Παρασκευή, 18 Απριλίου 2014

Οι πασχαλινές ευχές μου

Ποτέ δεν υπήρξα καλή στις ευχές 
όμως να ξέρετε
 πως αυτά τα τετριμμένα που συνήθως λέω 
πηγάζουν μέσα απ' την καρδιά μου.
Έτσι κι αυτό το Πάσχα σας εύχομαι 
να γεμίσουν οι ψυχούλες σας συγκίνηση κι ευαισθησία
καθώς εξελίσσονται τα Πάθη του Χριστού μας 
και αγαλλίαση σαν γιορτάσουμε την Ανάστασή του. 

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας
για τα μέσα της επόμενης εβδομάδας 
και ως τότε 
να φάτε, να πιείτε και να γλεντήσετε 
όπως επιθυμεί η ψυχή σας.


Και μην ξεχνάτε ότι ξεκίνησε το 7ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
που περιμένει τις συμμετοχές σας
μέχρι 25 Απριλίου 2014.
Για πληροφορίες πατήστε εδώ.
Δυστυχώς οι συμμετοχές σας είναι ακόμη πολύ λίγες, 
ο καιρός περνάει γρήγορα
κι εσείς μάλλον μου τεμπελιάσατε!!!!


39 σχόλια:

  1. Καλο Πασχα και Καλη Αναασταση και σε σας.
    Να περασετε ομορφα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να περάσετε όμορφα. Καλό Πάσχα με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση Πασταφλωρίτσα μου!
    Φιλάκια πολλά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό Πάσχα και καλά να περάσεις Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Ανάσταση Φλώρα μου!!!
    Να περάσετε καλά, μα υγεία και χαρά!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία , Φλώρα μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλή ανάσταση καλό πάσχα να περάσετε πολύ όμορφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Ανάσταση, μαζί με αγαπημένους ανθρώπους , Καλό Πάσχα και εύχομαι να συλλέξετε πολύ γλυκιές και ωραίες αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλη Ανασταση και καλο Πασχα φιλεναδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οι ευχές που είναι της ψυχούλας σου μετράνε Φλώρα μου .
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση με τους αγαπημένους σου ανθρώπους .
    Τα φιλιά μου της αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν χρειάζονται πολλά λόγια και ευχές με στόμφο. Ας ειναι απλές, λίγες και απο την καρδια μας. Καλό μας Πάσχα με υγεία.

    Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΦΛΩΡΑ, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Ανάσταση και να περάσεις ένα καλό κι ευλογημένο Πάσχα με τους αγαπημένους σου !!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αμήν, Φλώρα μου.
    Να περάσετε καλά κι αγαπημένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή Ανάσταση! Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λίγο πριν τη μεγάλη πορεία προς τη σούβλα θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να ευχηθώ καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή Ανάσταση Φλώρα και καλό Πάσχα!
    Εύχομαι τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φλωράκι μου γλυκό, καλό Πάσχα να έχεις με την οικογένειά σου...
    να περάσετε όμορφα και με υγεία και πολλά πολλά χαμόγελα...
    Καλή Ανάσταση... σε φιλώ γλυκά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φλώρα μου, οι ευχές σου είναι υπέροχες, όπως και εσύ!
    Καλή Ανάσταση σε σένα και τους οικείους σου με πολλές ευλογίες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχεις με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γλυκιά μας Φλώρα, Καλή Ανάσταση να έχεις με την οικογένειά σου!
    Να περάσετε γαλήνιες στιγμές, με χαρά, αγάπη και όμορφα σμιξίματα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ✿⊱°•


    F░E░L░I░Z

    P░Á░S░C░O░A !!!
    ¸.•°✿✿º°。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση φίλη μου και ένα σπίτι γεμάτο αγάπη σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φλωρα μου καλη Ανασταση με ολα τα καλα του κοσμου!!! και το αγαπημενο παιχνιδι δεν το ξεχναμε απλα ειναι Πασχα και λιγο ολοι χασαμε το ρυθμο μας , φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή Ανάσταση ,Φλώρα,να περάσεις πολύ όμορφα!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλή Αυριανή και χρόνια πολλά, με κάθε μορφής αγώνα κι αντίσταση.. Καλό ξημέρωμα κι ευχές σε όλους τους φίλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χριστός Ανέστη!!! Και του χρόνου με υγεία και χαρά! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χριστός Ανέστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χριστός Ανέστη, Χρόνια πολλά Φλωρίτσα!! Ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες ευχές σου!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρίστος Ανέστη. Αγάπη στις καρδιές μας και υγεία για οσους αγαπάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρονια Πολλα! Χριστος Ανεστη! Να εισαι παντα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κλαυδία5:34 μ.μ.

    Χριστός Ανέστη !!! Φλώρα μου εύχομαι κάθε καλό σε σένα και την οικογένειά σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια Πολλά Φλωρίτσα !!!!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χριστός Ανέστη Φλώρα μου και χρόνια πολλά με υγεία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χριστός Ανέστη!!!!
    Και του χρόνου, με υγεία!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά, Φλώρα !!
    Υγεία, χαρά, ευτυχία και αγάπη !!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή