Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου 2014

Κουλουράκια... τα λεγόμενα διαίτης

Μπορεί τελικά η συνταγή για τα κουλουράκια που θα σας δώσω να μην είναι τόσο αθώα και διαίτης όσο ακούγεται στον τίτλο, όμως είναι πεντανόστιμα. 

Τα ονομάζω διαίτης γιατί, όταν πάει κανείς στο φούρνο και ζητήσει κουλουράκια διαίτης, αυτά ακριβώς θα αγοράσει.

Δεν μπορείς να τα πεις γλυκά γιατί δεν γλυκίζουν πολύ, ούτε όμως και αλμυρά γιατί δεν είναι. 

Είναι όμως πανεύκολα στην κατασκευή τους, στοιχίζουν ελάχιστα και όταν ξεκινήσει κανείς να τα τρωει δεν μπορεί να σταματήσει. 

Είναι ιδανικά για τα παιδιά στο σχολείο αλλά και με λίγο τυράκι σαν σνακ στη δουλειά. 

Συνοδεύουν υπέροχα ένα ποτό αλλά και τον καφέ ή το τσάϊ.

Τη συνταγή μου έδωσε η Τούλα από τη Νάξο, που φτιάχνει αγγέλους με τα χεράκια της και είναι απολύτως εγγυημένη, αφού την έχω φτιάξει κι εγώ, με την ίδια επιτυχία, 3 φορές μέσα σε 15 ημέρες.

Υλικά:

650 γραμμάρια αλεύρι για όλες τις χρήσεις
3 κουταλάκια μπέϊκιν πάουντερ
250 γραμμάρια καλαμποκέλαιο
250 γραμμάρια κρασί ρετσίνα
4 κουταλιές (της σούπας) ζάχαρη άχνη 
1 κουταλάκι (του γλυκού) κοφτό αλάτι 

Εκτέλεση:

Σε μια λεκανίτσα ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί και ζυμώνουμε μέχρι να γίνει ομοιογενής η ζύμη μας. 
Αφήνουμε τη ζύμη για  1/2 ώρα να ξεκουραστεί και στη συνέχεια πλάθουμε στρογγυλά κουλουράκια.
Στο φούρνο θα τα βρείτε πλασμένα λεπτότερα και πολύ μεγαλύτερα ή σαν μπαστουνάκια.
Μπορείτε να τα πλάσετε σε ότι σχήμα εσείς θέλετε.
Ψήνουμε σε λαμαρίνα καλυμμένη με αντικολλητικό χαρτί για 20 λεπτά στους 170 βαθμούς στον αέρα.
Προσοχή τα κουλουράκια πρέπει να τα βγάλετε όχι πολύ ροδισμένα. 
Αν ροδίσουν  αρκετά τότε στη γεύση θα δίνουν την εντύπωση του καμμένου.
Παρόλο που θα τα βγάλετε σχετικά άσπρα, είναι αφράτα και τραγανά ως το κέντρο τους.

                                                                                               Καλή σας επιτυχία


Για να πάρω το χρόνο μου να εγκληματιστώ στην καθημερινότητα της πόλης και να κάνω τις συσσωρευμένες απ' όλο το καλοκαίρι δουλειές παντός είδους, εσωτερικές και εξωτερικές, θα μου επιτρέψετε να μην συνεχίσω για κάποιο διάστημα ακόμη το παιχνίδι μας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ". 
Άλλωστε ως τότε μπορείτε να παίρνετε μέρος στο "ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ" της Αριστέας μας.
Αν πάλι δεν το έχετε με την ποίηση, δεν πειράζει κρατείστε τις εμπνεύσεις σας για τη στιγμή που θα κάνει πάλι το ντεμπούτο του το παιχνίδι μας. 

Ως τότε πειραματιστείτε με τα κουλουράκια και δεν θα χάσετε.....

                                                                  Τα φιλιά μου σε όλους και όλες......


21 σχόλια:

  1. Φλώρα μου ετοιμάζω για τον Νοέμβρη δρώμενο σε ιστορίες, ( όχι φυσικά το Παιχνίδι των λέξεων...το οποίο μας έλειψε όσο δεν φαντάζεσαι!), άρα αυτόν τον μήνα πάρε το χρόνο σου και εγκλιματίσου με την ησυχία σου :)))
    Για τα κουλουράκια τι να πω; Μόνο μέλι πια μου επιτρέπω σε γλυκό!
    Φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι ξέρεις πόσο ευάλωτη είμαι....
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Φαίνονται πεντανόστιμα!! Η μυρωδιά του φούρνου είναι ξεσηκωτική η άτιμη!!
    Να ξεκουραστείς και να ηρεμήσεις Φλώρα μου, μην αγχώνεσαι για το παιχνίδι κι όταν με το καλό έρθεις στα ίσα σου θα συνεχίσουμε πάλι!!
    Πολλά φιλιά και καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου, πράγματι ο φούρνος σπάει τη μύτη...
      Τα ρουθούνια γεμίζουν πειρασμούς
      και είναι αναπόφευκτο, σαν βγει το ταψί, να αντισταθεί κανείς στη δοκιμή!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Μετά την προηγούμενη σου ανάρτηση που με συγκίνησε πολύ και ένοιωσα θλίψη για ένα τόσο γλυκό άνθρωπο , (υπέροχη ανάρτηση !!!!) τα κουλουράκια είναι απαραίτητα !!!
    Φαίνονται υπέροχα - θα κρατήσω τη συνταγή !!!!!
    Να είσαι καλά , Φλώρα μου !!!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ νόστιμα φαίνονται Φλώρα μου και πολύ εύκολα!
    Θα τα φτιάξω στην πρώτη ευκαιρία!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα κουλουράκια σου Φλώρα μου είναι σκέτος πειρασμός. Όταν υπάρχουν στο σπίτι τέτοιες λιχουδιές τις τσακίζω...
    Όσο για το παιχνίδι κάνε την ανασυγκρότησή σου και εμείς είμαστε εδώ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αααααα θα τα φταιξω τόσο λαχταριστά που είναι !!!
    και εύκολα με λίγα υλικά ...ευχαριστω για την συνταγή
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωχ, μου τρέχουν τα σάλια Φλωρούκο! Όμως, σαφώς και δεν είναι διαίτης, διότι όπως λες: "όταν ξεκινήσει κανείς να τα τρώει δεν μπορεί να σταματήσει"...άρα, δεν τα γλιτώνει τα κιλά, αλλά εμένα δε με νοιάζει καθόλου, ζηλεύω λέμε! Φιλιά πολλά και καλό βραδάκι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευκολάκι φαίνεται. Θα το τολμήσω κι ο Θεός βοηθός.
    Φλώρα μου ξεκουράσου κι άσε το παιχνίδι για όποτε νιώσεις έτοιμη.
    Καλό βράδυ και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για μένα που δεν μου πολυαρέσουν τα γλυκά τα βρίσκω τέλεια !!! Κάνε τις δουλειές σου Φλωράκι μου , εδώ είμαστε !!!!
    Φιλιά καληνύχτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μύρισα κουλουράκια και μπήκα!! :)) Ακουσα και διαίτης και βρήκα δικαιολογία!! Αν βάλω λάδι κανονικό πειράζει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου μυρίζεται ότι θα είναι πεντανόστιμα !!!
    Καλή προσαρμογή και καλή δύναμη !!
    Καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μοσχομύρισε ο τόπος... αλλά Φλώρα μου μόνο για δίαιτα δεν είναι, αν κάθε φορά βγάζοντας τα από το φούρνο ξεκινάς να τα τρως και δεν σταματάς από το πρωί μέχρι το βράδυ!!!! Καλή δύναμη σε ότι και αν κάνεις.... ελπίζω τα κουλουράκια να σου κρατούν καλή συντροφιά!!!! Φιλιά καλημέρας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστούμε για τη συνταγή! Δείχνουν λαχταριστά και είμαι σίγουρη ότι θα είναι πεντανόστιμα!
    Πολλά φιλιά Φλώρα μου! (πόσο χαίρομαι που επέστρεψες κοντά μας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φλώρα,πολύ απλή η συνταγή σου!
    Μέχρι και εγώ μπορεί να καταφέρω να την κάνω!
    Μάλλον!
    χα.χα.χα.χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μοσχομύρισε η γειτονιά από τα μυρωδάτα κουλουράκια!!!
    Καλώς επέστρεψες , Φλώρα !!!
    Φιλιά και καλό Σ/Κ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ και έχω ένα θέμα με τα γλυκά, ζάχαρο θα πάθω στο τέλος, χαχα!

    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θ'έλω και γω λιγα!
    Καλό μήνα, καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πεντανόστιμα φαίνονται
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κουλουράκια διαίτης που άμα τα αρχίσεις δεν σταματάς με τίποτα .Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή