Δευτέρα, 10 Μαρτίου 2014

Για να γνωρίσεις κάποια πράγματα για σένα...



 
H φωτογραφία είναι από το Lanartco Blog

Ένα μικρό και συμπαθητικό τεστάκι,
που βοηθάει να γνωρίσουμε πράγματα για τον ίδιο μας τον εαυτό,
μου έστειλε μια καλή φίλη και θεωρώ πως πρέπει να το μοιραστώ μαζί σας.

Αν σε ενδιαφέρει να το κάνεις,
προχώρα σιγά-σιγά και κάνε κάθε άσκηση. 
Μην κοιτάς τα επόμενα.
Πάρε χαρτί και μολύβι για να γράφεις τις απαντήσεις όσο προχωράς!
Θα τις χρειαστείς στο τέλος.
Δώσε μία απάντηση για κάθε ερώτηση.
Τώρα μπορείς να αρχίσεις το τέστ.

1. Βάλε τα παρακάτω 5 ζώα, με τη σειρά προτίμησής σου.
Αγελάδα
Τίγρης
Πρόβατο
Άλογο
Γουρούνι


2. Γράψε μία λέξη που περιγράφει κάθε ένα από τα παρακάτω:
Σκύλος
Γάτα
Αρουραίος
Καφές
Θάλασσα


3. Σκέψου κάποιον (που επίσης σε ξέρει και είναι σημαντικός για σένα),
τον οποίο μπορείς να τον συσχετίσεις με τα παρακάτω χρώματα.
(Μην δώσεις την ίδια απάντηση 2 φορές.
 Κάθε χρώμα πρέπει να έχει και άλλο όνομα προσώπου)
Κίτρινο
Πορτοκαλί
Κόκκινο
Άσπρο
Πράσινο

Τελείωσες;;;
 
Παρακαλώ, σιγουρέψου ότι οι απαντήσεις που έδωσες,
είναι αυτές που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΙΣ!!!
Κοίταξε τις ερμηνείες πιο κάτω: (αλλά πριν συνεχίσεις, επανέλαβε την ευχή σου!)

Αυτό καθορίζει, τις προτεραιότητές σου στη ζωή!

1)
Η Αγελάδα εκφράζει την ΚΑΡΙΕΡΑ
Η Τίγρης εκφράζει την ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ
Το Πρόβατο εκφράζει την ΑΓΑΠΗ
Το ΄Αλογο εκφράζει την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Το Γουρούνι εκφράζει τα ΧΡΗΜΑΤΑ

2)
Η περιγραφή που έδωσες για το ΣΚΥΛΟ, 
υποδηλώνει την προσωπικότητά σου.
Η περιγραφή που έδωσες για τη ΓΑΤΑ, 
υποδηλώνει την προσωπικότητα του συντρόφου σου.
Η περιγραφή που έδωσες για τον ΑΡΟΥΡΑΙΟ,
υποδηλώνει την προσωπικότητα των εχθρών σου...
Η περιγραφή που έδωσες για τον ΚΑΦΕ, 
υποδηλώνει το πως ερμηνεύεις το ΣΕΞ.
Η περιγραφή που έδωσες για τη ΘΑΛΑΣΣΑ,
υποδηλώνει την ίδια σου τη ζωή.

3)
Κίτρινο: Κάποιος που δεν θα ξεχάσεις ποτέ
Πορτοκαλί: Κάποιος που υπολογίζεις για πραγματικό σου φίλο.
Κόκκινο: Κάποιος που αγαπάς πραγματικά.
΄Ασπρο: Η δίδυμη ψυχή σου.
Πράσινο: Κάποιος που δεν θα ξεχάσεις για την υπόλοιπη ζωή σου.

Kαι μην ξεχνάς ότι 
μέχρι την Παρασκευή 14/7/14, 7 το απόγευμα,
μπορείς να διαβάσεις και να βαθμολογήσεις 
τις ιστορίες του 6ου παιχνιδιού (2ου κύκλου)
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
                                           Κάνε κλικ εδώ για να μεταφερθείς αυτόματα.

21 σχόλια:

  1. To εχω κανει παλιοτερα κι οφειλω να πω σε πολλα επεσε μεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το είχα κάνει και πιο παλιά και είχε βγει τελείως λάθος! Τώρα τα πήγε καλύτερα χαχα!
    Υ/Γ: Δεν είχα πάρει χαμπάρι πως άρχισε η βαθμολόγηση! Τρέχω να διαβάσω!
    Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ μου αρέσουν αυτά τα τεστ και διαλέγω το πρόβατο!
    Για τον αρουραίο μια χαρά τα λέει! Οι ιστορίες το ξέρεις πως δεν εμφανίστηκαν ποτέ, έτσι;; Πολλά φιλιά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κλαυδία9:49 μ.μ.

    To έκανα σχετικά πρόσφατα και εντυπωσιάστηκα.....τα αποτελέσματα ήτανε πολύ κοντά στην πραγματικότητα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το έχω ξαναδεί αλλά τώρα που το έκανα είναι εντυπωσιακά κοντά σε μένα ...
    Φιλάκια Φλώρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To έκανα Φλωράκι μου και ήταν έκπληξη οι απαντήσεις που πήρα...
    σα να ήταν κάποιος στο μυαλό μου !
    Πως στο καλό γίνεται αυτό;
    και αυτά που αφορούσαν εμένα και όσα αφορούσαν τους άλλους,
    εντελώς πετυχημένα!

    Φιλιά Φλωράκι μου
    καλό σου βράδυ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κι εγώ το έκανα!!! πόσο μου αρέσουν τα ψυχολογικά τεστ!!! έπεσε 99% μέσα!!! καλή εβδομάδα Φλωρίτσα, φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραίο τέστ, οφείλω να πω πως έπεσε μέσα σχεδόν σε όλα !!!Καλή εβδομάδα .... φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο Φλώρα. Το έκανα και έπεσε μέσα. Εβαλα πρώτη επιλογή το άλογο που σημαίνει οικογένεια και τελευταίο την αγελάδα δηλ. την καριέρα. όντως έτσι είναι. Και σε άλλα έπεσε μέσα.
    Εντυπωσιάστηκα
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα Φλωρα μου αγαπημενη!
    το εχω κανει στο παρελθον αυτο το τεστ.
    πολυ καλο!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ενδιαφέρον τεστάκι!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφο το τεστ
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος10:55 π.μ.

    ΦΛΩΡΑ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΤΕΣΤ ΚΑΙ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ !!!!!! ΣΟΥ ΓΡΑΦΩ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ !!!!!!! ΦΙΛΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το έχω κάνει παλιά. Νομίζω ότι πάλι τις ίδιες απαντήσεις θα έδινα!
    Φιλάκια πολλά Φλώρα μου! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ που έβαλα πρώτο το γουρούνι μοιάζει να κοιμάμαι με τις λίρες κάτω από το μαξιλάρι Φλώρα!χα,χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφο τεστ, το είχα ξαναδεί παλιότερα!

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ασχετο εντελως, αλλα αυτη η φωτογραφια πανω πανω στο μπλογκ με τα τριανταφυλλα ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ! Καθε που μπαινω τη χαζευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1:36 μ.μ.

      Συμφωνώ και εγώ με την φωτογραφία πολύ μ' αρέσει είναι εκτός από καταπληκτική και σαν βελούδινη !!!!!!!!! Φιλιά !!!!!!!!!!!!! Κατερίνα....

      Διαγραφή
  18. Πριν από πολλά χρόνια το είχα βρει αλλά τα αποτελέσματα δεν ήταν όλα τόσο κοντά!
    Η φωτογραφία που έβαλες πολύ εντυπωσιακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραίο τεστ, Φλώρα! Κατα ένα μεγάλο ποσοστό "έπεσε" μέσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή