Παρασκευή, 8 Νοεμβρίου 2013

Μετά από ένα αποτυχημένο γάμο μια νέα σχέση ξεκινάει....


Σήμερα θα σας δείξω ακόμη ένα μπλε κομμάτι, αφιερωμένο στο μπλε διαγωνισμό της HEAVEN CREATIONS.


Είναι ένα τραπεζομάντηλο κεντημένο με σταυροβελονιά (πάντα μετρητό) πάνω σε αραχωβίτικο ύφασμα  με μπλε και σιέλ χρώμα, που το έφτιαξα για να στολίσει το τραπέζι μου στην Άνδρο. Όμως είχε την ατυχία να το παντρέψω με ένα μπλε κορδονάκι διακοσμητικό που εφάρμοσα στο τελείωμά του.
Παρόλα τα καλά λόγια που άκουσα απ' τον μαγαζάτορα για την ποιότητα του κορδονιού και τις υποσχέσεις ότι ποτέ δεν θα ξέφαβε, αυτό δεν φάνηκε αντάξιο των προσδοκιών του τραπεζομάντηλου και με το πρώτο πλύσιμο (στο χέρι), το πρόδωσε ξεβάφοντας πάνω στις λευκές άκρες του το μπλε του χρώμα.
Βάφτηκαν οι άκρες του τραπεζομάντηλου και είδε κι έπαθε  το έρημο το τραπεζομάντηλο μέχρι να αποβάλει από πάνω του, με τη βοήθεια ισχυρών απορρυπαντικών και χλωρίνης, και το τελευταίο ίχνος απ' τα μπλε σημάδια που το στιγμάτισαν στο πάντρεμά του με το μπλε κορδόνι.
Ευτυχώς οι κλωστές με τις οποίες κεντήθηκε άντεξαν στην όλη δοκιμασία. 
Τώρα το έχω πάρει μαζί μου στην Αθήνα και περιμένει να βρει τη σειρά του, για να φτιάξω γι αυτό μια δαντέλα με το βελονάκι που θα προστεθεί στο τελείωμά του.
Η δαντέλα έχει ξεκινήσει και είναι το σχέδιό της βασισμένο πάνω σ' ένα κομμάτι απ' το σχέδιο που υπάρχει στο κέντημα. Έχει μείνει όμως στην άκρη γιατί πέρασαν μπροστά της άλλες ασχολίες... Έχει όμως υπομονή και το τραπεζομάντηλο να περιμένει τη δαντέλα του και η δαντέλα το τραπεζομάντηλο.... Υπάρχει  ένας αμοιβαίος έρωτας που γεννήθηκε μεταξύ τους και βασίζεται στην υπομονή και την καρτερικότητα. Όμως που θα πάει, θα έρθει η ώρα να σμίξει το πολύπαθο  τραπεζομάντηλο με τη νέα του σχέση που του τάζει  αιώνια πίστη και αφοσίωση για το μέλλον.


ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ 
ΟΤΙ  ΕΚΠΝΕΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ 
ΣΤΟ 3ο ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ 
(του 2ου κύκλου) 
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΛΙΓΕΣ ΑΚΟΜΗ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
 ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ
ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΕΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ 20 ΠΡΩΤΩΝ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ.

(σχετικές οδηγίες θα βρείτε εδώ

45 σχόλια:

  1. Φλώρα μου , δεν έχω λόγια !!!! Είναι ΥΠΕΡΟΧΟ !!!! Άτέλειωτες ώρες κεντήματος αλλά
    το αποτέλεσμα σε δικαιώνει !!!!! Φαντάζομαι τη φρίκη που ένιωσες
    όταν ξέβαψε το κορδόνι !!!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aληθινή φρίκη!!!!
      Αλλά τέλος καλό όλα καλά.

      Διαγραφή
  2. Ε...ναι! Φλώρα μου δεν το συζητώ...το διαζύγιο ήταν το καλύτερο που μπορούσε να κάνει το τραπεζομάντηλο. Ακούς να το στιγματίσει το αφιλότιμο το κορδόνι...Νομίζω με την δαντελίτσα θα ταιριάξει πιο πολύ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι πιστεύω και σίγουρα θα σας τη δείξω μόλις την τελειώσω.

      Διαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφο Φλώρα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα
      Φιλάκια κι από μένα

      Διαγραφή
  4. ΥΠΕΡΟΧΟ ΘΑΥΜΑΣΙΟ !!!!!!!!!!!!
    Φαντάζομαι πόσο στεναχωρέθηκες όταν έπαθες τη ζημιά. Εύχομαι να το παντρέψεις με μια όμορφη δαντέλα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα το παντρέψω αλλά ο γάμος θα καθυστερήσει λίγο...
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Φλωτα μου ειναι πανεμορφο!!! αληθεια ειναι πανεμορφο!
    Να τον παντρεψεις με καλη δαντελα και να τους κανεις και γλεντι μετα. χιχιχι

    φιλακια φιλη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρυσοχέρα μου εσύ! Πόσα θα είχες να δεις και να πεις με τη μαμά μου!
    Με έμαθε κι εμένα να κεντώ αλλά δεν το συνέχισα :(
    Υπέροχο το σχέδιο και τα χρώματα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να την συναντήσω κάποια στιγμή...
      Πάντα έχει κανείς να μάθει απ' τις μαμάδες.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Ευτυχώς το έσωσες Φλώρα μου και είναι φοβερό!!
    Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο κέντημα!!!!! Θα ήταν κρίμα να χαλάσει. Όταν λές "Ευτυχώς οι κλωστές με τις οποίες κεντήθηκε άντεξαν στην όλη δοκιμασία" εννοείς ότι το έβαλες ολόκληρο στην χλωρίνη???? Δεν θα το τολμούσα ποτέ!! Κι έχω ένα παλιό μου κέντημα με λεκέ που δεν φεύγει στο πλύσιμο (αλλά είναι σε μπέζ εταμίν) Τί λες να κάνω?? 'Εχω όμως κι ένα ωραίο μπλέ χωρίς τελείωμα...θα ακολουθήσω μάλλον την ιδέα σου με την πλεκτή δαντελίτσα.
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου λευκό ξύδι; Το έχεις δοκιμάσει;;;;;;;;;
      Έχω πολλά από τη γιαγιά μου που τα έσωσα με λευκό ξύδι και το διαβολάκο του λεκέ από το σούπερ μάρκετ!

      Όπου έβαλα χλωρίνη τα κατέστρεψα! Δεν έχω πει ακόμα κάτι της μαμάς μη πάθει η καρδιά της!
      Αλλά το ξύδι έκανε θαύματα!

      Καλησπέρα κιόλας!

      Διαγραφή
    2. Νά'σαι καλά, Αριστέα μου!!! Θα το δοκιμάσω!!!! Διάβασα για την χλωρίνη και ξαφνιάστηκα - όχι πως θα την έβαζα σε μπέζ εταμίν- αλλά ούτε σε λευκή δεν θα το τολμούσα! Φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
    3. Μαριάννα μου, το βάφτισα και σε χλωρίνη ολόκληρο και ευτυχώς δεν ξέβαψαν οι κλωστές οι οποίες ήταν κοτόν περλέ κουβαράκι. '
      Όμως κάποια μαξιλαράκια που είχαν κεντηθεί με κοτόν περλέ ματσάκι και τα βούτηξα στη χλωρίνη δυστυχώς χάσανε το ζωντανό τους χρώμα.
      Το τραπεζομάντηλο τη γλίτωσε όμως δεν θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου
      γι αυτό καλύτερα να ακολουθήσεις τις οδηγίες της Αριστέας.

      Διαγραφή
  9. Φλωράκι μου
    χρυσοχέρα μου ! τι όμορφες δημιουργίες βγαίνουν από τα χεράκια σου;
    Να είσαι καλά κορίτσι μου... αθάνατα αυτά που φτιάχνεις!

    τα φιλιά μου
    Καλό Σαββατοκύριακο....

    υγ. Αριστέα μου θα δοκιμάσω αυτό που λες με το ξύδι σε ένα κοφτό τραπεζομάντηλο που έχει λερωθεί ανεπανόρθωτα με κόκκινο κρασί... και όλα τα μαντζούνια μου δεν έχουν πετύχει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη μου, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια....
      Τρελή η φιλενάδα σου βλέπεις και τρώει μερόνυχτα πάνω στις λεπτοδουλειές.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Κλαυδία10:13 μ.μ.

      Levina τολμώ να παρέμβω για να δώσω μία πολύ χρ'ησιμη και μαγική λύση (δοκιμασμένη και απόλυτα αποτελεσματική) για το λέκιασμα των λευκών τραπεζομάντηλων με κόκκινο κρασί.......η απόλυτη λύση είναι.......το λευκό κρασί !!!! Οταν ο λεκές είναι φρέσκος, μόλις εμποτιστεί με λευκό κρασί εξαφανίζεται ως δια μαγείας !!!

      Διαγραφή
  10. Φλώρα μου τι να πω!! :) Πραγματικά είναι υπέροχο και νομίζω η δαντέλα θα του πηγαίνει!
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ palomάκι μου.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Φανταστικό έργο Φλώρα!! Γεια στα χέρια σου!! Καλό σ/κ να χεις!! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από μένα ευχές για καλό ΣΚ και πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτικό το τραπεζομάντιλο Φλώρα !!!!Μ αρέσει πολύ και το μπλέ χρώμα πάνω σε αραχωβίτικο !!! Άντε και όταν τελειώσεις και τη δαντέλα να μας το δείξεις !! Πιστεύω ότι θα είναι πολύ ταιριαστός αυτός ο γάμος !! Καλό ΣΚ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα είναι όνειρο!!!!!
    Και το σχέδιο μα και τα χρώματα!!!!
    Φαντάζομαι πόσα εγκεφαλικά πέρασες μέχρι να το δεις να επανέρχεται!
    Μένω συντονισμένη με αγωνία μέχρι την ολοκλήρωση της δαντέλας!
    Φιλιά και καλημέρες,γαλαζοκεντήστρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όπως όλες οι νέες σχέσεις, μοιάζει τόσο ελπιδοφόρα!
    Το σχέδιο το λάτρεψα...κρίμα να πήγαινε χαμένη τόση δουλειά από ένα κορδόνι...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανατρίχιασα με τη ζημιά που έπαθε κι ευτυχώς που δεν καταστράφηκε.
    Είναι υπέροχο, γεια στα χέρια σου Φλωρίτσα μου!

    Καλό Σ/Κ Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άτιμο πράμα τα κορδόνια τελικά... Τη "λαδιά" τους θα την κάνουν. Κι όταν υπάρχει αφερεγγυότητα σε μια σχέση, καλύτερα αυτή να διαλύεται;-)
    Το εργόχειρό σου είναι εξαιρετικό και τα χρώματα το απογειώνουν. Μπράβο βρε Φλώρα που ξόδεψες τόσο χρόνο και προσπάθεια να το δημιουργήσεις και να το ζωντανέψεις!
    Αγάπη δεν είναι κι αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχο εργόχειρο!!
    Φαντάζομαι τον πανικό σου όταν ξέβαψε η τρέσα. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά και το έσωσες, θα ήταν κρίμα να πάει τόση δουλειά χαμένη...
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Επιτέλους! Να και ένας αμοιβαίος έρωτας, ο οποίος εύχομαι να διατηρηθεί και μετά τον γάμο!!! Αχαχα!! Πολλά φιλιά γλυκό Φλωρούκο με τις γλαφυρές περιγραφές σου!! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο το τραπεζομάντηλο! Δεν έχω ιδέα από βελονάκι αλλά σε θαυμάζω για τις δημιουργίες σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εδώ υπάρχει ένας έρωτας μεγάλος και δεν κρύβεται με τίποτα.
    Καλό σμίξιμο με το πολύπαθο τραπεζομάντηλο!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχ!! πόσο σε καταλαβενω Φλώρα μου!!! ουαν ξερεις ν ακεντας καταλαβαινεις πόσο κοπο έχουν αυτά τα αριστουργήματα...ειναι μοναδικα κομμάτια που δεν ξαναγίνονται .. ευτυχως που καταφερες να το σώσεις αυτό εχει σημασια .. η προηγούμενη σινβιωση με το κορδονετο δεν ήταν να κρατήσει για παντα..καλυτερα τωρα παρα μετα..!!!! φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή μου Φλώρα..μα τι γλυκιά και τρυφερή που είσαι; Τι όμορφα που το παρουσίασες..Εύχομαι αυτή η σχέση να έχει αίσιο τέλος και το ζευγάρι μας να οδηγηθεί στο γάμο :) καλή επιτυχία στο διαγωνισμό
    υγ-ήθελα να σε ρωτήσω αν έχεις facebook για να σε βάλω στη κλήρωση
    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ωραίος τίτλος και ωραίο το τραπεζομάντηλο!

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σαν να βλέπω τη προίκα που ακόμη μου ετοιμάζει η μάνα μου! Χα χα.
    Έχετε κάνει πολλά ίδια σχέδια κι έχω αρχίσει ν'ανησυχώ, Φλώρα μου..
    Πόσο καιρό σου πήρε να το τελειώσεις αυτό;
    Φιλί γλυκό από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλησπέρα Φλωρούκο μου γλυκό μου κορίτσι!!πανέμορφο το κέντημα-πάντα με εντυπωσιάζουν τα κεντήματα!!το συγκεκριμμένο απλά ονειρεμένο!!ευτυχώς που την γλύτωσες την ζημιά..φαντάζομαι ότι εαν γινόταν αυτό θα είχες σκάσει ματάκια μου..με αγάπη και θαυμασμό γιά ότι κι αν κάνεις εύχομαι καληνύχτα καραμελένια..μιά όμορφη βδομάδα να έχουμε!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κλαυδία10:20 μ.μ.

    Το θαύμασα και το καμάρωσα τρελλά το τραπεζομάντηλό σου Φλώρα μου, το μπλέ είναι το χρώμα μου, έτσι εκτίμησα ιδιαίτερα την ανάδειξη του σχεδίου του που πάνω στο αραχωβίτικο ύφασμα δένει εκπληκτικά....τώρα το ατύχημα με το κορδόνι μου έφερε στο νού παρόμοιες συμφορές που θέλω να ξεχάσω, ευτυχώς το έσωσες και η δαντέλα πλεγμένη απο τα χεράκια σου, θα του δώσει νέα εμφάνιση και θα αναδείξει την αρχοντιά του...ο τέλειος γάμος !!!! Φιλιάαααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ δουλειά με τέλειο αποτέλεσμα, του αξίζει ένα όμορφο τελείωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φλώρα μου θαυμάζω όλα τα έργα σου είναι τόσο καλοδουλεμένα. Δεν σου κρύβω ότι δαγκώθηκα όταν διάβασα για το ξέβαμμα του κορδονιού. Ευτυχώς όμως αποκαταστάθηκε η ζημιά. Γιατί αυτή η δουλειά δεν πληρώνεται με τίποτα Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Θαυμάσιο, εξαιρετικό κομμάτι! Και νομίζω ότι , παρόλο το σοκ του ξεβάμματος , θα καταφέρεις να το απογειώσεις με τη δαντέλα !! Να'σαι πάντα καλά, χρυσοχέρα Φλώρα!! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ε ναι Φλώρα!!!Ενα αριστούργημα.Ξέρω ότι τρώει χρόνο και θέλει πολύ υπομονή,την οποία ευτυχώς έχεις.Συμβαίνουν βέβαια και ατυχήματα-))
    όσο για τον τίτλο..ε..μια από τα ίδια-)
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πωπω Φλώρα ανατρίχιασα μόλις διάβασα πως έπαθες ζημιά με το κορδόνι...
    Έκανες φοβερή δουλειά, μπράβο! Φοβερό το αποτέλεσμα! Πιστεύω κι εγώ η δαντέλα θα του πηγαίνει!Μπράβο ! Γεια στα χέρια σου!
    Σε φιλώ πολύ γλυκάαααααα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ μου άρεσε ο αμοιβαίος έρωτας με το τραπεζομάντηλο και τη δαντέλα! Μα τι όμορφα που τα περιγράφεις Φλώρα μου! Είναι πανέμορφο σχέδιο με ωραία κι αρμονικά χρώματα! Θαυμάζω την υπομονή σου κοπέλα μου! Εύχομαι πάντα καλές δημιουργίες!
    Τα φιλιά μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή