Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2013

Tρουφάκια


Αποφάσισα να φτιάξω μια παλιά συνταγή για μικρά τρουφάκια, για να τα πάω αύριο σε ένα φιλικό σπίτι όπου γιορτάζουν το Aμερικάνικο thanksgiving και κάνοντάς μας την τιμή να μας θεωρούν δικούς τους ανθρώπους μας κάλεσαν να γιορτάσουμε μαζί τους.
Μόνο που, όπως συνηθίζω,  πείραξα λιγάκι την αρχική συνταγή….
Η παλιά μου συνταγή είχε μπισκότα τριμμένα και αυγά.
Εγώ αντικατέστησα τα τριμμένα μπισκότα με ψωμί που ξέρανα στο φούρνο μικροκυμάτων και στη συνέχεια το έτριψα στο πολυμιξεράκι.
Επίσης αντικατέστησα τα αυγά με γάλα ζαχαρούχο, τόσο για τη μυρωδιά τους όσο και για την επικινδυνότητά τους να μεταδώσουν σαλμονέλα όταν χρησιμοποιούνται ωμά.
Αλλά καλύτερα να σας δώσω τη συνταγή απ’ την αρχή.
ΥΛΙΚΑ
1 φρατζόλα ψωμί ξερό (αν δεν έχετε το βάζετε κομμένο για 3 λεπτά στα μικροκύματα στη δυνατή σκάλα) που το περνάμε απ’ το πολυμιξεράκι και γίνεται σκόνη όπως η γαλέτα.
4 κουταλιές της σούπας κακάο
2 βανίλιες ή λίγη κανέλλα
250 γραμμάρια καρύδι χοντροκομμένο
200 γραμμάρια μαργαρίνη λιωμένη
1 κουτί ζαχαρούχο γάλα
1 σφηνάκι λικέρ της αρεσκείας σας (εγώ χρησιμοποίησα σπιτικό cherry)
180 γραμμάρια τρούφα  από σοκολάτα κουβερτούρα
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε  μια λεκανίτσα ανακατεύουμε το τριμμένο ψωμί, το κακάο, τις βανίλιες και το χοντροκομμένο καρύδι.
Ρίχνουμε μέσα στη συνέχεια, τη λιωμένη μαργαρίνη, το ζαχαρούχο γάλα και το λικέρ.
Ανακατεύουμε όλα τα υλικά μαζί να γίνουν μια ομοιογενής μάζα, όπως στη φωτογραφία.
Σε ένα  μπωλ αδειάζουμε την τρούφα.
Φοράμε γάντια μιας χρήσης για να μην κολλάει το μείγμα στα χέρια μας και πλάθουμε μικρά μπαλάκια σαν κεφτεδάκια μπουκίτσες.
Τα ρίχνουμε ένα – ένα μέσα στο λεκανάκι με την τρούφα και τα κυλάμε μέσα για να κολλήσει η τρούφα πάνω τους.
Τα  τρουφάκια μας είναι έτοιμα. Τα τοποθετούμε στις ειδικές μικρές χάρτινες θηκούλες και τα βάζουμε στο ψυγείο να παγώσουν.
Αν θέλουμε πριν τα σερβίρουμε μπορούμε να πασπαλίσουμε πάνω τους λίγη άχνη ζάχαρη.

Αν τιμήσετε τη συνταγή μου, καλή επιτυχία να έχετε και καλή σας όρεξη.

Kαι μην ξεχνάτε 
το 4ο παιχνίδι μας (2ου κύκλου)
ξεκίνησε και περιμένει τις συμμετοχές σας
μέχρι 13 Δεκεμβρίου 2013 
στο blogo-σπιτάκι της @iris "Η ζωή είναι ωραία",
που το φιλοξενεί.
Εκεί τρέχει ακόμη ένα παιχνίδι της @iris,
που κι αυτό με τη σειρά του 
περιμένει τις συμμετοχές σας. 

24 σχόλια:

  1. καλη ορεξη..........
    ελπιζω να μας κερασεις κιολας!
    καλο απογευμα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πωπωπω σπανε μυτες τα τρουφακια σου φιλεναδα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχη ιδέα να φτιάξεις μόνη σου τα γλυκά για δώρο στους φίλους σου, Φλώρα μου!
    Απ' ότι φαίνονται είναι καταπληκτικά και θα υιοθετήσω την συνταγή σου, διότι μου αρέσει
    που δεν έχουν αυγά και τη βρήκα απλή κι εύκολη! Ξέρεις δουλεύω πολλές ώρες και δεν έχω καθόλου ελεύθερο χρόνο, για περίπλοκες συνταγές. Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο και γλυκό απόγευμα! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαπαπα πάρε τον πειρασμό από μπροστά μου!!!!!
    Αντε κι όταν δεν είμαι στις καλές μου τρώω καμιά σοκολάτα........
    Τώρα θα φάω το ταψί όλο!!!!

    Φιλάκια πολλά Φλώρα μου:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε μεγάλο πειρασμό μας βάζεις ,Φλώρα μου !!!!! Η γευση του ζαχαρούχου μου αρέσει πολύ- καλά έκανες και την "πέραξες" τη συνταγή !!! Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πωπω τι μας κάνεις τώρα Φλώρα!!!!!
    Φέρε και σε εμάααααααααααααας..........!! :D :D :D
    Φιλάκια πολλάάάαααα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή μου Φλώρα μου έλειψες και συ και τα ωραία θέματα του μπλοκ σου....ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας τα τρουφάκια σου...μου αρέσει οτι έχει να κάνει με σοκολάτα και τα τρουφάκια μου αρέσουν :)
    Να περάσεις όμορφα αύριο
    Καλή επιτυχια στο 4ο παιγνίδι σου και στο συμπόσιο ποίησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα να αντικαταστήσεις τα αυγά και εμείς τα φοβόμαστε!Σίγουρα θα τη δοκιμάσουμε τη συνταγή!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α ρε Φλώρα με τα ωραία σου!
    Τρουφάκια, σεμεδάκια, καρφίτσες, πίνακες και ρολόγια...
    Και αγάπη!
    Φιλιά πολλά, κλέβω ένα "τρουφάκι" και φεύγω γλυκαμένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφη συνταγή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πεθαίνω (και) για τρουφάκια!!! Γενικώς λατρεύω τη σοκολάτα! Σε φιλώ γλυκά, ύστερα από τόση σοκολάτα!! Χαχα! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλοφάγωτα τα τρουφάκια και καλά να περάσετε στο φιλικό σπίτι !!!
    Και μια και είναι και η συγκεκριμένη γιορτή (κι ας μην είναι δική μας), να σε ευχαριστήσουμε για την συνταγή και για τις ωραίες σου αναρτήσεις !!!
    Καλό βράδυ, πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φλώρα μου μας ξελίγωσες με τα τρουφάκια σου και να θελουμε να αγιασουμε παιδι μου δεν μας αφήνεις... τραβάτε με κι ας κλαίω ειμαι.. φερε τωρα ενα να το δοκιμασω .. και ας παει και το παλιάμπελο..χι.χιχ... γεια στα χέρια σου .. φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Νοστιμότατα φαίνονται!

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πωπω μας έλιωσες τώρα!!
    Είμαι και γλυκατζού!!
    Ευχαριστούμε για την συνταγή καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πω πω υπεροχα δειχνουν!!!!
    υπεροχα ομως!
    φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πωπωπω!! πόσο καιρό έχω να φάω τρουφάκια!! :-(((
    Δείχνουν εκπληκτικά Φλώρα μου!! :)
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλεια τα τρουφάκια!!!!!!!Καλά έκανες που αντικατέστησες τα αυγά μα ζαχαρούρο!!! για σαλμονέλες είμαστε τώρα??
    Φιλιά και καλό ξημέρωμα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φλώρα μου, την έψαχνα μια τέτοια συνταγή με απλά υλικά για τρουφάκια! Σίγουρα θα τα φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φαίνονται υπέροχα και σίγουρα θα είναι νοστιμότατα!!!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τυχεροί οι φίλοι σου Φλώρα!
    Και γαλοπούλα γεμιστή έφαγαν και τα τρουφάκια σου…..τσάκισαν!
    Μιλάμε για πολύ τυχερούς τύπους!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά έκανες και αντικατέστησες τα αυγά γιατί με πειράζουν!!...στο λέω για να ξέρεις αν είναι να μου κάνεις κανένα τέτοιο νόστιμο δώρο...χαχα!
    Δεν είμαι πολύ των γλυκών, αλλά στη σοκολάτα δύσκολα λέω όχι!!....και στα συγκεκριμένα λέω ΝΑΙΙΙΙ!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχ, κοριτσάκι μου, είδα βιαστικά την εικόνα και προσπέρασα.. διάβασα μόνο τα σχόλια, αφήνοντας στην άκρη τα υλικά και την εκτέλεση.. Όπως καταλαβαίνεις η Αριστέα μας με έχει "στεγνώσει" με τη διατροφή της. Μπήκα επιτέλους στον ίσιο δρόμο! Χα χα.

    Φιλί γλυκό από Μελβούρνη

    ΥΓ Διάβασα στης Πέτρας για τα προβλήματα σύνδεσης, ελπίζω να μη σε ταλαιπωρούν για πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. α τι νόστιμα!!!Και χωρίς αυγά!!!Υπέροχα...1.000 ευχαριστώ για την ιδέα-)
    Καλό Σκ-)
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή