Σάββατο, 29 Νοεμβρίου 2014

«Τι μου συμβαίνει απορώ. Μέσα είναι παρακαλώ, ή μόνο εγώ έτσι θαρρώ;»



Γέρος και αρχοντόβλαχος, μουστάκι σαν τσιγκέλι
μουρντάρης και παμπόνηρος ήταν ο κυρ Βαγγέλης.
Σεξουαλικά δραστήριος δήλωνε και ασχολιόταν
με τον ποδόγυρο συχνά και stories διηγόταν.

Τ’ απόγευμα στον καφενέ  στρογγυλοκαθισμένος
το  καφεδάκι ρούφαγε κατευχαριστημένος.
Κι όταν στο δρόμο πέρναγε καμία  στρουμπουλή
κάτι στα σκέλια σκίρταγε σαν να ‘τανε πουλί.

Αυτό που ένιωθε άφηνε να βγει από το στόμα
καυχιόταν και χαιρότανε σαν να μπορούσε ακόμα.
Και γέλαγαν στον καφενέ οι νέοι και τον τσιγκλάγανε
μα εκείνον τα πειράγματα καθόλου δεν ταράζανε.

Και πες πες πες στον καφενέ του σκάρωσαν μια πλάκα
να δούνε θέλανε αν ζει το πράμα του στη βράκα…
Τον οβολόν τους ρίψανε σε δίσκο ρεφενέ
κοκότα φέρανε γι’ αυτόν μέσα στον καφενέ.

Tσίμπησε ο γέρος γρήγορα κι υπέκυψε στα κάλη
ευθύς κι αμέσως ξέχασε  το μαύρο του το χάλι.
Δίχως σκέψη και χωρίς κανένα ενδοιασμό
με τη μαγκούρα του  έτρεξε πίσω απ’  τον πειρασμό.

Βαϊ βαϊ μανούλα μου, βαϊ βαϊ, αλί και τρισαλί μου
το λογικό μου χάθηκε μέσ’ απ’ την κεφαλή μου.
Έχε χάρη που σε συνάντησα τώρα που είμ’ ογδοντάρης
να σ’ είχα μάνα μου εδώ σαν ήμουν τριαντάρης.

Τον πλάνεψε, τον μάγεψε κι αυτός ακολουθώντας
πάνω της βρέθηκε γυμνός σπρώχνοντας και ωθώντας.
Με ευγένεια  όλο έλεγε: «Τι μου συμβαίνει απορώ!!!
Μέσα είναι παρακαλώ, ή μόνο εγώ έτσι θαρρώ;»

Την άλλη μέρα ο καφενές σείστηκε απ’ τα θεμέλια
κορόϊδευαν και γέλαγαν του γέρου την αφέλεια
που νόμιζε πως δούλευαν του μπουζουκιού τα τέλια
ενώ χρόνια  κρεμότανε  σαν να  ‘τανε κουρέλια.


Aυτή ήταν η δική μου συμμετοχή στο χιουμοριστικό κάλεσμα της Αριστέας μας 
"To γέλιο βγήκε απ' τον παράδεισο"
στο οποίο μαζεύτηκαν ένας σωρός από αστείες ιστορίες και ποιήματα 
που τα ευχαριστηθήκαμε και γελάσαμε με την ψυχή μας. 


Αριστέα μας,
και εις άλλα με υγεία.



16 σχόλια:

  1. Για να είμαι ειλικρινής, ο νους μου πήγε στην Κλαυδία.
    Φλώρα μου μεγάλη έκπληξη αυτή η συμμετοχή σου.
    Σπιρτάδα και πηγαίο χιούμορ σε έμμετρο λόγο και στο τέλος δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις με τα καμώματα του κυρ-Βαγγέλη.
    Συγχαρητήρια Φλωρίτσα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φλώρα μου τον σκιαγράφησες άψογα τον κυρ Βαγγέλη και μας χάρισες με τους σπιρτόζικους στίχους σου,
    το γέλια και το χαμόγελο που τόσο έχουμε ανάγκη !!! Συγχαρητήρια Φλώρα μου για την εμπνευσμένη συμμετοχή σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαχαχαχαχαχαχα!!
    Φλωρούκο μου γέλασα πάρα πολύ με τον παππού σου!!
    Συγχαρητήρια ήταν μοναδικός και ζωντάνεψε στο μυαλό μας!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Φλώρα
    Ασχολίαστο το αφήνω!!!!
    Μόνο ένα θα πω: είσαι υπερταλαντούχα

    φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χα χα χα !!!!!! Απολαυστικά τον περιέγραψες τον κυρ Βαγγέλη !!!!! Μπράβο , Φλώρα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο για τη συμμετοχή Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ρε συ, εσύ μιλάμε είσαι μεγάλη έκπληξη, ειλικρινά, επειδή σε γνωρίζω, το στυλ σου δεν είναι τόσο παιχνιδιάρικο, αλλά προφανώς και ξεγελάς κι αυτό είναι όντως πολύ ευχάριστη έκπληξη! Φιλιά πολλά και πάντα τέτοια Φλωρούκο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χαχαχαχα! Πολύ πολύ καλό Φλώρα μου και ξέρεις πως "ξέρω" κάτι άνδρες που είναι μια ανάσα απ΄ τα 80 και καυχώνται για τις "επιδώσεις" τους και σαν παράδειγμα επικαλούνται τον Τσάπλιν που έκανε παιδί στα 80! ;-)
    ΑΦιλάκια πολύ χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχαχαχα !!!
    Εσύ παιδί μου είσαι μεγάλο ταλέντο !!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα συμφωνήσω με Κανελλάκη και Πέτρα: ήταν πραγματική έκπληξη.αυτή σου η πλευρά Φλώρα μου! Και όσο θυμάμαι που ανησυχούσες ότι ήταν σόκιν...άψογο ήταν και ξεχώρισε και μπράβο σου!
    Φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ πολύ που στηρίζεις τους διαγωνισμούς μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλά, έχω μείνει άναυδη !!!!!!!
    Είσαι πραγματικά Η έκπληξη !!!!!!!
    Και είναι και τέλειο βέβαια .... συγχαρητήρια Φλώρα και ας μη σου φαινόταν το συγκεκριμένο ταλέντο !!!!!!
    Καλή Κυριακή !!!! Φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραίος ο παππούλης.
    Αυτό που θα ήθελε να κάνει κάθε ηλικιωμένος μόλις συναντήσει πιτσιρίκα αλλά τελικά μένει στο ...ήθελε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. χαχαχαχα σωραίος!!!!!!!!!!!
    Να μην ξεχασω να ανεβασω και γω τη δικη μου στο μπλογκ μου αχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα Φλωρα μου με υγεία και χαρά .Αν και δεν ψήφισα διάβασα το κείμενό σου και το χάρηκα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταπληκτικό κείμενο!! Το είχα λατρέψει από την πρώτη στιγμή!!
    Μπράβο Φλώρα μου!! Την χάρηκα κι αυτή σου την πλευρά!!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή