Παρασκευή, 2 Μαΐου 2014

Bράβευση ιστοριών 7ου παιχνιδιού (2ου κύκλου) "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


 Σήμερα τελείωσε ένα ακόμα συναρπαστικό ταξίδι που κάναμε με οδηγό τις λέξεις.
Το 7ο παιχνίδι μας έκανε τον κύκλο του και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω
 για την εμπιστοσύνη που μου  δείξατε για ακόμη μια φορά,
για την προσπάθειά σας να γράψετε ιστορίες αντάξιες της φήμης του παιχνιδιού
και για τη διάθεσή σας να ασχοληθείτε σοβαρά με τη βαθμολόγηση
των καλύτερων, κατά την άποψή σας, ιστοριών.

Είστε όλοι υπέροχοι και αξίζετε συγχαρητήρια.
Όλες οι ιστορίες  ήταν ιδιαίτερα αξιόλογες
και κόσμησαν το παιχνίδι μας  για άλλη μια φορά.

Φυσικά είμαστε όλοι νικητές και ως νικητές δικαιούμαστε ένα βραβείο συμμετοχής!
Βραβείο συμμετοχής στο 7ο παιχνίδι (2ου κύκλου)
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
 

(Όσοι συμμετείχατε μπορείτε να αντιγράψετε το βραβείο και να το βάλετε στο blog σας.)
Αυτή τη φορά το παιχνίδι έφτασε στις 14  συμμετοχές.

Η φράση  που έπρεπε να περιλαμβάνεται στις ιστορίες ήταν η:
"και τούτος ο ανήφορος κατήφορο θα φέρει"

Σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους του παιχνιδιού μας,
δώσατε βαθμό στις 3 καλύτερες, κατά την άποψή σας, ιστορίες - παραμύθια - ποιήματα. 

Έτσι προέκυψαν  3  νικήτριες 
που διεκδίκησαν τις 3 θέσεις. 

Το 1ο  βραβείο δίνεται στην Ελένη  (ποιώ) 
 για τo ποίημα της με τον αριθμό 12
"Αποσκευές"

          Το 2ο βραβείο δίνεται στην Αριστέα (@iris)
για την ιστορία της με τον αριθμό 1
" Περιοδεία"

Το 3ο βραβείο δίνεται στην  Μαρία (mytripsonblog)
για την ιστορία της με τον αριθμό 7
"Όταν με είχαν ξεχάσει"

Οι νικήτριες θα πάρουν δώρα χειροποίητες καρφίτσες από τα χεράκια μου
αφού προηγουμένως μου στείλουν τις Διευθύνσεις τους .

Ήρθε και η ώρα να αποκαλυφθεί
 ο συγγραφέας κάθε κειμένου  και 
 η συνολική βαθμολογία κάθε ιστορίας.

1.Περιοδεία @iris       20
2. Μέσα από το φίλτρο black & whiteΔέσποινα Τζαβάρα  8
3. Τα τρία κλειδιά Eλένη Φλογερά  7
4. H κόρη του απέθαντου Kλαυδία            4
5.O σπλαχνικός παλιάτσος Lysippe   10
6. Το γράμμα Mαρία Νι      13
7. Όταν με είχαν ξεχάσει Mαρία mytripsonblog   18
8.Skasmos Antonakis! Κανελλάκη Μαρία   12
9 . Ο γάμος της Δήμητρας Φλώρα    9
10. Η γούργουλα Μarilena Artspot    15       
11.Ο Φώτης Άρης ΄Αλμπης    3
12.Αποσκευές Ελένη – ποιώ   26
 13.Χριστός Ανέστη Hengeo
14.Δύσκολες μέρες Βutterfly    4

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τις βραβευμένες ιστορίες 
κατά σειρά βράβευσης.

1ο βραβείο 
Αποσκευές
Ελένη (ποιώ)

Εμείς δεν δρέψαμε δάφνες  
Μονάχα κάποια κρινάκια της αρμύρας
Μας αντιστοιχούσαν πάντα
Ταπεινά κρινάκια βυθισμένων ακτών
Ανάξια να φέρουν το μήνυμα της ευγονίας
Στον σκελετό των λίθων
Χιλιετίες θα έλεγες πως καρτερούσαν
Τον ερχομό μας            
Εφήμερα να ζήσουν λίγο στην εσοχή μας
Στα χέρια μας να καταμετρήσουν
Τα αρχεία της καυτής άμμου
Κρινάκια ταπεινά βυθισμένων ακτών
Η απολαβή μας πάνω στην γη!

Εμείς δεν περπατήσαμε στους οπωρώνες
Τα χρυσά να πάρουμε μήλα των εσπερίδων
Οι κήποι μας είχαν σταυρούς
Δέντρα ξερά βουτηγμένα στους κισσούς
Και στην σκληρή αγράμπελη
Στους κήπους μας στοιβάχτηκε
Μια πανσπερμία μύθων
Με προεξέχοντα τον μύθο του Μινώταυρου
Που τα καλύτερα μας στέρησε νεανικά όνειρα!

Εμείς δεν ταξιδέψαμε με ποντοπόρα πλοία
Παρά μονάχα με τσακισμένα μονόξυλα
Χωρίς ξάρτια κι άρμενα περιπλανηθήκαμε
Πανιά που φυλακίζουν ούριους ανέμους
Δεν γνωρίσαμε
Μονόξυλα μας αντιστοιχούσαν πάντα
Και σπασμένοι εξάντες
Να πάει το ταξίδι μας
Μόνο ως το πιο κοντινό αγκυροβόλιο!

Εμείς δεν κρυφτήκαμε στους φοίνικες
Της ιστορίας ζητώντας αμοιβή μισθοφόρου
Μονάχα μέσα σε σκαλιστά μπαούλα
Καταχωνιάσαμε τα ποιήματά μας
Διπλοκλειδώσαμε την σκέψη μας
Σε κορνίζες προγονικές
Εμφορούμενοι απ' την καθημερινή
Πρωινή στιχομυθία των ιδανικών
Κι αν κάποτε φωνάξαμε συνθήματα
Στα μονόστηλα κλειστήκαμε
Των βραδινών εφημερίδων!

Εμείς δεν γοητεύσαμε τα πλήθη
Με λόγους σαγηνευτικούς
Παρά μονάχα κάποια μικρά ταχταρίσματα
Συνθέσαμε πάνω απ' τον λίκνο της Άνοιξης
Τον στόμφο και τη υπερβολή στηλιτεύσαμε
Των πλάνων διδαχών
Και σε σκοτεινές εσοχές
Με βουλιμία προφητική συγγράψαμε
Της ζωής το πρωτινό ανάγνωσμα!

Εμείς δεν ερωτευτήκαμε
Ρομαντικούς ιππότες
Μονάχα πάνω από βουβά πηγάδια
Της μνήμης ανεβάσαμε το Αθάνατο Νερό
Με αυτό να δροσίσουμε
Του αίματος μας το ενεργό ηφαίστειο
Αγκαθωτούς πυράκανθους δεν φοβηθήκαμε
Τις φεγγαροαχτίδες κρυφά αγαπήσαμε σαν αδερφές
Κι εκεί αποθέσαμε μυστικά τα εφηβικά βέλη
Των ανεκπλήρωτων πόθων μας!

Εμείς ύμνους δεν φτιάξαμε καθηλωτικούς
Παρά μονάχα μικρά τροπάρια
Μπροστά σε αναλόγια εξωκλησιών
Ψάλλαμε ευλαβικά
Τους εωθινούς κελαηδισμούς των κορυδαλλών
Στα ερμάρια της ψυχής τοποθετήσαμε θριαμβικά
Ασπασμούς αγγέλων δεν δεχτήκαμε
Παρά της ελεήμονης ελιάς τον τραγουδιστή τζίτζικα
Με πάθος συνοδεύσαμε!

Γιατί οι φτέρνες μας πάτησαν μόνο στο χώμα
Και σκληρές έγιναν
Γιατί τα μάτια μας αντίκρισαν μόνο βασίλεια ξένα
Και πιστά έμειναν
Γιατί οι μετάνοιες μας στον ήλιο ήταν αφιερωμένες
Και οι καρδιές μας διάφανες συντονίζονταν
Κάθε που φέγγιζε στο σώμα μας το ανυπόφορο
Με τους αλαλαγμούς των τραγωδών
Γιατί αν και τούτος ο ανήφορος κατήφορο θα φέρει
Στις αποσκευές μας εμείς πάντα θα έχουμε
Του Σίσυφου τα αιμάτινα σαντάλια
Να μας οδηγήσουν αψεγάδιαστους κι ωραίους

Στης ζωής το απόλυτο θαύμα το αληθές!


2ο βραβείο 
Περιοδεία
Αριστέα (@iris)

Δεν έχει σημασία ποια είναι, πως τη λένε. Ίσως Μαρία, Έλενα, Ανδριάννα, Έλσα. Ούτε από πού κατάγεται, που μένει, τι ηλικία έχει και τι χρώμα μαλλιών. Είναι η κοπέλα που μένει δίπλα σου. Μια  φίλη σου, μια γνωστή σου, ίσως μια μακρινή συγγενής σου.
Έχει μια ιστορία να σου διηγηθεί, από αυτές που δεν διαβάζεις πουθενά.
Που δεν εξομολογούνται.
Πάνε δυο ώρες που είναι κλεισμένη στο μπάνιο της. Καρφωμένη στο ίδιο σημείο. Κουλουριασμένη σε στάση εμβρυική. Με τα μάτια πρησμένα από το κλάμα.
Στο κενό κοιτάζει. Νιώθει πως χόρτασε από άδεια παράθυρα. Έχασε και το νούμερο πια.
Πόσο είχε πεθυμήσει να ροζίσει. Κι ας μισούσε το ροζ.
Προσευχές και τάματα. Να δει ένα ροζ παράθυρο. Αυτό που θα την έκανε να ελπίζει πως το όνειρο δεν ήταν άπιαστο.
Ένα παράθυρο. Μια ροζ γραμμή. Τι ζητούσε; 
Προσεύχεται  στο θεό να είναι ψέμα. Πόσο άλλο να αντέξει. Χρόνια τώρα άδεια παράθυρα. Χωρίς γραμμές. 
Κι όσο σκέφτεται άλλες στη θέση της που μια ροζ γραμμή θα τις είχε σκοτώσει. Θα έκλαιγαν κι αυτές. Πόσο διαφέρει αλήθεια ένα κλάμα. Πόσο αλλιώτικα μπορεί να αντικρίζει κανείς μια τόσο δα μικρούτσικη γραμμή:
Μια κάθετη ροζ γραμμή σου δίνει το εισιτήριο. Να γίνεις μάνα. Για άλλες ισοδυναμεί με θάνατο. Τι να το κάνει το παιδί μια που δεν το θέλει; 
«Γιατί; Γιατί θεέ μου είσαι τόσο άδικος;
Γιατί είσαι τόσο σκληρός;»
Σκέφτεται όλη την ταλαιπωρία... Όλα πάλι από την αρχή. 
Εξετάσεις, ενέσεις, υπερηχογραφήματα, αγωνία, τρέξιμο, άγχος, ερωτήσεις... «τι έγινε κόρη; το έκανες το τεστ; σου ήρθε η περίοδος; ...δεν πειράζει κορίτσι μου ! Τον άλλο μήνα.»
Και βλέπει τότε την απογοήτευση στα μάτια τους!
Την ακύρωση! 
Δεν είναι ικανή. 
Ίσως είναι η δική σου ιστορία τελικά. Εσύ η ανίκανη. 
Και πνίγεσαι!
Κανείς δεν ρωτάει εσένα. Πώς είσαι, τι νιώθεις, τι θέλεις!
Κανείς. Γίνεσαι μόνο αυτή που δεν μπορεί. Αναρωτιέσαι γιατί τιμωρείσαι. Αν αξίζει κανείς τέτοια τιμωρία. 
Και μένεις εκεί καρφωμένη. Σε στάση εμβρυική. Δεν έχεις κουράγιο να βγεις , να τους αντιμετωπίσεις. Να ξεκινήσεις καινούργιο ανήφορο. Πονάς. Θυμώνεις. Θες να ουρλιάξεις. 
Γολγοθάς. Ένας ακόμα το ξέρεις πώς θα αρχίσει.
Ξανά τα βλέμματα. Οι αναστεναγμοί. Οι σιωπές. "Δεν πειράζει κόρη μου!"
«Ναι ρε πούστη μου! Πειράζει. Πείτε το καθαρά. Αφήστε στην άκρη τα προσχήματα! Ναι, σε βλέπουμε σαν μηχανή παραγωγής! Πείτε το καθαρά να ξέρω να βρίσω. Να μπορώ να θυμώσω με κάποιον. Να ξεσπάσω!»
Στεγνώνεις τα μάτια. Πάνε δυο ώρες που ξεροστάλιασες στο παγωμένο μάρμαρο. Τι θα αλλάξει; Θα σου κάνει τη χάρη στα ξαφνικά να πάρει άλλο χρώμα; Δεν γίνονται θαύματα ....
Βγαίνεις και ξέρεις πως ένας νέος γύρος ξεκινά...
Χάπια, ενέσεις, εξετάσεις, τρέξιμο, βλέμματα, αναστεναγμοί, ερωτήσεις, αγωνία, προσμονή, αναμονή, σφίξιμο, τσακωμοί, σιωπές, ερωτηματικά...
Ας είναι!
«Τούτος ο ανήφορος κατήφορο θα φέρει», μονολογείς αποφασιστικά. Έχεις ανάγκη να το πιστέψεις.

Με την άκρη του μανικιού σου σκουπίζεις όπως-όπως τις τελευταίες βλέννες και βγαίνεις "σαν έτοιμος από καιρό , σαν θαρραλέος", που λέει κι ο ποιητής, να αντιμετωπίσεις το θίασο, εσύ η πρωταγωνίστρια!

3ο βραβείο 
Όταν με είχαν ξεχάσει 
Μαρία (mytripsonblog)

Τώρα είμαι καλά. Δε θα ξεχάσω όμως ποτέ εκείνον τον ατέλειωτο χειμώνα που πέρασα πάνω στα βουνά ολομόναχος. Εδώ έχω και ζέστη και φαΐ. Μα πάνω από όλα έχω παρέα.
Όποιος δεν έχει ζήσει ολομόναχος, δεν ξέρει τι σημαίνει να έχεις παρέα. Συνηθίζουν οι άνθρωποι να γκρινιάζουν για τη μοναξιά, λέει, που κρύβει η συναναστροφή. Δεν έχουν ιδέα τελικά τι θα πει να είσαι βυθισμένος στη μοναξιά. Κι αυτοί που έχουν σιωπούν. Όπως σιωπούσα κι εγώ τότε, αφού γνώριζα πως θα ήταν ανώφελο οτιδήποτε κι αν πω. Σάματις θα με άκουγε και κανείς;
Στην αρχή παρηγορούσα τον εαυτό μου. Ανεβοκατέβαινα στα μονοπάτια ψάχνοντας για φαΐ, για νερό, για συντροφιά και σκεφτόμουν συνέχεια μια φράση που έλεγε ο γέρο-Λάμπρος. «Και τούτος ο ανήφορος, κατήφορο θα φέρει» είχε το συνήθειο να μουρμουράει κάθε φορά που έβλεπε τα δύσκολα. Τότε μου φαίνονταν αστεία. Μα φυσικά θα φέρει κατήφορο, προσπαθούσα να του πω, αφού αυτό ακόμα κι εγώ το καταλαβαίνω πια.
Πρώτη φορά στη ζωή μου -και  τα είχα ήδη φάει τα ψωμιά μου από τότε ακόμα-, άρχισα να βλέπω πίσω από τις λέξεις. Πίσω από ανήφορους και κατήφορους. Κατανοούσα με κάθε μου κύτταρο την αγωνία, αλλά και την ελπίδα που κρύβονταν πίσω τους. Κι ευχόμουν ολόψυχα ο δικός μου κατήφορος να μην ήταν για το χαμό μου, αλλά για τη σωτηρία μου. Όσο τίποτα άλλο, ήθελα να είχε δίκιο ο γέρος μου.
Ήμουν εδώ όταν τον πήραν. «Εγκεφαλικό», απεφάνθη με σοβαρότητα ο γιατρός. «Μάλλον», συμπλήρωσε, στολίζοντας τη διάγνωση με λίγη αμφιβολία και τη σοβαρότητα με αρκετή μοχθηρία, καθώς κοιτούσε γύρω με τα μικρούτσικα μάτια του γεμάτα απέχθεια. Όταν πλησίασα να δω, με αγριοκοίταξε και λούφαξα πάλι.
Το κακό τον βρήκε ξαφνικά κι εγώ δεν ήξερα τι να κάνω. Ευτυχώς ήταν το πανηγύρι στο πάνω χωριό και είχε μαζευτεί κόσμος. Κι ο γιατρός που αμφισβητούσε τον ίδιο του τον εαυτό, για το πανηγύρι είχε έρθει. Άντε να πάρεις στα σοβαρά άνθρωπο που είναι για τα πανηγύρια. Τον κοίταξα κι εγώ βάζοντας στο βλέμμα μου όση καχυποψία ένιωθα, αλλά χαμπάρι δεν πήρε.
Έτσι γέμισε ο τόπος νοματαίους κι έτσι άδειασε το ίδιο ξαφνικά. Κι έμεινα μοναχός να περιμένω. Όταν άρχισε το κρύο κι έπιασε να χιονίζει, όλα δυσκόλεψαν. Είχα πίστη όμως ακόμα. Έλεγα δεν μπορεί, όπου να ‘ναι θα φανούν. Είχα λίγο φαγητό και από υπομονή δα, φημίζομαι, αν και τότε κόντεψα να την εξαντλήσω όλη.
Ένα πρωί, η πόρτα δεν άνοιγε. Το χιόνι που έπεφτε πυκνό αποβραδίς την είχε φρακάρει κι όσο κι αν έσπρωχνα δεν ξεκουνούσε ούτε πιθαμή. Έμεινα έτσι κλεισμένος, ίδιος φυλακισμένος για μέρες. Το φαγητό είχε πια τελειώσει. Η πείνα γρήγορα άρχισε να με ροκανάει για τα καλά και καταλάβαινα πως ο δικός μου κατήφορος θα ήταν αδιανόητα απότομος και αδυσώπητα αργός. Τον αποδέχτηκα κι έμεινα να περιμένω το τέρμα.
Το τελευταίο βράδυ έπεσα για ύπνο κι ευχόμουν να μην ξυπνήσω ξανά. Ξύπνησα όμως, κι ήταν αυτό το πιο γλυκό μου ξύπνημα.
-Βρε, τον καημένο τον γαϊδαράκο, άκουσα μια φωνή, σαν άνοιξε η πόρτα. Τον ξέχασαν όλοι!


Το επόμενο παιχνίδι μας θα ξεκινήσει σε περίπου μία εβδομάδα 
αφού η Ελένη - ποιώ 1η νικήτρια του παιχνιδιού
αποφασίσει τι προτιμάει να μου στείλει 
 5 καινούριες λέξεις ή 1 φράση 
που  θα πρέπει να βρίσκονται μέσα στις ιστορίες μας.

23 σχόλια:

  1. τι ωραια!!!
    συγχαρητηρια σε ολους!
    και φυσικα στις νικητριες!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετικα! Μπραβο στις νικητριες και σε ολες τις συμμετοχες! Ευχαριστουμε Φλωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ χάρηκα που βραβεύτηκαν αυτές οι τρεις! Ήταν αυτές που ξεχώρισα. Μπράβο!!!
    Ευχαριστώ όσους βαθμολόγησαν και την δική μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στα κορίτσια! Ενα μεγάλο ευχαριστώ στη Φλώρα για το άψογο στήσιμο και για το κυπελλάκι που παίρνουν όλες οι συμμετοχές!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολόθερμα συγχαρητήρια στις νικήτριες!!! Μας χάρισαν υπέροχες συγκινήσεις με τις συμμετοχές τους!
    Φλώρα μου και σένα που φιλοξενείς αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
    Καλή συνέχεια να έχουμε στο ταξίδι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω συγκίνηση μεγάλη για πολλούς λόγους...
    Γιατί στις πρώτες θέσεις διακρίθηκαν αγαπημένες φίλες, γιατί ψήφισα επιτέλους τη Μαρλέν μου και τη me maria, έχασα βέβαια το κανελλάκι μου που το νόμιζα στη θέση 5 και ήταν το μικρό μου πόνι που ναι το ψήφισα, που όλοι γράψαμε όμορφα και το παιχνίδι μας είναι ανεβασμένο πολύ, που είχαμε και δύο πρωτοεμφανιζόμενους , τη Δέσποινα και τον Άρη και τους χαρετίζω, καλή συνέχεια να έχουν , που η ιστορία μου αν και πονεμένη δεν πήγε άκλαφτη όπως φοβόμουν!
    Ευχαριστώ θερμά όλους όσοι τη ψήφισαν ή μίλησαν ζεστά για αυτή . Για μένα ήταν ό,τι πιο αγαπημένο κι αληθινό έχω γράψει ως τώρα.
    Συγχαρητήρια σε όλους πραγματικά και σε σένα Φλώρα μου που μας έχεις δώσει την ευκαιρία να μοιραζόμαστε εδώ τόσες συγκινήσεις!
    Φεύγω προτού πατήσω τα κλάματα! :)))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφη διαδικασία!
    Λατρεύω αυτά τα δρώμενα, μας κρατάνε σε εγρήγορση, το μυαλό μας δουλεύει και είναι σαν μια όαση μέσα σε τόση νωθρότητα.
    Μπράβο σε όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπραβο σε ολους και συγχαρητηρια στους νικητες.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ένα ακόμα παιχνίδι έφτασε στο τέλος του...μπράβο σε όλες τις συμμετοχές!
    Συγχαρητήρια στις αγαπημένες Ελένη και Αριστέα για την πρώτη και δεύτερη θέση (το ποίημα της Ελένης το βαθμολόγησα με 3, η ιστορία της Αριστέας, για λίγο έχασε βαθμό, αλλά με τόσες όμορφες ιστορίες είναι πραγματική δύσκολη η επιλογή!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ όσους ξεχώρισαν και τη δική μου ιστορία, αλλά και τη Φλώρα που μας φιλοξένησε!
    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα κι από εμένα!! Πως μου αρέσουν τα αποκαλυπτήρια!!!!
    Συγχαρητήρια στα 3 κορίτσια μας που διακρίθηκαν στον διαγωνισμό!! Πολύ δυνατές και ξεχωριστές ιστορίες!! Μπράβο σας κοπελούδια μου!!
    Ωρέ δεν πέτυχα καμιά ( αμάν αμάν!!!! τι σημάδι!!) με τους βαθμούς όμως σας απόλαυσα όπως κι όλες τις ιστορίες που μαζεύτηκαν και σε αυτόν τον γύρο!!!
    Μπράβο σε όλους που συμμετείχαν και διαβάσαμε όμορφα κείμενα!!
    Φλώρα μου σε πέτυχα στο δόξα πατρί που λέει κι η Πέτρα!!! Χαχαχα!! Υπέροχη ιστορία!!! :))))
    Σας ευχαριστώ πολύ για την ανάγνωση της ιστορίας μου και τις ψήφους!!!
    Φιλάκια πολλά κι ανυπομονούμε για τον επόμενο γύρο!! Καλό σ/κ να έχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα σε όλους τους συμμετέχοντες
    που λάμπρυναν αυτό το παιχνίδι είτε γράφοντας
    είτε διαβάζοντας είτε ψηφίζοντας αυτό το δρώμενο
    και ιδιαίτερα μια θερμή καλημέρα στην διοργανώτρια
    που μέσα απ' την έμπνευση της βοήθησε να ξετυλιχτούν
    ταλέντα!!!
    Οι συμμετοχές όλες μα όλες ήταν άκρως απολαυστικές
    με δυναμική και ξεχωριστή ποιότητα!!
    Ένα μεγάλο μπράβο λοιπόν σε όλους και καλή συνέχεια για το μέλλον...
    Ευχαριστώ πολύ όσους κι όσες τίμησαν με τα καλά τους λόγια
    και την ψήφο τους την δική μου συμμετοχή αλλά κυρίως
    τους ευχαριστώ που βάστηξαν το παιχνίδι σε ψηλό επίπεδο!!!
    Χάρηκα που είδα την Αριστέα και την Μαρία στις τρεις πρώτες θέσεις
    αλλά επιπρόσθετα χάρηκα που νέο αίμα μπήκε στις τάξεις μας !!!
    Φιλιά πολλά κι εύχομαι όλα κατ ευχήν να πάνε και στον επόμενο γύρο!!!

    Υ,Γ λέω αυτή την φορά να βασιστούμε στις 5 λέξεις για να υπάρχει και μια εναλλαγή
    Φλώρα μου θα σε πληροφορήσω γι αυτές με mail!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημερούδια Φλώρα μου!
    Συγχαρητήρια για την διεκπεραίωση του υπέροχου παιχνιδιού!
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες, οι ιστορίες τους είναι για ακόμα μια φορά εξαιρετικές!
    Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να διαβάσω τις ιστορίες και να ψηφίσω!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα θερμά μου συγχαρητήρια στις νικήτριές μας, που το άξιζαν και με το παραπάνω. Όπως και σε όλους που συμμετείχαν και κράτησαν το πήχη ψηλά για ακόμη μια φορά, κι ιδιαιτέρως στους Δέσποινα και Άρη, που είχαμε τη χαρά να τους έχουμε στην παρέα μας πρώτη φορά. Φλώρα μου, άψογη διοργάνωση, όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κλαυδία3:47 μ.μ.

    Θερμά συγχαρητήρια στις νικήτριες, σε όλους τους συμμετέχοντες και στην αγαπημένη οικοδέσποινα !!!
    Ανυπομονώ για το επόμενο παιχνίδι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ουάου!!! Θερμά συγχαρητήρια στις τρεις κυρίες και καλές μου φίλες, μέσα από την καρδιά μου παιδιά μου! Αριστέα, τώρα τελευταία όλο σε "πετυχαίνω" μάνα μου!!! Αχαχα! Καλό Σ/Κ σε όλους και πολλά φιλιά στα κορίτσια μου! Φλώρα να είσαι καλά και καλή ξεκούραση! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλους όσους πήραν μέρος, καθώς και στην οικοδέσποινά μας τη Φλώρα!

    Θα ήθελα πολύ να ακούσω από όσους δε με ψήφισαν τι ήταν αυτό που δεν τους άρεσε. Εκτός και αν δεν θέλει η Φλώρα να ανοίξει τέτοια συζήτηση εδώ οπότε θα το σεβαστό.

    Καλό υπόλοιπο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω καμιά αντίρρηση να γίνει αυτή η συζήτηση εδώ
      αν και πιστεύω πως απλά ίσως να μην ήταν η μέρα σου.
      Έχω κι εγώ φάει πολλές ήττες, αλλά και όλοι μας,
      εξαιρουμένης της Μαρίας Κανελλάκη που είναι η κλασσική αξία,
      όμως δεν το βάζουμε κάτω...
      Κάποια στιγμή θα έρθει και η σειρά σου για πρωτιά.
      Εγώ για λόγους διαφάνειας δεν βαθμολογώ, ωστόσο θεωρώ πως κάθε ιστορία έχει τη δική της αξία.
      Δεν υπάρχει καμία που να μην αξίζει πίστεψέ με...
      Μην παραιτηθείς, ίσως την επόμενη φορά να είσαι ανάμεσα στους 3 πρώτους ή και ο πρώτος.

      Διαγραφή
    2. ερχομαι να συμπληρωσω στα λογια της Φλωρας και τις δικές μου δοκιμασίες , ενα παραμυθι που λατρεψα απο τα οσα εγραψα μεσα σε τουτο το παιχνιδι δεν ψηφιστηκε απο κανεναν , θαλεγα η χρονικη συγκυρια δεν το ευνοησε την στιγμη ομως που το ανεβασα στο δικο μου ιστολογιο πηρα τοση χαρα με τα σχολια που μου γραψατε που αναθάρρησα , Γιωργο μου συνεχισε μαζι με ολους και ολες να δημιουργείς ποτε δεν ξερεις πια θα ειναι η επομενη στιγμη σας φιλω και τους δυο

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ και τις δύο για τα σχόλια και την ενθάρρυνση! Αν μου έρθει κάποια καλή έμπνευση θα στείλω..

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και βέβαια στους νικητές και σε σένα , Φλώρα μου ,, που με το όμορφο παιχνίδι σου μας δίνεις την ευκαιρία να διαβάσουμε τόσο όμορφες ιστορίες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. συγχαρητηρια σε ολες και ολους , καθε μια ιστορια καθε ποιημα ηταν πραγματικα ξεχωριστα για αλλη μια φορα , πραγματικα εκπλήσσομαι γιατι καθε φορα σε καθε γραπτο νοιωθω να ξεδιπλωνεται μια αλλη πλευρα του δημιουργού του ευχαριστουμε απο καρδιας Φλωρα για τις ευκαιρίες που μας δινει καθε φορα με το παιχνιδι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λυπάμαι που δεν πέρασα να ψηφίσω, λυπάμαι που δεν είχα την ευκαιρία να μπλεχτώ στα δίκτυα της αναγνώρισης της γραφής του κάθε συμμετέχοντα και χαίρομαι που μπορώ να δω όλα τα κείμενα, το καθένα μόνο του και έξω από την εθελούσια πίεση για βαθμολόγηση.
    Συγχαρητήρια στα τρία κορίτσια που διακρίθηκαν, συγχαρητήρια σε όλους σας που ακόμα μια φορά "γράψατε" και ιδιαίτερα σε σένα που διοργανώνεις ακούραστα και άψογα, αυτό το παιχνίδι λέξεων, εικόνων, συναισθημάτων.Καλή συνέχεια σε όλους σας.Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή