Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2014

Τραπεζοκαρέ με αστέρια και κρυστάλλους


Mε μοτιφάκια αστέρια και κρυστάλλους,
κεντημένο σε ύφος γιορτινό
από εμένα,
αυτό το τραπεζοκαρέ 
με κεραμιδο-μπορντω-κόκκινη μεταλλική κλωστή,
πάνω σε μπεζ - χρυσό ψαθάκι εταμίν, 
σε διάσταση 0,77cm  Χ 0,77cm,
με σχετικά λίγη δουλειά,
δημιουργήθηκε για να καλύψει δύο ανάγκες...

α)να λάβει μέρος στον ετήσιο Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της φίλης μας Κάτιας 

stars and icicles και

β) για να γίνει το δώρο μου στη γιορτή μιας αγαπημένης φίλης.

Για χάρη σας στρώθηκε και φωτογραφήθηκε 
πριν αμπαλαριστεί σε πολυτελές κουτί
με κόκκινους φιόγκους
για να φτάσει στον προορισμό του. 


28 σχόλια:

  1. Καλημέρα Φλώρα μου
    Είσαι χρυσοχέρα...ζηλεύω την παραλήπτρια!!!

    φιλάκι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Φλωρούκο! Πάντως δένει και με τέτοιου τύπου κηροπήγια. Τα φιλιά μου και καλή Κυριακή :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μοναδικο γιορτινό Φλωρα μου σε ευχαριστώ πολυ πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφο το κεντητό σου! Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι υπέροχο !!! Είχα τη χαρά να το θαυμάσω από κοντά........τυχερή η παραλήπτρια.....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λίγη δουλειά, πολλή φαντασία, απέραντη δεξιότητα και άπειρη αγάπη!
    Ένα τραπεζοκαρέ κεντημένο με "κλωστές Φλώρας".
    Να στολίσει το χώρο και τη διάθεση της παραλήπτριας εύχομαι!
    Μπράβο ρε Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φλώρα μου, είναι πανέμορφο, γεια στα χέρια σου! Να το χαρεί η παραλήπτρια!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο σχέδιο, γεια στα χέρια σου που το κεντήσανε. Να είναι καλά η φίλη σου να το χαρεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ χρυσοχέρα Φλώρα! Υπέροχο! :)))
    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαι σίγουρη ότι η φωτογραφία το αδικεί αφου δεν φαίνονται οι κρύσταλλοι . Μου αρέσουν πολύ τα μονόχρωμα επαναλαμβανόμενα μοτίβα στο βαθύ κόκκινο και στο μπλέ !!! Είναι όντως πολύ όμορφο και η αγαπημένη σου παραλήπτρια να το χαρεί !!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο Φλώρα!
    Θα ενθουσιαστεί σίγουρα και θα το χαρεί η φίλη σου!

    Καλή εβδομάδα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Λογικά γίνεται και σε σεμέν!!! Προφταίνω μέχρι τα Χριστούγεννα?

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφο Φλωρίτσα μου χρυσοχέρα!
    Τυχερή η φίλη σου που θα το πάρει είμαι σίγουρη ότι θα ξετρελαθεί!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφο και γιορτινό!!!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφο!

    Καλή εβδομάδα Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπεροχο , πολυ ωραιο τωρα τις γιορτες να ειναι στρωμενο και χαρα σε αυτη που θα το παρει Φλωρα μου, φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ όμορφο και γιορτινό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. οοοο τελειο! καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πολύ όμορφο ...τυχερή η φίλη σου με τόσο όμορφο δώρο ..
    μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απλά υπέροχο , Φλώρα μου!!!! Γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφο το κεντητό Φλώρα μου!! Φαίνεται η αγάπη με την οποία το έφτιαξες!! Θα το λατρέψει η φίλη σου!!
    Είναι και γιορτινό αλλά ωραιότατα μπορεί να το κρατήσει κι όλο το χρόνο στο σπίτι!! Γεια στα χέρια σου!!
    Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΥΠΕΡΟΧΟ !!!!!! Θα το λατρέψει η φίλη σου !!!!! Μπράβο , χρυσοχέρα μου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητή Φλώρα, μήπως σήμερα γιορτάζεις;
    Όπως και νά χει, πολύχρονη, γερή κι ευτυχισμένη να είσαι, τριγυρισμένη από αγαπημένους ανθρώπους.
    Φιλιά πολλά,
    Άννα. (απουσιάζω, αλλά δεν λείπω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ Κάποιος μου σφύριξε ότι μερικές Φλώρες γιορτάζουν σήμερα (αν και οι περισσότερες νομίζω τον Αύγουστο;)
      Επειδή αυτό σ έφερε στο μυαλό μου, αποφάσισα να σου ευχηθώ σήμερα για τις φορές που δεν το έκανα! ;-)

      Διαγραφή
    2. ΥΓ 2 Για τα εργόχειρα δεν έχω λόγια, μόνο θαυμασμό.

      Διαγραφή