Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

To Πάσχα βρίσκεται προ των πυλών...

Σε λίγες μέρες το Πάσχα θα είναι εδώ.
Οι προετοιμασίες ξεκίνησαν και οι πρώτες κατασκευές ολοκληρώθηκαν.

1. Ένα χαρούμενο ανοιξιάτικο στεφανάκι φτιαγμένο
 από φελιζόλ, τσόχα και χάντρες
 είναι έτοιμο να στολιστεί έξω απ' την πόρτα
 περιμένοντας  αρχικά τη Λαμπρή
 και στη συνέχεια την Πρωτομαγιά. 


Χρώματα και λουλούδια σε ζωντανούς συνδυασμούς φέρνουν τη χαρά της Άνοιξης.







2. Μια αυτοσχέδια χήνα (χωρίς πατρόν)
  φτιαγμένη από περίσσευμα υφάσματος επίπλωσης, γέμισε με πολυέστερ, και στολισμένη με φτερά από κουρελάκια παλιού σεντονιού και χάντρες που περίσσεψαν από παλιά κεντήματα,
 έγινε καθαρά Πασχαλινό ντεκόρ .

3. Από τα ίδια υλικά ένα μικρό  αυτοσχέδιο κουνελάκι (χωρίς πατρόν)
με μεγάλα αυτιά και φιόγκο στο λαιμό,
γέμισε με πολυέστερ και έγινε
επίσης Πασχαλινό ντεκόρ.
4. Τέλος ένα όμοιο με το προηγούμενο κουνελάκι,
 αλλά με τα υφάσματα χρησιμοποιημένα αντίθετα
φτιάχτηκε μόνο και μόνο για να κάνει παρέα στο πρώτο.
Και μην ξεχνάτε ότι ξεκίνησε το 7ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
που περιμένει τις συμμετοχές σας
μέχρι 25 Απριλίου 2014.
Για πληροφορίες πατήστε εδώ.

19 σχόλια:

  1. Τι ωραίες δημιουργίες!
    Εχω και κουνελάκι (ζωντανό) και ξετρελάθηκα!

    http://mononai.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σκέψου να είχες και πατρόν !!!!!ΥΠΕΡΟΧΑ τα κουνελάκια σου !!!!!!! Τη χηνούλα σου τη λάτρεψα !!!!! Και το στεφάνι βεβαίως, βεβαίως !!!!! ΜΠΡΑΒΟ , Φλώρα μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φλώρα λατρεύω το στεφάνι σου! Τι ωραίος συνδυασμός , και τα τριαντάφυλλα ιδιαίτερα με προκαλούν να τα πιάσω!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αμα έχεις φαντασία και ταλέντο κάνεις θαύματα.....και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ετσι Φλώρα μου σε Πασχαλινούς ρυθμούς να δημιουργούμε , το στεφάνι σου για κάθε εποχή ,η χήνα σου και τα κουνέλια αν εγώ τα έκανα χωρίς πατρόν , θα μου έβγαιναν κάτι σε άγνωστο ζώο!!!!
    ΤΑ φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η καλύτερη απάντηση στο πλαστικό στεφάνι και στη φτήνια της εποχής. Καταπληκτικές δημιουργίες με απλά υλικά, φαντασία και μεράκι. Μπράβο σου ρε Φλώρα! Πιο πολύ γιατί δίνεις το σύνθημα να γυρίσουμε σελίδα στις συνήθειες και στη στάση ζωής μας. Να μαστορεύουμε ευτελή υλικά και να βάζουμε το μυαλό μας να δουλεύει κι όχι να καταναλώνεται άσκοπα. Φέτος όπως και κάθε χρόνο, θα αγοράσω λαμπάδες και δώρα από συλλογικά παζάρια. Ας γυρίσουμε την πλάτη σ' όσους μας θεωρούν πρόβατα προς κατανάλωση.
    Καλό Πάσχα και πάντα με ξεχωριστές δημιουργίες Φλώρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια, τέλεια, τέλεια!
    Φλώρα μου Καλό και Άγιο Πάσχα να έχουμε με τέτοιες όμορφες δημιουργίες και γαλήνη στη καρδιά!
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφες πασχαλινές δημιουργίες !!! Έτσι να ανακυκλώνουμε και τα υλικά που περισσεύουν από άλλες κατασκευές !!! Μ αρέσει πολύ το στεφάνι, αλλά και ζωοπαρεούλα απίθανη !!!!
    Καλό ξημέρωμα !! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφα όλα όσα έφτιαξες Φλώρα μου!!!! Και το στεφάνι αλλά και τα ζωάκια.Η δε χήνα είναι πολύ γλυκιά!
    Καλή συνέχεια με το Πασχαλινό στολισμό!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να το κάνεις, μάτια μου, το πατρόν άμα έχεις "χέρι"?
    Κουκλίστικα έγιναν όόόλα!!!!!!
    (Μήπως η χήνα κάνει κι... αυγά, γιατί έχω φάει τον τόπο και δεν βρίσκω ΤΙΠΟΤΑ.... χαχαχαχαχα)
    Φιλιά και καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπεροχες δημιουργιες Φλωρα μου!
    καλο Πασχα να εοχυμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ομορφα που ειναι..τρελλαθηκα με τον κυκνο! Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυτάλαντη Φλώρα μου, καλησπέρα!!!
    Ομορφιές έφτιαξες...Τα κουνελάκια σου τα λάτρεψα.!!
    Χωρίς πατρόν??? Μπράβο σου!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφα όλα!! Η χήνα αριστοκρατική και τα κουνελάκια πολύ παιχνιδιάρικα!
    Καλή συνέχεια.
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν το "χωρίς πατρόν"!
    Μπράβο Φλώρα μου...είναι όλα πανέμορφα!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου Φλώρα!!! Το στεφάνι σου είναι άψογο!! Μπράβο!! Τα δε ζωάκια τα λάτρεψα!!
    Ειδικά το ροζουλί κουνελάκι!!! Και χωρίς πατρόν, ε;;; Αυτά είναι!! Αψογα!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τη όμορφες δημιουργιες Τελεία ..μου άρεσαν πάρα πολύ..
    Καλο Σαββατοκυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι υπέροχα!! Εντυπωσιάστηκα!
    Μπράβο Φλώρα μου. Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρυσομέλισσες10:46 μ.μ.

    Tώρα τι να πούμε.....χωρίς πατρόν.....τόσο χαριτωμένα ζωάκια, τόσο ταιριασμένα υφάσματα στολισμένα με χάντρες και το στεφάνι όνειρο !!! Φλώρα είσαι χαρισματική, δίνε μας ιδέες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή