Τρίτη, 29 Απριλίου 2014

Eτοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη μου

Ένα κομμάτι ταξιδιού έχει μείνει μέσα στην καρδιά μου και δεν θα το ξεχάσω ποτέ....
Σε ένα ταξίδι μας Χριστουγεννιάτικο στην Αυστρία, με ένα πούλμαν μισοσαράβαλο,(αυτά έχουν τα οικονομικά πακέτα) ξεμένουμε λόγω βλάβης του πούλμαν σ' ένα καφέ επαρχιακής οδού, ενώ γύρω μας το χιόνι έπεφτε τόσο πυκνό, που δεν έβλεπες τι υπήρχε στην άλλη μεριά του δρόμου. 
Ενώ συνήθως είμαι στενάχωρος άνθρωπος και θέλω να βαδίζω βάσει προγράμματος, δεν ενοχλήθηκα καθόλου, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους εκδρομείς που άρχισαν τη γκρίνια και τα παράπονα. 
Πρώτη μου δουλειά ήταν να πάω να παραγγείλω μια καυτή σοκολάτα και να κάτσω μέσα στο καφέ δίπλα στην τζαμαρία να παρακολουθώ το χιόνι να πέφτει με το τουλούμι. 
Δεν με ενδιέφερε αν θα φτιαχτεί το πούλμαν, αν θα έρθει άλλο να μας μαζέψει, αν μείνουμε όλη νύχτα εκεί.... Διασκέδαζα το συμβάν και το απολάμβανα. 
Είχαμε μείνει εκεί περίπου δύο ώρες όταν ο αρχηγός της εκδρομής μας ανακοίνωσε πως ήρθε άλλο πούλμαν να μας πάρει. 
H φωτογραφία είναι από το διαδίκτυο γιατί τότε  οι φωτογραφίες 
έβγαιναν σε φιλμ και τυπωνόταν, πράγμα που σημαίνει πως 
χωρίς σκάνερ δεν μπορούν να μεταφερθούν εδώ.
Μόλις βγήκαμε έξω  αντικρίσαμε   την απόλυτη πολυτέλεια μέσα σ' ένα ολοκαίνουριο πούλμαν. 
Πήραμε το δρόμο της επιστροφής προς τη Βιέννη περνώντας μέσα από χιόνι ασταμάτητο, ενώ ο Αυστριακός οδηγός είχε βάλει video της πρωτοχρονιάτικης συναυλίας της συμφωνικής ορχήστρας της Βιέννης και η κλασσική μουσική ομόρφαινε ακόμη πιο πολύ το χιονισμένο σύνολο  δημιουργώντας την τέλεια Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα.
Μέχρι να φτάσουμε στο ξενοδοχείο, είχε ήδη νυχτώσει κι εγώ αισθανόμουν απόλυτη χαλάρωση και αγαλλίαση. 
Ήρεμη και ήσυχη έπεσα στον πιο βαθύ ύπνο.
Τελικά ακόμη και στα ταξίδια αυτά που αξίζουν είναι "οι στιγμές".


Το Πετροκόριτσό μας  ή "ο πιο πιστός φίλος του σκύλου"
 έδωσε το έναυσμα  για να γράψουμε ταξιδιωτικές εμπειρίες μας
με τίτλο "Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη μου".
Όποιος θέλει πληροφορίες ή να δηλώσει συμμετοχή ας κάνει κλικ εδώ.  

Μην ξεχνάτε πως μπορείτε να διαβάσετε 
και να βαθμολογείσετε 
τις ιστορίες του 7ου παιχνιδιού (2ου κύκλου)
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ''
μέχρι τις 7 το απόγευμα 
της Παρασκευής 2 Μαϊου 14
κάνοντας κλικ εδώ.

28 σχόλια:

  1. Αυστρία!!!! Χριστούγεννα!! Χιόνι!! Κλασσική μουσική!! Δεν υπάρχει καλύτερο και πιο ειδυλλιακό!! Είναι ένα από τα ταξίδια που θα ήθελα να κάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία παρουσίασες το ταξίδι σου, Φλώρα μου!
    Έκλεισες με το πιο όμορφο και ουσιαστικό νόημα! :)
    Σε ευχαριστούμε για το ταξίδι!
    Φιλάκια και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο το ταξίδι σου Φλώρα μου!!!!!!
    Τέλος καλό όλα καλά!!!!!
    Ελπίζω να βρω χρόνο να διαβασω και τις συμμετοχές στο μπλογκ σου !!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη εμπειρία !!!!! Να είσαι καλά Φλώρα μου , και να κάνεις πολλά πολλά ταξίδια με πολλές όμορφες στιγμές !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σύμπτωση, κάποια Χριστούγεννα είχα πάει και εγώ Αυστρία! Βέβαια το δικό μου λεωφορείο δεν είχε μείνει, οπότε δεν είμαστε στο ίδιο γκρουπ..

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχχχχ.. Τι ομορφα που θα ητανε..Ηδη εχω σχηματισει τις εικονες στο μυαλο μου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H καλύτερη αντιμετώπιση σε μια αναποδιά Φλωράκι μου.... χαλαρώνεις και το απολαμβάνεις μέχρι να διορθωθούν όλα !!!
    Τελικά θα είναι αυτό το παράξενο που θα κρατήσει ιδιαίτερα ζωντανή την μνήμη για κάτι που μας συνέβει !
    Εύχομαι πολλά πολλά ταξίδια ( και με το αλατοπίπερό τους για να έχουν ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον )
    :-))))

    Καλημέρα γλυκό μου Φλωράκι ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μιλαμε εχω ξετρελλαθει με τις εμπειριες σας!
    φιλακια πολλα!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαι πολύ καλά έκανες, Φλώρα μου, και χαλάρωσες και απόλαυσες την ζεστή σου σοκολάτα κοιτάζοντας το χιόνι να πέφτει! Μήπως με τα νεύρα, θα φτιαχνόταν το πούλμαν???
    Σύν το ότι σε αποζημίωσε η συνέχεια με την κλασσική μουσική στο βίντεο!!
    'Εχω κι εγώ υπέροχες αναμνήσεις από την Αυστρία, αν και δεν ήταν Χριστούγεννα!
    Πολλά φιλάκια και καλή Πρωτομαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα άμα υπάρχει κάπου μια ζεστή σοκολάτα, θαρρώ πως όλα ομορφαίνουν και οι όποιες αναποδιές χάνουν λίγο από την έντασή τους!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κλαυδία12:22 μ.μ.

    Mήπως να γινότανε μέρος του κανονικού προγράμματος των εκδρομών αυτών, δηλαδή σε περίπτωση χιονόπτωσης να προσφέρεται σε ένα ωραίο καφέ ζεστή σοκολάτα και στο πούλμαν σε όλη τη διαδρομή προς Βιέννη να παίζει κλασσική μουσική;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α πα πα.. εδώ έχει παγωνιά κι όσο σκέφτομαι το χιόνι κρυώνω, Φλώρα μου, κρυώνω.. Στείλε μου λίγη ζέστη από την Ελλαδίτσα μας. Πολλά φιλιά από Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κατι από παραμυθοthing αυτό το ταξίδι - υπέροχες στιγμές/αναμνήσεις. ♥
    Πολλά φιλιά, Φλώρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φλώρα μου ,πολύ καλή αντιμετώπιση της δύσκολης κατάστασης ! Τελικά αυτό μετρά ,να απολαμβάνεις τη ζωή με όλα τα καλά και ανάποδα και να βρίσκεις λίγη ομορφιά(στην περίπτωση σου ήταν πολλή ) και στις πιο δύσκολες συνθήκες ! Καλή Πρωτομαγιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και πολυ καλα εκανες και το απολαυσες! Οταν κατι δεν μπορεις να το αποφυγεις, χαλαρωσε και απολαυσε το! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φλώρα μου, θα είχα ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση με την δική σου!!! Θα απολάμβανα την στιγμή όπως και το έχω κάνει σε ανάλογες περιπτώσεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραία στιγμή!!
    Σαν να΄μουν μαζί σου και μοιραζόμασταν τη σοκολάτα, χαζεύοντας τις νιφάδες...
    Καλή Πρωτομαγιά Φλώρα μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφη εικόνα πίνοντας σοκολάτα βλέποντας το χιόνι Φλώρα μου! Εύχομαι πάντα ν' απολαμβάνεις τα θετικά απο κάθε ταξίδι!
    Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μου άρεσε απίστευτα Φλώρα μου που επέλεξες να μοιραστείς συναισθήματα κι όχι τοπία! :)))
    Πώς ένιωσες...πώς αντιμετώπισες το συμβάν! Περιττό να σου πω ότι μου μετέδωσες και τη γαλήνη σου και το όλο κλίμα!
    Φιλιά πολλά και καλή αυριανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χαλάρωσα κι εγώ με την αφήγησή σου. Τελικά τα πιο ωραία πράγματα είναι τα απροσδόκητα, εκεί που όλα φαίνονται μαύρα κι άραχνα κι εσύ ανακαλύπτεις τη θετική πλευρά τους. Όμορφη ανάμνηση, ζεστή και "σοκολατένια" Φλώρα μου!
    Φιλιά πολλά και καλή Πρωτομαγιά να περάσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χριστούγεννα στην Αυστρία!!!! Θεϊκό ακόμα και με αναποδιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φλώρα μου απόλαυσες το ταξίδι σου κι είδες την ομορφιά ακόμα και στην δυσκολία!!! Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό!! Σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες τις αναμνήσεις σου!! Θα πρέπει να ταν υπέροχα εκεί ειδικά Χριστούγεννα!!!
    φιλάκια πολλά και καλό μήνα να χεις σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φλώρα την καλύτερη δουλειά έκανες!!!Σοκολατίτσα,χαλλλλαρά(που λέμε και στη Σαλόνικα) και να μη σε νοιάζει τίποτα!
    Έτσι είναι...πρέπει ακόμα και στις αναποδιές να γινόμαστε χαμαιλέοντες και να προσαρμοζόμαστε!!
    Κάθε ταξίδι και κάτι ξεχωριστό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ωραια ιστορια Φλωρα , ειδες αν βγουμε λιγο απο τη πριζα και την οργανωση τοτε απολαμβανουμε τις στιγμες γιατι εκει ειναι η ευτυχια, καλη Πρωτομαγια και φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έχω ζήσει άπειρες τέτοιες στιγμές απόλαυσης αλλά και..αναποδιάς σε ταξίδια. Τα ταξίδια για μένα είναι ζωή, θα το έχεις καταλάβει ήδη! Στη Βιέννη έχω πάει κι εγώ Χριστούγεννα, με -10 βαθμούς και κρύο που δεν το άντεχα! Ευτυχώς μετά πήγα άλλη μια φορά κι ήταν άνοιξη. Να είσαι καλά και καλά μας ταξίδια, αμήν! Καλό μήνα πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φλώρα μου, δεν σου κρύβω πως αυτή την αναποδιά σχεδόν τη ζήλεψα!
    Πόσο πιο όμορφη μπορεί να γίνει μια αναποδιά?
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό μήνα να έχεις με υγεία και όμορφες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτά είναι από τα όμορφα απρόοπτα ενός ταξιδιού!!! Φιλιά πολλά , Φλώρα και καλό μήνα να'χεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή