Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2014

Δωράκι δεν το λες, δώρο απ' τα λίγα είναι....

Εκείνη τη μέρα γύρισα κατάκοπη στο σπίτι, αφού είχα φέρει βόλτα 2 και 3 φορές το κέντρο της Αθήνας για να βρω ένα παντελόνι, όπως εγώ το ήθελα, και βέβαια, ως συνήθως, δεν το βρήκα.
Μόλις μπήκα μέσα στο σπίτι, είδα πάνω στο τραπέζι της κουζίνας ένα δεματάκι.
Ο άντρας μου με πληροφόρησε ότι το δεματάκι ήταν για μένα και έφτασε με courier. 
Αμέσως η αγωνία μου κορυφώθηκε, άφησα κάτω την τσάντα μου και έσπευσα να δω τι κρύβεται στη συσκευασία που φαινόταν σαν ένα κουτί.
Μέσα πράγματι  με περίμενε ένα πανέμορφο τριανταφυλλένιο κουτί και μια υπέροχη τριανταφυλλένια κάρτα.
Ανοίγω πρώτα την κάρτα και σας τη δείχνω να διαβάσετε τι έγραφε κι εσείς....

 

Στη συνέχεια σειρά είχε το κουτί, που είχε μέσα τα 3 πιο υγιεινά γλυκά που μου έχουν προσφέρει ποτέ...δεν υπήρχε ίχνος ζάχαρης, ίχνος λιπαρών, ίχνος άμυλου.... με λίγα λόγια δεν τρωγόταν.

Δίπλα τα συνόδευαν 2 υπέροχα μπουκαλάκια που δεν περιείχαν λικεράκι για να συνοδεύσουν τα γλυκά, όμως ήταν ακόμη πιο αρωματικά από λικέρ.
Θυμάστε τη διαφήμιση "Μην το πιείτε λουστείτε".


Η Αριστέα μας, ο δράστης που διέπραξε το έγκλημα, θέλησε να μου δείξει πως μπορώ να απολαμβάνω τα γλυκάκια, όχι ως βρώσιμα, αλλά ως υπέροχα σαπουνάκια για το σώμα,και να τα συνοδεύω με υπέροχη αρωματική κρέμα σώματος και άρωμα στο τέλος.
Δεν έχω λόγια για να την ευχαριστήσω που έβαλε μέσα σ' ένα κουτάκι, τόση πολλή αγάπη για μένα, μαζί με χρώματα κι αρώματα και μου τα έστειλε εκπλήσσοντάς με. 
Έχω πάρει, αυτό το διάστημα που ασχολούμαι με το  blogging, τόση πολλή χαρά,  τόση πολλή αγάπη, τόση πολλή σκέψη από ανθρώπους που δεν έχω καν συναντήσει και δεν ξέρω με ποιο τρόπο θα μπορούσα να ανταποδώσω. 
Χάρηκα πάρα πολύ απ' τη χειρονομία της Αριστέας μας και παράλληλα στεναχωρήθηκα γιατί οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι για να κάνουμε τέτοια δώρα. 
Εγώ όταν σας στέλνω κάποια κοσμήματα, σαν έπαθλα για τη βράβευσή σας στο "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ", να ξέρετε πως δεν το κάνω γιατί περιμένω ανταπόδωση και επιπλέον το κόστος τους είναι μηδαμινό για μένα.
Η αγάπη σας φτάνει ως εμένα και χωρίς δώρα. Νοιώθω γεμάτη από εσάς και την παρουσία σας. Αυτό μου αρκεί.

Αριστέα μου, 
με τη χειρονομία σου, μου εξαφάνισες την κούραση... 
με συγκίνησες και με υποχρέωσες. 
Σου στέλνω 3 γλυκά φιλιά...
 ένα για κάθε γλυκάκι που με φίλεψες 
και τόση αγάπη
 όσο το άρωμα που κρυβόταν μέσα στο κουτάκι. 

Κι επειδή καθώς φαίνεται κοντεύεται να μου αλλάξετε το όνομα από Φλώρα σε "Πασταφλωρίτσα", έφτιαξα κι εγώ μια και κερνάω όλους σας ένα μικρό κομματάκι...


Αλήθεια μήπως πρέπει να αλλάξω το banner-άκι μου και να βάλω μια πασταφλώρα;

Mην ξεχνάτε πως 
το παιχνίδι μας 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
περιμένει τις συμμετοχές σας
έως την Παρασκευή 31/1/2014
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

39 σχόλια:

  1. Ευτυχώς που σου τα έστειλε εσένα αυτά τα δώρα η Αριστέα, γιατί, αν τα είχε στείλει σε μένα, θα...έτρωγα σαπούνια!! Αχαχα!! ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΦΛΩΡΟΥΚΟ ΜΟΥ και να τα χαρείς! Πολλά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aν τρως σαπούνια, έλα να σε κερασω ένα μπάνιο...
      Χι χι χι

      Διαγραφή
  2. Είναι υπέροχο το δώρο σου, γεμάτο χρώματα και αρώματα. Να είσαι καλά να το χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ καλό μου κορίτσι.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Εμένα μου φαίνονται υπέροχα τα δώρα που πήρες!!
    Και μια χαρά τρώγονται!
    Και σε άλλα με υγεία Φλώρα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρώγονται μια χαρά μέσα σε μια μπανιέρα με ζεστό νεράκι...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα τα σαπούνια , Φλώρα μου - σου έρχεται να τα φας !!!!!! Να τα χαρείς !!!!!
    Ένα κομματάκι πασταφλώρα θα πάρω - φαινεται πολύ δελεαστική !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου ειλικρινά σου έρχεται να τα φας τα γλυκάκια
      κι αφού δεν μπορείς να τα φας τουλάχιστον δεν θέλεις να σταματήσεις να τα μυρίζεις.

      Διαγραφή
  5. Αχ αυτό το Αριστάκι όλο να δίνει ξέρει πόσο το αγαπώ αυτό το κορίτσι!
    Πασταφλωρίτσα να χαρείς τα δώρα σου και σε ευχαριστούμε για το κέρασμα!
    Πολλά φιλιά και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το Αριστάκι είναι τόσο εκπαιδευμένο να δίνει
      που μάλλον δεν κάνει άλλη δουλειά....
      μόνο δίνει..... και στέλνει.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Σήμερα να με έβλεπες ...Είχε τη γιορτή του ο μικρός ανιψιός και του είχα πάρτι έκπληξη στη δουλειά :)))

      Διαγραφή
    3. Είσαι απίστευτο κορίτσι!
      Φιλί τεράστιο σας στέλνω και στις δυο!

      Διαγραφή
  6. Αφού συμφωνήσω με το σκυλόσπιτο πιο πάνω (τελικά τρώγονται ή κάνεις με αυτά μπάνιο;), θα προσθέσω:
    1) από το γραφικό χαρακτήρα μπορεί κανείς να καταλάβει μερικά πράγματα για τον άνθρωπο
    2) τα δώρα δεν γίνονται για να υπάρχει ανταπόδοση. Όμως και μόνο η χαρά τού να ξέρεις ότι κάποιος/α σε σκέφτηκε έχει αξία ανεκτίμητη
    3) από πού να περάσω να με φιλέψεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α)Ευτυχώς φίλε Πέτρο που δεν χρειάστηκε να δείξω κάρτα που την έχω γράψει εγώ γιατί απ' το γραφικό μου χαρακτήρα θα συμπέραινες πως είμαι μάλλον αλλοπρόσαλο άτομο, αλλά δεν ξέρω τι συνέβη. Ή χάλασε ο γραφικός μου χαρακτήρας από τον Η/Υ - χρόνια έχω να γράψω κάτι μεγάλο με το χέρι - και ξέχασα να γράφω ή τα έχω παίξει και συνεπώς χάλασε και ο γραφικός μου χαρακτήρας... Εύχομαι να είναι το πρώτο.
      β)Η αξία να σε σκέφτεται κάποιος πράγματι είναι ανεκτίμητη, θα συμφωνήσω μαζί σου.
      γ)Ντρέπομαι να σου πω πως αυτές τις λίγες ώρες από τότε που ψήθηκε η πασταφλώρα ως τώρα ήταν αρκετές για να μην μείνει ούτε ψίχουλο και φυλάω σταυρό για τους δύσπιστους ότι εγώ ούτε που άγγιξα....
      Καλό σου βράδυ

      Διαγραφή
    2. Καλή μου Φλώρα, δεν βγάζω συμπεράσματα από το γραφικό χαρακτήρα κάποιου. Δεν είμαι γραφολόγος!
      Απλά είναι μια ένδειξη. Γι’ αυτό αποκαλείται και "χαρακτήρας" και όχι "τρόπος γραφής", ας πούμε. Αν κάποιος έχει τόσο τέλειο γραφικό χαρακτήρα (σαν της Αριστέας) κάποια πράγματα για το άτομο μπορούμε να τα συμπεράνουμε, δε νομίζεις;
      Μικρός έκανα πολύ όμορφα γράμματα (λόγια δασκάλων και καθηγητών μου). Και σήμερα γράφω σχετικά καλά –εκτός αν βιάζομαι πολύ- αλλά καμία σχέση με το γραφικό χαρακτήρα που είχα κάποτε.
      Περνώντας τα χρόνια ο γραφικός μας χαρακτήρας αλλάζει (μάλλον προς το χειρότερο). Αν συνυπολογίσεις την τεράστια πια χρήση των Η/Υ, που μας έχουν οδηγήσει να γράφουμε (με τον κλασσικό τρόπο) ελάχιστα ή καθόλου, τότε καταλαβαίνεις πως τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα.
      Η Αριστέα μάς έχει εκμυστηρευτεί πως γράφει όλα της τα κείμενα πρώτα στο χαρτί και μετά τα πληκτρολογεί. Αυτό, φυσικά, κάτι σημαίνει!
      Αν θέλεις ρίξε μια ματιά σε αυτό το άρθρο.

      Διαγραφή
    3. Πέτρο μου , μην με κυνηγήσεις ... αλλά αυτά δεν ήταν τα στρόγγυλα γραμματάκια μου!
      Μπορώ να κάνω πολλές γραφές ανάλογα τη διάθεση και την επιθυμία μου και φυσικά μπορώ κι ολοστρόγγυλα σαν γραφομηχανή. Είναι πολύ εύκολο για μένα γιατί όντως δεν σταμάτησα να γράφω ποτέ με το χέρι. Αλλά δεν θέλω να χάνω χρόνο στην τελειότητα.

      Γράφω ότι καλύτερο μπορώ στον πιο σύντομο χρόνο. Αυτή είναι η επιδίωξη μου πια.

      Διαγραφή
  7. αχαχα! Σόρρυ αλλά μόλις διάβασα τον Πέτρο από πάνω κι ευτυχώς δηλαδή γιατί με είχες συγκινήσει και με αποφόρτισε λίγο :)))
    Έτσι όπως τα έβαλες στο πιάτο φαίνονται αληθινά γλυκά!
    Χαίρομαι πολύ πολύ που σου άρεσαν!
    Δεν ήταν υποχρέωση .... ήταν ένα μικρό δείγμα αγάπης.
    Ήταν για τη γλυκιά.γαλήνια και γεμάτη καλοσύνη φωνούλα που έχω ακούσει τόσες φορές! Εύχομαι και σύντομα από κοντά!
    ♥ Τεράστια αγκαλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα έπαιρνα όρκο ότι τρώγονται! Πώς το έκανε αυτό;
    Υπέροχη η έκπληξη της Αριστέας!
    Το άξιζες Πασταφλωρίτσα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πόσο γλυκά (τα σαπουνάκια και κυριολεκτικά) όλα!!!
    Πολύ όμορφη σκέψη!!
    Να τα χαρείς Φλώρα μου...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφο το δώρο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένα κομματάκι από το θεσπέσιο γλυκό σου θα πάρω, Φλώρα μου! Για το καλό!! :))
    Τα δώρα της Αριστέας είναι υπέροχα, με την αγάπη που την διακρίνει πάντα!! Να τα χαρείς τα σαπουνάκια σου!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τα δώρα που πήρες από την Αριστέα , Φλώρα μου να τα χαρείς γιατί με αγάπη στα προσφέρει και είμαι σίγουρη ότι εκείνη χαίρεται διπλά .
    Ενα κομματάκι πάστα φλώρα θα το πάρω , αν και παστέλι μου μυρίζει πάλι..
    Φιλάκια αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α!! Είναι πανέμορφα τα δώρα σου Φλώρα μου!! Να τα χαρείς!!
    Μυρωδάτα!
    Εγώ όταν έμπαινα στο blog σου δεν μου είχε βγάλει για ιό ή τίποτα τέτοι, αλλά έχανα αναρτήσεις σου.. Οπως και τώρα που βλέπω 3 μαζεμένες..Δεν ξέρω γιατί..Και στο Mayumaki το ίδιο...
    Φαντάσου ότι και για το παιχνίδι το είδα από την Αριστέα που μας το υπενθύμισε..
    Ελπίζω τώρα να ναι οκ!! Χάρηκα πολύ που είδες και τις συμμαθήτριές σου και θυμηθήκατε τα παλιά!!
    Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απίστευτα τα δωράκια της Αριστέας!
    Θα σκάσω αν δεν τα δω από κοντά και θα σκάσω από την ζήλια που αν και έχω το μέσον δεν έφαγα ούτε ψίχουλο από την πασταφλώρα!
    Τις φιλούρες μου βρε φιλενάδα και χαίρομαι που οι μπλογκόφιλοι έχουν καταλάβει με τι αξιόλογο άνθρωπο έχουν να κάνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. δεν ξερω γιατι αλλα απο τον τιτλο και μονο σκεφτηκα πως κατι σου εσυειλε η αριστεα!ειναι υπεροχα!να τα χαρεις!η σκεψη κι η αγαπη που ταξιδευουν ακομα και μεσα απο ενα πληκτρολογιο ειναι η ελπιδα μας πως ακομα εχει μεινει μεσα μας ψυχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημερα Φλώριτσα μου!
    καλως δεχτηκες τα δωρακια σου!
    Καταρχας να πω πως η καρτα και το δεμα ειναι πανεμορφα!
    Και επισης τι ομορφα γραμματα ποου κανει η Αριστεα μας! Υπεροχα! Εγω που κανω ορνιθοσκαλησματα τρεχω να βρω να κρυφτω τωρα. χαχαχαχα
    Θελω να πω πως μου αρεσαν ολα πολυ!
    Να ειστε πανυτα καλα!
    Και παντα τοσο ομορφες εκπληξεις να σε περιβαλλουν!
    Φιλακια πολλα αγαπη μουθ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ασε που ήταν προάγγελος άλλων δώρων. Πρόσεξα ότι στην κάρτα γράφει "μέχρι να βρώ τι χειροποίητο θα μπορούσα να φτιάξω....." Επομένως διπλό το δωράκι αλλά από μόνο του πολύ πολύ όμορφο. Και το χαμόγελο που σου χάρισαν τα δωράκια που το βάζεις. Καλή απόλαυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι γλυκιά και τρυφερή ανάρτηση και γεμάτη αγάπη και από τη πλευρά της Αριστέας μας και από τη δική σου πλευρά...ειναι πολύ όμορφα τα δώρα όλα όλα και η εμφάνιση του κουτιού, η εμφάνιση της κάρτας , τα λόγια στη κάρτα....ειναι πολύ όμορφα όλα..μπράβο στην Αριστεούλα μας .. να τα χαρείς όλα ...
    μου άρεσε πολύ Κι επειδή κοντεύεται να μου αλλάξετε το όνομα από Φλώρα σε "Πασταφλωρίτσα" :)) έφτιαξες μια πασταφλωρίτσα μια φορά όλη κι όλη έφα πριν πολλά χρονια και θυμούμαι μου άρεσε
    ευχαριστούμε αγαπημένη μου Φλωρα/Πάστα Φλώρα :)
    Αλήθεια μήπως πρέπει να αλλάξω το banner-άκι μου και να βάλω μια πασταφλώρα; χαχα ναι ναι αν και σε μάθαμε με την όμορφη κοπέλα αγγελάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αι στο καλό... Και λέω καλά πως ταξίδεψαν οι πάστες με το courier και έμειναν και έτσι άθικτες!!! χαχαχα
    Είναι μοναδικά τα συναισθήματα που δημιουργούνται ανάμεσα μας. Το blogging είναι μαγικό και ναι μπορεί να σε συγκινήσει έτσι ένας άνθρωπος που δεν έχεις δει από κοντά και είναι τόσα χιλιόμετρα μακριά...
    Με γειά σου Φλώρα μου!
    Η μυρωδιά ήρθε ως εδώ....Να τα χαρείς!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πολύ όμορφα τα δωράκια σου ..στην αρχή τα πέρασα για αληθινά γλύκα
    μετά που διάβασα κατάλαβα που δεν ήταν ...
    να χαρείς τα δωράκια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχα τα δωράκια της Αριστέας!!!!! Τα γλυκάκια φαίνονται σαν αληθινά!!!!!!!
    Εγώ θα λυπόμουν να τα χρησιμοποιήσω στο μπάνιο!! Να τα χαρείς, Φλώρα μου!!!
    Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι όμορφα τα γλυκο-σαπουνάκια της Αριστέας!!! Πολύ ωραία, μοσχομυριστή και .."γλυκειά" κίνηση!! Τελικα΄, είναι πολύ ωραίο να λαμβάνεις δώρα από έναν χώρο που φαίνεται απρόσωπος αλλά δεν είναι καθόλου!!
    Καληνύχτα, Φλώρα ! Και να περάσεις ένα όμορφο , εωυδιαστό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κλαυδία9:16 π.μ.

    Πανέμορφα δώρα αγάπης από την ευγενική πριγκίπiσσα με την απέραντη τρυφερότητα προς την γλυκιά παραλήπτρια με την ατέλειωτη καλοσύνη, υπάρχει ωραιότερο πράγμα αλήθεια από το να παίρνει και να δίνει αγάπη κανείς ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολυ ομορφα μοσχομυριστα δωρα , η Αριστεα ειναι ταλαντουχα σε πολλα , Φλωρα μου παιρνω το μκομματι απο τη πασταφλωρα σου και παω για καφε, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φλώρα μου καλημέρα
    Όπως σε έχουμε γνωρίσει δείχνεις ότι είσαι ξεχωριστή και σου αξίζει κάθε δώρο.
    Να περάσεις ένα χαρούμενο Σαββατοκύριακο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ γλυκό δώρο και πολύ γλυκιά ανάρτηση!

    Καλή υπόλοιπη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλέ μου ήρθε να δαγκώσω την οθόνη!Πολύ ωραία τα δωράκια σου, να τα χαίρεσαι!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χαχαχαχα! Είστε απίστευτες! Τι να είναι τα γλυκά τι να είναι; Για κεριά τα έκανα. Αλλά αφού είναι σαπούνια ακόμη καλύτερα! Θα λιώνουν για το κορμί σου και μόνο! Ο δε γραφικός χαρακτήρας της Αριστέας, ακόμη ένα ποίημα! Πολύ συγκινητικό! Σου αξίζει Φλώρα μας! Σου αξίζουν κι άλλα πολλά! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ελπίζω η πάστα φλώρα να τρώγεται, γιατί μου αρέσει πολύ!!
    Με γεια τα δωτράκια σου Φλώρα μου!!!!
    Είναι υπέροχα!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή