Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013

H γατούλα και το 2014

Το σχέδιο πήρα από μια ανάρτηση με γατούλες
από το blog Χειροτεχνήματα
της φίλης μας nikiad
και το έκανα ημερολόγιο
με λίγο εταμίν και περισσεύματα κλωστών.
Αφού κεντήθηκε κολλήθηκε
 πάνω σε καρτολίνο ζωγραφικής
και στα τελειώματά του μπήκε τρέσα
στο χρώμα του εταμίν.
Στο πίσω μέρος του  κολλήθηκε σπαγγάκι
για να κρεμαστεί στον τοίχο
σαν ημερολόγιο 2014.
 
Η γατούλα μας αποφάσισε
να ρίξει τις ξάπλες της 
και να αφήσει το 2014 
να εξελιχθεί όπως θέλει. 
Αυτή θα χουζουρεύει 
στο ίδιο μέρος
βρέξει - χιονίσει,
με χαράτσια ή χωρίς αυτά.
Θα δοθεί σε ένα σπίτι
που δεν αρνείται
στέγη στα ζώα, γιατί εκεί τα  αγαπούν όλα πολύ, 
ιδιαιτέρως  όμως τις γατούλες.


Και μην ξεχνάτε 
το 4ο παιχνίδι μας (2ου κύκλου)
 περιμένει τις συμμετοχές σας
για λίγες ακόμη μέρες, 
μέχρι 13 Δεκεμβρίου 2013, 
στο blogo-σπιτάκι της @iris "Η ζωή είναι ωραία",
που το φιλοξενεί.

23 σχόλια:

  1. Απιθανο ημερολογιο και τι ξαπλες αυτη η γατουλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα τι χουρχουλιάρα γατούλα είναι αυτή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοπελιά μου είσαι αστείρευτο ταλέντο!!! Σε φιλώ γλυκά και καλό ξημέρωμα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν υποψιαστώ ότι η γατούλα θα ρίχνει τις ξάπλες της στο....γνωστό σπιτικό θα σου πω.....μπράβο και πάλι μπράβο γιατί ξέρω ότι εκτός από την χαρά που θα προσφέρει στο νέο αφεντικό της θα περάσει η ίδια......ζωή και γάτα!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω πως η δική σου γάτα επισκίασε τις δικές μου!!...χαχα!!!
    Πάρα πολύ ωραίο ημερολόγιο!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φλώρα μου, ΥΠΕΡΟΧΟ το ημερολόγιο !!!!! Κέντησες την πιο όμορφη
    (και πιο "χουχουλιάρα") από όλες τις γατούλες της ανάρτησης !!!!!!
    Φιλάκια !!!!
    Καλή εβδομάδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφο το ημερολόγιο με τη χουχουλιάρα γατούλα !!!
    Θα το χαρούν οπωσδήποτε οι παραλήπτες !!
    Φιλιά και καλό βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Φλόρα,
    ωραία πρωινή έκπληξη η γατούλα σου, όμορφη συντροφιά για ολόκληρο χρόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Φλώρα μου!! Λατρεύουμε γατούλες!!! :)))
    Πανέμορφο το κέντημά σου!!! Φιλάκια πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κλαυδία8:57 π.μ.

    Mπράβο Φλώρα μου !!! Το κεντημένο ημερολόγιό σου , δώρο αγάπης, σίγουρα θα χαρίσει στους παραλήπτες του ιδιαίτερη ικανοποίηση !!!"Κέντησες" στην κυριολεξία !!! Η γατούλα σου αξιολάτρευτη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τι χαριτωμενο που ειναι!
    μπραβο Φλωρα μου!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο Φλώρα και πολύ πρωτότυπο!
    Μπραβο σου!
    Καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφο!

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι ομορφούλικο!! Μπράβο, χρυσοχέρα μου!
    Θα το χαρούν οι παραλήπτες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΜορφο το ημερολόγιο σου Φλώρα μου και η γατούλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πόσο εύκολα τα γράφεις! Λίγο εταμίν , λίγη τρέσα ένα σπαγκάκι ....
    Και πολλή αγάπη ξέχασες να πεις :))
    Φιλάκια Πασταφλωρτίτσα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όχι που δεν θα έφτιαχνες ΚΑΙ ημερολόγιο!...
    Άσε που μου πέρασε απ' το μυαλό πως και τα χαρτάκια του ημερολογίου, θα ήταν κεντημένα σταυροβελονιά...
    Τέλειο Φλώρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το έχω ξαναπεί... δεν παίζεσαι!

    υγ. εσύ έχεις μια και μάλιστα κεντημένη στο κάδρο... εγώ όπως
    κοιτάζω πέρα από το γραφείο βλέπω ήδη πέντε σε κάθε γωνιά και
    κάθε πολυθρόνα.... μαζεύτηκαν οι γάτες μου με την παγωνιά ... :-)
    και δεν είναι κι όλες εδώ....

    φιλιά κοριτσάκι μου
    χρυσοχέρα μου
    καλό σου βράδυ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φλώρα μου,γλυκύτατη η γατούλα σου! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπεροχο το ημερολογιο σου!!! Μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τη τιμητική τους οι γατούλες... δεν συνεννοηθήκαμε αλλά σίγουρα συντονιστήκαμε!!! ;-)
    Όμορφο το γατο-ημερολόγιο σου!
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με λίγα περισσεύματα και πολλή αγάπη και μεράκι ,έγινε ένα υπέροχο ημερολόγιο !!
    Εύχομαι η ζεστασιά της γατούλας να γεμίσει απλόχερα και το σπίτι που θα το στολίσει !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι γλύκα το ημερολογιάκι!!!
    I love kitty cats!!!!
    Είσαι απίστευτη λέμε!!!
    Love you,flower girl!!
    ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή