Παρασκευή, 11 Απριλίου 2014

Αυγό από κουρελάκια...


Επειδή τα αυγά κάθε είδους έχουν την τιμητική τους, έχω την τιμή να σας παρουσιάσω ένα αυγό από φελιζόλ 15cm, που ντύθηκε στο κάτω μέρος του με τετράγωνα υφασμάτινα κουρελάκια, σύμφωνα με την τεχνική που θα βρείτε πατώντας εδώ.

Το πάνω μέρος του καλύφθηκε με τρέσες και κορδόνι, που κολλήθηκαν με θερμοκόλλα.

Στη συνέχεια ανέλαβε να  να καλύψει τις ενώσεις των τρεσών ένα μπουκέτο από τσόχινα λουλουδάκια και να το ολοκληρωμένο αυγό. 



Λεπτομέρεια από το κάτω μέρος του αυγού.

















                      Και μην ξεχνάτε ότι ξεκίνησε το 7ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
που περιμένει τις συμμετοχές σας
μέχρι 25 Απριλίου 2014.
Για πληροφορίες πατήστε εδώ.
Δυστυχώς οι συμμετοχές σας είναι πολύ λίγες 
και ο καιρός περνάει γρήγορα!!!!!



22 σχόλια:

  1. πολυ ομορφα Φλωρα μου!
    φιλακια πολλα!

    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο Φλώρα μου!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φλώρα, είναι από τα πιο εντυπωσιακά πράγματα που έχω δει, άνετα πωλείται και σε καλή τιμή μάλιστα! Πέρα από το μεράκι δηλαδή. Φιλιά και καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη και πρωτότυπη ιδέα, Φλώρα μου.
    Φαντάζομαι ένα καλαθάκι γεμάτο τέτοια αβγουλάκια. Σκέτη ομορφιά.
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα , Φλώρα μου !!! Πολυ ωραία ιδέα !!!! Θα φτιάξω κι εγώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρώτη φορα βλέπω κάτι αντίστοιχο! Μπραβο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία ιδέα ανακύκλωσης για κάθε μικρό κομματάκι που δεν πετάμε !!!
    Έγινε πολύ ωραίο και πρωτότυπο !!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το αυγό
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραίο!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η ανακύκλωση και στα αυγά και μου αρέσει πολύ.
    Τα φιλιά μου
    Καλό Σαββατοκύριακο Φλώρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι πρωτότυπα αυγουλάκια είναι αυτά!!! δεν έχω ξαναδεί όμοια!!!! ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη ιδέα!! φιλάκια Φλωρίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αναρωτιέμαι αν σου ξεφύγει τεχνική που ν α μην έχεις δοκιμάσει πολυτάλαντο πλάσμα μου εσύ!
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ πρωτότυπο!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. παρα πολύ ωραία να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω ξαναδεί αυτήν την τεχνική!! Είναι πανέμορφο και με τις λεπτομέρειές του!!!
    Γεια στα χέρια σου!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτή η τεχνική με το ύφασμα πάει πολύ τελικά και στα αυγά!!!Πολύ ωραίο έγινε !!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από σένα, όλα τα περιμένω πλέον...
    Ομολογουμένως, βλέποντας τις τεχνικές σου, και το πιο απλό αντικείμενο γύρω μου, αποκτά αξία και το φαντάζομαι σαν ένα μέρος μιας κατασκευής.
    Να'σαι καλά ρε Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο το αυγουλάκι σου Φλώρα μου!!!!
    Είδα και το βιντεάκι με την τεχνική και θα προσπαθήσω να αξιοποιήσω κουρελάκια αποθηκευμένα!
    Να εΊσαι καλά και καλή Ανάσταση!!!
    Πόλλά φιλιά!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και του χρόνου , Φλώρα!! Να'σαι πάντα καλά, δημιουργική, γεμάτη "φρέσκιες" ιδέες!!
    Το αυγουλάκι σου έγινε ιδιαίτερο, το δε βίντεο πολύ κατατοπιστικό!
    Φιλιά και καλή Μεγαλοβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άκρως πρωτότυπο!!!!!
    Πάω να χαζολογήσω βιντεάκι καθώς κι αυγά διαθέτει το ..."μαγαζί", και κουρελάκια απέιρως άπειρα!!!
    Φιλιά και καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κλαυδία3:54 μ.μ.

    Χρυσοχέρα ου εσύ !!!! Τώρα τελευταία έχω αρχίσει κι εγώ να καλοβλέπω τις κατασκευές με ύφασμα , αλλά δεν τολμώ να ξεκινήσω κάτι μόνη μου......Πανέμορφο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή