Δευτέρα, 26 Μαΐου 2014

"...ΤΟΥ ΒΑΨΙΜΑΤΟΣ..."

Φίλες και φίλοι μου, 

από αύριο δεν θέλετε να ξέρετε τι θα γίνει στο σπίτι μου!!!!


"...ΤΟΥ ΒΑΨΙΜΑΤΟΣ..."




Aφού  σε πρώτη φάση μαζέψαμε όλα τα  εξωτερικά προβληματάκια υγρασίας, 
υποδεχτήκαμε και απολαύσαμε για 10 μέρες  το φαντάρο μας,
 που ήρθε να ψηφίσει
και σήμερα του κουνήσαμε το μαντήλι  ευχόμενοι 
"Καλό κατευόδιο".
Μέχρι την επόμενη επίσκεψή του
και αφού το καλεί και η εποχή 
αρχίζουμε βαψίματα.
Αύριο πρωί - πρωί το σπίτι θα μετατραπεί σε εργοτάξιο....
Ήδη προμηθευτήκαμε τα χρώματα 
για τα οποία διίστανται οι γνώμες μέσα στην οικογένεια.
Επικράτησε η γνώμη μου  να βάλουμε λίγο χρώμα, 
αφού όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου 
δεν ξεφύγαμε ποτέ απ' το χρώμα της βανίλιας. 
Τέτοια ουδετερίλα... δεν ματάγινε.....
Χρώματα διάλεξα, οφείλω όμως να ομολογήσω, 
μετά τη δοκιμή που έκανα πάνω στον τοίχο,
 πως έχουν μέσα τους μια "μουντάδα"
για την οποία μπορεί να ευθύνονται: 

α)το ποσοστό που έλαβε στις ευρωεκλογές η χρυσή αυγή, 

β) το ξενύχτι μου για να δω  αν η Αττική θα πορευτεί στην ανάπτυξη
 με ΔΟΥΡΟΥ ή ΣΓΟΥΡΟ,

γ) ο πανηγυρικός λόγος που έβγαλε ο ΚΑΜΙΝΗΣ,
τον οποίο δυστυχώς δεν συμμερίστηκα, 
επειδή τον είδα τόσο αποφασισμένο να συνεχίσει 
το έργο που λέει πως άρχισε απ' τις προηγούμενες εκλογές, 
 με το οποίο δεν είχα την ευτυχία να συναντηθώ πουθενά μέσα στην Αθήνα ως τώρα 
και μάλλον δεν έχω ελπίδα να το συναντήσω και στο μέλλον.

Γνωρίζοντας πως όλα αυτά που έλαβαν χώρα χθες
μάλλον δεν θα αλλάξουν κάτι,
για να μην πω τίποτα, 
(κι αν έχετε αντίρρηση να μου το πείτε, μήπως ησυχάσω κι εγώ),
είπα να αλλάξω  τα χρώματα στους τοίχους. 

Τώρα θα μου πείτε πως
"Όταν δεν πάνε καλά  οι δουλειές του ΜΠΟΥ..ΕΛΟΥ
αλλάζουμε την ΤΣΑ..., δεν  βάφουμε",
όπως λέει και το ανέκδοτο.

Παρέλειψα να σας πω, πως σε αντίθεση με τα μουντά χρώματα,
 μου προέκυψε κι ένα "ΠΕΡΤΙΚΑΛΙΖΟΝ"  χρώμα 
για την κρεβατοκάμαρα... που μάλλον βγάζει μάτι.
Μεταξύ μας εγώ δεν το αγόρασα για τόσο έντονο, 
αλλά μόλις το δοκίμασα στον τοίχο...... 
τινάχτηκε προς τα πίσω ο σύζυγος
σαν να έπαθε ηλεκτροπληξία.
Με τούτα και με κείνα, 
καθώς καταλαβαίνεται, το PC κλείνει 
μέχρι να μπουν τα πράγματα σε τάξη. 
Ως τότε θα μου λείψετε και ίσως να σας λείψω κι εγώ. 

Όμως μην ξεχνάτε

το 8ο παιχνίδι  του 2ου κύκλου
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ "
ξεκίνησε και περιμένει τις συμμετοχές σας.
Πληροφορίες αναλυτικές
σε σχέση με το παιχνίδι μας
θα βρείτε εδώ.

Η ημερομηνία δημοσίευσης των ιστοριών σας 
ενδέχεται να αναβληθεί για λίγες μέρες. 
Αυτό σημαίνει πως θα έχετε ίσως περισσότερο χρόνο 
για να γράψετε και να στείλετε κείμενα.

24 σχόλια:

  1. καλοριζικο και καλολερωτο το περδικαλι , και που να δεις εγω περσυ που το εβαψα στο χρωμα του νεφριτη και απο τοτε μου το κοπαναει ο Στελιος "μα τωρα πες μου παει !!!!! "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρευω το μπογιατισμα και με εξιταρουν οι αλλαγες των χρωματων στο σπιτι. ΕΙναι και ευχαριστη η όλη διαδικασια αν εξαιρεσεις την απαισια μυρωδια της μπογιας!
    Καλο κουραγιο σας ευχομαι ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φλώρα μου σε μεγάλη περιπέτεια μπαίνεις αλλά είσαι αποφασισμένη, οπότε καλό κουράγιο....όσο για τα χρώματα, η αλλαγή είναι ευχάριστη απλά εγώ δεν θα τολμούσα ακραίες αλλαγές, μικρές μόνον και μάλλον συντηρητικές αλλά η κόρη μου που έβαψε πέρισυ και για έναν τοίχο της κρεββατοκάμαρας διάλεξε ένα κροκκί και για το γραφείο της ένα έντονο πορτοκαλλί, ομολογώ ότι παρά τις αρχικές αμφιβολίες μου, τελικά μου άρεσαν, ταιριάξαμε και κουρτίνες που πραγματικά δέσανε θαυμάσια με το μοντέρνο στυλ διακόσμησης.....οπότε είναι σίγουρο ότι με το καλό σου γούστο, η αλλαγή θα είναι επιτυχημένη και ευχάριστη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι χρώμα είναι αυτό το "ΠΕΡΤΙΚΑΛΙΖΟΝ" Φλώρα
    Θα μας τρελάνεις με τις χρωματικές προτάσεις!
    Επειδή μας περιμένει και εμάς βάψιμο θα δούμε τις χρωματικές ακροβασίες σας και θα διαλέξουμε αυτές που προκαλούν τα λιγότερα......εγκεφαλικά!
    χα,χα,χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυρία μου από την επόμενη μάλλον εβδομάδα αρχίζω εγώ να παίζω με τις βούρτσες και τα χρώματα...το άφησα το σπίτι να αρχίσει να διαμαρτύρεται για την εγκατάλειψη που του έχω... και πια δεν παίρνει αναβολή...Καλό κουράγιο λοιπόν σου εύχομαι και καλή επιτυχία στο χρώμα...αν και το περτοκαλίζον δεν ανήκει στις επιλογές μου για τοίχο τουλάχιστον...:-))

    Φιλιά Φλωράκι μου...
    να είσαι καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλά βαψίματα λοιπόν!!! Κ εμένα μου αρέσει το χρώμα και εγώ πορτοκαλί είχα παλιότερα...τώρα την έχω έντονο ρόζ καφέ...γενικά, όπως κατάλαβες μου αρέσει πολύ το χρώμα στο σπίτι!! Καλό κουράγιο...και να δείς μετά ότι θα σου αρέσει και θα σου φτιάχνει τη διάθεση!!!
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φλώρα δεν φαντάζεσαι πόσο επηρεάζουν τα χρώματα τη διάθεση. Μου το έλεγαν και δεν το πίστευα. Τόλμησα να βάλω πολυχρωμία στο σπίτι και ομολογώ πως τα αποτελέσματα είναι θεαματικά και ευεργετικά.
    Καλά κουράγια Φλώρα μου και να σκέφτεσαι πως όταν τελειώσει ο ορυμαγδός, θα το απολαμβάνετε και θα ξεκουράζεστε στη ζεστασιά των χρωμάτων.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα μου αρέσει το βάψιμο. Καλός πολίτης για τον φαντάρο!

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σου ευχηθώ καλό κουράγιο..Φλώρα μου.. . καλα κανεις και αλλαζεις χρώματα.. το χρώμα σου δίνει πιο ομορφη αισθηση.. και εξ αλλου.. σκεψου το αποτέλεσμα .. και θα δεις πως θα το βαψεις με πιο πολύ όρεξη... καλά ξέτελα.. λεμε εδώ.........και ενοουμε καλα να το ξετελέψεις... σε φώτισα;; χι.χι. η σε μπέρδεψα;; αν δεις το μεηλ σου και προλαβεις πριν να το κλείσεις στηλε μου .. απαντηση... αλλιως θα τα πουμε μετα..φιλακιαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αααα ωραια!
    καλα βαψιματα Φλωρα μου!
    περιμενω να δω φωτο οταν ειναι ετοιμο!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή ευκολία Φλώρα μου!!!!!
    Μ η φοβάσαι το περτικαλί!!!!
    Όταν έβαψα κι εγώ το μισό σαλόνι , μπαίναμε στην αρχή με γυαλιά ηλίου!!!
    χαχαχαχαχα!!!
    Μετά το συνηθίσαμε και είναι πολύ ωραίο!!!!!
    Περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα!!!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βάλε χρώμα Φλωρίτσα οπωσδήποτε!!!!
    Σου φτιάχνει την διάθεση και βλέπεις αλλιώς τα πράγματα!
    Εξω η μουντίλα μέσα το χρώμα!
    Καλέ σαν εκλογικό μήνυμα ακούστηκε αυτό τι να κάνω επηρεάστηκα τόσες μέρες με τις εκλογές!!!
    Χαχαχα!
    Καλό βάψιμο, κουράγιο και εμείς εδώ θα είμαστε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλός πολίτης και μεις πρέπει να πιαστουμε με το βάψιμο!
    Ωχ ωχ καλη δυναμη!
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βάλε χρώμα στους τοίχους σου , Φλώρα μου - θα σου δώσει την αίσθηση μιας κάποιας αλλαγής -
    άλλου είδους αλλαγή δεν βλέπω να έρχεται !!!!!!
    Καλά βαψίματα !!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταρχήν καλή δύναμη με τα βαψίματα και δεύτερον βάλε λίγο χρώμα και εγώ παλιά όλο το σπίτι σπαστό λευκό το είχα, τώρα πια έβαλα χρώμα και χάρηκε το μάτι μας. Όσο για το περτικαλιζον δεν είσαι η μόνη, ξεκινήσαμε μια φορά να βάψουμε σε πολύ απαλό φιστικί και βγάλαμε κυπαρισσί σκούρο , πέντε χέρια το περάσαμε για να έρθει στα ίσα του ο τοίχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!
    ΤΟ BLOG ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΣΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥ BLOG ΜΑΣ!!!
    ΜΠΕΣ ΕΔΩ ΨΗΦΙΣΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ http://theacity.blogspot.gr/2014/05/blog-post_26.html ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ http://theacity.blogspot.gr/2014/05/blog-post_26.html ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕΣ.ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΣΤΗΛΕΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μα την αλήθεια, ούτε ψήλος στον κόρφο σου δεν θάθελα να είμαι!!!!
    Αν και υπήρξα ΚΑΙ μπογιατζής, τώρα πια και μόνο στο άκουσμα με πιάνει σύγκρυο!!!!!!
    Καλή δύναμη, φιλενάδα.... και μην κωλώνεις στο περτικαλί, τα ζωηρά χρώματα δίνουν φως και "δύναμη" στο χώρο. Το σπίτι της Σύρου που στα χρώματα "τόλμησα", όλοι το θαυμάζουν. Ειδικά, στο μεγάλο μπάνιο αλλάξαμε "τσα..." κάνοντας το ταβάνι στούκο βενετσάνο καρπουζοκοραλί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αλήθεια! Και είναι τρέλα! Τράβηξα και ένα πολυελαιάκι - πλαφονιέρα με τα χιλιάδες κρυσταλάκια και ρίχνει ένα φως στη χτυπητούρα.... άλλο πράμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πολύ δυνατό σου λέω....
    Καλό κουράγιο
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή δύναμη, Φλώρα μου με τα βαψίματά σας!
    Και αν σου πω ότι και η δική μου κρεββατοκάμαρα είναι πορτοκαλί , τι θα πείς??!!! Στην αρχή, φοβούμενη κι εγώ τις μεγάλες αλλαγές από το το εκρού αλλά μετά του έδωσα και κατάβε!! χαχα!!
    Καλή επιτυχία με τα χρώματα! Είμαι σίγουρη ότι το τελικό αποτέλεσμα και θα σε δικαιώσει και θα το ευχαριστηθείς!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλά βαψίματα!!!!!!!!!
    Και πολύ καλά κάνεις και βάζεις χρώματα στο σπίτι!!Να δείς που θα σας αρέσει πολύ!!!
    Φιλάκια και καλό κουράγιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλά βαψίματα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μιας και σας έμεινε το Καμίνη αμανάτι, βάψτε τοίχους για να αλλάξετε τη διάθεση όσο γίνεται! Καλό κουράγκιο με τα βαψίματα και με γεια! Φιλάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μιας που δεν μπήκε πολύ χρώμα στη ζωή μας τελευταία ,εσύ κάνε το και ας είναι καλά και τα φανταράκια που έρχονται και γεμίζουν με τα νιάτα και τη δροσιά τους το σπίτι ! Καλά βαψίματα ,υπομονή και δύναμη και το αποτέλεσμα εύχομαι να σου χαρίσει όμορφες ,γλυκιές στιγμές .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή ανανέωση λοιπόν και εύχομαι να είναι γεμάτη χρώματα!
    Λένε πως η ανανέωση ξεκινάει απ' έξω και είμαι σίγουρη πως δεν θα διστάσεις να βάλεις και κίτρινο, το χρώμα της δράσης!
    ΑΦιλάκια και στην επιστροφή, βάλε και καμιά φωτό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή δύναμη Φλώρα μου!
    Σε λίγο θα έχεις ένα χρωματιστό όμορφο σπίτι!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή