Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014

Λαμπάδα με τίτλο "Η Άρτα και τα Γιάννενα"


Η βαφτιστήρα μου είναι ένα πανέμορφο κορίτσι είκοσι χρονών.

Τα τελευταία χρόνια η λαμπάδα της γινόταν όλο και πιο κομψή, πιο λιτή, πιο φίνα, με λίγα στολίδια...
Φοβόμουν πως  ίσως να ντρεπόταν να κρατήσει λαμπάδα.
Έτσι λοιπόν τη στόλιζα με κάποιο στολιδάκι ή κόσμημα, που θα μπορούσε να αφαιρεθεί απ' τη λαμπάδα πριν την Ανάσταση, ώστε να μένει ένα χρωματιστό κερί που εύκολα θα μπορούσε να κρατηθεί από μια νεαρή κοπέλα, χωρίς να κάνει ΜΠΑΜ...
Όμως, με μεγάλη μου έκπληξη, κάποια στιγμή που κουβεντιάζαμε και της φανέρωσα το σκεπτικό μου σχετικά με τη λαμπάδα που διάλεγα για εκείνην, άκουσα απ' το στόμα της, πως φέτος πάνω η λαμπάδα της ήθελε να έχει "την Άρτα και τα Γιάννενα"....

Αγόρασα λοιπόν ένα κερί ροζ αρωματικό και πάνω του προσάρμοσα ένα κομμάτι από νήματα που σκληρύνθηκαν με ατλακόλ πάνω σε μπαλόνι και τα γνωστά τσόχινα ροζ και φούξια τριανταφυλάκια
που είχα χρησιμοποιήσει και στο στεφάνι από φελιζόλ.
Μερικές ροζ σατέν κορδέλες και ιδού η λαμπάδα με τίτλο: 

"Η Άρτα και τα Γιάννενα".

Η λαμπάδα θα συνοδεύεται και με το  στεφάνι 

γιατί  είναι  assorti. 

Κάποιοι λένε πως εξακολουθεί να είναι chic.
Eλπίζω να είναι σύμφωνη με το γούστο της.

                      Και μην ξεχνάτε ότι ξεκίνησε το 7ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
που περιμένει τις συμμετοχές σας
μέχρι 25 Απριλίου 2014.
Για πληροφορίες πατήστε εδώ.
Δυστυχώς οι συμμετοχές σας είναι πολύ λίγες 
και ο καιρός περνάει γρήγορα!!!!!

24 σχόλια:

  1. Ααααα πολυ την ζηλευω την βαφτιστηρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η "Άρτα με τα Γιάννενα" έγινε φανταστική!!!!Μας άρεσε πολύ το κομμάτι με τα νήματα που πάνω του έβαλες τα τριαντάφυλλα!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πραγματικά οι κοπελίτσες συνήθως, ντρέπονται να κρατούν φορτωμένες λαμπάδες...
    Η βαφτιστήρα σου όμως ξ ε χ ω ρ ί ζ ε ι από το πλήθος και θέλει να κρατά το πλουμιστό έργο της νονάς, περήφανα, χωρίς ντροπές και κατόπιν παραγγελίας!!
    Γιατί όχι?

    Καλό απόγευμα, Φλώρα μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υ-πέ-ρο-χη-!! Καλό απόγευμα νονά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουάου!!! Επιτέλους, απενοχοποίηση!!! Γιατί όχι; Συγχαρητήρια πάντως για τη δημιουργία. Πιστεύω θα εκτιμηθεί δεόντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πραγματικά 'Η Αρτα με τα Γιάννενα'!
    Εσύ καλέ την έκανες όμορφη!!!
    Για κοριτσάκι θα ήταν ό,τι πρέπει.
    Κοπέλα 20 χρονών θέλει στολισμένη λαμπάδα;......μυστήριο...

    Καλό απόγευμα Φλώρα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσομέλισσες7:47 μ.μ.

    Δροσερή, λουλουδάτη, ανοιξιάτικη....υπέροχη και σύμφωνη με το γούστο της βαφτισιμιάς !!! Μπράβο νονά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εμένα μου φαίνεται τέλεια! Κοριτσίστικη και ανοιξιάτικη! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο η λαμπάδα..!!!!!!
    κάλο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με τέτοια νονά, πώς να μην εκτιμήσει τη χειροποίητη αυτή λαμπάδα;
    Θα ξεχωρίσει στην Ανάσταση. Και η βαφτιστήρα και η λαμπάδα ;-)
    Και του χρόνου Φλώρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμένα μου αρέσουν η Άρτα και τα Γιάννενα άσχετα αν επέλεξα τη δική μου μίνιμαλ ( πρώτη φορά!)
    Φιλάκια νονά!!!!
    Τυχερή η βαφτιστήρα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φλώρα μου η λαμπάδα "όνομα και πράμα" Η Άρτα και τα Γιάννενα ... είναι φανταστική!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμένα ακόμη και σήμερα μου αρέσουν τα στολίδια στις λαμπάδες! Και δεν βρήκα το θάρρος να το πω της νονάς μου που ήταν και αυτή μινιμαλ. Ωσπου χωρίσανε οι δρομοι μας...
    Αυτή η δική σου πάντως είναι υπέροχη! Τυχερή βαφτιστήρα και για να σου το πει πάει να πεί οτι έχετε ωραία σχέση!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιατί να μην θέλει την Αρτα και τα Γιάννενα , έτσι μπράβο το κορίτσι ανοιξιάτικη ,με πολύ χρώμα μα κυρίως φτιαγμένη από τη νονά της .
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφη η λαμπάδα , ανοιξιάτικη και χαρούμενη - όσο για τον τίτλο πολύ ευρηματικός !!!! Χα χα χα !!!!! Μπράβο , Φλώρα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παρα πολυ ομορφη! Να τη χαρει η βαφτιστηρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. υπεροχη ειναι! να τη χαρει η βαφτιστηρα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφη η λαμπάδα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πραγματικά, υπέροχη λαμπάδα. Θα ξετρελαθεί η βαφτιστήρα σου.
    Νονόκα, ζωγράφισες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είμαι σίγουρη πως θα τη λατρέψει!!
    Είναι πάρα πολύ όμορφη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. οχι.. δεν είναι η άρτα και τα γιάννενα!
    νομίζω και εγω πως θα της αρέσει.. όμορφο μπουκέτο!!

    υγ. καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η λαμπάδα της είναι τέλεια και μοναδική!!!
    Θα κάνει τρελές χαρές η βαφτιστήρα σου Φλώρα μου, να σαι σίγουρη!!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σίγουρα θα έβαλε κάποιο στοίχημα. Συνήθως τα νέα κορίτσια προτιμούν κάτι πιο λιτό. Καλή Ανάσταση σε σένα και στη Βαφτιστήρα σου Φλόρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα, νονά Φλώρα!!!!
    Η βαφτιστήρα φέτος θα είναι άκρως ικανοποιημένη!
    Η λαμπάδα δεν είναι η " Άρτα και τα Γιάννενα", αλλά "Λέγε με 20 χρόνων"!!!!
    Και του χρόνου με υγεία και χαρά σε νονά και βαφτιστήρα!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή