Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2013

Η ανδρική ζακέτα κατάσχεται και γίνεται γυναικεία...

Με συνοπτικές διαδικασίες αυτή η αυστηρά ανδρική ζακέτα  βγήκε απ' το ανδρικό συρτάρι και με  δύο πολύ απλά βήματα την έκανα  δική μου.

Βήμα πρώτον:
Αντικατέστησα τα μπλε σοβαρά ανδρικά κουμπιά  με άλλα μπορντώ γυαλιστερά καθαρά γυναικεία.  
Βήμα δεύτερον:
Τη στόλισα με μια λουλουδάτη καρφίτσα στα ίδια χρώματα που έχει η ζακέτα, και την  τοποθέτησα ακριβώς  πάνω στο σημείο που υπήρχε το σηματάκι της φίρμας. 
Τα υλικά που χρειάστηκα απλά και πάμφθηνα.

Χρησιμοποίησα μόνο 3 φερμουάρ 1/2 μέτρου το κάθε ένα  στα 3 χρώματα της ζακέτας, λίγο ύφασμα πάνω στο οποίο σταθεροποίησα τα κομμάτια της καρφίτσας, θερμή σιλικόνη,  3 χάντρες και 1 παραμάνα. 

(Σχετικά videos κυκλοφορούν στο youtube,  όπου μπορείτε να δείτε την τεχνική)
Κάτι παρόμοιο με αυτήν την καρφίτσα είχα δει φτιαγμένο απ' τα χεράκια της nikiad, η οποία όμως ντύνει τα φερμουάρ με ύφασμα. 
Κι ενώ οι άνδρες της οικογένειας την περιφρονούσαν τη ζακετούλα, (η οποία και καλής ποιότητας είναι και πολύ ακριβή), εγώ θα την ευχαριστηθώ με λευκό μπλουζάκι ή πουκαμισάκι και μπλε παντελόνι.
Μήπως έχει κανείς αντίρρηση;





Kαι μην ξεχνάτε 
το 4ο παιχνίδι μας (2ου κύκλου)
ξεκίνησε και περιμένει τις συμμετοχές σας
μέχρι 13 Δεκεμβρίου 2013 
στο blogo-σπιτάκι της @iris "Η ζωή είναι ωραία",
που το φιλοξενεί.
Εκεί τρέχει ακόμη ένα παιχνίδι της @iris,
που κι αυτό με τη σειρά του 
περιμένει τις συμμετοχές σας. 

28 σχόλια:

  1. Εγώ με τα ρούχα γενικά είμαι άσχετος, οπότε τι αντίρρηση να έχω; Χαχαχα!

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ ,,,,,ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!
    ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς εσωτερική ανακύκλωση όπως το λέω εγώ.... :-)
    ούτε κουμπί δεν πετάμε....
    Φιλάκια Φλωράκι μου
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κούκλα έγινε η ζακετούλα , Φλώρα μου !!! Νοιώθεις μεγάλη ικανοποίηση όταν αξιοποιείς
    ρούχα καλής ποιότητας "ξεχασμένα" στα συρτάρια !!!
    Καλό βράδυ !!!!!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χεχε!! Πολύ καλή αλλαγή!! Μπράβο Φλώρα μου! :)
    Φιλάκια και καλοφόρετη η ζακετούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλέ τι αντίρρηση να έχουμε; Μακάρι να μπορούσα να το κάνω κι εγώ αυτό με τα φερμουάρ, το οποίο δεν το κατάλαβα ! Έχω κι ένα κεφάλι καζάνι!
    Καλοφόρετη ψυχή μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι μόνο αντίρρηση δεν έχουμε αλλά τρέχουμε στις αντρικές ντουλάπες για......κατασχέσεις!
    Θα φτάσουμε μέχρι τα......άκρα!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και καλά έκανες έτσι που την περιφρονούσαν , έγινε όμορφη και κυρίως χρηστική !
    Φιλάκια Φλώρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eτσι κι εδώ!
    Δεν πετάμε τίποτααα!! Τα παλιά φερμουαρ από χαλασμένα μπουφάν ή μαξιλάρια τα κάνω από δαχτυλίδια μέχρι λουλούδια τέτοια και βραχιόλια...
    Ομορφη αλλα ΚΥΡΙΩΣ ευρηματικότατη η ιδέα σου Φλώρα μου!
    Καλή σου μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Φλώρα μου!! Μια χαρά σε βρίσκω!!! Αφεντιά σου παρόντος πάσα αρχή παυσάτω!!! Χαχαχαχα!!! Μούρλια η ζακέτα!! Τέλεια μεταποίηση!! Να τη χαρείς καλή μου!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α! τέλεια η ζακέτα σου!
    Εγώ, με τις ζακέτες δε θα βγάλω άκρη, ο σύντροφος τις θέλει δικές του όλες!
    Αλλά, έχω βουτήξει, σακάκια, πουκάμισα και μακό μπλουζάκια και αυτό γιατί έγινε κοιλαράς! χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξέχασα να σου στείλω ΑΦιλάκια! (Α=Αληθινά) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μωρέ καλά της έκανες......ολική αλλαγή φύλλου. Εξαιρετικά τα λουλούδια από φερμουάρ. Φαντάσου να φορούσαμε και ίδιο νούμερο στα παπούτσια με τους άντρες.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να την χαρείς Φλώρα μου την έκανες πολύ σικάτη.
    Καλοφόρετη!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tέλεια έγινε η ζακέττα σου!!!!! Να την χαρείς , Φλώρα μου!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτική ιδέα πολύ καλά έκανες Φλωρούκο σιγά που θα έχει και κανείς αντίρρηση!
    Ούτε καν!
    Να την χαρείς σου ανήκει!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρε το Φλωρούκο το γλυκό με το όμορφο ζακέτο!! Μπράβο και συγχαρητήρια και καλοφόρετη ομορφιά μου!! Φιλάκια πολλά πολλά!! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. :)) όχι αγαπημένη μου Φλώρα κανείς δεν έχει αντίρρηση...ειναι πολύ όμορφη η νέα σου ζακετούλα..να την χαρείς και να την απολαύσεις
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ μαντάμ ήμουν μια φιρμάτη αντρική ζακέτα, με ανδροπρεπή κουμπιά και ένδοξη προέλευση. Από τη μέρα που με μπανίσατε στη ντουλάπα, με κάνατε υπερπαραγωγή. Να με δουν οι συγγενείς με τη μπουντουνιέρα και τα μπορντοκόκκινα κουμπιά... να ξηλωθώ!...
    (Η ζακέτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φλώρα μου είναι φοβερή! Μπράβο για την όμορφη δημιουργία σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φλώρα μου πολύ καλά έκανες...είναι πάρα πολύ όμορφη και σίγουρα θα την ευχαριστηθείς!!
    Με γεια σου!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλημερα καλη μου φιλη!
    σε βρισκω σουπερ στις σκεψεις σου!
    καλα κανεις και κατασχετεις ζακετες!
    χιχιχιχ
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά έκανες!!! Τη μεταμόρφωσες με δυο πινελιές! Να τη χαρείς, Φλώρα μου. Φιλάκια πολλά, την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλοφόρετη Φλώρα η ζακέτα! Την έκανες πολύ όμορφη!!!
    Γεια στα χέρια σου!!!!
    Πάντα τέτοιες ιδέες να έχεις!!!
    Φιλάκια πολλάάάαααααα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αφού κανένας δε την φορούσε καλά έκανες και την πήρες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλοφόρετη η ζακέτα, Φλώρα!! Και τα λουλούδια από φερμουαρ είναι απίθανα!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΛΟΥ ΣΕ ΖΑΚΕΤΑ, ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ!!!!!
    ΠΟΥ ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ !!!!!
    ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ;
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΗ ΣΤΟΛΙΣΕΣ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΦΛΩΡΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρυσομέλισσες8:13 μ.μ.

    Oλική ανανέωση με γούστο και στυλ, ειδικά τα ακριβά κλασσικά ρούχα ( ανδρικά η γυναικεία, αδιάφορο) είναι κρίμα να κρέμονται στις ντουλάπες αχρησιμοποίητα, η αλλαγή κουμπιών και η ταιριαστή σούπερ μοντέρνα χειροποίητη μπουτουνιέρα, δώσανε στη ζακέττα φρεσκάδα και απόλυτα γυναικείο αέρα, συγχαρητήρια Φλώρα , με γειά σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή