Σάββατο, 15 Μαρτίου 2014

Βράβευση ιστοριών 6ου παιχνιδιού "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"



 Σήμερα τελείωσε ένα ακόμα συναρπαστικό ταξίδι που κάναμε με οδηγό τις λέξεις.
Το 6ο παιχνίδι μας έκανε τον κύκλο του και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω
 για την εμπιστοσύνη που μου  δείξατε για ακόμη μια φορά,
για την προσπάθειά σας να γράψετε ιστορίες αντάξιες της φήμης του παιχνιδιού
και για τη διάθεσή σας να ασχοληθείτε σοβαρά με τη βαθμολόγηση
των καλύτερων, κατά την άποψή σας, ιστοριών.
Είστε όλοι υπέροχοι και αξίζετε συγχαρητήρια.
Όλες οι ιστορίες  ήταν ιδιαίτερα αξιόλογες
και κόσμησαν το παιχνίδι μας  για άλλη μια φορά.
Εμένα με χαροποίησε ιδιαίτερα 
η τελευταία συμμετοχή που αφορούσε, όχι σε ιστορία, αλλά σε παραμύθι.
Παρόλο που υπερέβαινε κατά πολύ τον μέγιστο αριθμό των λέξεων 
τη δημοσίευσα μόνο και μόνο επειδή ήταν παραμύθι  ρίχνοντας το μπαλάκι σε σας 
για να αποφασίσετε αν την βγάλετε εκτός βαθμολόγησης. 
Με χαρά μου είδα ότι της χαρίσατε και αρκετούς βαθμούς. 

Φυσικά είμαστε όλοι νικητές και ως νικητές δικαιούμαστε ένα βραβείο συμμετοχής!
Βραβείο συμμετοχής στο 6ο παιχνίδι (2ου κύκλου)
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
 

(Όσοι συμμετείχατε μπορείτε να αντιγράψετε το βραβείο και να το βάλετε στο blog σας.)
Αυτή τη φορά το παιχνίδι έφτασε στις 11 συμμετοχές
 λόγω της δυσκολίας που απέκτησε
εξαιτίας της φράσης  που έπρεπε να περιλαμβάνεται στις ιστορίες
και ήταν η:
"Όλα τα 'χει η Μαριωρή, ο φερετζές της λείπει"

Σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους του παιχνιδιού μας,
δώσατε βαθμό στις 3 καλύτερες, κατά την άποψή σας, ιστορίες - παραμύθια - ποιήματα. 

Έτσι προέκυψαν  3  νικήτριες 
που διεκδίκησαν τις 3 θέσεις. 

Το 1ο  βραβείο δίνεται στην Μαρία Κανελλάκη
 για την  ιστορία της με τον αριθμό 1
"Σύνθημα:Έχεις ταπεράκι. Παρασύνθημα:Θέλω να σε δω"

          Το 2ο βραβείο δίνεται στην Κλαυδία  
        για την ιστορία της με τον αριθμό 
" Ο Φωταγωγός"
Το 3ο βραβείο δίνεται στην  Ελένη Φλογερά
για την ιστορία της με τον αριθμό 9
"Το σκοινί της Ασπρούλας"

Οι νικήτριες θα πάρουν δώρα χειροποίητες καρφίτσες από τα χεράκια μου.
Δεν χρειάζεται να μου στείλει καμία  τη διεύθυνσή της γιατί μου τις έχουν στείλει στο παρελθόν μετά από βραβεύσεις τους.

Ήρθε και η ώρα να αποκαλυφθεί ο συγγραφέας κάθε κειμένου καθώς και 
 η συνολική βαθμολογία κάθε ιστορίας.



1.Σύνθημα:  “Έχεις ταπεράκι”.  Παρασύνθημα: “Θέλω να σε δω!” 50
Μαρία Κανελλάκη
2.Η συμπεθέρα      7
Φλώρα    
3. Ο καβγάς για το κύπελλο
Marilise
4. Ο Φωταγωγός  28
Κλαυδία
5. Φτώχια και πλούτη  
Δελφινάκι
6. Ζητείται Βλάκας     8
Μαρία Νι
7. Aχ  Κούλα   13
Κική
8. Η αβάσταχτη ελαφρότητα του Μιχάλη!   7
@iris
9. Το σκοινί της Ασπρούλας   16
Ελένη Φλογερά
10. Πύρρειος νίκη         5
Maria mytripsonblog
11.Ο  λύκος που ήθελε να γιατρεύει τον πόνο      10
Βutterfly



Εδώ μπορείτε να διαβάσετε όλες τις βραβευμένες ιστορίες κατά σειρά βράβευσης. 


1ο βραβείο


Σύνθημα:  “Έχεις ταπεράκι”.  Παρασύνθημα: “Θέλω να σε δω!”
Κανελλάκη Μαρία
Πήρα το μήνυμά σου. Κι εγώ θέλω να σε δω. Να με περιμένεις στην εξώπορτα, με τα χέρια ορθάνοιχτα να με σφίξουν μέσα τους. Ντρέπομαι να στο πω. Κοτζάμ γαϊδάρα, που αυτοπροσδιορίζεται στον κύκλο της ως ανεξάρτητη. Και να περιμένω με κρυφή λαχτάρα το σύνθημά σου. Την αιώνια αφορμή για να τρέξω κοντά σου. Το ταπεράκι σου. Που έχει κάνει αμέτρητες διαδρομές, ούτε το τρόλεϊ Κολιάτσου-Παγκράτι να ήταν. Έχει μεταφέρει τη φροντίδα και το νοιάξιμό σου, με τη μορφή ενός μουσακά ή μιας ντάνας αχνιστών λαχανοντολμάδων. Πάντα στριμωγμένα, για να χωρέσει όση περισσότερη αγάπη γίνεται. Τοποθετημένα με αρχιτεκτονική διάταξη, για να μου θυμίζει τις διδαχές σου περί τάξης.
Φεύγοντας βιαστικά, σου δίνω ένα πεταχτό φιλί. Κρύβει μέσα του, όσα δεν τολμώ να σου πω. Απ’ τις αγκυλώσεις και τους εγωισμούς μου. «Έχω ανάγκη να με νοιάζεσαι. Να μου μαγειρεύεις και να μου θυμίζεις διαρκώς, πόσο τυχερή είμαι που εισπράττω τόση αγάπη». Στην καληνύχτα σου, αποκωδικοποιώ τα λόγια που δεν πρόλαβες να  πεις. «Να τρως καλά και να προσέχεις. Σε λατρεύω!». Αχ βρε μάνα! Όταν εγώ είχα το χρόνο σύμμαχο, εσύ τον είχες εχθρό. Έτρεχες να προλάβεις τη βάρδια στη δουλειά. Και τώρα που εσύ έχεις το χρόνο φίλο σου, εγώ τρέχω να προλάβω τη δική μου βάρδια στη ζωή. Δεν καταφέραμε να συντονιστούμε.
Κι όσο μεγαλώνεις, τόσο σε νιώθω να μικραίνεις. Να γίνεσαι ένα ανυπεράσπιστο παιδάκι που διεκδικεί την προσοχή μου. Ν’ ακούω τα άγχη και τις στεναχώριες σου. Για το ραντεβού στο ΙΚΑ που δεν κατάφερες να κλείσεις, για τα φάρμακα που ακριβύνανε, για την πετσοκομμένη σύνταξη. Κι όσο κυρτώνουν οι ώμοι σου, τόσο θέλω να σ’ αγκαλιάσω και να σου πω «Μη φοβάσαι, θα είμαι πάντα κοντά σου!». Και ποτέ δεν το είπα η δειλή. Μόνο εξυπνάδες σου πουλάω «Δεν υπάρχει ΙΚΑ ρε μάνα!... ΕΟΠΥΥ το λένε τώρα». Κι εσύ ν’απαντάς με αθώα παιδικότητα «Μάλιστα! Όλα τα’χει η Μαριωρή, ο ΕΟΠΥΣ τη μάρανε!...». Κι εγώ να σε διορθώνω με περίσσιο θράσος «Ο φερετζές ρε μάνα… ο φερετζές!».
Κάθε φορά που ανοίγω το ταπεράκι, με τυλίγουν τα αρώματα της αγάπης σου. Μοσχοκάρυδο για τον πόνο, κανέλλα για δυνάμωμα, πιπέρι για προστασία. Κι όσο δοκιμάζω τις γεύσεις σου, δακρύζω στη σκέψη. Για κείνη την ώρα… Που δεν θα με περιμένεις μ’ ένα ταπεράκι στην πόρτα. Που θα σου χαϊδεύω τα μαλλιά και θα οικτίρω τον εαυτό μου για όσα δεν σου είπα. Τότε, που θα έχω εγώ το χρόνο, μα δεν θα τον έχεις πια εσύ… Θα ξεγλιστράς λίγο-λίγο απ’ τη ζωή και θα κάνεις καλαμπούρια με τον θάνατο.
«Μάνα, σου έφερα καινούργια νυχτικιά. Μπαμπακερή, να σε ζεσταίνει το χειμώνα…»
«Όλα τα 'χει η Μαριωρή, ο φερετζές της λείπει!...»
«Τώρα βρήκες να το πεις σωστά;»
«Και τότες μπόραγα, μα έψαχνα αφορμή να μείνεις λίγο παραπάνω… ν’  ακούω τα πειράγματά σου…»
«Πεθύμησα τα ταπεράκια σου ρε μάνα!»
«Σαν λείψουν τα πιπέρια μου, να ιδώ τις μαγεριές σου!...»
Θα με αποστομώσεις. Λίγο πριν κλείσεις τα μάτια σου, κουρασμένη.
Στο ξεκίνημα της… “μετά τάπερ” ζωής μου.

 2ο βραβείο
Ο Φωταγωγός
Κλαυδία
H πιο ζωηρή ανάμνησή μας από το διαμέρισμα που ζήσαμε τα πρώτα χρόνια της ζωής μας, είναι εκείνος ο μεγάλος φωταγωγός, σαν χωνί φωνόγραφου, που δυνάμωνε τους καθημερινούς θορύβους, τις κουβέντες και τις μυρωδιές, τις στροβίλιζε και τις έστελνε σχεδόν ατόφιες στα αυτιά και τη μύτη όλων των ενοίκων.
Από τον πρώτο όροφο, που ζούσανε δυο φοιτήτριες, μας έρχονταν τα ακούσματα των μπήτλς και των ρόλλινγκ στόουνς, από τον δεύτερο , ανέβαινε καθημερινά η ευωδιά του θυμιάματος, από το λιβανιστήρι της κυρά Μοσχούλας , από τον τρίτο, η στεντόρεια φωνή της κυρά Καλλιρόης  «Θεόδωρεεεεεεεεεε, πάλι γεμάτο ξανθές τρίχες το σακκάκι σουυυυυυυ!!!!»
Από τον τέταρτο  αναδύονταν  οι θεσπέσιες μυρωδιές της κουζίνας
της Κατίνας και της Ευθυμίας, δύο αδελφών που δεν μοιάζανε καθόλου ούτε στην όψη, ούτε στο χαρακτήρα μας χάριζαν όμως   αθέλητα όλες τις λεπτομέρειες  της καθημερινότητάς τους.
- Κατίνα πήγαινε να σκουπιστείς, πάλι πασαλείφτηκες με το κραγιόν,  τι το θέλεις το ρημάδι…βάλε και  στρωτά  παπούτσια, μην γκρεμοτσακιστείς  κι έχουμε άλλα…..Όλα τα ΄χει η Μαριωρή , ο φερετζές της λείπει…
- Πάψε τη γκρίνια βρε  κακόγουστη, που γυρνάς όλη μέρα με τη ρόμπα και την ποδιά της κουζίνας ….!!!
Η Κατίνα παρά την ηλικία της,  φορούσε απαραιτήτως κραγιόν και ήτανε πάντοτε περιποιημένη, η  Ευθυμία πάλι δεν νοιαζότανε  για καλλωπισμούς, ήτανε φωνακλού και χωρατατζού   και οι δύο όμως ήτανε αξεπέραστες μαγείρισσες και από την κουζίνα τους ξεχυνόντουσαν οι πιο απίστευτες μυρωδιές ,   κουνέλι στιφάδο, αγκινάρες με αρνάκι αυγολέμονο,  σουπιές κρασάτες, κροκέτες μπακαλιάρου και σκορδαλιά, γαύρος τηγανητός , σουτζουκάκια, χοιρινό με σέλινο, καλαμαράκια γεμιστά,  ρεβίθια στο φούρνο με δενδρολίβανο, λαχανοντολμάδες…..
Μαγειρεύανε μαζί κοντράροντας διαρκώς η μία την άλλη:  «΄Ελα σώνει…πολύ αλάτι έβαλες, λύσσα θα γίνουν οι σουπιές» , «Καλά δεν βλέπεις τι ψωνίζεις, το σέλινο είναι για πέταμα….» « Βιάσου χριστιανή μου, ρίξε μου λίγο ζουμί, θα κόψει το αυγολέμονο» «Βάλε κι άλλο κρεμμύδι, ο κεφτές για να γλυκάνει θέλει μπόλικο κρεμμύδι και μυρωδικά» « Αμάν βρε Κατίνα, έλα στο τηγάνι , να πιάσω εγώ το γουδί που έχω πιο πολλή δύναμη»…. «Ευθυμία άσε θα καθαρίσω εγώ τις αγκινάρες, εσύ δεν έχεις υπομονή , είσαι και τσαπατσούλα…»  «Τσαπατσούλα είναι η νύφη σου, η  ανοικοκύρευτη» «Τις είδαμε και τις δικές σου τις προκομμένες, ασιδέρωτα βάζουνε τ΄ασπρόρουχα στα συρτάρια» « Κλείσε το καπάκι και σταμάτα τις δοκιμές, έσωσες όλο το ζουμί από το φρικασέ….» «Ευθυμίααααααααα!!!  Τελείωσε ο καφές» «Κατίνααααα!!! Πήρε φωτιά το Κορδελιόοοοο, που έχεις το νου σου…. το μαλεμπί κάηκε ……»   
 Χαιρόντουσαν να μαγειρεύουν και να προσφέρουν  τα θεσπέσια  εδέσματά τους,   στις οικογένειες των παιδιών τους, που καθημερινά παραλαμβάνανε  ταψιά και  κατσαρόλες γεμάτες  σπιτικό φαγητό  δίνοντας ταυτόχρονα τις σχετικές παραγγελίες για την επομένη «Κανένα γεμιστό έχουμε καιρό να φάμε»…αλλά κι εμείς είχαμε τα τυχερά μας, τυροπιτάκια, πιροσκύ, τηγανίτες με μέλι και κανέλλα ,  μπουγάτσα…..
Από το φωταγωγό  ενημερωνόμασταν αναγκαστικά, για  όλα τα δρώμενα και υπομέναμε το μαρτύριο των γαργαλιστικών οσμών που γινότανε πραγματικά αβάσταχτο , όταν η μάνα μας επέμενε να φάμε σπανακόρυζο ή φακές, ενώ από κάτω ερχότανε η θεία μοσκοβολιά των κεφτέδων που τσιτσιρίζανε στο τηγάνι...
 
3ο βραβείο

9. Το σκοινί της Ασπρούλας
 Ελένη Φλογερά
«Τάσο! Όρε Τάσο!»
«Τι φωνάζεις μωρέ Κωσταντή;»
«Τι φωνάζω; Εκείνη η κατσίκα σου η Ασπρούλα πάλι έκοψε το σκοινί και μου ρήμαξε το αμπέλι, θα σου κάνω μήνυση».
«Α! το αναθεματισμένο το ζωντανό πάλι την έκανε την ζημιά της. Μην κάνεις έτσ’ βρε αδερφέ… θα τα βρούμε» του είπε ο Τάσος. « Έλα πάμε στον καφενέ να σε κεράσω κάνα τσίπουρο και  μετά θα αγοράσω  καινούργιο σκοινί στην Ασπρούλα για να μην το ξανακόψει». «Αγγελική! φώναξε της γυναίκας του, πρόσεχε την Ασπρούλα, εγώ παγαίνω να της πάρω σκοινί».
«Ναι Τάσο μου και μην ξεχάσεις να πάρεις  το δέμα που άφησε ο ταχυδρόμος στο καφενείο».
Ο Τάσος μαζί με τον Κωσταντή κατηφόρισαν για την αγορά του χωριού και τράβηξαν για τον καφενέ. Εκεί άρχισαν τα τσίπουρα.  Ο Τάσος ήθελε  να καλοπιάσει τον Κωσταντή μην πάει και του κάνει καμιά μήνυση για την ζημιά της Ασπρούλας και τρέχει στα δικαστήρια.
Μετά από μια ώρα τσιπουροκατάνυξης τα βρήκαν και χώρισαν. Ο Τάσος αφού πήρε το δέμα παραμάσκαλα κίνησε για το σπίτι του, ξεχνώντας να αγοράσει σκοινί για την Ασπρούλα. 
«Από ποιόν είναι το δέμα Τάσο μου;» τον ρώτησε η γυναίκα του μόλις έφτασε στο σπίτι.
«Από την Αμερική, από τον θείο-Τζίμη».
Άνοιξαν το δέμα και πάνω-πάνω βρήκαν ένα γράμμα που ο θείος τους έγραφε τα νέα του και από κάτω είχε δύο κλαρωτά φουστάνια για την Αγγελική, που τα πήρε όλο χαρά και έτρεξε να τα φορέσει. Στο λεπτό γύρισε πίσω φορώντας το ένα.
«Μου πάει Τάσο μου», ρώτησε συνάμενη και κουνάμενη.
«Ωραίο είναι, αλλά πολύ ξεγουλητό ρε γυναίκα…»
«Μην φοβάσαι, έτσι και αλλιώς μου είναι λίγο μεγάλο. Θα το μπάσω και με το ύφασμα που θα περισσέψει θα βάλω ένα φραμπαλά στο λαιμό και θα είναι εντάξ’. Θα το φορέσω στο πανηγύρι μας και θα με ζηλεύουν ούλες. Εσένα τι σ’ έστειλε;»
Ο Τάσος κράταγε στα χέρια του ένα καρό παντελόνι και δυο πουκάμισα με φανταχτερά χρώματα και τα κοίταζε με απορία.
«Τούτα μ’ έστειλε. Αν τα φορέσω αυτά στο χωριό θα μου κρεμάσουν κουδούνια… θα πουν πως έγινα ντιγκιντάγκας. Δεν τα φοράω… φύλαξέ τα… μεθαύριο που θα φτιάξω το σκιάχτρο για να μη μας φαν’ τα τσιροπούλια τα σταφύλια, θα τα χρειαστώ. Α! έχει μέσα και  σώβρακα, παρδαλά και τούτα,  αλλά τουλάχιστον αυτά όταν  θα τα φοράω δεν θα φαίνονται. Αυτά τα μακρυναρίκια που κρατάς  εσύ τι είναι;»
«Γραβάτες είναι, σαν αυτές που φοράει ο δάσκαλος».
«Γραβάτες; Τώρα μάλιστα είπε γελώντας ο Τάσος, όλα τα ‘χει η Μαριωρή ο φερετζές της λείπει. Α! ρε θείε Τζίμη πήγες στην Αμερική και ξέχασες πως ντυνόμαστε εδώ στο χωριό. Ας είναι… φτιάξε βρε γυναίκα δυο καφεδάκια να τα πιούμε και μετά να δω τι θα κάνω και με την Ασπρούλα που ξέχασα να της πάρω σκοινί».
Το βραδάκι όταν γύρισε ο Τάσος από τα κτήματα με τις κατσίκες και η Αγγελική πήγε να τις αρμέξει, την έπιασαν τα γέλια.
Αιτία το σκοινί της Ασπρούλας, που ο Τάσος το είχε μακρύνει με δυο τρεις από τις παρδαλές γραβάτες του θείου Τζίμη.

Το επόμενο παιχνίδι μας θα ξεκινήσει σε περίπου μια εβδομάδα, αφού μου στείλει η Μαρία Κανελλάκη τη φράση που θα διαλέξει για να χρησιμοποιηθεί στις ιστορίες του επόμενου παιχνιδιού μας.
Ως τότε θα με συγχωρήσετε για την απουσία μου απ' την blogοπαρέα μας.
Διάφορα θέματα με έχουν αγχώσει αρκετά και έχουν περιορίσει τον ελεύθερο χρόνο μου στο μηδέν. Αφήστε μου ένα μικρό χρονικό περιθώριο να τα ρυθμίσω και σίγουρα θα βρίσκομαι πάλι κοντά σας, γιατί χωρίς εσάς δεν κάνω....

29 σχόλια:

  1. Πέρασαν οι μέρες κι εγώ είμαι στον κόσμο μου...συγνώμη που ξεχάστηκα και δεν ψήφισα...
    Εδώ και τόσο καιρό πρώτη φορά την πατάω έτσι...
    Πολλά συγχαρητήρια στις νικήτριες!!
    Μπράβο σε όλους για τις υπέροχες ιστορίες τους, αλλά και σε σένα Φλώρα μου...
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επ Μαρακι μου την εσκασες.
      νομιζα πως εγω εκανα ποδαρικο.
      χαχαχαχα
      εβαλες πρωτη και με προσπερασες ε;;;
      αντε επειδη ειμαι καλος ανθρωπος σε συγχωρω.
      χαχαχαχα

      μ αρεσει που ξεχασες να ψηφισεις.
      χαχαχα
      Θεα! :)

      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
    2. Χαχα...μόνο θεά?...ημίθεα!!
      Άσε Κική μου και πολλή αφηρημάδα σέρνεται τελευταία!...
      Να πριν ξέχασα να πω στη Φλώρα να πάνε όλα καλά και να μας έρθει γρήγορα!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Φλώρα μου!
    Καλημέρα και σε όλους όσους έρθουν αργότερα μιας και που βλέπω πως κάνω ποδαρικό! :)

    Συγχαρητήρια στις νικήτριες και σε ολους φυσικα. Οι ιστοριες ηταν ολες ξεχωριστες και ιδιαιτερες.
    Ευχομαι στις νικητριες παντα να κατακτουν πρωτιες στη ζωη τους και να χαιρονται την καθε τους νικη με χαρα και ενθουσιασμο σαν να ειναι η πρωτη τους φορα! :)

    Τα σχολια μου για ολες τις ιστοριες θα τα κανω στα σπιτακια τους οταν δημοσιευσουν τα εργα τους.

    Εν αναμονη της νεας φρασης λοιπον και να ευχηθω σε σενα Φλωρα μου να πανε ολα καλα και να ξεαγχωθεις απο οτι σε βασανιζει.

    Καλο σκ σε ολους! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Αχ αυτά που ψήφησα είναι, τώρα το πρόσεξα. Και ακριβώς σε αυτές τις θέσεις.
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Φλώρα μου σε σένα και σε όλους τους αναγνώστες σου
    Κατ΄αρχάς συγχαρητήρια στις δύο κυρίες που πρώτευσαν και που ομολογουμένως είναι άπιαστες και ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ όσους επέλεξαν και την δική μου ιστορία. Λίγο χιούμορ χρειάζεται στη ζωή μας. Συγχαρητήρια και σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Φλώρα μου καλή ξεκούραση και ανανεωμένη γρήγορα κοντά μας.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα Φλωρα!Συγχαρητηρια στις νικητριες, αλλα και σε ολες τις ομορφες συμμετοχες!
    Θελω να σε ευχαριστησω παρα πολυ για την ιδιαιτερη αναφορα σου στο παραμυθι μου, με συγκινεις! Θα το αναρτησω και στο μπλογκ, αλλα λιγο αλλαγμενο, γιατι οπως σου ειχα γραψει ειχα ηδη κοψει αρκετες λεπτομερειες! Απο την αλλη ισως το κρατησω κι ετσι.
    Ευχαριστω πολυ οχι μονο οσους το ψηφισαν αλλα και οσους ειπαν μια καλη κουβεντα!
    Να μην αγχωνεσαι! Καλα να ειμαστε εδω θα ειμαστε και θα τα λεμε, ευχομαι ολα καλα να πανε!
    Και παλι συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συγχαρητηρια σε ολες σας στις νικητριες Φλωρα μου αλλα και σε εσενα που με την φραση αυτη εκανες ανατροπη στο παιχνιδι μας και οι 11 ιστοριες ηταν διαμαντια .περιμενουμε το Κανελλακι μας για τα καινουρια δρωμενα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια στις νικήτριες και σε όλες τις συμμετοχές γενικά!

    Επίσης μπράβο στην οικοδέσποινα Φλώρα, ελπίζω να πάνε όλα καλά και να επιστρέψεις σύντομα!

    Καλό υπόλοιπο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κλαυδία3:22 μ.μ.

    Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετέχουσες αυτού του παιχνιδιού, όλες οι ιστορίες και το παραμύθι ήτανε αξιόλογες και προσφέρανε στους αναγνώστες τους ιδιαίτερη ευχαρίστηση αλλά και περιθώριο για στοχασμό, πολλές μάλιστα χαρίσανε και αβίαστα χαμόγελα με το έξυπνο χιούμορ τους, ελπίζω στο επόμενο παιχνίδι να αυξηθούν οι συμμετοχές και να τολμήσουνε περισσότεροι να αναμετρηθούν με την πρόκληση της φράσης που θα επιλέξει η Μ. Κανελλάκη.....
    Φλώρα μου κατανοώ ότι έχεις να διευθετήσεις διάφορα και σου εύχομαι να τακτοποιήσεις τις υποθέσεις σου χωρίς άγχος και με τον καλλίτερο δυνατό τρόπο., ελπίζω σύντομα να καταφέρουμε να συναντηθούμε και να παραλάβω το δωράκι μου από τα χεράκια σου...μέχρι τότε Φιλάκιαααααααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επίσκεψη μετά από αρκετό καιρό (ποιον μου θυμίζει αυτή η φράση;) και σε βρίσκω εντελώς αλλαγμένη!!
    Συγχαρητήρια σε όλους, την δε Κανελλάκη αρνούμαι να την σχολιάσω διότι με έκανε και βούρκωσα...ορίστε μας!!
    Ευχαριστώ για όσα μου χαρίσατε, για άλλη μια φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετέχουσες αυτού του παιχνιδιού1 Καλό Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαρία, με συγκίνησες υπέρμετρα αυτή τη φορά... Από τις καλύτερες ιστορίες σου... Αυτά τα τάπερ, μου έχουν γίνει έμμονη ιδέα... Κατά τα άλλα, μπορεί να..αστόχησα στην Κλαυδία, αλλά δεν αστόχησαν όλοι οι άλλοι και της έδωσαν τη θέση που της άξιζε στις καρδιές μας. Ελενάρα μου, σε πέτυχα -2 στα 3 !- και πολλά συγχαρητήρια και σε σένα! Να είστε όλες σας καλά! Φλωρούκο και πάλι άξια! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Stonegirl που λέει και η Γλαύκη ( κοινώς Πέτρα μου) μην ξεχάσεις να φιλοξενήσεις Κλαυδία να της γράψουμε για το φωτοαγωγό της ( που αγάπησα ιδιαιτέρως!)
      Ναι;;;;;;
      Μάκια!
      Τα λέμε σε 10 λεπτά στο όφωνο!

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια και στις τρεις νικήτριες, αλλά και σε όλους όσους συμμετείχαν!
    (Εντάξει, δε θα κρυφτώ... ήμουν σίγουρη για την πρώτη ιστορία, φώναζε "Κανελλάκη"...)
    :))))
    Φλώρα μου, μπράβο για άλλη μια άψογη διοργάνωση! Και μη στενοχωριέσαι, πάρε το χρόνο σου και εμείς εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε.
    Φιλιά πολλά, καλό Σαββατόβραδο και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια και στις 3 κοπέλες!!!!!! Ναι!!! Πρώτη φορά πετυχαίνω και τις 3 ιστορίες!!!!!!! :))))
    Μπράβο σας βρε κορίτσια!! Ηταν φοβερές οι ιστορίες σας!!
    Πολλά πολλά μπράβο φυσικά και σε όλες τις συμμετοχές!!! Καλά να περάσεις Φλώρα μου και σε ευχαριστούμε για την άψογη οργάνωση του παιχνιδιού!!
    Φιλάκια και καλό σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σας ήρθα κι εγώ η χαμένη όλη μέρα!
    Για να πω ότι όταν διάβασα την ιστορία ένα εκτός του ότι μύρισα κανέλα (μπορεί και κοκκινιστό στο τάπερ- της μαμάς)
    σχεδόν βαλάντωσα στο κλάμα. Γιατί όσο κι αν με σκάει τούτη η γριούλα μου της έχω απεριόριστη αδυναμία. Αύριο πουρνό θα την πάρω τηλέφωνο και θα της διαβάσω!
    Συγχαρητήρια σε όλες τις νικήτριες και σε όλους μας βασικά. Για μένα ήταν δύσκολο το θέμα. Και μόνο που καταφέραμε να γράψουμε μπράβο μας!
    Φιλιά πολλά και πάμε για τα επόμενα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια σε όλους , όλες καταπληκτικές να πω με τη σειρά μου ότι η ιστορία 1 μου μύρισε κανέλα..όπως λέει και η Αριστέα , αλλά πραγματικά για τις υπόλοιπες δυσκολεύτηκα .
    Μπρά;βο Φλώρα μου , φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολλά συγχαρητήρια και στις νικήτριες, και σε όλους όσους συμμετείχαν αλλά και σε σένα Φλωρίτσα μου!!! για μια καόμη φορά πολύ όμορφες ιστορίες! φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όμορφες και οι τρεις ιστορίες.
    Συγχαρητήρια στις νικήτριες
    Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φλώρα μου και γω χάθηκα τόσο καιρό..και μένα μου έλειψε η γειτονιά μας η βόλτα στη γειτονιά...πάρε το χρόνο σου και μην αγχώνεσαι..εύχομαι να ληθούν τα θέματα σου και να μην αγχώνεσαι...συγχαρητήρια στις νικήτριες...και σε σένα Φλώρα μου για όλη τη διοργάνωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια στις νικήτριες αλλά και σε όλες όσες συμμετείχαν !! Και βέβαια, ένα μεγάλο ¨μπράβο" σε σένα για την , για ακόμη μια φορά, άψογη διεξαγωγή!! Ξεκουράσου, οργανώσου και θα τα πούμε!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις, Φλώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο στα κορίτσια που έλαβαν μέρος. Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο σε όλα τα κορίτσια που έλαβαν μέρος και συγχαρητήρια στις νικήτριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετέχουσες αυτού του παιχνιδιού καθώς και στις νικήτριες για τις καταπληκτικές ιστορίες τους !!!!!!!! Και βέβαια σε σένα , Φλώρα μου για το ΥΠΕΡΟΧΟ παιχνίδι σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητήρια σε όλα τα κορίτσια!!!!
    Τώρα διαβάζω τις ιστορίες τους!!!
    Μπράβο και σε σένα Φλώρα μου για το ωραίο παιχνίδι σου!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια σε όλες τις κοπέλες, που άφησαν το στίγμα τους!Συγχαρητήρια και στις νικήτριες!Σε σένα ένα μεγάλο μπράβο για την ακόμα μια φορά όμορφη διοργάνωση και διεξαγωγή του διαγωνισμού.Ίσως στην επόμενη πρόκληση σου, να μπορέσω να λάβω μέρος, μόνο και μόνο για τη χαρά της συμμετοχής.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή