Δευτέρα, 9 Ιουνίου 2014

Σουπλά για μια φίλη

Για μια φίλη που αγαπώ πάρα πολύ 
και θα την συναντήσω σύντομα στις καλοκαιρινές διακοπές μου,
ετοίμασα ένα σουπλά για τον καφέ της,
 βρήκα κι ένα φλυτζάνι που να του ταιριάζει χρωματικά 
και θα της τα χαρίσω. 
Ελπίζω να τα πάρει στο γραφείο της 
και να με θυμάται 
όταν το σουπλά θα φιλοξενεί τον καφέ της
αφού είναι αρκετά μακριά μου 
και δεν την βλέπω παρά μόνο τα καλοκαίρια.


Ένα απλό κομμάτι καμβάς,
 ένα σχέδιο λουλουδιασμένης καρδιάς από το pinterest,
λίγο περίσσευμα κλωστών κεντήματος 
και   "Ο καφές της Κατερίνας"  το έκαναν μοναδικό  για εκείνη. 
Το κέντημα χρειάστηκε  δύο απογεύματα για να ολοκληρωθεί. 
Στη συνέχεια κόλλησα στην πίσω πλευρά του μια λευκή κόλλα Α4
για να μην φαίνονται κλωστές, 
όταν κανείς το γυρίζει απ' την ανάποδη 
και έτσι το έδωσα για πλαστικοποίηση. 

Μέσα στο pinterest, μπορεί κανείς να βρει άπειρα μικρά σχεδιάκια κεντημάτων
ανάλογα με τα ενδιαφέροντα καθενός
για να δημιουργήσει ανάλογα αντικείμενα.

Μην διστάσετε να το τολμήσετε. 
Θεωρώ ότι είναι ένα πολύ προσωπικό και ιδιαίτερο δώρο 
για τους  αγαπημένους σας φίλους 
με ελάχιστο κόστος. 

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ 
ΩΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ  11/6/2014
7 Η ΩΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ  ΚΙ ΕΔΩ
ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΤΕ 
ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ 8ου ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΜΑΣ 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

29 σχόλια:

  1. Από τις πιο έξυπνες ιδέες που έχω δει Φλωράκι μου !!!
    την πλαστικοποίηση ενός κεντήματος δεν την είχα σκεφτεί ποτέ!
    Το ίδιο δεν θα μπορούσε να γίνει και με μια δαντέλα;
    Έβαλες την φαντασία μου να δουλεύει....

    Σε φιλώ... εύχομαι να το χαρεί η φίλη σου
    και εσύ να συνεχίζεις να μας γεμίζεις εκπλήξεις...

    Καλή εβδομάδα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πανέμορφα! Θα ξετρελαθεί η φίλη σου! Φιλιά πολλά Φλώρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η φωτογραφία το αδικεί. Αυτά που φτιάχνεις είναι τέχνης έργα. Τσεκαρισμένο!!!
    Αχ Φλώρα μου, καμαρώνω που έχω την τύχη να κοσμεί το σπίτι μου ένα αντίστοιχο σουπλά απ' τα χεράκια σου!!!
    Η Κατερίνα θα τρελαθεί απ' τη χαρά της, είμαι βέβαιη.
    Φιλιά πολλά χρυσοχέρα μου και καλή βδομάδα να έχεις ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είσαι μια ταλαντούχα και σπουδαία γυναίκα για μένα Φλώρα . Ενα πράγματι απλό κέντημα , έγινε ένα πολύ προσωπικό δώρο που η φίλη σου θα το έχει κάθε μέρα κοντά της. Να είσαι καλά με ότι κάνεις ..
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είμαι σίγουρη πως η φίλη σου θα ενθουσιαστεί!
    Είναι πολύ όμορφο!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά, η πλαστικοποίηση με ενθουσίασε! όχι ότι φτιάχνω κεντήματα, αλλά σαν ιδέα είναι πολύ καλό!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φλώρα μου έφτιαξες ένα πολύ όμορφο και πρωτότυπο δωράκι. Σίγουρα θα αρέσει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαρώ εγώ μεράκι και τέχνη! Α ρε Φλώρα, ταλέντο είσαι!
    Υ.Γ Να θυμηθώ να μην ξεχάσω να διαβάσω και να ψηφίσω!!!!! :))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο το δώρο σου, σίγουρα θα το χαρεί ιδιαιτέρως η φίλη σου !!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Έξυπνο και μοναδικό!! Σίγουρα θα σε σκέφτεται κάθε φορά που πίνει το καφέ της!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο δώρο !!!! Εξαιρετική ιδέα η πλαστικοποίηση !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μπραβο φιλη μου!
    τελεια ιδεα!

    καλη εβδομαδα! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ενα ταλαντούχο και ευαίσθητο πλάσμα, όπως εσύ, βρήκε την τέλεια ιδέα για μοναδικά προσωπικά δώρα σε αγαπημένους.....θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό........Φλώρα μου υπέροχη η ιδέα σου, όπως όλα όσα φτιάχνεις με μεράκι και αγάπη! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο τυχερή νιώθω που έχω ένα αντίστοιχο σουπλά με φλυτζάνι από τα χεράκια σου!
    Το έχω στολίσει και δεν αφήνω κανέναν να το πειράξει!
    Είναι πανέμορφο χρυσοχέρα!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος9:49 π.μ.

    Και έτσι μου έλυσες και την απορία της κούπας που δεν μπόρεσα να την δω χθες γιατί ήταν τυλιγμένη........πολύ καλή και η κούπα και το κέντημα και η ιδέα γενικότερα. Μπράβο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλειο και μοναδικό δώρο!!!! Και πολύ ωραία η επιλογή του χρώματος.Όσο για το πίντερεστ το τι έχω μαζέψει και πόσα έχω δοκιμάσει από κει μέσα δε λέγεται...μεγάλο κόλλημα...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ομορφο που ειναι!
    Γεια στα χερια σας κυρια Φλωρα!
    ΕΙμαι σιγουρη πως θα το λατρεψει η φιλη σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι ενα δώρο υπέροχο!! Είναι πολύ φινετσάτο και έχει την αξία της αγάπης και του χειροποίητου !!!Καλό σου απόγευμα Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρωτότυπο το δώρο σου!
    Σίγουρα θα απολαμβάνει τον καφέ της η φίλη σου και θα σε σκέφτεται.
    Ίσως να το τολμήσω κι εγώ με παιδικές παραστάσεις για τα μικρά μου.
    Αν τα καταφέρω θα είσαι η έμπνευση.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πλαστικοποίηση!Θα φτιάξω μερικά κεντηματάκια της γιαγιάς μου!Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχο!! Ιδιαίτερο, καλαίσθητο και μοναδικό δώρο το σουπλά για τη φίλη σου!!!
    Και φυσικά 'εχει την "υπογραφή" σου!!!
    Να'σαι καλά, Φλώρα και καλό Σ/Κ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφο δωρώ..και καλή ιδέα !!
    κάλο Σαββατοκυριακο να εχεις ..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ Φλώρα μου σε ξαναβρίσκω με τόση χαρά! :)))
    Θα της αρέσει σίγουρα της φίλης σου! Είναι απίστευτο!!! Μου αρέσει που έφτιαξες κάτι τόσο προσωπικό για εκείνη, θα συγκινηθεί πολύ με την κίνησή σου, είμαι σίγουρη!!!
    Φιλάκια πολλά :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Α, γιατί δεν το είχα δεί αυτό το ωραίο σουπλά????????? Τέλεια ιδέα, Φλώρα μου!!
    Είμαι σίγουρη ότι η φίλη σου ενθουσιάστηκε!!!!!!
    Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τελειο!!! Το καλυτερο δωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή