Παρασκευή, 9 Μαΐου 2014

Χαρτο - πετσετο - θήκες με καλοκαιρινή διάθεση.

Το καλοκαιράκι κάθε μέρα ξεπροβάλει απ' την κρυψώνα του δειλά - δειλά
με όλο και περισσότερο ήλιο,
με το φως της μέρας να ξεκινάει πρωί - πρωί και να σβήνει αργά το απόγευμα, 
με τα ρούχα και τα σκεπάσματα να έχουν ελαφρύνει
και το δικό μου μυαλό να ταξιδεύει στο νησί. 
Μέχρι και μαγιώ βιάστηκα να αγοράσω η ξεμυαλισμένη!!!!
Όμως προβλήματα και οι υποχρεώσεις με προσγειώνουν
και μου θυμίζουν πως πρέπει να μαζέψω τα μυαλά μου
και να μείνω για αρκετό καιρό ακόμη στην Αθήνα.
Έπειτα, ας μπει το καλοκαίρι με το καλό
και  αν ο Θεός το επιτρέψει, 
θα έρθει και η ώρα του νησιού. 
Ως τότε όμως επιτρέψτε μου να κάνω τις προετοιμασίες μου 
και να ετοιμάσω τα δωράκια
που θα πάρουν φίλες μου,
που με περιμένουν εκεί. 
Με καλοκαιρινή λοιπόν διάθεση και χρώματα,
με βαμβακερή κλωστή και το βελονάκι στο  χέρι,
χαρτο - πετσετο - θήκες 
θα  είναι τα δωράκια του φετεινού καλοκαιριού που ετοιμάζω. 

Με μικρές παραλλαγές αλλά με τον ίδιο  τρόπο
έχω ήδη ετοιμάσει τρεις και πάω ολοταχώς για την τέταρτη.
Κανείς δεν ξέρει σε ποιον αριθμό θα σταματήσω,
αφού κάθε μέρα θυμάμαι και κάποια ακόμη φίλη 
για την οποία πρέπει να ετοιμάσω τη χαρτο - πετσετο - θήκη της.
Η κατασκευή τους είναι πολύ εύκολη
και πιστεύω πως θα μπορέσετε εύκολα να τις κατασκευάσετε,
αρκεί να ξέρετε τα απολύτως βασικά για πλέξιμο με το βελονάκι. 
Απαραίτητη προϋπόθεση για την κατασκευή τους
είναι να γνωρίζετε  το μέγεθος των χαρτοπετσετών 
για τις οποίες προορίζεται η χαρτο - πετσετο - θήκη, 
γιατί αυτές είναι που κρατάνε το πλεκτό στη θέση του. 
Θα μπορούσε βέβαια να κολλαριστεί  η κάθε χαρτο - πετσετο - θήκη
τοποθετώντας ένα πλαστικό κουτί εσωτερικά
για να την κρατάει στη θέση που πρέπει μέχρι να στεγνώσει,
αλλά εγώ δεν διαθέτω κατάλληλο σε μέγεθος κουτί
κι έτσι οι χαρτοπετσέτες θα αναλάβουν  να παίξουν το ρόλο αυτό.
Δείτε τις πρώτες τρεις σε χρώματα:

λευκό - τυρκουάζ

λευκό - κίτρινο
και

μπεζ - ροζ


Και μην ξεχνάτε ότι
το 8ο παιχνίδι  του 2ου κύκλου
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ "
ξεκίνησε και περιμένει τις συμμετοχές σας.
Πληροφορίες αναλυτικές
σε σχέση με το παιχνίδι μας
θα βρείτε εδώ.

27 σχόλια:

  1. τι τέλειες που είναι!!!!!! Πολύ πρωτότυπες!! Μπράβο!! Καλό ΣΚ να έχεις!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφες είναι , Φλώρα μου !!!!! Πολύ ωραία ιδέα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες Φλώρα!

    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα παρω την ροζ παρακαλω :p Χεχε
    Πολυ ομορφες κυρια Φλωρα,!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολυ ομορφες, γεια στα χερια σου!!!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φλωρα μου μπραβο! ειναι πανεμορφες!
    καλο σκ να εχεις! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πολύ όμορφες!
    Μου αρέσουν και τα χρώματα που διάλεξες!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια στα χέρια σου! Είναι πολύ όμορφες και πρωτότυπες!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα χρώματα, Φλώρα μου!
    Θα τα δείξω στη μητέρα μου που ασχολείται με αυτά! :)
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι φανταστικές - και υπέροχο το ταίριασμα χρωμάτων!!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πως ανακαλύπτεις και στη συνέχεια υλοποιείς τόσο πρωτότυπα πράγματα;;;; Λειτουργικές και πανέμορφες οι χαρτοπετσετοθήκες σου, σε όλα τα χρώματα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου θύμισες αυτες που εκενα και εγ΄πω αλλα επανω σε ετοιμη δαντελα.. Φλωρα μου.. καποτε είχα δείξει και [ως γίνονται .. αλλα και όλο πλεχτες ειναι καταπληκτικες και πολύ όμορφα δωρακια.. μονο που έχουν περισσότερη δουλεια έτσι... και οι δίχρωμες.. πολύ ωραιεςς ειναι.. καλη κυριακή σου ευχωμαι..φιλακιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πρωτότυπη και πανέμορφη η ιδέα σου! Σίγουρα θα ευχαριστηθούν τα δωράκια οι φίλες σου.
    Καλό βράδυ και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μοναδικές και πρωτότυπη η ιδέα σου!! Πραγματικό στολίδι είναι!!
    Καλώς σε βρήκα!!
    Και καλή συνέχεια εύχομαι!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι φτιάχνεις μάνα μου! Χαρά στις αντοχές σου ! Καλό ξημέρωμα και καλά να περάσετε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο χρυσοχέρα μου !!! Τι όμορφο να σκέφτεσαι τους άλλους.....
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα Φλώρα μου!! Δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο!! Πολύ πρωτότυπο δώρο!!
    Πρακτικό και πανέμορφο!! Γεια στα χέρια σου!! Διάλεξες πολύ όμορφα χρώματα!!
    Θα τα ευχαριστηθούν οι φίλες σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα Φλωρά !!!! Χρονιά σου πολλα ...
    Πανέμορφα ...χρυσοχέρα....
    Είναι πολύ όμορφα δωράκια ..είμαι σίγουρη που θα χαρούν πολλή
    πολλα φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φλώρα μου, χρυσοχέρα μου, ευφάνταση και ταλαντούχα, είσαι ένα νταμάρι μάλαμα!!!
    Δεν υπάρχει αυτό που κάνεις... Δεν έχω λόγια μωρέ, μ' έχεις κατασυγκινήσει!
    Να'σαι καλά και με το καλό να πας στο νησί!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  20. Πολύ όμορφες και ανοιξιάτικες οι θήκες που φτιάχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλύκα είναι οι χαρτοπετσετοθήκες σου, Φλώρα!! Παιχνιδιάρικες και με όμορφα καλοκαιρινά χρώματα!
    Να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θα το πω και θα το φωνάξω!
    Έχω και εγώ ένα τέτοιο κομψοτέχνημα από τα άξια χεράκια σου και σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για το όμορφο δωράκι.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ πρωτότυπες!Έχεις φαντασία και μεράκι!Μου αρέσουν πολύ!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Tην ροζ, την ροζ θέλω!
    Χαχαχαχαχα!
    Πολλά φιλιά γλυκιά Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλειες!! Θα χαρούν πολύ οι παραλήπτριες!
    Φιλάκια, Φλώρα μου, καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφες!!!!!!!!!!! Τυχερές οι φίλες σου !!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή