Τρίτη, 7 Ιανουαρίου 2014

Έναρξη 5ου παιχνιδιού (2ου κύκλου) "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Σήμερα ξεκινάει 
το 5ο παιχνίδι μας (2ου κύκλου)
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"  

Αυτή τη φορά το παιχνίδι μας θα παραμείνει στο σπιτάκι του
αφού είναι το πρώτο της νέας χρονιάς.

Μέχρι την Παρασκευή  31 Ιανουαρίου
7 η ώρα το απόγευμα
θα μπορείτε να στέλνετε στο mail μου
flora27031960@gmail.com
τις ιστορίες σας που θα συμμετέχουν,
που και αυτή τη φορά θα είναι μόνο 20
για λόγους καλής διαχείρισης του παιχνιδιού
αλλά και για διευκόλυνση των βαθμολογητών
αν και φοβάμαι ότι η δυσκολία των λέξεων
θα  φέρει λίγες μόνο συμμετοχές. 

Μόλις παραληφθεί και η 20η ιστορία 
θα δείτε στη δεξιά πλευρά της σελίδας μου πάνω - πάνω
ειδοποίηση για να μην συνεχίζετε να στέλνετε άλλες συμμετοχές.

Τις ιστορίες  που δεν θα προλάβετε να στείλετε για να διαγωνιστούν στο παιχνίδι
 θα μπορείτε να τις αναρτάτε στο δικό σας blog 
χωρίς να συμμετέχουν στο παιχνίδι. 

Για όσους δεν ξέρουν από το παρελθόν, μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μας έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.
Οι  λέξεις  αυτές, δίνονται αυτή το φορά από την νικήτρια  του προηγούμενου παιχνιδιού @iris. Είμαι σίγουρη ότι μέσα απ΄αυτές και με τη βοήθεια της έμπνευσής σας, θα ξεπεταχτούν νέες ιστορίες άξιες συγχαρητηρίων.... 

Απολαύστε τις και προβληματιστείτε....

άγγελος, αίσθηση, αναλγησία, δράκος, σήψη

Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές λέξεις  για όλους τους συμμετέχοντες .

                  ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ  
Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  αναρτώνται  
παραμένουν αναρτημένες 
για χρονικό διάστημα  3 περίπου εβδομάδων 
 και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους δηλαδή ονομαστική γενικήαιτιατική και  κλητική
και στους δύο αριθμούς (ενικό και πληθυντικό). 
Δεν επιτρέπεται να αλλάζουν μορφή σε υποκοριστικά 
  καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθούν παράγωγα αυτών.
     Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν, 
 θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία  στο  mail μου,
που αναφέρεται παραπάνω.

Το κείμενό σας θα πρέπει να είναι γραμμένο σε word
και συνημμένο στο μήνυμά σας 
όχι όμως απευθείας γραμμένο σαν μήνυμα το ίδιο. 
Αυτό θα διευκόλυνε αφάνταστα στην ομοιόμορφη εικόνα 
που πρέπει να έχουν στην τελική ανάρτηση τα κείμενα.   
Το κείμενο πρέπει να έχει τίτλο.  
 Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους,
 όχι όμως υπογραμμισμένες ή τονισμένες με bold ή εξωτερικό περίβλημα .
Η γραμματοσειρά, που θα γράφονται τα κείμενα, προτιμώ να είναι Georgia, 
 το μέγεθος των γραμμάτων 14, και το διάστημα ανάμεσα στις σειρές μονό.
 Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 
(Εάν γράφετε σε word η καταμέτρηση των λέξεων δεν θα σας κουράσει επειδή γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης). 

Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά από πολλά παράπονα φίλων που ζητούν γενικότερα ο όγκος των κειμένων να είναι μικρός, για να διαβάζονται ευκολότερα και για να έχουν την ίδια βαθμολογική αντιμετώπιση.

   Και αυτή τη φορά θα μπορείτε να στείλετε μόνο μία συμμετοχή.
 Και αυτός ο όρος προέκυψε  εξ αιτίας του μεγάλου όγκου που συσσωρεύεται
και καθιστά δύσκολη την ανάγνωση και αξιολόγηση πολλών ιστοριών.
Ωστόσο, αν έχετε έμπνευση για περισσότερες από μία ιστορίες, 
μπορείτε να στείλετε μία σαν συμμετοχή σας εδώ
και να δημοσιεύσετε τη δεύτερη ή τρίτη στο δικό σας blog.
   
 Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας,
 οι   ιστορίες   σας  θα  αναρτώνται  από  εμένα  σε  κοινή  θέα, 
ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  με mail.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1. 
Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη, κατά την άποψή σας ιστορία, 
ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  
και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.

Είναι υποχρεωτική η ψήφιση τριών (3) ιστοριών με 3, 2 και 1  και όχι προαιρετική, γιατί έτσι υπάρχει κάποια σχετική προστασία από άδικη βαθμολόγηση.

 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα, για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώσω με ανάρτηση στα δεξιά του blog μου.

  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.

Σας εύχομαι ολόψυχα
Καλή σας επιτυχία 

38 σχόλια:

  1. Καλή επιτυχία σε όλους...!
    Δύσκολες λέξεις έδωσε το Αριστάκι μας...Για να δούμε...
    Πολλά φιλιά και καληνύχτες!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δύσκολα όμως μπορεί να οδηγήσουν και πάλι σε καλούς δρόμους Αννιώ μου! ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες ! Δύσκολες και αντιφατικές λέξεις ....Πως θα συμβαδίσουν ο άγγελος με το δράκο και η αίσθηση με τη σήψη ;; Περιμένω απλά ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Κι εγώ περιμένω να δω Ολυμπία μου!
      Έχω μια ιστορία στο μυαλό μου! Τώρα πρέπει να βάλω όλες μου τις λέξεις! Πλάκα δεν έχω;

      Διαγραφή
  3. Καλή επιτυχία και καλή αρχή Φλώρα μου στη νέα χρονια του παιγνιδιού μας...δύσκολες οι λέξεις συμφωνώ με την Αννιώ...αν δε καταφέρω ναγράψω ιστορία , στην βαθμολογία θα είμαι εδώ..δεν το αφήνω το παιγνίδι μας αγαπημένη μας Φλώρα

    ΛΙΛΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ)
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2014/01/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινούι μου κι η ανάγνωση και η βαθμολόγηση είναι το ίδιο σημαντικά!
      Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  4. οι λεξεις ειναι καταπληκτικες!πιστευω πως το πρωτο παιχνιδι της χρονιας θα δωσει διαμαντια!καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οι λεξεις ειναι καταπληκτικες!πιστευω πως το πρωτο παιχνιδι της χρονιας θα δωσει διαμαντια!καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου χαίρομαι πολύ που ενθουσιάστηκες :)))

      Διαγραφή
  6. Δεν μιλάω...Περιμένω να μαζέψω ....απόψεις και ...τομάτες στο κεφάλι!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που είπαμε να στις στείλουμε τις ντομάτες;;;; Αχαχαχα!!

      Βοήθεια μας παιδιά!
      Φλωρούκο καλή επιτυχία στην διοργάνωση!
      Πολλά φιλιά στα κορίτσια μου!

      Διαγραφή
    2. αχαχα! Αχ βρε Πέτρα μου! Είχα μία ακόμα πιο δύσκολη. Τελευταία στιγμή την άλλαξα :)))
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  7. καλημερα και απο μενα!
    καλη αρχη στο ομορφο παιχνιδι μας!

    μου αρεσουν οι λεξεις της Αριστεας, δε τις θεωρω δυσκολες αλλα η σηψη δε μου αρεσε. χιχιχι

    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι μπορούμε να κάνουμε και με τη σήψη! Μη τη φοβάσαι Κικίτσα!

      Διαγραφή
  8. Φλώρα μου γεια σου
    Εύχομαι καλές συμμετοχές
    Οι λέξεις βατές μου φαίνονται
    εκτός της "σήψης"....βρε Αριστάκι
    πως την σκέφτηκες;
    Αλλά η ιστορία μας διδάσκει πως οι δυσκολίες
    λειτουργούν θετικά και
    φέρνουν στην επιφάνεια "διαμάντια"...το επιβεβαίωσε
    το προηγούμενο παιχνίδι
    Αναμένομε.......

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ελένη μου ...χρειάζεται και λίγο ντόρος! Όπως είπε κι η Φλώρα τον πήχη τον στέλνουμε στο διάστημα! :))

      Διαγραφή
  9. Μετά τις λέξεις του Ανταίου, ό,τι και να διάλεγε η Αριστέα, θα μου φαινόταν "περίπατος".
    Εδώ κάναμε ζάφτι την εγκράτεια και τη μακροθυμία, θα φοβηθούμε την αναλγησία;
    (Τόσο 'Αδωνη τρώμε στη μάπα καθημερινώς, να μας φανεί και κάπου χρήσιμος)
    Φλώρα μου καλή επιτυχία στο νέο κύκλο του παιχνιδιού σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου είχα και μία λέξη που θα μας έστελνε όλους ( γιατί είναι κι ο συνδυασμός που δεν έβγαινε!)
      Τελευταία στιγμή το έσωσα! Είμαι σίγουρη ότι θα ζωγραφίσεις με τις λέξεις μου! Για σένα δούλεψα!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Περίπατος ΄΄ε; χι.χι. που τον είδες κορίτσι μου;;;φιλιάααα!!

      Διαγραφή
    3. Mαρία μου όταν μιλάς για τον Άδωνη μήπως η σήψη είναι που σε παραπέμπει σ΄αυτόν ;
      Εγώ έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά, μη σου πω και τα πόδια...
      Η Αριστέα μας ήθελε μάλλον αυτό ήθελε να κάνουμε.
      Οι προθέσεις της ήταν ολοφάνερες
      Να μας............... ήθελε το κορίτσι.

      Διαγραφή
  10. Καλή αρχή για το παιχνίδι με τις λέξεις, αγαπημένη μου Φλώρα!! :)
    Μπράβο Αριστέα μου για τις λέξεις!! :) Καλή επιτυχία σε όλους!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. οκ! Κι επίσημα αναγορεύομαι προσωπική σεκρετέρι της Φλώρας μας!
    Φιλιά σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενδιαφέρουσες οι λέξεις που επέλεξε η σεκρετέρι χαχα!

      Καλή αρχή και καλή επιτυχία σε όλους!

      Διαγραφή
  12. Όμορφες λέξεις.
    Καλή επιτυχία σε όλους.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αριστέα μου υπέροχες λέξεις.. ίσως να τολμήσω.. μετράει.. η προσπάθεια;;;καλη επιτυχία σε όλους.. φιλάκια κορίτσια.. μου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ω άρχισε το παιχνίδι?
    Καλή αρχή μια και είναι το πρώτο της χρονιάς και καλή χρονιά Φλώρα μου με υγεία κι ευτυχία!!
    Οι λέξεις "ξεσηκωτικές"...ελπίζω να προλάβω να "στρωθώ", γιατί τελευταία όλο τρέχω...δε φτάνω, αλλά αυτό είναι άλλο!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ωραίες λέξεις! Εμπνέουν! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κορίτσια μου εγώ δεν μιλάω καθόλου και δεν απαντάω....
    Αφήνω την Αριστέα να φάει ξύλο...
    Που μπλέξαμε όλοι μαζί;
    Πόση διαστροφή πρέπει να έχει άνθρωπος στο κεφάλι του
    για να παντρέψει όλα της κατέβασε ο νους της της Αριστέας;
    Πάει να μας κλείσει το σπίτι το κορίτσι!!!!
    αλλά σε πείσμα εμείς θα το παλέψουμε
    και ως ποινή θα έχει να μην την αφήσουμε να δώσει στο μέλλον ποτέ λέξεις
    ούτε κι αν πάρει 20 πρωτιές συνεχόμενες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Καλή Χρονιά με υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα! Τώρα πήρα μπρος εγώ!! Ωραιότατες οι λέξεις και με ένα μήνα σχεδόν διορία.
    Ελπίζω να προλάβω να στείλω.. Του Ανταίου είχαν τη δυσκολία ότι ομοίαζαν σχεδόν νοηματικά αρκετές αλλά είδατε τι διαμάντια βγήκανε!!!! :)))
    Καλή επιτυχία σε όλες τις συμμετοχές και καλές δημιουργίες σε όλους για την νέα χρονιά!!
    Φλώρα κάθε ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου!! Εχείς χαθεί λίγο ή μου φαίνεται;;
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φλώρα μου, καλή χρονιά!! Με υγεία, ευτυχία και αισιοδοξία!!
    Πολύ μου έλειψες!
    Και εσύ και η Αριστέα με βάλατε στην πρίζα, ακόμη δεν γύρισα... Ωραία η επιλογή των λέξεων!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου έστειλα mail το Σάββατο, το είδες;;

      Διαγραφή
  20. Καλή αρχή στο όμορφο παιχνίδι σου για τη νέα χρονιά , Φλώρα μου !!!!! Αδημονώ να διαβάσω όμορφες ιστορίες !!!!!!!! Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες !!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Eίμαι λίγο χαμένη αυτό τον καιρό Φλωράκι μου γλυκό....
    υπέροχες τις βρίσκω τις λέξεις που διάλεξε η Αριστέα... εμπνευσμένες!
    Καλή επιτυχία και σε αυτό το παιχνίδι, το πρώτο της χρονιάς εύχομαι...
    Τα φιλιά μου
    και καλό βράδυ να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Και έλεγα.....ποιος θα προτείνει επιτέλους τον άγγελο, την αίσθηση, την αναλγησία, τον δράκο και την σήψη;
    Και ήρθες εσύ Αριστέα σαν την άνοιξη και έφερες την.....καταστροφή,γιατί βλέπω να τα καταφέρνω με τις τέσσερις αλλά τον.... δράκο μου λες σε παρακαλώ που να τον χώσω;
    Μου περισσεύει καλέ!
    Τι να τον κάνω;
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φλωρα μου καλη αρχη αυτης της χρονιας !! μας ελειψες και βεβαια θα ερθουν στα χερια σου πολλα και ομορφα κειμενα , οι δυσκολες λεξεις ειναι τελικα προκλση, φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ουαου πολυ το χαιρομαι ολο τουτο , καλε μηπως γιορταζει κανεις σε αυτό το σπιτικο ρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή