Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2014

Του Αγίου Βαλεντίνου, μεγάλη η χάρη του...


και η κατασκευή μιας χειροποίητης καρδιάς είναι κάτι που αρμόζει στην περίσταση.
Η ιδέα είναι από το blog "ΣΟΥΛΟΥΠΩΣΕ ΤΟ"
με μια μικρή διαφοροποίηση, αντί για λινάτσα εγώ χρησιμοποίησα πιο σταθερό ύφασμα για να μην χρειαστεί φοδράρισμα ή ντουμπλάρισμα.
Ελλείψει ραπτομηχανής, τα δυο κομμάτια υφάσματος της καρδιάς ενώθηκαν  σχετικά εύκολα με θερμοκόλλα.
Με θερμοκόλλα κολλήθηκε το φιογκάκι, το κορδονάκι για το κρέμασμα αλλά και τα τριανταφυλλάκια, που τα προμηθεύτηκα από κατάστημα μπαχαρικών και είναι ίδια με αυτά που χρησιμοποιούνται στο τσάι και στα μπιφτέκια.

Μαζί με αυτήν την καρδιά έφτιαξα ακόμη άλλες 6, και όλες μαζί προτίθενται να ταξιδέψουν στη Ναύπακτο, όπου θα γίνει το ανοιξιάτικο μπαζάρ του συλλόγου γονέων παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια  "ΦΛΟΓΑ"   με θέμα "ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ" στις 4, 5 και 6 Απριλίου, με στόχο την ενίσχυση του συλλόγου.

Η κατασκευή αυτή παίρνει ταυτόχρονα μέρος στον "λιλά διαγωνισμό" που διοργανώνει το blog "ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ".

Tέλος εύχομαι σε όλους και όλες τις ερωτευμένες καρδιές να γιορτάσουν ευτυχισμένοι τον Άγιο Βαλεντίνο.

Μην ξεχνάτε 
το 6ο παιχνίδι μας (2ου κύκλου)
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
άρχισε και περιμένει τις συμμετοχές σας.
Για πληροφορίες πατήστε εδώ

38 σχόλια:

  1. Φλωρα μου καλημερα!
    Συγχαρητηρια για το εργο σου και κυριως για τη συμμετοχη σου στη Φλογα!
    Επισης και για τον διαγωνισμο λιλα!
    Ευχομαι ολοψυχα οτι καλυτερο!
    Και χρονια σου πολλα για αυριο! :)
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά κι από μένα
      και χρόνια πολλά και σε σένα.

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Φλώρα μου! Πολύ όμορφες δημιουργίες για έναν μεγάλο σκοπό!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου ευχαριστώ και σου στέλνω την αγάπη μου.

      Διαγραφή
  3. Ευαίσθητη μου Φλώρα μπράβο και από μένα για τις 7 καρδούλες και τη στήριξη του μπαζάρ - καλή επιτυχία
    Ειναι πολύ όμορφη μου άρεσε σ ευχαριστώ για τη συμμετοχή και καλή επιτυχία
    Χρονια πολλά στους ερωτευμένους/ερωτευμένες
    το Σαββατο θα γραψω την ιστορία για το παιγνίδι μας
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά Δελφινάκι μου.

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφη την έφτιαξες Φλώρα μου.
    Μακάρι να μαλακώσουν οι καρδιές όλων μας και προσφέρουμε αγάπη και ότι άλλο μπορούμε για τα παιδιά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουμε πράγματι ανάγκη από μαλακές καρδιές
      εμείς αλλά και τα παιδιά με προβλήματα ακόμη περισσότερο.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η καρδούλα που θα ταξιδέψει μαζί με τις άλλες στην Ναύπακτο!!!!
    Αυτά τα τριανταφυλλάκια για το τσάϊ, μπαίνουν και σε μπιφτέκια(???) να που έμαθα και κάτι καινούργιο !! Και σε τί συνταγή, παρακαλώ??
    Καλό απόγευμα Φλώρα μου! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι σεφ λένε ότι όταν τα αλέσεις στο μούλτι τα βάζεις μαζί με τα υπόλοιπα υλικά των μπιφτεκιών αλλά σίγουρα δεν αλλάζουν τη γεύση ούτε το άρωμα των μπιφτεκιών, επομένως εγώ δεν τα βάζω εκεί. Προτιμώ να φτιάχνω καρδούλες διακοσμητικές μ' αυτά.

      Διαγραφή
  6. Πολύ μου άρεσε η κατασκευή σου!

    Καλό απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με τον καλό σου λόγο ακόμη κι αν δεν σε ενδιαφέρει κάτι.
      Ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  7. Μας άρεσε πολύ η καρδούλα(φανταζόμαστε το ίδιο όμορφες θα είναι και οι υπόλοιπες),γεια στα χέρια σου!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντελώς όμοιες όλες....
      Φιλιά κι από μένα.

      Διαγραφή
  8. Μπράβο Φλώρα μου! Είθε η ευαισθησία σου να βοηθήσει κι εσύ να ευλογείσαι!
    Υπέροχη η ιδέα σου! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου κορίτσι, τα λόγια σου είναι υπερβολικά γι αυτό το τίποτα.
      Φιλάκια πολλά πολλά

      Διαγραφή
  9. Πάρα πολύ ωραία!! Μακάρι να μπορούσα και έφτιαχνα τέτοια όμορφα πράγματα! Χρόνια πολλά για αύριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ όμως έχεις άλλο χάρισμα.
      Είσαι πάντα εντελώς μέσα στα πράγματα
      και ιδιαίτερα στα τεκταινόμενα στον τόπο σου.
      Είναι κι αυτό μεγάλο χάρισμα.
      Και σε σένα χρόνια πολλά.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Φλώρα μου μπράβο για την υπέροχη προσφορά σου!! Η καρδιά είναι πανέμορφη και ξεχωριστή!!
    Να χεις πάντα γύρω σου αγαπημένους ανθρώπους που να πλημμυρίζουν τις μέρες σου με αγάπη!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφη ευχή ήταν αυτή!!!
      την κρατάω σφιχτά να μην μου φύγει
      κι εύχομαι την ώρα που την έδινες να ήταν ανοιχτοί οι ουρανοί
      για να πραγματοποιηθεί.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  11. και του Βαλεντινου και του Ακυλα και της Πρισκιλλας υπε΄ροχες οι καρδιές σου Φλωρα μου πολλα πολλα φιλια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλους τους τιμάμε όπως και τον έρωτα
      μόνο που ο Βαλεντίνος θέλει καρδιές
      ενώ ο Ακύλας και η Πρίσκιλλα είναι πιο σιωπηλοί και ταπεινοί.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Καλοτάξιδες να είναι οι υπέροχες καρδιές σου! Μπράβο σου ρε Φλώρα!
    Να'σαι καλά, να δίνεις το παρόν σε τέτοιες κινήσεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαστε καλά όλοι όσοι έχουμε τη διάθεση να στηρίζουμε ανθρώπους σε δυσκολία (μεταξύ τους συμπεριλαμβάνεσαι κι εσύ).
      Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Καρδούλες για καλό σκοπό...δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο τρόπο να δείξεις την αγάπη σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν προσφέρεις καρδούλες είναι σίγουρα για καλό σκοπό.
      Πάμπολλα φιλιά.

      Διαγραφή
  14. Μου δίνεις ιδέες για την θερμόκολλα , που να φανταστώ ότι κολάει και καρδιές!! Εντάξει και που βρίσκεις τέτοια τριανταφυλάκια ; Καλοτάξιδες νάναι .
    Φιλιά Φλώρα μου , πήγα και στο soulouposeto που δεν το γνώριζα . Πολύ ωραίες ιδέες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τριανταφυλλάκια τέτοια βρίσκεις στα καταστήματα μπαχαρικών γιατί είναι βρώσιμα.

      Διαγραφή
  15. Καλοτάξιδες οι όμορφες καρδούλες σου στην γειτονική μου Ναύπακτο.
    Πάντα άξια! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας να τις δεις από κοντά.
      Κρίμα που δεν θα είμαι κι εγώ μαζί τους.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  16. Φλώρα μου, πολύ όμορφη ιδέα!! Έγινε υπέροχη η καρδιά σου, και για καλό σκοπό.
    Τα τριανταφυλλάκια -δεν είμαι σίγουρη ότι το ΄πιασα- μπαίνουν στα μπιφτέκια;;;!!
    !!!!!!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τα αλέθεις στο μούλτι και τα βάζεις μέσα στο μείγμα αν θέλεις
      αλλά δεν προσθέτουν γεύση αυτό είναι σίγουρο.

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφες και ρομαντικές οι υφασμάτινες καρδούλες , Φλώρα!!
    Να΄σαι πάντα καλά και να προσφέρεις με τόση αγάπη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέπη μου ευχαριστώ που τις εκτίμησες.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  18. Φλωράκι μου γλυκό... τόσα πολλά έχω στο κεφάλι μου τον τελευταίο καιρό αλλά ξέρω πως κάθε φορά που θα έρθω εδώ θα είναι μια σταθερή... τα χρυσά σου χέρια θα έχουν δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό... τα λόγια σου θα στάζουν ζάχαρη και θα είναι γεμάτη η σελίδα σου με εκφράσεις αγάπης για το πρόσωπό σου...
    Να είσαι πάντα καλά καλό μου κορίτσι και
    να έχεις δυνάμεις να δημιουργείς, να μοιράζεις γύρω σου συναισθήματα....

    Σε φιλώ πολύ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ θέλω να κλάψω. Πειράζει;
      Συγκινήθηκα τόσο πολύ!!!
      Φιλιά, φιλιά, φιλιά....

      Διαγραφή
  19. Πολύ ομορφες οι καρδούλες
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλό μου κορίτσι
      Φιλάκια κι από μένα.

      Διαγραφή