Σάββατο, 30 Νοεμβρίου 2013

Χάντρες και μακιγιάζ


Πολλές φορές συμβαίνει φεύγοντας απ' το σπίτι
να πετάμε χύμα μέσα στην τσάντα μας ένα κραγιόν, ένα μολύβι, μια μάσκαρα...
τα απαραίτητα για μια γρήγορη ανανέωση του μακιγιάζ μας. 
Τώρα όλα αυτά βρήκαν τη θέση που τους αρμόζει. 
Ένα κομματάκι καμβάς που περίσσεψε, 
λίγες χάντρες που κι αυτές περίσσεψαν, 
και 2 μισοτελειωμένα κουβαράκια coton perle No 8, περισσεύματα από παλιά κεντήματα,
όλα μαζί ενώθηκαν μέσα σε 5 ώρες και δημιούργησαν ένα όμορφο πορτοφολάκι 
για να στεγαστούν τα απαραίτητα για το φρεσκάρισμα του μακιγιάζ. 
Το μόνο που χρειάστηκε επιπλέον ήταν ένα μικρό φερμουάρ και λίγη φόδρα για εσωτερικό ντύσιμο.


Τώρα που το σκέφτομαι, στις διπλάσιες διαστάσεις, με ένα ωραίο κούμπωμα για τσάντα, θα μπορούσε άνετα να φορεθεί σαν μια αμπιγιέ τσάντα - φακελάκι και σε μικρότερη διάσταση να είναι θήκη για  κινητό.

Θέλω να σας ζητήσω μια μεγάλη συγνώμη καθώς φαίνεται ότι δεν είμαι συνεπής στις επισκέψεις μου στα δικά σας blogs. 
H αλήθεια όμως είναι ότι περνάω, ρίχνω τη ματιά μου και φεύγω χωρίς να κάνω σχόλιο τις περισσότερες φορές, αφού δεν έχω καθόλου καλή σύνδεση. 
Καθυστερεί τόσο πολύ, που τις περισσότερες φορές αναγκάζομαι να φύγω χωρίς να περιμένω τη δημοσίευση του σχολίου που έχω ήδη γράψει, αφού δυστυχώς ο χρόνος είναι πολύτιμος και μπορεί να χρειάζεται να περιμένω μέχρι και  5 λεπτά για να δημοσιευτεί ένα σχόλιο. 
Περιμένω σε περίπου μια  εβδομάδα να έρθει ο γιός μου απ' το στρατό, να ρίξει μια ματιά να μου πει τι συμβαίνει και ίσως τότε τα πράγματα να είναι καλύτερα για μένα.
Όμως εγώ σας αγαπώ και δεν ξεχνώ να περνάω να διαβάζω τα νέα σας....


Kαι μην ξεχνάτε 
το 4ο παιχνίδι μας (2ου κύκλου)
ξεκίνησε και περιμένει τις συμμετοχές σας
μέχρι 13 Δεκεμβρίου 2013 
στο blogo-σπιτάκι της @iris "Η ζωή είναι ωραία",
που το φιλοξενεί.
Εκεί τρέχει ακόμη ένα παιχνίδι της @iris,
που κι αυτό με τη σειρά του 
περιμένει τις συμμετοχές σας. 

31 σχόλια:

  1. Αστείρευτη πηγή έμπνευσης είσαι Φλωρούκο μου!
    Ρε τι πάθαμε με το στρατό!! Μέσα σε όλα, δεν έχουμε και service στους υπολογιστές όταν φεύγουν οι γιοι μας!! Χαχα!! Γλυκό φιλάκι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι ένα αριστούργημα το τσαντάκι σου !!
    Τέλειος ο συνδιασμός κέντημα, χάντρα και χρώμα !!!
    Μπράβο, γειά στα χέρια σου !!!
    Φιλιά !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο το τσαντάκι -νεσεσέρ,Φλώρα!!!!!Τα περισσεύματα έπιασαν τόπο!!!!Φιλιά,να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο το πορτοφολάκι , Φλώρα μου !!!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν πειράζει,σε διαβάζουμε εμείς !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όχι που δεν έφτιαχνες εσύ κάτι με τον καμβά που περίσσεψε και κάτι μισοτελειωμένα κουβαράκια...
    Φλώρα μου μαζί με το μακιγιάζ μου, ανανεώνω το θαυμασμό και την αγάπη μου σ' αυτό που είσαι!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φλώρα μου πολύ όμορφο το τσαντάκι !Τίποτε δεν πάει χαμένο !!
    Ο γιός πως περνάει στην αγκαλιά της μητέρας Ελλάδας???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο το τσαντάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δηλαδή αυτά είναι κολλημένα πάνω στον καμβά? Ααα θέλω και οδηγίες γι' αυτό το τέλειο τσαντάκι!!! Είναι πολύ ωραίο!
    Μπράβο που το σκέφτηκες!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φλώρα μου πολύ ωραίο το τσαντάκι και χρήσιμο. Με το καλό να υποδεχτείς το φανταράκι σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο!!!!
    Φοβερή δουλειά...Μπράβο σου!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φλωράκι μου πόσες φορές στο έχω γράψει πως είσαι χρυσοχέρα;
    Ένα πλάσμα από ατόφιο χρυσάφι που τα φροντίζεις όλα γύρω σου , με μια αστείρευτη φαντασία !
    Πάντα να είσαι καλά μάτια μου
    να έχεις την υγειά σου να τα κάνεις όλα όπως θέλεις :-)

    Σε φιλώ πολύ
    Καλή Κυριακή να έχεις ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά το νεσεσέρ - πορτοφόλι,είναι φανταστικό !!! Όσο για το χρόνο σου στα blog σε κατανοώ απόλυτα!!!! Α!!! Να μη ξεχάσω! Να τον χαίρεσαι το λεβέντη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανταστικό το πορτοφολάκι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι τέλειο!!!! Μπράβο σου Φλώρα μου!! Είπαμε είσαι μαστόρισσα και χρυσοχέρα!!! :))) Μην αγχώνεσαι για τις επισκέψεις!! Με τα κομπιουτερικά όλοι λίγο ως πολύ την παθαίνουμε!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σου μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το έφτιαξες με γούστο και ωραίους συνδυασμούς χρωμάτων και για τσάντα είναι φανταστική ιδέα. Με το καλό να έρθει το παλληκάρι σου
    Φιλάκια Φλώρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς να μας μπεί ο αγαπημένος μήνας των Χριστουγέννων γλυκιά μουΦλώρα..καλό μήνα λοιπόν καλή μου φίλη με σούπερ εμπνεύσεις όπως το νεσεσέρ-τσαντάκι που έβαλες όλο το εξαιρετικό σου γούστο για να μας το παρουσιάσεις!με το καλό να δεχτείς το φανταράκι σου!φαντάζομαι πόσο ανυπομονείς..άπειρα φιλάκια κι ένα όμορφο βραδάκι σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφο έγινε το τσαντάκι σου, Φλώρα, και τόσο χρήσιμο μέσα σε μιά τσάντα!!
    Καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φλώρα έχεις έμπνευση και γούστο.εκτός των άλλων προσόντων!
    Με το καλό να γυρίσει ο λεβέντης σου!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα Πασταφλωρίστα μου !
    Καλή αποκατάσταση του σήματος! Σε καταλαβαίνω ! Στη δουλειά έχω έναν υπολογιστή που σέρνεται και επειδή μπαίνω κρυφά δεν έχω την πολυτέλεια να περιμένω! Κι έτσι απλά ρίχνω φευγαλέες ματιές από κει!

    Το νεσεσεράκι...τι να πω! Επαγγελματική δουλειά!
    Μπράβο χρυσοχέρα μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα με υγεία να έχεις. Το τσαντάκι τέλειο και το σχέδιο θα μπορούσε να γίνει και σε μεγάλη τσάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό μήνα Φλώρα μου!!
    Γεια στα χέρια σου!! Καταπληκτικό το τσαντάκι σου!! :)) Πόσες ιδέες μπορεί να έχει ο ανθρώπινος νους ε;! :)
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι υπέροχο το τσαντάκι!!!Γενικά όλες οι δημιουργίες σου!Καλώς σε βρήκα κι εύχομαι να τα λέμε συχνά!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρυσομέλισσες10:45 μ.μ.

    Ακόμη μία καλαίσθητη και χρηστική δημιουργία από τα χεράκια σου !!! Καλό μήνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φλώρα μου μου άρεσε πολύ το τσαντάκι για τα καλλυντικά. Θα μου επιτρεψεις να πάρω την ιδέα σου και να φτιάξω ένα τσαντάκι για την κόρη μου.Σου εύχομαι ολόψυχα καλό μήνα και είμαι χαρούμενη που σε γνώρισα από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είσαι απίστευτη, Φλώρα μου. Υπέροχο το νεσεσέρ σου.
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καταπληκτικό το τσαντάκι σου Φλώρα μου!
    Είχες την τέλεια ιδέα...
    Να έχεις έναν υπέροχο μήνα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτό εννοούσες όταν έλεγες ότι θα γίνει ωραίο;
    Μα δεν είναι απλά ωραίο αλλά σκέτο κουκλάκι!
    Μπράβο παιδί μου,εσύ θα φτάσεις ψηλά!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Με γεια το νεσεσεράκι, είναι πολύ όμορφο!
    Όσο για το σήμα, εύχομαι όλα γρήγορα να λυθούν! Μη στενοχωριέσαι, πάντως, δε χανόμαστε...
    Σε φιλώ και σου εύχομαι καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπημένη μου Φλώρα με συγκίνησες...εισαι πολύ γλυκός και τρυφέρος άνθρωπος και γεμάτος αγάπη....και μεις σε αγαπούμε ....και γω σε αγαπώ... η αλήθεια μου έλειψες... ωραίο το τσεντάκι σου... φιλούθκια και καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή