήτρια στα κεντημένα δειγματολόγια !!!!!! Εγώ .....ψάχνω ακόμη σχέδιο !!!!!! Εντός των προσεχών ημερών κάτι θα αρχίσω !!!!!!
    πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φλώρα μου είσαι απίστευτη. Θαυμάζω όλο αυτό που έφτιαξες.
    Κέντημα ανεκτίμητο από κάθε άποψη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριστούργημα !!!! Με μάγεψε η σύνθεση, η μοναδικότητά του, η εκλεπτυσμένη ομορφιά του !!! Φλώρα μου με συγκίνηση, υπερηφάνεια και άφθαστο θαυμασμό, τα συγχαρητήριά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχώς που έγραψες τους κανόνες της ζωής, γιατί τα τελευταία χρόνια μόνο έτσι μπορούμε να τους δούμε... Καλό βράδυ Φλωρούκο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κανόνες πραγματι που πρεπει να έχουμε στην ζωή μας.. παιρνουν αλλη διασταση Φλωρα μου κεντημενε απο τα χερακια σου.. παρα πολύ δουλεια και πανεμορφη...... το κεντητό διαχρονικο .. παντα ... να είσι καλα και να περνας ακομα καλύτερα φιλη μου πολλα φιλακιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Φλώρα !!!!
    Ά ψ ο γ ο !!!!!
    Πολύ ωραία δουλειά !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγχαρητηρια και μια αγκαλια
    σε αγαπαμε το ξερεις
    για πολλα αλλα κυριως το μπλογκ ξεχειλιζει αγαπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πλάκα κάνεις;
    Σιγά μη σε δυσκόλεψε εσένα αυτό!!!!!!
    Καλά που δεν κάνουμε διαγωνισμό, θα σου δίναμε από τωρα το πρώτο βραβείο!!!!!!
    Ευχαριστούμε για την μετατροπή των γραμμάτων σε Ελληνικά, εγώ τουλάχιστον θα τα χρησιμοποιήσω!!!!!
    Αυτό πάντως ήθελε πολύ δουλειά!!!!
    Πότε το πρόλαβες;
    Να είσαι καλά και να μας δείξεις κι άλλα ωραία!!!!
    Καλές γιορτές!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά δεν έχω τι να πω!
    Είναι καταπληκτικό, μοναδικό.
    Φλωρίτσα μου χίλια μπράβο είναι πάρα πολύ όμορφο και μακάρι να τους θυμόμαστε πάντα αυτούς τους κανόνες!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Φλώρα μου!! Νομίζω πρέπει να ταν από τα πιο δύσκολα υφαντά σου!! Εχει τρομερές λεπτομέρειες και τα γράμματα και μόνο, οι διαφορετικές διαστάσεις!! Τι να πω!! Μόνο θαυμάζω!! Είναι μεγάλη τέχνη να υφαίνεις!! Μπράβο σου και μπράβο και σε όλες τις τις χρυσοχέρες που ασχολούνται!! Για μένα είναι ακατόρθωτο!!
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα πανέμορφα και με πολύ δουλειά
    Χαράς την δύναμή σου!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άλλοι χαράζουν το μάρμαρο, άλλοι σμιλεύουν το σίδερο, κι άλλοι κεντούν γράμμα-γράμμα τους κανόνες που διέπουν τη ζωή. Ουραγοί, κάτι τυχάρπαστοι συνταγματολόγοι, που σπούδασαν το δίκαιο κι εφαρμόζουν το άδικο. Μπορεί το Σύνταγμα να έχει καταντήσει εβδομαδιαίο περιοδικό ποικίλης ύλης, είναι όμως κάποιοι κανόνες που έχουν διαχρονική αξία και μεταβιβάζονται από γενιά σε γενιά, από Ανθρώπους που τιμούν το λόγο της ύπαρξής τους.
    Φλώρα μου δεν έχω λόγια! Θαυμάστρια της υπομονής, της καλλιέργειας και της δημιουργικότητάς σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικό!!!! Γεια στα χέρια σου, Φλώρα μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. είναι τέλειο, μου άρεσαν πάρα πολύ όσα έγραψες, είναι δίδαγμα!!! μακάρι όλοι να τα βάλουν μέσα τους!! φιλάκια πολλά Φλωρίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια! Ούτε καν μπορώ να φανταστώ πόση υπομονή, κόπο και προσπάιεια χρειάστηκε για να πετύχουν όλα τόσο όμορφα!
    Φλώρα μου ....αφήνω το θαυμασμό μου και τα φιλιά μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όχι μόνο κάνεις αριστουργήματα Φλωρα, αλλά κεντάς και πολύ γρήγορα. Γεια στα χέρια σου τα χρυσά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό κι αν είχε βαθμό δυσκολίας!
    Οι κανόνες σου βέβαια με βρίσκουν σύμφωνη!
    Καταπληκτικό αποτέλεσμα!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπεροχα !!!! πανέμορφα ..πότε το έκανες κιόλας ...
    Μπραβο Φλωρά χρυσοχέρα !!! είναι και δύσκολα
    γιατί δεν υπαρχουν πολλα ελληνικά Δειγματολογια !!!
    καλες γιορτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή