Κυριακή, 19 Ιανουαρίου 2014

Τιμή ή ακαταδεξία;

Τελευταία όλο και λιγότερος χρόνος μου περισσεύει για το blogging.
Δεν φτάνει αυτό, τώρα τελευταία έχω κι άλλα προβλήματα,  γιατί ο blogger όλο και μου πετάει κάτι για "κακόβουλα λογισμικά" (το "κακόβουλο" το καταλαβαίνω, σε συνδυασμό με το "λογισμικό" με κάνει να χάνω τη μπάλα).  Κάνω υπομονή αλλά βλέπω πως όλο και περισσότερο μου απαγορεύει να μπαίνω τόσο στο δικό μου όσο και σε κάποια δικά σας blogs.
Σήμερα, για να έχω λίγη επικοινωνία μαζί σας, με κίνδυνο να πάθω κάποια ζημιά, πάτησα το κουμπί "Συνεχίστε με δική σας ευθύνη" και φοβάμαι μήπως αυτό αποβεί μοιραίο...
Καταλαβαίνεται πως, όντας εντελώς ανίδεη, αυτό μου προκαλεί ακόμη περισσότερο άγχος.
Mε μεγάλη προσπάθεια βρίσκω λίγο χρόνο να παίρνω τα mail μου και να επισκέπτομαι τα δικά σας blogs.
Για να μην χαθώ εντελώς, σκέφτηκα κι αποφάσισα ότι είναι προτιμότερο να κάνω τις επισκέψεις μου στα δικά σας blogs, να αφήνω και κάποιο σχόλιο, αν και όποτε έχω να πω κάτι ουσιαστικό, παρά να γράφω συχνά αναρτήσεις με πράγματα ανούσια, απλά για να μην χανόμαστε.
Επίσης αποφάσισα ότι χρόνο πρέπει να αφιερώνω στην συντήρηση του παιχνιδιού μας "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ", που τόσο αγαπήσατε, μέχρι αυτό να κλείσει και τον 2ο κύκλο του.
Ξέρετε όλοι πολύ καλά ότι αυτό απαιτεί  χρόνο, που μετά βίας εξοικονομώ, όμως επιμένω να το συντηρώ.
Κάθε μέρα ανελλιπώς μπαίνω στο mail, με αγάπη και φροντίδα μαζεύω τις συμμετοχές σας στο παιχνίδι μας, τις διορθώνω και τις τοποθετώ σ' ένα word μέχρι την ώρα της δημοσιοποίησής τους. 
Με όλα αυτά όμως στις λίγες μου πλέον αναρτήσεις έχω πάψει να απαντώ στα σχόλιά σας. 
Φταίει η έλλειψη χρόνου και οι περισσές υποχρεώσεις στη ζωή μου γι αυτό. 
Προς Θεού δεν πρόκειται για ακαταδεξία ή σνομπάρισμα, γιατί δεν έχω μάθει να είμαι ακατάδεκτη.
Αντιθέτως νιώθω ευγνωμοσύνη για την παρέα σας, που θα ήθελα πολύ να σας την εκφράσω για ακόμη μια φορά. Η παρουσία σας είναι για μένα κομμάτι της ζωής μου πλέον και της καθημερινότητάς μου. 
Μου έχετε γίνει απαραίτητοι.  
Προτιμώ όμως να σας τιμώ, κάνοντας τις επισκέψεις μου στα blogs σας, όποτε μπορώ, και αφήνοντας εκεί την αγάπη μου με σχόλιό μου. 
Για μένα ο χρόνος που αφιερώνει κάποιος από εσάς για να γράψει ή να δείξει κάτι, ξέρω πως είναι πολύτιμος και μου είναι αδιανόητο να μην περάσω να διαβάσω, να δω και να σχολιάσω.
Τη δική σας αγάπη την μαζεύω μέσα απ' τα σχόλιά σας. Απαντώ μόνο όταν αυτό είναι αναγκαίο,  κάποιες φορές όχι με σχόλιο αλλά με mail, κυρίως όταν θέλω να γράψω  κάτι πιο προσωπικό. 
Θέλω να νιώσετε κι εσείς, όπως κι εγώ, πως η μη  συχνή επαφή μας δεν αλλοιώνει την ουσιαστική σχέση που έχει αναπτυχθεί μεταξύ μας. 
Σας αγαπώ όλους, θα ήθελα πολύ να είμαι συχνότερα κοντά σας αλλά, αφού δεν τα καταφέρνω,  ζητώ την κατανόησή σας  και  θέλω να ξέρετε πως δεν πρόκειται για ακαταδεξία. 


Mην ξεχνάτε πως 
το παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει τις συμμετοχές σας
έως την Παρασκευή 31/1/2014
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Μην τρομάζετε με τη δυσκολία των 5 λέξεων
που έδωσε η νικήτρια του προηγούμενου παιχνιδιού @iris. 
Αποδείξτε στην @iris
που ανέβασε τόσο ψηλά τον πήχυ 
ότι εσείς  δεν μασάτε..... από  κάτι τέτοια.....

20 σχόλια:

  1. Καλή μου Φλώρα χάθηκες! Ελπίζω να είσαι καλά και να σε κρατούν μακρυά από τις διαδικτυακές επισκέψεις σου πιο ενδιαφέροντα πράγματα. Διαβάζοντας τις λέξεις του παιχνιδιού "άγγελος, αίσθηση, αναλγησία, δράκος, σήψη" έπαθα ένα κατιτίς. Και θυμήθηκα μια φωτογραφία που μου βρίσκεται εδώ και καιρό, τα γνωστά snapshot, από άγνωστο αποστολέα στο προσωπικό μου e- mail, που περιγράφει αυτές τις λέξεις ανατριχιαστικά. Αλλά δεν είναι κατάλληλη για διαγωνισμό λόγου. Είναι κατάλληλη για πειστήριο σε αίθουσα δικαστηρίου για διαδικτυακή παρενόχληση, αν χρειαστεί κάποια στιγμή.
    Μην φοβάσαι λοιπόν τα κακόβουλα λογισμικά. Αυτά μπορούν μόνο να σου ρίξουν το σύστημα. Τους κακόβουλους και μίζερους ανθρώπους να φοβάσαι. Με λίγα λόγια τους βλάκες. Γιατί μόνο ένας βλάκας είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει το μέσον έτσι και να διαπράξει διαδικτυακά εγκλήματα. Οι υπόλοιποι που δεν το χρησιμοποιούν ορθά, είναι απλοί απατεώνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κλαυδία8:23 μ.μ.

    Φλώρα μου σε καταλαβαίνω απόλυτα και ταυτίζομαι μαζί σου και στο θέμα της δυσκολίας διαχείρισης των λειτουργιών του υπολογιστή που τελευταία μας έχει κάνει τη ζωή δύσκολη (κι εγώ αντιμετωπίζω προβλήματα στο να μπώ σε ορισμένα μπλοκ και να αφήσω σχόλια, ενώ η ελλειπής γνώση μου με δυσκολεύει ακόμη περισσότερο)και στο θέμα του χρόνου, γιατί μια απλή περιήγηση δεν είναι αρκετή αλλά επιβάλλεται να ανταποδίδονται οι επισκέψεις και να συνοδεύονται από τα δέοντα σχόλια.....πάντως μέχρι τώρα τα έχεις καταφέρει εξαιρετικά με ποιο κόστος δεν γνωρίζω, φαντάζομαι πολύ μεγάλο, το βρίσκω λογικό να επαναπροσδιορίσεις το διαθέσιμο χρόνο σου στο μπλόκινγκ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φλώρα μου καλησπέρα, το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ στο μπλοκ που έχω αποθηκευμένα links για τα δικά σας μπλοκ .
    Μετά βίας πια μπαίνω στα μπλοκ και στο δικό μου και τον Δεκέμβριο δεν μπορούσα να γράψω και νόμιζα πως έφταιγε ο υπολογιστής μου...
    Για προσπάθησε να κάνεις μια εκκαθάριση στα cookies με το ccleaner
    http://download.cnet.com/CCleaner/
    είναι εύκολη η εγκατάσταση και θα κάνει μια καλή εκκαθάριση
    στον υπολογιστή σου.
    Δοκίμασε να αφαιρέσεις ένα ένα τα πρόσθετα που έχεις βάλει με το HTML μήπως κάποιο από αυτά εμποδίζει την ομαλή πρόσβαση στο μπλοκ σου.
    Ελπίζω κάτι από αυτά να πετύχει...
    Σε φιλώ και αυτά τα περνάμε όλοι με τους υπολογιστές μας κατά καιρούς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πωπω! Με πετάει διαρκώς έξω και μου λέει κακόβουλο λογισμικό!
    Έγραψα αλλού το σχόλιο μου και το έφερα τρέχοντας!
    Τι θα γίνει με το Παιχνίδι των λέξεων;

    Αν δεν λυθεί το πρόβλημα και δούμε ότι δεν υπάρχει άλλη λύση θα το βγάλω εγώ τελευταία στιγμή Φλώρα μου , ναι;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Φλώρα μου!!!!! Αδύνατον να μπει κάποιος στο blog σου.... το πρόβλημα στο έχει δημιουργήσει το xeiropoihma.blogspot.gr γιαυτό θα πρέπει να πας στην λίστα των ιστολογιών που παρακολουθείς και να αφαιρέσεις το blog ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΜΑ!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπαίνεις με Chrome, Φλώρα μου; Γιατί και σε μένα έβγαζε το ίδιο πρόβλημα, ενώ με τον firefox είμαι κομπλέ. Δοκίμασε με firefox.

    Όσο για τα υπόλοιπα... ρύθμισέ το όπως σε βολεύει. Εδώ είμαστε για να περνάμε καλά κα να ξεφεύγουμε απ' την καθημερινότητά μας. Ας μην το κάνουμε κι αυτό με άγχος. Όταν κι ό,τι προλαβαίνεις. Κανείς δεν θα σε παρεξηγήσει. Όλοι έχουμε καταλάβει και ξέρουμε τι άνθρωπος είσαι. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λοιπόν από το Google Chrome μου κάνει τα ίδια από το Opera όχι...δεν ξέρω γιατί γίνεται...και αναγκαστικά καταπατάω τη συμφωνία που έκανα με το γιο μου να μπαίνω με Google Chrome κι αυτός με Opera για να μη χρειάζεται να βάζουμε κάθε φορά τους κωδικούς του ο καθένας...τα κάνω μαντάρα γιατί μπαίνω κάθε φορά από όπου με βολεύει καλύτερα...για δοκιμάστε πάντως και τον Opera...

    Φλώρα μου ούτε για μια στιγμή δε σκέφτηκα πως δεν μας καταδέχεσαι...απλά εύχομαι να απέχεις για πιο ενδιαφέροντα πράγματα από το μπλογκ..για καλό πάντα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωριζόμαστε καιρό ούτε έχουμε επικοινωνήσει εκτός του παιχνιδιού με τις λέξεις είτε από εδώ είτε στο μπλογκ μου, οπότε τι να γράψω εδώ;

    Απλά θα πω ότι έχω γνώσεις και ασχολούμαι καιρό με τους υπολογιστές, οπότε μπορείς να με "ενοχλήσεις" στο mail που σου στέλνω και τις συμμετοχές, αν και βλέπω ότι ήδη σου πρότειναν λύσεις..

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φλώρα μου καλησπέρα ,το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ και γνώσεις τίποτα .
    Ταυτίζομαι με όσα προανέφερες και αυτό το λίγο που συναντηθήκαμε μπορώ να πω ότι η ακαταδεξία στο πρόσωπό σου δεν υπάρχει πουθενά .
    Πάρε το χρόνο σου και να ξέρεις όλοι αγαπάμε την παρέα μας να δώσουμε και να πάρουμε αγάπη .
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κρίνοντας απο μένα ,δεν παρεξηγω κανένα ,αλοιμονο καθενας μας εχει τη δουλεια του τα προβλήματα του,οποιος θέλει έρχεται.
    Τωρα οσον αφορα το κακοβουλο λογισμικο, μου συνεβη πριν λίγες μέρες και πανικοβλήθηκα δεν ξερω γιατι το κανουν αυτο, i google,θα σου το καθαρίσει,αν δεν τοκανε ήδη διότι εγω που μπηκα ειναι ολα ο.κ.....μην ανησυχεις λοιπόν , εγω τουλαχιστον δεν παρεξηγιέμαι..
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    ΦΙΛΙΆ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Φλώρα. Διάβασα με προσοχή την ανάρτησή σου και συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενά σου. Όταν δεν έχεις κάτι σημαντικό να πεις, ή όταν η καθημερινότητα είναι πιεστική τότε αναγκαστικά σιωπάς.Έτσι άλλωστε δεν γίνεται και στην καθημερινότητά μας; Το ζητούμενο είναι να αγαπάς αυτό που κάνεις και εσύ από ό,τι φαίνεται το υπεραγαπάς. Και εκείνο που τελικά μου αρέσει είναι, ότι αλλάζουμε και ωριμάζουμε όσο αφορά στη χρήση του blogger και χαίρομαι να διαβάζω και να αφήνω σχόλια στις διαδικτυακές μου φίλες.Τώρα όσο αφορά στα τεχνικά προβλήματα, όντως συμβαίνουν, είναι όμως στο παιχνίδι της διαδικτυακής μας ενασχόλησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ειναι υπεροχο που σκεφτηκες να μπεις στον κοπο.να γραψεις μια τετοοα αναρτηση και δειχνει τι γλυκος ανθρωπος εισαι!να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φλώρα μου σε καταλαβαίνω απόλυτα!
    Είναι πραγματικά δύσκολο να τα προλαβαίνουμε όλα, αλλά είναι και όμορφο που και που να ερχόμαστε σε επαφή, να σε διαβάζουμε και να μας διαβάζεις :-)
    Τίποτα δεν είναι υποχρεωτικό ή καταπιεστικό και πιστεύω πως έχεις την αγάπη όλων μας!
    Να είσαι καλά και να συνεχίζεις με αγάπη ότι κάνεις!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φλώρα νομίζω ότι έχει δίκιο η Ποδηλάτισσα και το πρόβλημα το δημιουργούσε (μάλλον) το xeiropoihma.blogspot.gr.Δεν ξέρω τι μαγικά έκανες πάντως σήμερα παρόλο ότι μπήκα με το Google Chrome δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα.
    Όσον αφορά την συχνότητα των αναρτήσεων και την απάντηση στα σχόλια σε απαλλάσσουμε λόγω……..φόρτου εργασίας που έχεις με το παιχνίδι των λέξεων.χα,χα,χα,χα
    Βρε συ,εδώ κοντεύουμε να σου στήσουμε άγαλμα για την υπομονή και επιμονή που δείχνεις στην συνέχιση του παιχνιδιού ,σε αυτές τις λεπτομέρειες θα κολλήσουμε;
    Σε θέλουμε όπως είσαι και τρέμουμε μην μας κουραστείς και μας αφήσεις στα κρύα του λουτρού!
    Πιστεύω ότι όλοι οι φίλοι έχουν καταλάβει με τι ζεστό και υπεύθυνο άνθρωπο έχουν να κάνουν και η εξηγήσεις που αποφάσισες να παράσχεις στους φίλους σου το αποδεικνύουν περίτρανα.
    Λοιπόν, γράφε όποτε μπορείς και όποτε κρίνεις ότι έχεις κάτι να μοιραστείς μαζί μας!
    Εμείς εδώ θα είμαστε να σε περιμένουμε!
    Εξάλλου,τζάμπα σε κοτσάραμε όλοι στην λίστα των αγαπημένων ιστολογιών μας;
    Για να σε παρακολουθούμε…..στενά σε κοτσάραμε Φλώρα μου!
    Πάντως αν αργήσεις πάρα,μα πάρα πολύ έχουμε και τo.......AMBER ALERT στην φαρέτρα μας!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φλώρα, νομίζω πως διορθώθηκε το πρόβλημα, συνεπώς ο blogger σου είναι ένας ευγενέστατος πια -και καθόλου ακατάδεκτος- οικοδεσπότης! Φιλάκια κι όλα θα πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φλώρα μου όλα καλά τώρα!
    Πάει πέρασε!
    Συμβαίνουν και αυτά!
    Οσο για τον χρόνο σου δεν μετράμε πόσες φορές θα απαντήσει και πόσες θα μπεις στα μπλογκ μας!
    Αν είναι δυνατόν όποτε μπορείς θα είναι χαρά για εμάς!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εμείς εδώ είμαστε και όποτε τα καταφέρεις θα σε περιμένυμε.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο!
    Ομως βλέπω ότι τα κριαράκια είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος τελευταία...
    Αποσχολημένοι εκτός του ίντερνετ και εντός προβληματισμένα για τα τεχνικά θέματα.
    Τι να πω? Περαστικά να είναι... δε σε χάνουμε με τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. υ.γ. Εμένα πάντως δε μου έβγαλε τίποτα την ώρα που σχολίασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δε θέλω να σε χάσουμε Φλώρα μου ούτε από το μπλοκ σου ούτε από τη γειτονιά..και ποτέ οι αναρτήσεις σου δεν ήταν ανούσιες...εγώ αγαπώ όλα αυτά που μοιράζεσαι μαζί μας...ούτε το παιγνίδι μας θέλω να το χάσουμε...μέσα από αυτό εγώ γνωρισα το μπλοκ σου και σένα... τι γλυκιά που είσαι τι γλυκά λόγια που έγραψες , η γνωστή εύαισθητη και καλή μου Φλώρα...και μεις σε αγαπούμε..και γω σε αγαπώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή