Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2013

Bράβευση ιστοριών 4ου παιχνιδιού (2ου κύκλου) "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"


Σήμερα τελείωσε ένα ακόμα συναρπαστικό ταξίδι που κάναμε με οδηγό τις λέξεις.
Το 4ο παιχνίδι μας έκανε τον κύκλο του και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που όλοι  δείξατε στην @iris από το blog
 "H ζωή είναι ωραία"
 αλλά και για την άψογη συνεργασία σας μαζί της.

Το μεγάλο όμως ευχαριστώ το οφείλω στην  @iris 
που έκανε τα αδύνατα δυνατά για να μην  μου χαλάσει το χατήρι να φιλοξενήσει το παιχνίδι μας  αφενός και 
αφετέρου να μην αλλάξει  τίποτα από το παιχνίδι μας, 
να είναι συνεπής στις προθεσμίες, να μαζεύει τις ιστορίες σας αρχικά 
και τις βαθμολογίες σας στη συνέχεια,  με φροντίδα και αγάπη. 

Είστε όλοι υπέροχοι και αξίζετε συγχαρητήρια.
Όλες οι ιστορίες και τα ποιήματά σας ήταν ιδιαίτερα αξιόλογα
και κόσμησαν το παιχνίδι μας  για άλλη μια φορά.

Φυσικά είμαστε όλοι νικητές και ως νικητές δικαιούμαστε ένα βραβείο συμμετοχής!
Βραβείο συμμετοχής στο 4ο παιχνίδι (2ου κύκλου)
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

(Όσοι συμμετείχατε μπορείτε να αντιγράψετε το βραβείο και να το βάλετε στο blog σας.)

Αυτή τη φορά το παιχνίδι έφτασε στις 14 συμμετοχές
 και η βαθμολόγηση ήταν πολύ δύσκολη
γιατί όλες οι ιστορίες, κατά τη δική μου άποψη, 
ήταν καταπληκτικές, μέσα στην τόση δυσκολία των λέξεων, 
 που ανέβασαν το πήχυ του παιχνιδιού. 
Δεν είναι εύκολο να διαλέξεις 3 ιστορίες ανάμεσα σε  14 πολύ αξιόλογες...
Οι λέξεις, που έδωσαν τη μεγάλη όπως αποδείχτηκε έμπνευση, διαλέχτηκαν από τον Ανταίο τον νικητή του 3ου παιχνιδιού μας και ήταν οι: 
Μακροθυμία, Καλοσύνη, Αγαθοσύνη, Πραότητα και Εγκράτεια

Σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους του παιχνιδιού μας,
δώσατε βαθμό στις 3 καλύτερες, κατά την άποψή σας, ιστορίες - παραμύθια - ποιήματα. 

Έτσι προέκυψαν  3  νικήτριες 
που διεκδίκησαν τις 3 θέσεις. 

Το 1ο  βραβείο δίνεται στην @iris
 για την  ιστορία της με τον αριθμό 6
"Για σένα"

 Το 2ο βραβείο δίνεται  στην Αννούλα της Πάρου
για την ιστορία της  με τον αριθμό 3
 "Αγώνας Γόνιμος"

Το 3ο βραβείο δώσατε σε μένα
για το ποίημα μου με τον αριθμό 1
 "Για όλα φταίει ο Ανταίος"

Οι νικητές λαμβάνουν ως δώρα χειροποίητες καρφίτσες από τα χεράκια μου.
Η @iris δεν χρειάζεται να μου στείλει τη διεύθυνσή της γιατί την έχω. 
Αννούλα μου θα πρέπει να επικοινωνήσεις στο mail μου
flora27031960@gmail.com 
και να μου δώσεις τη διεύθυνσή σου.
Το δικό μου βραβείο είναι η δική σας αγάπη,
 που όλον αυτόν τον καιρό μου την έχετε προσφέρει απλόχερα. 


Ήρθε και η ώρα να αποκαλυφθεί ο συγγραφέας κάθε κειμένου καθώς και 
 η συνολική βαθμολογία κάθε ιστορίας.
Ψήφισαν 35 φίλοι και φίλες

1.Για όλα φταίει ο Ανταίος,  Φλώρα, 26
2.Η Κάρτα 14 Κλαυδία, 1
3. Αγώνας γόνιμος, Αννούλα, 29
4.Η διάγνωση, Μαριλένα, 21
5.Απολογισμός Ζωής, Lysippe, 4
6. Για σένα, @iris (Aριστέα), 34
7.Τα ζωντανά ρολόγια, Μαρία Κανελλάκη, 24
8.Μαζί!, Βίκυ Δερμάνη, 23
9.Κατ' εικόνα Θεού, Paloma, 6
10.Εσωτερικός μονόλογος, Αγριμιώ, 7
11.Ζωές μετεωρίτες, me maria, 3
12 Σκυλίσιο προξενιό, Hengeo, 4
13. Αλήτισσα ψυχή, Butterfly, 21
14.Το δάσος, Μαρία Νι, 7

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε όλες τις βραβευμένες ιστορίες κατά σειρά βράβευσης. 


1ο βραβείο

Για σένα
@iris
Η πόρτα έτριξε καθώς την έσπρωξε για να μπει στο άδειο σπίτι, όπως έτριζε και το μυαλό του, βασανισμένο από τις αναταράξεις που είχε περάσει τα τελευταία "πέτρινα" χρόνια της ζωής του...
Καθώς περνούσε το σιδερένιο κιγκλίδωμα ένιωθε πως εισέβαλε στο σπίτι και στη ζωή μιας άγνωστης.... Μύρισε αμέσως την απουσία και σχεδόν ένιωσε τη μοναξιά να σέρνεται πάνω από τα σκονισμένα έπιπλα, πίσω από τις βαριές, μπορντοκόκκινες βελούδινες κουρτίνες...
Ποτέ του δεν τις συμπάθησε... Του ξέσκιζαν τα σωθικά, όπως το απόμακρο και δίχως συναισθηματισμούς περιβάλλον που μεγάλωσε...
Και τότε το είδε. Δεν ήταν εκεί που το θυμόταν, αλλά ήταν το ίδιο βενετσιάνικο σκαλιστό σεκρετέρ, με τη λευκή πατίνα. Θα το αναγνώριζε ανάμεσα σε εκατό άλλα....
Την είδε να κάθεται με την ολόχρυση πένα της και το δερματόδετο σημειωματάριο και να γράφει.... 'Ηταν οι μόνες στιγμές που τη θυμόταν να γλυκαίνει....
Περιέργαστηκε αφηρημένος τα μυστικά του συρταράκια ψάχνοντας για την πένα .... "Να έχω κάτι δικό της",  σκέφτηκε... Αντί για την πένα ένας φάκελος τον τάραξε επί τη εμφανίσει του!
"Για σένα" έλεγε με υπέροχα καλλιγραφικά γράμματα και ήξερε που απευθυνόταν…
" Πρώτη φορά στη ζωή μου δεν μπορώ να βρω πρόλογο. Δεν ξέρω αν θα το βρεις, αν έχω δικαίωμα να σου γράφω. Ξέρω πως μας χώρισαν πολλά... Πώς ίσως να μην σε συναντήσω ξανά και ποτέ να μη φιλιώσουμε εν ζωή...
Μα μια ανώτερη δύναμη, με κάνει να θέλω να σου γράψω ....μήπως κι εξιλεωθώ....
Πάντα ήθελα το σωστό στη ζωή μου. Έτσι μεγάλωσα εγώ. Έτσι έμαθα ότι πρέπει να μεγαλώνουν οι άνθρωποι. Μέσα στην εγκράτεια, το σεβασμό, την υπακοή. Η Τάξη μας δεν άφηνε περιθώρια για δημοκρατισμούς και φιλελεύθερες ιδέες. 
Δεν ήταν ότι δεν είχα καλοσύνη, είναι που δεν τη διδάχθηκα.
Δεν με δικαιολογεί που δεν ήμουν εκεί, δίπλα σου, όταν με είχες ανάγκη. Έσφαλα σε πολλά. Αλλιώς θα ήσουν εδώ. 
Από την αγαθότητα και την ευκολοπιστία σου οδηγήθηκες σε δρόμους κολασμένους. Στην αντίπερα όχθη. Κι εγώ, ποτέ δεν πέρασα απέναντι για να σε συναντήσω. Δεν έδωσα το χέρι μου όταν εκλιπαρούσες για βοήθεια... Με πόση πραότητα αντιμετώπισες τη δική μου τυπική παρουσία στη δίκη σου!
Ντρέπομαι. Εσύ είχες δάκρυα στα μάτια. Εγώ μίσος. Γιατί δεν θέλησες να γίνεις αυτό που ονειρεύτηκα για σένα. Δεν υπήρξα δάσκαλος κι αρωγός δίπλα σου. Μονάχα δικαστής κι αδυσώπητος τιμωρός. Δεν μ'ένοιαζε τότε.
Δεν ήξερα βλέπεις πόσο ακριβά πληρώνεται η αδιαλλαξία!
Εξέτισα την ποινή μου με πόνο βαθύ, βουβό... Μόνο που μαζί μου υπέφερες κι εσύ!
Για μας ίσως είναι αργά. Δεν είναι όμως για σένα.
Ο Χριστός δίδαξε τη μακροθυμία και τη συγχώρεση. Δείξε πίστη λοιπόν. Συγχώρεσε με μέσα σου!
Μην εκτίσεις το υπόλοιπο των δικών μου ισοβίων. Γύρνα πίσω στη ζωή....
Κέρδισε τη Ζωή!
Αυτή είναι η μόνη ευχή και διαθήκη μου.
             Η μάνα σου!"
Σκούπισε το δάκρυ που κύλησε...
Ήξερε ότι δεν μπορούσε πια να σώσει το παρελθόν. Μα είχε ένα παρόν στα χέρια του κι όφειλε να το ζήσει!
Άνοιξε τη πόρτα και βγήκε στο δρόμο πλημμυρισμένος συναισθήματα...
Είχε ραντεβού με τη Ζωή! Κι είχε αργήσει πολύ!


2ο βραβείο

Αγώνας γόνιμος
Aννούλα, Πάρος
Το λιόγερμα, σαλαγούσε τις τελευταίες ηλιαχτίδες κατά τη Δύση. Η μαύρη σκιά όρθωσε το πονεμένο κορμί μ’ ένα στεναγμό. Στηρίχθηκε στην αξίνα και καθώς έριξε μακριά το βλέμμα, μπορούσες να διακρίνεις την καλοσύνη, που ανάβλυζε απ’ τη ματιά του, φωτίζοντας, θαρρείς τα δασιά φρύδια και την ατίθαση γενειάδα. Σκούπισε με την φαρδομανίκα τον κάματο από το μέτωπο και, μετρώντας με το μάτι την φτενή σοδειά, πήρε βαθιάν ανάσα. Την έβγαλε μ’ ένα : «Δόξα τη  Μακροθυμία Σου Κύριε!» και τα στάχυα συγκατάνευσαν στο απαλό φύσημα του αέρα.
Ξέλυσε από την μέση του το φθαρμένο ράσο, για να ξαναγίνει από Ζευγάς, Παπάς.
Ήταν το ίδιο εκείνο ράσο, που φορούσε τότες, που τον κάλεσε ο Επίσκοπος για να τον επιπλήξει. Γιατί δεν απέδιδε τα έσοδα της ενορίας στην «μητέρα» Επισκοπή. Με ποιο δικαίωμα τα σπαταλούσε, για να δώσει στέγη  στις «κοινές» και στα παιδιά τους, αυτούς τους «σπόρους της αμαρτίας», που «ο Θεός έχει καταραστεί».
«Κάπως αλλιώς αντιλαμβάνομαι εγώ την Αγαθότητα του Μεγαλοδύναμου», συλλογίστηκε, μα δεν μίλησε.  Είχε πικρήν εμπειρία από την «πραότητα» του Επισκόπου. Εξάλλου, είχε ασκηθεί από μικρός στην εγκράτεια.
Λίγες μέρες αργότερα, διάβασε για την μετάθεσή του. Μάταια αναζήτησε την έδρα της νέας ενορίας στο χάρτη . Το χωριό το είχε ξεχάσει ο χαρτογράφος όπως κι όλοι οι άνθρωποι.
Φθάνοντας, βρήκε, στον μυχό μιας χαράδρας, σκόρπια σπίτια, σκόρπια κατσίκια, σκόρπια παιδιά, ένα γεφύρι ξύλινο, έτοιμο να σκορπίσει κι αυτό.
Κι ένα Σκολειό κλειστό, με φαφούτικα παράθυρα. Ένα δύσκολο ταξίδι ξεκινούσε………………..
Ο Ζευγάς – Παπάς, γνώρισε από μακριά την μικροσκοπική φιγούρα, που πηδούσε ανυπόμονα από το ‘να πόδι στ΄ άλλο, μπρος στο κατώφλι της φτωχικής κάμαρας του ιερέα. Το παιδάκι, κουνούσε ζωηρά τα χέρια και τον φώναζε:
_ Παπά Θωμάα! Παπά θωμάααα!!
_ Τι’ναι μωρέ Στελλάκη;
_Ήρτε! Η Δασκάλα ήρτε! Την είπα ότι είναι τυχερή, που βρήκε το Σκολειό με παραθύρια και σόμπα. Την είπα ότι κάθε πρωί έχει γάλα και ψωμί και ζάχαρη για όλους. Και χαρτιά και βιβλία κι απ’ όλα. Και για το καλό γεφύρι την είπα, για να μη φοβηθεί και φύγει. Κι είπε ότι θέλει να κάτσει κι ότι θέλει και σένα να συνεχίσεις να μας μαθαίνεις πράματα μαζί της και…
Ο μικρούλης θα συνέχιζε για πολύ ακόμα,αν δεν είχε προβάλλει μια μικροκαμωμένη καστανή κοπέλα, με φωτεινά μάτια.
«Καλησπέρα Πατέρα». Κι η φωνή της έτρεμε.
Ένα δευτερόλεπτο αργότερα, ο παπά – Θωμάς, έσφιγγε στην αγκαλιά του έναν από τους πιο αγαπημένους «σπόρους της αμαρτίας», που είχε τόσο σπαραχτικά αποχωριστεί πριν λίγα χρόνια.
Τα μάτια του παπά Θωμά, γέλασαν. Η ψυχή του ξαπόστασε.
Κι αν το χωριό το ξέχασε ο χαρτογράφος, δεν το ξέχασε ο Θεός…

3ο βραβείο

Για όλα φταίει ο Ανταίος
Φλώρα
Μόλις οι λέξεις σκάσανε, μου ‘φυγε το τσερβέλο
και τον Ανταίο με κλωτσιές να κυνηγήσω θέλω.
Σαν άνθρωπος φημίζομαι πως καλοσύνη έχω
αλλιώς σανίδα θα πιανα ξοπίσω του να τρέχω.

Με απορία σκέφτομαι τι στοίχημα έχει βάλει
να μας τρελάνει ξαφνικά του ήρθε στο κεφάλι.
Οι λέξεις δεν είναι πρόκληση είναι διαστροφή
και αν καταπιαστώ μ’ αυτές θα ναι καταστροφή.

Τέρμα και η εγκράτεια, τα νεύρα μου τσατάλια
στο διάολο να πάν μαζί  βραβεία και μετάλλια.
Και αν πατώσω τελικά από βαθμολογία
απ’ όλα αξίζει πιο πολύ η ψυχική υγεία.

Για μια καρφίτσα έπαθλο αξίζει τάχα  τον κόπο
 συνδυασμό των λέξεων να ψάχνω εγώ  και  τρόπο,
που ούτε ως αρχιεπίσκοπος  δεν θα τα καταφέρω,
κείμενο με όλες αυτές σε πέρας να το φέρω.

Και να που απ’ τη σύγχυση ξεσπώ στα θύματά μου
μες’ στο ψυγείο με σπρώχνουμε  τώρα τα βήματά μου.
Κι ορμάω ασυγκράτητα τώρα στα αλμυρά
κι έπονται στη συνέχεια και όλα τα γλυκά.

Tην πρώτη λέξη διάβασα που είναι μακροθυμία
κι ευθύς να γράψω μου κόπηκε κάθε επιθυμία.
 Παρά την αγαθότητα  που με χαρακτηρίζει
πόσο ν’ αντέξει ο άνθρωπος στο τέλος σιχτιρίζει.

Ανταίε  μ’ όλη  την ηρεμία μου και την πραότητά μου
έξω απ’ τα ρούχα μ’ έβγαλες κι από τα λογικά μου.
Με τις μεγαλεπήβολες ιδέες και εμπνεύσεις
το διασκεδάζεις φαίνεται και θες να μας παιδεύσεις. 

Λες και δεν έφτανε η φωτιά που η Φλώρα έχει ανάψει,
τη φαντασία με το στανιό που θέλει να μας εξάψει,
ήρθες και το δυσκόλεψες και το ‘κανες βουνό
και το μυαλό δεν λειτουργεί όσο κι αν το κουνώ.

Γι αυτό κι εγώ αποχωρώ η δόλια χαζοβιόλα
και σας χαρίζω από καρδιάς και τα βραβεία όλα.
Κι εύχομαι σ’ όλους εσάς που ‘στε  δεξιοτέχνες
τιμές και δόξες και χαρές φίλοι μου λογοτέχνες.


Παρέλαβα το παιχνίδι από την  @iris 
και πάμε για τον επόμενο 5ο  γύρο του. 

H 1η νικήτρια, που  αυτή τη φορά είναι  η @iris
θα βρει 5 ουσιαστικά συγκεκριμένα ή αφηρημένα, 
που θα αποτελέσουν τη βάση για τη διεξαγωγή του 5ου παιχνιδιού μας
το οποίο θα ξεκινήσει μέτά από λίγες ημέρες.


Η @iris κι εγώ σας ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή σας.
Πάμε να ετοιμαστούμε όλοι μας για το 5o  παιχνίδι
που θα ξεκινήσει μέσα στο 2ο 10ήμερο του Ιανουαρίου
για να κάνουμε όλοι  ήσυχες και ξεκούραστες γιορτές.

24 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια..Συγχαρητήρια...και πάλι συγχαρητήρια!!
    Οι νικητήριες ιστορίες...και οι 3 εκπληκτικές!!
    Κάθε λεξούλα ήταν τόσο προσεχτικά γραμμένη...!!
    Μπράβο κορίτσια!Και φυσικά μπράβο και σε όλες όσες πήραν μέρος!!
    Φλωρούλα μου!! Μα σου αξίζει ένα δωράκι!!! :)
    Τόσα δωράκια έχεις χαρίσει εσύ.......
    Για την ώρα σου στέλνω την αγάπη μου.............!

    Merry Christmas,flower girl!!!!!
    Sweet kisses!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά συγχαρητήρια και στις τρεις σας!!
    Ήταν όλα εκπληκτικά!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπράβο μπράβο πολλά!!!!! συγχαρητήρια κορίτσια!! θα περάσω να διαβάσω τις ιστορίες σίγουρα!! δεν υπόσχομαι το πότε!! ξέρω πως θα το κάνω όμως.. φιλάκια πολλά πολλά!! καλές γιορτές Φλωρίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλά συγχαρητήρια σ' όλους τους συμμετέχοντες ( όλες οι ιστορίες ήταν αξιολογες και η ψηφοφορία πολύ δύσκολη ) και βέβαια στις τρεις καταπληκτικές νικήτριες !!!!!! Μπράβο κορίτσια !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πασταφλωρίτσα μου αγαπημένη! Εγώ σε ευχαριστώ καρδιά μου για τη χαρά που μου έδωσες! Η κούραση κάποιων ημερών θα ξεχαστεί γρήγορα. Η χαρά κι η ικανοποίηση ότι αντεπεξήλθα και σε ξεκούρασα έστω για λίγο, δεν θα ξεχαστεί ποτέ!!!
    Η φιλοξενία του Παιχνιδιού ήταν για μένα γουρλίδικη!
    Ευχαριστώ κι από όλους τους φίλους και φίλες που τίμησαν το Παιχνίδι, είτε στέλνοντας καταπληκτικές συμμετοχές, είτε διαβάζοντας και βαθμολογώντας. Χωρίς τη δική τους συμμετοχή το Παιχνίδι θα ήταν λειψό!

    Φιλιά πολλά!
    Και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα!!! συγχαρητηρια!! συγχαρητηρια σε ολες σας! παντα τοσο εκφραστικες ευχομαι να ειστε! μου αρεσαν τοσο πολλη ολες οι συμμετοχες αυτου του γυρου! ολα ηταν εξαιρετικα! μπραβο σε ολοους! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Φλώρα μου!! Συγχαρητήρια για την διάκρισή σου!!! Ηταν μια πραγματικά πολύ έξυπνη ιστορία με πηγαίο χιούμορ!!! :)))) Μπράβο σου και φυσικά και στις Αριστέα κι Αννα για τις εξαιρετικές ιστορίες που μας χαρίσανε!!!!
    Οπως έγραψα και στην Αριστέα ήταν μακράν η πιο δύσκολη ψηφοφορία αυτή!!!
    Να σαι καλά, να ξεκουραστείς και να περάσεις όμορφα τις γιορτές και με κέφι κι έμπνευση θα αναμένουμε την έναρξη του επόμενου παιχνιδιού!!!
    Μπράβο σε όλες ανεξαιρέτως τις συμμετοχές που καταπιάστηκαν με ζήλο να φτιάξουν υπέροχες ιστορίες με τις λέξεις του Ανταίου!!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και καλό σ/κ να χεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φλώρα μου καλημέρα
    Θέλω να δώσω και εγώ τα συγχαρητήριά μου και στις τρεις ήταν ανάμεσα σε αυτά που μου άρεσαν.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο σας σε όσους συμμετείχαν και στην Αριστέα που το φιλοξένησε ήταν καταπληκτική!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα θερμά μου συγχαρητήρια στην Αριστέα για την φιλιξενία και την διάκριση , αλλά και σε σένα και την Αννούλα .
    Εξαιρετικές ιστορίες με επίπεδο , δυσκολεύτηκα πολύ να ψηφίσω
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητηρια σε ολες τις συμμετοχες!!! Ολες οι ιστοριες ειναι εκπληκτικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφες όλες οι ιστορίες.
    Συγχαρητήρια στις νικήτριες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κλαυδία4:32 μ.μ.

    Θα προσθέσω κι εγώ τα θερμά μου συγχαρητήρια στις νικήτριες κατ΄αρχάς, στην οικοδέσποινα αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες που έκαναν αυτό το παιχνίοδι τόσο ενδιαφέρον και τόσο απολαυστικό !!! Φλώρα μου η συμμετοχή σου άπαιχτη, έδωσες ρεσιτάλ !!!Φιλιάααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν σε αναγνώρισα πίσω απ' το ποίημα αυτό! Ήταν η πιο μεγάλη ανατροπή για μένα. Τελικά, το έμμετρο το χειρίζεσαι περίτεχνα Φλώρα μου. Όπως όλα άλλωστε!
    Συγχαρητήρια σε όλες σας, χάρηκα πολύ με τις αποκαλύψεις των ονομάτων σας!
    Περιμένω με αγωνία τις καινούργιες σου ποιητικές δημιουργίες Φλώρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια!!!!
    Είσασταν και οι 14 υπέροχοι!!!!!
    Κέφι και σπιρτάδα είχε η δική σου
    συμμετοχή Φλώρα...Μπράβο σου

    Σε φιλώ και καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θερμά συγχαρητήρια στα ταλαντούχα κορίτσια μου!!!
    Όσο για σένα γλυκό Φλωρούκο, μου έκλεψες την καρδιά αλλά και την ψήφο, με το που σε διάβασα! Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. :) Πολλά μπράβο για τα εξαιρετικά σας κείμενα! Τελικά οι λέξεις ήταν απίστευτη έμπνευση! :)) Συγχαρητήρια στην Αριστέα για την άψογη διεξαγωγή και φιλοξενία του παιχνιδιού! Ήταν ωραία αλλαγή και ξεκουράστηκε η Φλώρα μας:)
    Φιλάκια πολλά και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ομολογώ ότι δεν το περίμενα ότι εσύ ήσουν το έτερο χιουμοριστικό κείμενο! Εκ των πραγμάτων σε αυτόν τον άτυπο χιουμοριστικό ανταγωνισμό με κέρδισες και με διαφορά!

    Και πάλι μπράβο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο στην Αριστέα μας για την φιλοξενία κ όμορφη παρουσίαση του παιχνιδιού σου, Φλώρα μας...συγχαρητήρια στις νικήτριες.... οι δυο από τις τρεις που ψήφισα βγήκαν στις 3 πρώτες (ιστορία 3 κ 6) η ιστορία σου πολύ έξυπνη :) συγχαρητήρια σε όλους..περίμενω να δω τις λέξεις που θα αποφασίσει / σκεφτεί για το επόμενο παιχνίδι η Αριστέα ..ραντεβού του χρόνου με το αγαπημένο μας παιχνίδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλα εγω ημουν σιγουρη οτι ειχες γραψει τα ζωντανα ρολογια!μεγαλη ανατροπη τελικα και τον εμμετρπ λογο τον εχεις!συγχαρητηρια και καλα χριστουγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φλώρα καλησπέρα.
    Συγχαρητήρια θερμά για το σατιρικό σου ποίημα. Φανταστικό χιούμορ, λυτρωτικό!
    Το υπέροχο παιχνίδι σου, έχει ριζώσει για τα καλά στην καρδιά μας και απλώνει κλώνους και ανθούς. :-)
    Καλές Γιορτές σου εύχομαι, Κυρία Χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια! Ειχα περάσει κι έκανα μια πρώτη αν΄γνωση αλλά δεν πρόλαβα να τις ξαναδιαβάσω και να βαθμολογήσω. Στον επόμενο γύρο ελπίζω!
    Χρονια Πολλα κιόλας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή χρονιά Φλώρα μου!!!!!!
    Τώρα διάβασα τις ιστορίες, έχω πρόβλημα με τη σύνδεσή μου και δε προλαβαίνω να τα δω όλα!!!
    Με τόσο δύσκολες λέξεις έγραψες ένα αριστούργημα!!!!
    Πολύ γέλασα!!!
    Κρίμα που δε πρόλαβα να ψηφίσω!!
    Και τα άλλα δύο είναι πολυ ωραία!!!
    Ελπίζω να καταφέρω να τα διαβάσω όλα!!
    Άφησα και άλλο σχόλιο ,αλλά δε το βλέπω!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έκανα την υπέρβασή μου και ήρθα...και διάβασα...και δεν ξέρω τι να πω..
    Υποκλίνομαι στην έμπνευσή σας, στον πλούτο της ψυχής και των συναισθημάτων σας,
    στην γλυκύτητα της ευαισθησίας σας και στην δύναμη της προσωπικότητάς σας!
    Συγχαρητήρια στις συμμετοχές που ξεχώρισαν, όμως αλήθεια, αυτή η κουρτίνα, πόσες εκπλήξεις δεν κρύβει πίσω της, και πόσα μάτια δεν κάνει να ανοίξουν από έκπληξη, όταν σηκωθεί...
    Μπράβο Αριστέα..
    Μπράβο Άννα..
    Μπράβο Φλώρα..
    Όμως, πως μπορώ να μην κάνω μια ειδική μνεία, στο "Μαζί" της Βίκυς για την ποιητικότητά του, ή στα «Τα ζωντανά ρολόγια» της Μαρίας, που και μόνο με την φράση «Πώς να χωρέσει μια ανθρώπινη αύρα, στο αυστηρό πλαίσιο ενός ρολογιού;» με συγκλόνισε, ή τον καζαντζακικό μονόλογο της Αγριμιώς;
    Σας χαίρομαι και σας θαυμάζω, κι αν δεν είμαι εδώ, είμαι μαζί σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή