Τετάρτη, 14 Μαΐου 2014

Ένα καινούριο σπιτικό άνοιξε ακριβώς .... "κάτω από την Ακρόπολη"



Σήμερα ξεκίνησε το ταξίδι του με αφετηρία ακριβώς "κάτω από την Ακρόπολη" ένα όμορφο σκαρί που πλέει μέσα σε γαλάζιο φόντο και αποπνέει μια ηρεμία και γαλήνη που σας είναι ήδη γνωστή από παλιά. 


Ναι, σήμερα το βράδυ άπλωσε πανιά και βγήκε στον ιστο-χώρο το blog της φίλης μας Κλαυδίας με σκοπό να μοιράζεται μαζί μας τις σκέψεις της, τις απόψεις της και τις ιστορίες της. 
Θα ταξιδεύουμε μαζί της και θα γνωρίζουμε μέσα απ΄τα δικά της ήρεμα και γαλήνια μάτια αξίες και ομορφιές που κρύβουν οι γειτονιές κάτω απ' την Ακρόπολη. 
Δείγματά της έχουμε όλοι πάρει
α) από τις συμμετοχές της στο παιχνίδι μας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ" μέσα από τα καταπληκτικά ατμοσφαιρικά πεζά της και τα διασκεδαστικά ποιήματά της και 
β) από κείμενά της που έχουν βγει ως φιλοξενούμενα σε άλλα blogs.
Καιρός λοιπόν ήταν να μαζευτούν όλα αυτά, που ήταν σκόρπια εδώ κι εκεί, στο δικό τους σπιτάκι "κάτω από την Ακρόπολη".

Ας κάνουμε όλοι μας μια επίσκεψη ως εκεί
να της ευχηθούμε
γιατί η Κλαυδία μας κερνάει για τα καλορίζικα 
όμορφες καραμελίτσες 
που δεν πρέπει να τις χάσουμε.  


Κι επειδή δεν άφησα για πολύ την προηγούμενη ανάρτησή μου
αν δεν την είδατε περάστε κι από εκεί.

                                      Και μην ξεχνάτε ότι
το 8ο παιχνίδι  του 2ου κύκλου
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ "
ξεκίνησε και περιμένει τις συμμετοχές σας.
Πληροφορίες αναλυτικές
σε σχέση με το παιχνίδι μας

θα βρείτε εδώ.

15 σχόλια:

  1. Φλώρα μου να είσαι καλά που μας συστήνεις το blog της Αξιόλογης Κλαυδίας και χαίρομαι ιδιαίτερα που θα μοιραζόμαστε συχνότερα σκέψεις και απόψεις μαζι της! Πάντα με συγκινεί η ευγένεια κι η καλοσύνη σου! Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη τρυφερή βραδιά! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσο το χάρηκα!... Επιτέλους έγινε πραγματικότητα!
    Μεγαλώνει η γειτονιά μας σιγά-σιγά και ομορφαίνει ;-)
    Φιλιά πολλά Φλωρίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε για την άμεση ενημέρωση , Φλώρα μου !!!!!!!! Πολύ ευχάριστη έκπληξη !!!!!!
    Μόλις πέρασα από το σπιτάκι της Κλαυδίας για τις ευχές μου !!!!!
    Μπορώ να αναδημοσιεύσω μέρος της ανάρτησης σου (που μου άρεσε πολύ !!!!) για να το ανακοινώσω κι εγώ ???
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ χαίρομαι!!!!!!!!!!!!!!! Πάω για τα καλορίζικα στην Κλαυδία!!!!!!!!!
    Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιτέλους το δικό της σπίτι!
    Μπράβο κορίτσια το περιμέναμε καιρό!
    Τρέχω!!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυαγαπημένη μου, τι ποδαρικό !!!! Ευχαριστώ για τη φροντίδα σου και την αγάπη σου , χαίρομαι που οι δρόμοι μας συναντήθηκαν , άγγιγμα ψυχής η γνωριμία μας.....Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Φλωράκι μου... πέρασα εχθές και πήγα αμέσως στην Κλαυδία χωρίς να σου πω ούτε ένα γειά... για τόσο χαζεμένη μιλάμε...( τ΄ ακούς Αριστέα; υπάρχει κι άλλη χαζέα στην παρέα)....
    Πολύ όμορφο αυτό που έκανες για την φίλη σου...
    Να είσαι καλά, σου στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα το επισκεφτώ σίγουρα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επιτέλους!!!
    Να'σαι καλά πασταφλωρίτσα μου ♥
    Δεν μπορώ να σου περιγράψω τη χαρά μου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ χαίρομαι!!
    Τρέχω αμέσως να την επισκεφτώ και της εύχομαι καλορίζικο!!
    Να είσαι καλά Φλώρα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο μπλογκ! Χαρά μου!

    Φιλιά και καφεδάκι για σένα και για την Κλαυδία της το άφησα στο σχόλιο εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα περάσω και εγώ να της ευχηθώ!
    Σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση, Φλώρα μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλοτάξιδο!! Ευχάριστη έκπληξη!! Καιρός ήταν!! Φιλί γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κατ΄αρχάς μπράβο σου που μας σύστησες την Κλαυδία, την είχα διαβάσει και στο σπίτι της Πετρούλας (J.Petra) και μου άρεσε πολύ η γραφή της!
    Τι όμορφο που είναι να μεγαλώνει η παρεούλα μας με αξιόλογα άτομα!

    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά και καλό "εμπνευσμένο" Σ/Κ σε όλους! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φλωρα μου την εχουμε διαβασει την Κλαυδια και την αγαπησαμε, τωρα παμε να την δουμε και στο σπιτι της, καλο Σ/Κ και φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή