Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

2 κομμάτια για το επιπλάκι του καθρέφτη

Με υπόλοιπα από εταμίν No 7 και κουβαράκια cotton perle No 8, που δεν έφτασαν και αγοράστηκαν κι άλλα για συμπλήρωμα, κέντησα αυτά τα δύο κομμάτια για το επιπλάκι μπροστά απ' τον καθρέφτη. 
Το σχέδιο δημιουργήθηκε σταδιακά....
ξεκινώντας με τη δημιουργία ενός μικρού τετράγωνου που επανέλαβα μέχρι να ολοκληρωθεί το επιθυμητό μέγεθος, κεντώντας με βελονιές πλακέ και σταυροβελονιά και ολοκληρώνοντας με το γέμισμά του σε χρώματα που βρήκα μέσα στο σακουλάκι με τα υπόλοιπα κλωστών.
Από το τίποτα... 
έγινε ένα μικρό σετάκι που το στόλισα αμέσως και συχνά πυκνά το επισκέπτομαι και το καμαρώνω.
Ξέρετε όλοι σας τον ενθουσιασμό μου με τα καινούρια πράγματα .... "καινούριο κοσκινάκι μου" βλέπετε.

το  επάνω μακρόστενο κομμάτι

το κάτω κομμάτι (καρεδάκι) φαίνεται διπλό μέσα στον καθρέφτη 

λεπτομέρεια του σχεδίου για όποιαν ενδιαφέρεται να το κεντήσει
Χρώματα cotton perle No 8 DMC 
ροδί: Νο 3328
μπλέ:Νο 336
κόκκινο: Νο 815
και εκρού



Και μην ξεχνάτε ότι ξεκίνησε το 7ο παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
που περιμένει τις συμμετοχές σας
μέχρι 25 Απριλίου 2014.
Για πληροφορίες πατήστε εδώ.


29 σχόλια:

  1. Πραγματικά υπέροχα κομμάτια κεντημένα με πολλή αγάπη και λεπτομέρεια!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ όμορφα Φλώρα. Μπράβο. Ξέρεις πως μου αρέσουν πολύ τα κεντήματα.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ooοοο ειναι πανεμορφα!!!!
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φλώρα μου είναι πολύ όμορφα. Έχουν ωραίους συνδυασμούς χρωμάτων καθώς και βελονιά.
    Δικαιολογημένα το καμαρώνεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρυσομέλισσες7:36 μ.μ.

    Ονειρεμένα !!! Σχέδιο, χρώματα, φινέτσα, αρχοντιά !!! Να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώνεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε καλά, δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα...
    Κρίμα που δεν γίνεται "παιχνίδι κεντημάτων"... να κεντάγαμε λέει η καθεμιά από κάτι, να το βγάζαμε φωτογραφία και να το θέταμε στην αξιολόγηση του κοινού. Φαλάγγι θα μας έπαιρνες!...
    Φλώρα μου είναι απόλυτα φινετσάτα και εξαιρετικά δουλεμένα!
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλα τα λέει η Κανελλάκη Φλώρα μου.. πρωτη θα έβγαινες στο κέντημα .. τι πολύ δουλεια που έχουν όλα αυτά που κέντησες και τι ομορφα που είναι!!!! καλή ξεκούραση ΄σε ότι κι αν κάνεις.. τα λέμε φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα!

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κανελλάκι ... βλέπω καινούργιους διαγωνισμούς στον ορίζοντα!!!
    Τι να λέμε τώρα Φλωράκι μου... είσαι το κάτι άλλο και πολύ
    ζηλεύω την υπομονή και την επιμονή σου με το κέντημα...
    Κάποτε κεντούσα κι εγώ, όμως οι μνήμες που έχω από αυτό
    μόνο κακό μου κάνουν (μήνες ολόκληρους να συνοδεύω
    την μητέρα μου στο νοσοκομείο και να κεντώ ώρες και ώρες
    για να περάσει ο ατελείωτος χρόνος). Από τότε δεν το
    ξανάπιασα στα χέρια μου... αλλά θαυμάζω αυτά τα μικρά
    αριστουργήματα !
    Σε φιλώ...
    καλοφόρετα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφα, Φλώρα μου! Μπράβο στα χρυσά σου τα χεράκια και στην υπομονή σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα χρώματα μου έφτιαξαν τη διάθεση ενώ το σχέδιο σε προτρέπει να το φτιάξεις μιας και είναι σχετικά εύκολο. Συγχαρητήρια για την έμπνευση και την υλοποίηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφο και τα χρώματα πολύ όμορφα.
    χρυσοχέρα !!!
    κάλο βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έτσι μπράβο να το καμαρώνεις γιατί είναι πανέμορφο !!!
    Δείχνει και πολύ ωραία μπροστά στον καθρέφτη !!
    Καλό ξημέρωμα και φιλιά πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο Φλώρα!Πολύ ωραία και φινετσάτη δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μου θυμίζει "μανούλα" αυτή η υπέροχη γωνίτσα! Πολλά γλυκά φιλιά Φλωρούκο πολυτάλαντο! Μου λείπεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ωραία χρώματα και η βελονιά μου αρέσει πολύ , φαντάζομαι δικό σου σχέδιο!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφα τα χρώματα και το σχέδιο! Πολλά Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έτσι όπως τα γράφεις φαντάζουν πανεύκολα! Αλλά ξέρω ότι δεν είναι! Παρακολουθούσα τη μαμά μικρή. Ε εκεί έμεινα! Στην παρακολούθηση!
    Υπέροχο φαίνεται , ειδικά στη λεπτομέρεια!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φλόρα μου γειά σου. Μετά από πολύ καιρό που είχα να επισκεφτώ πολλά από τα σπιτάκια σας νά 'μαι και πάλι να θαυμάσω το όμορφο κέντημά σου.Όμορφα χρώματα. Εύχομαι να έχεις διάθεση και να μας παρουσιάσεις εν καιρώ και άλλα κεντήματα. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φλώρα μου το λες σαν να είναι το πιο εύκολο πράγμα!!! Αμα το χεις το ταλέντο όλα φαίνονται έτσι μάλλον, δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς!!! Είναι τόσο όμορφα και με λεπτομέρειες, καλοδουλεμένα!!! Στα μάτια μου φαντάζουν τόσο δύσκολα!!!! Μπράβο σου για το μεράκι, την υπομονή και την καλαισθησία σου!!!
    Χίλια μπράβο!! Φιλάκια πολλά και να χεις ένα όμορφο σ-κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραία χρώματα, αλλά και το σχέδιο είναι πολύ όμορφο!!!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφα.
    Χαρά στο κουράγιο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρυσοχέρα μου , εσύ !!!! ΥΠΕΡΟΧΑ, Φλώρα μου !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χρονια πολλα ομορφια μου να σε χαιρονται ολοι και ολες οσοι σε αγαπουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πωπω είναι πανέμορφο το σετάκι σου και τα χρώματα πολύ ωραία!!! μπράβο Φλωρίτσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι πάρα πολύ όμορφο το σχέδιο που κέντησες και με πολύ δουλειά. Να είσαι καλά να το χαρείς με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια στα χεράκια σου Φλωρίτσα, πολύ ωραία!

    Καλή εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Από το τίποτα όπως λες, κατάφερες κι έκανες αριστουργήματα!!
    Μπράβο Φλώρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή