Τρίτη, 22 Απριλίου 2014

Σε φόντο κεραμιδί


Λίγο πριν το Πάσχα, επιτέλους τελείωσε μια σειρά τεσσάρων κεντημάτων, που μου έφαγε ένα ολόκληρο εξάμηνο για να ολοκληρωθεί.
Στρώθηκε και στολίστηκε  για τις ημέρες του Πάσχα κι επειδή επίκειται μεγάλη αναστάτωση στο σπίτι σε λίγες μέρες, λόγω επισκευών και βαψίματος, τα φωτογράφησα για να σας τα δείξω πριν τα ξεστολίσω. 
Πρόκειται για ένα σχέδιο που δανείστηκα από φίλη μου αλλά το πείραξα, όπως κάνω με όλα τα σχέδια που δεν βγάζω μόνη μου. Έτσι άλλαξα τους χρωματισμούς του και πρόσθεσα δύο μπορντούρες στο τελειώμά του, τις οποίες σκαρφίστηκα μόνη μου, αφενός επειδή αισθητικά δεν με ικανοποιούσε η μπορντούρα που είχε το κέντημα της φίλης μου και αφετέρου επειδή έπρεπε να αυξήσω τις διαστάσεις του μεγάλου τετράγωνου εργόχειρου, σύμφωνα με το τραπεζάκι μου.

Μιλάμε για μεγάααλη διαστροφή!!!

Με βασάνισε πολύ σαν σχέδιο γιατί ήταν πολύπλοκο και δεν έπρεπε να γίνει κανένα λάθος, για να ταιριάξουν στις ενώσεις τους τα γεωμετρικά σχήματά του. 
Το φόντο στο αρχικό σχέδιο ήταν το ανοιχτό χρυσό εγώ όμως διάλεξα το κεραμιδί που,  σε συνδυασμό με τους γεωμετρικούς σχηματισμούς του, μου θυμίζει κάτι από μεξικάνικη υφαντουργία. Αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο αποφάσισα να το κεντήσω. 


Το μεγάλο καρέ  δημιουργήθηκε επαναλαμβάνοντας  4 φορές το μοτίβο του μικρού καρέ και η μακρόστενη τραβέρσα με επανάληψη 3 φορές στη σειρά του ίδιου μοτίβου. 
Χρησιμοποίησα χακί καμβά Νο 7 και κουβαράκια cotton perle DMC  Νο8,  εκτός από τον σκελετό του κεντήματος που κεντήθηκε με σκούρα χρυσή μεταλλική κλωστή.

Και μην ξεχνάτε  το 7ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
 περιμένει τις συμμετοχές σας
για 3 μόνο ημέρες ακόμα 
μέχρι  την Παρασκευή 25 Απριλίου 2014.
Για πληροφορίες πατήστε εδώ.

36 σχόλια:

  1. Φλωρίτσα καταπληκτικό! Σε ζηλεύω1 Κεντούσα πολύ μέχρι πριν κανα χρόνο αλλά λόγω πρεσβυωπίας δεν θέλω να κουράζομαι και μου λείπει πολύ! Όμως ακόμα μπορώ να θαυμάζω τέτοια ομορφιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο!! Τέλειος συνδυασμός χρωμάτων και γεμάτο, όπως μου αρέσουν και μένα. Μπράβο για την υπομονή σου και σ' άλλα. Καληνύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ομορφιά !!!! Σαν υφαντό φαίνεται !!!!!! Υπέροχος ο συνδυασμός χρωμάτων !!!! ΜΠΡΑΒΟ , Φλώρα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φλώρα μου ,Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη ! Το κέντημα καταπληκτικό με υπέροχο σχέδιο ,πρωτότυπο και όμορφους συνδυασμούς .Είσαι πραγματικά χρυσοχέρα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά πολύπλοκο, αλλά και τόσο όμορφο!!
    Χρόνια πολλά Φλώρα μου με υγεία και αγάπη!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φλώρα, βλέπω ότι όσο εγώ έλειπα εσύ κεντούσες!
    Και στην Άνδρο τι θα κάνεις πουλάκι μου;
    Και μην μου πεις ότι θα το ρίξουμε στην μαγειρική (πάλι) γιατί παλεύω να εξαφανίσω τα κιλά της Αμερικής.
    Ασήκωτα είναι τα καταραμένα.....4 κιλά που μου προέκυψαν εσχάτως!
    Χρόνια πολλά σου είπα;
    Δεν σου είπα η τρελαμένη γυνή γιαυτό τσάκο τα όλα μαζεμένα.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο, εμένα δεν πιάνει το χέρι μου, αλλα μ αρέσει να τα βλέπω :)

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επέστρεψες xristin από Αμερική!!! Περιμένουμε ανταπόκριση επειγόντως.. Τι αγενής που είμαι έτσι όπως σε είδα από πάνω μου ξαφνιάστηκα .
    Χρόνια πολλά Φλώρα μου και Χριστίνα αυτό το κεραμιδί είναι πολύ ζεστό χρώμα και ο γεωμετρικός του σχεδιασμός συναντάται επίσης και στο Περού. Πολύ όμορφο και εντυπωσιακό
    Τα γλυκά μου φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραιοτατο σχεδιο!
    Πραγματικα θαυμαζω την υπομονη και το κουραγιο σας να φτιαχνετε τετοια ομορφα πραγματα..
    Σιγουρα ομως το αποτελεσμα σας δικαιωνει.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειά στα χέρια σου και στην υπομονή σου για τόσο πολύ δουλειά !!!
    ΄Εγιναν πανέμορφα !!! Χρόνια πολλά και καλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ω ναι!!!!!!!!
    Μιλάμε για ΜΕΓΑΛΗ διαστροφή, κι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ υπομονή , κι ΥΠΕΡΟΧΗ δουλειά!!!!!!!!!!
    Γεια στα χεράκια σου και τα ματάκια σου!!!!!
    Το αποτέλεσμα δικαιώνει κάθε λεπτό που αφιέρωσες όλους αυτούς τους μήνες!!!!
    Να το χαρείς με υγεία!!!!
    Φιλιά και καλημέρες και Χρόνια Πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολυ εντυωσιακό το kεντητο Φλωpα.
    φιλια

    ΧPΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι ομορφο που εγινε!
    μπραβο Φλωρα μου!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο βρε Φλώρα μου! Μιλάμε για υπομονή απίστευτη! Πολύ όμορφο αποτέλεσμα.Χρόνια πολλά με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κλαυδία2:06 μ.μ.

    Χαρά των ματιών, ύμνος στην υπομονή και την επιμονή...το αποτέλεσμα συναρπαστικό !!!! Το χρώμα δανταστικό όπως και οι παρεμβάσεις σου......το αρχείο μου περιμένει....σίγουρα θα βρείς πολλά που θα σου αρέσουν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πωπωωωωωωω!!!!!!!!
    Τι είναι αυτά που βλέπουν τα ματάκια μου;
    Μπράβο Φλώρα για την υπομονή σου και την τέχνη σου!!!!!
    Είναι πανέμοΡφα και μοιάζουν όπως λες με Μεξικάνικα υφαντά!!
    Γεια στα χεράκια σου!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πως τα φτιάχνετε να ήξερα! Χαχα! Με γεια Φλώρα μου και πάντα να δημιουργείς! Καλό μεσημέρι, σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πραγματικά αριστουργήματα Φλώρα μου που απαιτούν όμως και πάρα πάρα πολλή δουλειά!!!!Το αποτέλεσμα όμως σε δικαίωσε!!!Μπράβο για την υπομονή την αγάπη και το μεράκι σου για τα εργόχειρα!!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ένα έργο τέχνης μας παρουσίασες σήμερα
    Μπράβο σου!!!!Χαράς την υπομονή και την επιμονή σου!!!


    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τρομερά πολύπλοκο (omg), αλλά τώρα σε αποζημειώνει που το βλέπεις ολοκληρωμένο και το χαίρεσαι. Μπράβο για την μαστοριά και την υπομονή - είναι υπέροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φανταστικόοοοοοοοοοοο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υποκλίνομαι στην υπομονή σου! Ασφαλώς κα σε αποζημειώνει το αποτέλεσμα. Πολύ όμορφο στα χρώματα με δύσκολη πλοκή και Μπράβο Φλώρα μου,. Να τα χαρείς! Να είσαι καλά και να έχεις μια γλυκιά βραδιά. Φιλάκια πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρυσοχέρα μου εσύ!
    Λάτρεψα το κεραμιδί του!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η χαρά της Μοιραράκη!... Την φαντάζομαι να τα διαφημίζει στην οθόνη μεγαλόφωνα και με το γνωστό στόμφο: "Φίλες και φίλοι σας παρουσιάζω ένα μοναδικό αριστούργημα κεντημένο στο χέρι και σε έντονες αποχρώσεις κεραμιδοκανελοκοραλλοκόκκινου! Ένας ύμνος στο χειροποίητο εργόχειρο, μια πανδαισία χρωμάτων και μια πανσπερμία γεωμετρικών σχημάτων!..."
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί της...
    Φλώρα μου... προσκυνώ σε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τί ωραίο κέντημα! Γειά στα χεράκια σου, Φλώρα μου!!!! Πολύ μου αρέσει το κεραμιδί φόντο!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φλώρα μου, είναι υπέροχο!Γεια στα χέρια σου!Αλλά ήθελε και τεράστια υπομονή!!!!!!!Πολύ ωραία χρώματα και μοτίβα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Το ζήλεψα, γιατί δεν έχω το χρόνο πιά!!!! Γειά στα στά χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πολύ ωραίο και σχέδιο και χρώματα...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πω..πω.. υπομονή!!!! μπραβο Φλώρα μου χρυσοχέρα μου.. είναι πολύ δυσκολο να το επιχειρήσει κανεις να το κεντησει...θέλει μάτια και χρόνο φίλη μου.. να τα καμαρώνεις .. και να τα χαίρεσαι.. οταν τα στρώνεις ... !!! φιλακιααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τέλειο τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν το πόσο όμορφο είναι.Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πάρα μα πάρα πολύ όμορφο ,,,φανταστικό ..μου άρεσε πολύ ..Μπραβο Φλωρά !!
    κάλο Σαββατακυριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υποκλίνομαι!!!!! Στο ταλέντο, την υπομονή, την επιμονή, το γούστο σου, Φλώρα!! Απίστευτη δουλειά!!!!! Και τόσο "καθαρή"!!!! Μπράβο, και πάλι μπράβο!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εισαι ταλενταρα!!!!!!!!!!Τελος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος12:45 μ.μ.

    ειναι υπεροχο, υπέροχο.. αν το τολμήσω.. υπαρχει το σχέδιο?? θα σου είμαι υπόχρεη

    ΑπάντησηΔιαγραφή