Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Όταν οι γυναίκες κάνουν πηγαδάκι, δεν είναι πάντα για κουτσομπολιό...


Έτσι  εδώ και 1 μήνα κάθε Πέμπτη απόγευμα 
στις 5 η ώρα συναντιόμαστε περίπου 8 με 10 γυναίκες
στο χώρο που στεγάζεται 
ο εξωραϊστικός σύλλογος Πιτροφού Άνδρου
και πίνουμε ένα καφεδάκι, 
που το συνοδεύουμε με κουβεντούλα, ιδέες
και χειροτεχνήματα....
Μέσα σ' αυτό το ζεστό κλίμα
και στο πλαίσιο της ανακύκλωσης,
δημιουργήθηκαν πολλά 
διακοσμητικά Χριστουγεννιάτικα στεφανάκια
με λουλούδια φτιαγμένα από χάρτινες καρτέλες αυγών. 
Πρώτα κόπηκαν, με το χέρι, από τις καρτέλες  μικρά χωνάκια, 
σκίστηκαν στα τέσσερα τα πλαϊνά τους μέχρι τη βάση,
βάφτηκαν με δύο αποχρώσεις  του ροζ  με χρώμα ακρυλικό, 
κολλήθηκαν με θερμή σιλικόνη ανά δύο,
το ένα μέσα στο άλλο,
και στο κέντρο τους τοποθετήθηκε με θερμή σιλικόνη 
ένα μικρό σαλιγκαράκι από λευκή κόλλα
που χρωματίστηκε στην άκρη του. 
Τελευταίες πινελιές από glitter στις άκρες τους
και έτοιμα τα λουλουδάκια,
που στη συνέχεια, ανά πέντε ή έξι,
κολλήθηκαν πάνω στο στεφανάκι.
Τελευταία  προστέθηκαν, για να το στολίσουν, 
πράσινα φύλλα και φιόγκος από Χριστουγεννιάτικη κορδέλα.
Οι κυρίες της παρέας μοιράστηκαν τα στεφανάκια με ενθουσιασμό
και κανόνισαν να φτιάξουν κι άλλα πολλά 
για τα Χριστουγεννιάτικα δώρα τους.
Ένα απ' τα στεφανάκια, που έδειξα στις κυρίες να φτιάχνουν,
το στέλνω ως συμμετοχή στα δρώμενα του stars and icicles,
αρχίζοντας να μπαίνω κι εγώ η αργοπορημένη 
στο κλίμα των Χριστουγέννων. 

Kαι μην ξεχνάτε 
το 4ο παιχνίδι μας (2ου κύκλου)
ξεκίνησε και περιμένει τις συμμετοχές σας
μέχρι 13 Δεκεμβρίου 2013 
στο blogo-σπιτάκι της @iris "Η ζωή είναι ωραία",
που το φιλοξενεί.

Εκεί αύριο  6/12/13 δημοσιεύονται  ποιήματα, 
που έχουν σταλεί απ' τους συμμετέχοντες
 στο παιχνίδι της @iris,
ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ,
και περιμένουν να τα διαβάσετε 
και να τα βαθμολογήσετε.

27 σχόλια:

  1. Φλωρα πανεμορφο στεφανι απο ανελπιστα υλικα , αυγοθηκες που αξιοποιουνται , μπραβο σε σενα και σε ολες τις κυριες, καλο μηνα γιορτινο και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό και καλή συνέχεια στις κατασκευές σου χαρά μου!
    Σε φιλώ κατάκοπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες συναντήσεις και όμορφες χειροτεχνίες !!!!
    Ωραιώτατο το στεφανάκι !!!
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο το στεφανάκι Φλώρα μου!! Καλή σου επιτυχία!!
    Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το στεφανάκι σου, Φλώρα!!! Και μπράβο στην ωραία παρέα του συλλόγου!
    Καλό ξημέρωμα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο το στεφανάκι , Φλώρα μου !!!! Να μας ετοιμάσεις ένα tutorial με φωτογραφίες
    για να καταλάβουμε καλύτερα πως φτιάχνονται αυτα τα όμορφα λουλουδάκια από αυγοθήκες (πολλά ζητάω !!!)
    Καλό ξημέρωμα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα,Φλώρα!!!!Ωραία ιδέα για ανακύκλωση!!Αυτές οι όμορφες μαζώξεις των γυναικών,πάντα με συγκινούν!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΛΩΡΑ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο και Χριστουγεννιάτικο το στεφανάκι. Τι καλά που μαζεύεστε για καφεδάκι και δημιουργίες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Φλώρα. Μου αρέσει η εικόνα μαζεμένων γυναικών για καφεδάκι και δημιουργία. Αξιοποιείτε πολύ όμορφα τον χρόνο σας. Το στεφανάκι πολύ χριστουγεννιάτικο!!!! Να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μου αρεσουν πολυ αυτες οι συγκεντρωσεις φιλη μου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το ....λουλουδικό τελικά το'χεις!!!Μια στην ζακέτα μια στο στεφανάκι...!!!!!Μπράβο σας που μαζεύεστε και κάνετε τέτοιες ομορφιές!!!Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!!
    ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΟΛΑ!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΑΚΙ ΣΟΥ!!!!
    ΑΝ ΜΑΣ ΕΔΕΙΧΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ, ΚΑΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ!!!!!
    ΩΡΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕΣΤΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ!!!!
    ΕΜΑΘΕΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ;
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή επιτυχία πολύ όμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραίο Φλώρα μου! Έχοντας παρέα δημιουργούμε καλύτερα.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρυσομέλισσες8:27 μ.μ.

    Αυτές τις θαυμάσιες γυναικομαζώξεις τις λατρεύουμε και έχουμε τη χαρά να τις απολαμβάνουμε στο μελίσσι....δεν έχουμε παράπονο, όμως πάντα χαιρόμαστε να μαθαίνουμε τα νέα των φιλενάδων και τις απίστευτες δημιουργικές στιγμές που βιώνονται σ΄αυτές τις γυναικοπαρέες. Τα στεφανάκια με τα χαρτολούλουδα, πανέμορφα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θες να πεις ότι τα λουλούδια είναι από καρτέλες αυγών;; Αν είναι δυνατόν! Ρε, τι φτιάχνουν τα κορίτσια-θαύματα! Πολύ όμορφο Φλωρούκο μου και πολύ δημιουργικός ο καφές με τις φίλες! Φιλάκια πολλά και για να μην ξεχνιόμαστε, είμαστε κι άλλες που περιμένουμε για καφέ, τι θα γίνει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάααρα πολύ ωραίο το στεφανάκι Φλώρα μου!!! Καλή συνέχεια στις όμορφες δημιουργίες σου!!!!
    Φιλάκια πολλάάαααααααααααα :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όταν η παρέα είναι όμορφη και δημιουργική τέτοια όμορφα πράγματα φτιάχνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φλώρα μου καλή επιτυχία στο διαγωνισμό με το υπέροχο στεφάνι ! ! !
    Εύχομαι πάντα να περνάς τις ώρες σου τόσο ευχάριστα και δημιουργικά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραίο το στεφάνι σου!
    Να περνάς όμορφα και δημιουργικά καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπορεί να ακούγεται τραβηγμένο, αλλά αυτό που γίνεται με τις μαζώξεις, τις κατασκευές και τις παρέες που ολοένα μεγαλώνουν και ανταλλάσσουν τεχνογνωσία και δημιουργούν αριστουργήματα, είναι το καλύτερο φάρμακο ενάντια στην κατάθλιψη και το μαρασμό. Ξαναμπαίνει σε λειτουργία το συλλογικό εργαστήρι. Τα δώρα μου φέτος είναι όλα αγορασμένα από παζάρια. Τα μεγαλομάγαζα έχουν διαγραφεί δια παντός απ' τους προορισμούς μου. Χτες βράδυ ήμουν σε μια αντίστοιχη μάζωξη γυναικών, που ετοιμάζουν παζάρι με κοσμήματα και πλεκτά. Τα συγκέντρωσαν όλα σε μια αποθήκη και δάκρυσαν από χαρά μόλις διαπίστωσαν τι είχαν φτιάξει!...
    Σπουδαίες στιγμές!
    Να'στε καλά Φλώρα μου και μπράβο σας για τις προτροπές και τα μαθήματα που μας δίνετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό το χαρτολούλουδο από δεξιά το γνωρίζω από την.....όψη!
    Με τα ίδια τα στραβοχεράκια μου το έκανα!
    Η μήπως είναι το αριστερό;
    Που να ξέρω η γυναίκα με τα θαύματα που με έμαθες να κάνω!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. οι γυναικοπαρέες και οι μπλογκοπαρεες γραφουν ιστορία…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο Φλώρα μου , που μοιράζεσαι τις γνώσεις σου με άλλες και που μαζεύεστε όλες για να φτιάξετε αυτές τις ομορφιές...μου άρεσε πολύ το στεφάνι σου και καλή επιτυχία στο διαγωνισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφο το στεφανάκι σου γλυκιά μου Φλώρα!!να περνάς καλά φίλη μου και πάντα να μας έχεις γλυκούλικες και ανέμορφες δημιουργίες!καλή βδομάδα-άπειρα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πάρα πολύ όμορφο Φλώρα μου!!
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή