Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

To πράσινο χαλί....

Τι να μου πουν τα oscar και τα κόκκινα χαλιά;
Εδώ ήδη στρώθηκαν τα πράσινα χαλιά πάνω σε ένα όργιο αναγέννησης.










 
Η φύση ξύπνησε κι έβαλε τα δυνατά της να γίνει καλύτερη από ποτέ.
Κάθε χρόνο σαν να βάζει στοίχημα με τον εαυτό της.
Και η υγρασία μαζί με την ομίχλη γίνονται σύμμαχοί της για να πετύχει την εικόνα της.


Βρέχει και ποτίζει το χώμα και τρέφονται τα χόρτα και το κάθ' ένα τους φαντάζει σαν γλυπτό πάνω στο χώμα.


και το χαλί γίνεται παχύ κι όλο και στολίζεται απ' τα χαμολούλουδα.



Και τα δέντρα ζήλεψαν και βιάστηκαν να μπουμπουκιάσουν χωρίς να λογαριάσουν πως ο Μάρτης  μπορεί να τα παγώσει αν θυμώσει μαζί τους.


Όλη αυτή την ομορφιά με αξίωσε ο Θεός να τη χαρώ από κοντά.
Πιστεύω πως θα συγχωρήσετε την απουσία μου του προηγούμενου δεκαπενθήμερου
αλλά καθώς βλέπετε ο λόγος ήταν σοβαρός!!!
Περπάτησα στα χωράφια, μάζεψα χόρτα, βράχηκαν τα πόδια μου απ' τις δροσοσταλιές
και πήρα μαζί μου μέσα στην καρδιά μου όλη την ομορφιά της χειμωνιάτικης φύσης.


Μην ξεχνάτε 
το 6ο παιχνίδι μας (2ου κύκλου)
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
 περιμένει τις συμμετοχές σας
 μέχρι την Παρασκευή 7/3/2014.
Ως τότε συνεχίστε να στέλνετε τις συμμετοχές σας.
Για  πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι μας
πατήστε εδώ.










23 σχόλια:

  1. Στο έγραψα και σε μένα, ανησύχησα με την απουσία σου και δεν μου απάντησες και στο μέιλ που σου έστειλα... Ευτυχώς, πέρασες υπέροχα και το αποδεικνύουν οι φωτογραφίες. Με γεια η ανακαίνιση! Πολλά φιλιά και καλό μήνα κι από δω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοβαρότατος ο λόγος της απουσίας σου , Φλώρα μου - απόλαυσες τη ΦΥΣΗ !!!!! Πολύ όμορφες οι ανοιξιάτικες φωτογραφίες σου !!!! Μακάρι οι βροχούλες να βοηθήσουν και τα καμένα από τις πυρκαγιές να πρασινίσουν !!!!!
    Καλό μήνα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στη θέση σου, δεν θα γύρναγα πίσω...
    Τι ομορφιές είναι αυτές!...
    Χαίρομαι που γέμισες καθαρό αέρα και όμορφες εικόνες Φλώρα μου! Ηρέμησε λίγο η ψυχή και το σώμα.
    Να ξαναπάς σύντομα εύχομαι!
    Φιλιά πολλά και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εγώ ανησύχησα να σου πω την αλήθεια, αλλά επειδή έλειψα κάποιες μέρες, δεν αξιώθηκα να επικοινωνήσω της προκοπής μαζί σας... Αφού είσαι καλά, όλα μια χαρά!
    Χαίρομαι που απόλαυσες τη φύση!
    Καλό μήνα να έχεις, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φλώρα μου χαίρομαι που πέρασες τις ημέρες σου μέσα σε αυτό το όμορφο περιβάλλον. Σύντομα εύχομαι να ξαναβρεθείς εκεί.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απ ότι βλέπουμε πρέπει να το ευχαριστήθηκες ιδιαίτερα αυτό το όργιο της φύσης !!!
    Εύχομαι να σου δίνονται συχνά τέτοιες ευκαιρίες !!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάρα πολύ όμορφες εικόνες.....
    Μαλών περάσεις καλά αν κρίνω από της φωτογραφίες....
    Φλόρα ..... όσα για το" παίζοντας με της λέξεις "
    χαχαχα από έμενα μην περιμένεις τίποτα ( δεν πήγα σε Ελληνικό σχολείο) ...
    λίγα γράφω στο blog μου και λίγα στα σχόλια..αλά μη με βάλεις δύσκολα
    κάλο μηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πως να γυρίσεις πίσω με τόσες όμορφες εικόνες , βόλτες περπάτημα και μουσκεμένα παπούτσι . Ανησυχήσαμε βεβαίως αλλά ο λόγος πολύ σοβαρός και υπέροχα όμορφος ,
    . Φιλάκια πολλά Φλώρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχες εικόνες!! Πάντα να περνάς όμορφα , Φλώρα μου!!
    Φιλιά και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κλαυδία9:14 π.μ.

    Φόρτισες μπαταρίες με τον πιο υπέροχο τρόπο !!!! Υπάρχει καλλίτερο από την επαφή με τη φύση, τις εικόνες της, τα αρώματά της, την αίσθησή της......χαίρομαι που πέρασες καλά, καλή σαρακοστή και κανόνισε συνάντηση .....♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημερα Φλωρα μου αγαπημενη!
    Και εγω ανησυχησα για την απουσια σου μα χαιρομαι παρα πολυ που ηταν για αυτο το λογο!
    Να περνας παντα ομορφα ευχομαι!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Φλώρα μου!
    Πραγματικά τι να μας πουν τα κόκκινα χαλιά μπροστά σε αυτά τα υπέροχα πράσινα!
    Απόλαυσα και εγώ λίγο εξοχή το τριήμερο αλλά δεν τη χόρτασα... :-)
    Εύχομαι να κάνεις πάντα τέτοιες όμορφες βόλτες!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφα!

    Ο Μάρτης θα γίνει γδάρτης από μεθαύριο χαχα!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όμορφες φωτος
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα που είναι!!!!Καλά έκανες και απουσίαζες αφού απολάμβανες τη φύση!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και μπόρεσες να απολαύσεις την φύση!
    Να το κάνεις όσο πιό συχνά μπορείς!
    Φιλάκια!
    Σου στέλνω email

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φλωράκι μου γλυκό
    πέρασες καλά;
    Μάλλον από ότι βλέπω από τις εικόνες που μας δείχνεις...
    αυτά έχουν αξία ... τα πράσινα χαλιά, τα χόρτα, τα λουλούδια, οι ουρανοί
    που ανοίγουν επάνω από το κεφάλι μας...
    σε αυτά βρίσκω και εγώ την γαλήνη, με αυτά ζω και δεν θα τα άλλαζα
    για όλα τα κόκκινα χαλιά του κόσμου!
    Σε φιλώ πολύ και εύχομαι να είσαι καλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μου έλειψες!
    ΣΛ!
    Καλώς ήρθες μάτια μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το ραδίκι της τρίτης φωτογραφίας το αναγνωρίζω από την .....όψη Φλώρα!
    Ωραίο ήταν με το λαδάκι του και το λεμονάκι του!χα,χα,χα,χα
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όνειρο αγαπημένη μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τέλεια τέλεια Φλωρίτσα!!! πολύ καλά έκανες!!!!! σε όλους χρειάζεται μια αποχή από την καθημερινότητα! πολύ ωραίες εικόνες!! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς ήρθες Φλώρα μου...χαίρομαι που τα πέρασες όμορφα!!
    Μας έφερες κι εμάς το πράσινο χαλί να το χαρούμε...φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς όρισες Φλώρα μου!! Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και ξεκουράστηκες!!
    Χόρτασες φύση, ε;;; :))) Τέλεια!!!! Εύχομαι να γέμισες τις μπαταρίες σου!!
    Καλό σ/κ να έχεις και καλή Σαρακοστή!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!
    Υγ. Δεν μπορώ να δω αν έχεις ανάρτηση τις ιστορίες από το παιχνίδι.. Μου βγάζει άδεια σελίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή