Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2013

Έναρξη 4ου παιχνιδιού (2ου κύκλου) "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Σήμερα ξεκινάει 
το 4ο παιχνίδι μας (2ου κύκλου)
 " ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"  

Αυτή τη φορά το παιχνίδι μας θα φιλοξενηθεί στο σπιτάκι της @iris 
H ζωή είναι ωραία.

Μέχρι την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου
7 η ώρα το απόγευμα
θα μπορείτε να στέλνετε στο mail της @iris :
 tea_airis@yahoo.gr 
τις ιστορίες σας που θα συμμετέχουν,
που και αυτή τη φορά θα είναι μόνο 20
για λόγους καλής διαχείρησης του παιχνιδιού
αλλά και για διευκόλυνση των βαθμολογητών.

Μόλις παραληφθεί και η 20η ιστορία 
από την @iris
θα δείτε στη δεξιά πλευρά της σελίδας μου πάνω - πάνω
ειδοποίηση για να μην συνεχίζετε να στέλνετε άλλες συμμετοχές.
Σχετικά θα σας ενημερώσει και η @iris. 

Τις ιστορίες  που δεν θα προλάβετε να στείλετε για να διαγωνιστούν στο παιχνίδι
 θα μπορείτε να τις αναρτάτε στο δικό σας blog 
χωρίς να συμμετέχουν στο παιχνίδι. 

Για όσους δεν ξέρουν από το παρελθόν, μέσα από το παιχνίδι  αυτό θα αφήσουμε το μυαλό μας να τρέξει σε εικόνες και ιστορίες,  αληθινές ή μη, δημιουργώντας μικρά πεζά κειμενάκια, ιστορίες,  παραμύθια, ευθυμογραφήματα, σοβαρούς προβληματισμούς και ότι άλλο μας βγαίνει. 
Βέβαια ιδιαίτερα ευπρόσδεκτος θα είναι και ο έμμετρος λόγος, στον οποίο πολλοί φίλοι μας έχουν ιδιαίτερο ταλέντο.

Οι ιστορίες θα βασίζονται σε πέντε λέξεις.
Οι  λέξεις  αυτές, δίνονται αυτή το φορά από τον νικητή  του προηγούμενου παιχνιδιού Ανταίο. Είμαι σίγουρη ότι μέσα απ΄αυτές και με τη βοήθεια της έμπνευσής σας, θα ξεπεταχτούν νέες ιστορίες άξιες συγχαρητηρίων.... 

Απολαύστε τις και προβληματιστείτε....

Μακροθυμία,Καλοσύνη,Αγαθότητα,Πραότητα,Εγκράτεια

Θα εκπλαγείτε σε πόσο διαφορετικά μονοπάτια τρέχει ο νους του καθενός παρόλο που κοινή συνισταμένη  των ιστοριών  είναι   πέντε κοινές λέξεις  για όλους τους συμμετέχοντες .


                  ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ  
Οι  5  προτεινόμενες  λέξεις  αναρτώνται  
παραμένουν αναρτημένες 
για χρονικό διάστημα  3 περίπου εβδομάδων 
 και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιαδήποτε μορφή τους δηλαδή ονομαστική γενικήαιτιατική και  κλητική
και στους δύο αριθμούς (ενικό και πληθυντικό). 
Δεν επιτρέπεται να αλλάζουν μορφή σε υποκοριστικά 
  καθώς επίσης και να χρησιμοποιηθούν παράγωγα αυτών.
     Μέσα στο διάστημα αυτό, όσοι επιθυμούν να συμμετέχουν,  θα πρέπει  να στείλουν  τη δική τους ιστορία  στο  mail της airis,
που αναφέρεται παραπάνω.

Το κείμενό σας θα πρέπει να είναι γραμμένο σε word
και συνημμένο στο μήνυμά σας 
όχι όμως απευθείας γραμμένο σαν μήνυμα το ίδιο. 
Αυτό θα διευκόλυνε αφάνταστα στην ομοιόμορφη εικόνα 
που πρέπει να έχουν στην τελική ανάρτηση τα κείμενα.   
Το κείμενο πρέπει να έχει τίτλο.  
 Μέσα στα κείμενα  καλό θα ήταν οι πέντε λέξεις να είναι γραμμένες με κόκκινο χρώμα για να εντοπίζονται εύκολα απ’ όλους,
 όχι όμως υπογραμμισμένες ή τονισμένες με bold ή εξωτερικό περίβλημα .
Τη γραμματοσειρά, που θα γράφονται τα κείμενα, θα την ορίσει η airis, 
καθώς και το μέγεθος των γραμμάτων 16 και το διάστημα ανάμεσα στις σειρές.


 Τα κείμενα  ας φροντίσουμε να είναι μικρά περίπου 400 λέξεις. 
Δεν θα γίνονται δεκτά κείμενα που υπερβαίνουν τις 500 λέξεις. 

(Εάν γράφετε σε word η καταμέτρηση των λέξεων δεν θα σας κουράσει επειδή γίνεται αυτόματα και εμφανίζεται στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης). 

Η απόφαση αυτή λήφθηκε μετά από πολλά παράπονα φίλων που ζητούν γενικότερα ο όγκος των κειμένων να είναι μικρός, για να διαβάζονται ευκολότερα και για να έχουν την ίδια βαθμολογική αντιμετώπιση.

   Και αυτή τη φορά θα μπορείτε να στείλετε μόνο μία συμμετοχή.
 Και αυτός ο όρος προέκυψε  εξ αιτίας του μεγάλου όγκου που συσσωρεύεται
και καθιστά δύσκολη την ανάγνωση και αξιολόγηση πολλών ιστοριών.
Ωστόσο, αν έχετε έμπνευση για περισσότερες από μία ιστορίες, 
μπορείτε να στείλετε μία σαν συμμετοχή σας στην @iris
και να δημοσιεύσετε τη δεύτερη ή τρίτη στο δικό σας blog.
   
 Την επόμενη της ημερομηνίας λήξης  του παιχνιδιού μας,
 οι   ιστορίες   σας  θα  αναρτώνται  από  την @iris  σε  κοινή  θέα, 
ανώνυμες και αριθμημένες, σύμφωνα με τη σειρά αποστολής τους  με mail.

ΠΩΣ  ΘΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ  ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ – ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

Κάθε επισκέπτης του blog, ανεξάρτητα αν συμμετέχει  ή όχι στο παιχνίδι, θα έχει δικαίωμα να βαθμολογήσει τρεις (3) ιστορίες – παραμύθια με τους βαθμούς 3 , 2  και 1. 
Ο βαθμός 3 θα δίνεται στην καλύτερη, κατά την άποψή σας ιστορία, 
ο βαθμός 2 στην επόμενη της προτίμησής σας  
και ο βαθμός 1 στην τρίτη κατά σειρά προτίμησής  σας.

Είναι υποχρεωτική η ψήφιση τριών (3) ιστοριών με 3, 2 και 1  και όχι προαιρετική, γιατί έτσι υπάρχει κάποια σχετική προστασία από άδικη βαθμολόγηση.

 Ο χρόνος που δίνεται απ’ την στιγμή της ανάρτησης των ιστοριών – παραμυθιών,   για να βαθμολογήσετε, θα είναι μία (1) εβδομάδα, για τη λήξη της οποίας θα σας ενημερώσει η @iris αλλά και εγώ  με ανάρτηση στα δεξιά του blog μου.

  Στο τέλος της διαδικασίας θα αθροίζονται οι βαθμολογίες και θα ανακηρύσσεται πανηγυρικά  ο νικητής.

Σας εύχομαι ολόψυχα

18 σχόλια:

  1. Μάλιστα! Όλες οι αρετές μαζεμένες! Αυτο δεν θα είναι ιστορία! Θα είναι ύμνος...!
    Καλή δημιουργική σκέψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νάτες νάτες οι αλλαγές!!! :)) Να ξεκουραστείς κι εσύ Φλωρίτσα μου! Θα τρέξω μετά να συγχαρώ την νέα μας χόστες που ναι εστεμμένη!!!
    Ανταίε βλέπω δεν μας λυπήθηκες καθόλου!! Χαχαχα!! Τι μάζωξη καλοσύνης είν εδώ;;;
    Μου θυμίζει λίγο πως έλεγε ο Χατζηχρήστος στον Μπακαλόγατο, ''Ο άντρας πρέπει να έχει μία υπεροψία, μια καχυποψια, μια υστεροβλεψία, μια υπεροψία και όλα τα 'ψία' '' :))))) Χαχαχα!!!
    Καλή επιτυχία στο νέο παιχνίδι και καλές εμπνεύσεις σε όλους!!!
    Φιλάκια πολλά Φλώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα, διάβασα και το σχόλιο το σχόλιο της Μαρίας από πάνω,
      και αναρωτιέμαι...γιατί θα πρέπει να είναι αρετές ή γιατί να αφορούν
      κάποιον που τις έχει και όχι κάποιον που δεν τις έχει;;

      Δεν ξέρω αν έχει δίκιο ο Ζήκος, πάντως μια...θρησκοληψία, την διακρίνω...
      κάποιοι κάνουν ήδη το σταυρό τους, φωνάζοντας:έλα Χριστέ μου! χο χο χο

      Φιλιά σε όλες-ους και καλή εβδομάδα...

      Διαγραφή
    2. :))) Χαχα!! Είσαι φοβερός!! Έτσι έτσι βάζε μας δύσκολα!!! Θα πάρουν φωτιά τα πληκτρολόγια πάλι!!! Καλή μας βδομάδα!!
      Υ.Γ. Με βλέπω πάλι νυχτοπούλι τα ξημερώματα περιμένοντας την έμπνευσις!!!! :))) φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Κάτι μου λέει ότι όλοι έχουμε πέσει σε βαθιά περισυλλογή καθώς διαβάζουμε και ξαναδιαβάζουμε τις 5 λέξεις.
    Αχ βρε Ανταίε τι με κάμεις,τι με κάμεις!
    Εγώ που λες Ανταίε μου ξεχειλίζω από καλοσύνη ,μου περισσεύει η αγαθότητα την οποία μερικοί εκλαμβάνουν και ως….. ηλιθιότητα με αποτέλεσμα όταν ξεφουρνίζω ωμά την αλήθεια να μην με πιστεύει κανείς,μου τρέχει από τα μπατζάκια και μια πραότητα να με το συμπάθιο,που μόνον όταν ακούω…..Αδωνη την χάνω,μπορώ να πω επίσης ότι καλά τα πάω και με την εγκράτεια γιατί επισκέπτομαι το ψυγείο μόνο μετά τις 12:00 την νύχτα όταν ηρεμεί η φύση και η κολόνα βρίσκεται στο 4ο στάδιο του ύπνου……κολλάω όμως στην…..μακροθυμία.
    Αυτή η μακροθυμία θα γίνει τελικά και ο συγγραφικός μου τάφος!
    Τέλος πάντων η xristin θα προσπαθήσει με όση υπομονή (που είναι μία από τις ιδιότητες της μακροθυμίας) της δώσει ο Παντοδύναμος ελπίζοντας να βάλει το …..ποδαράκι του και να της στείλει έμπνευση χωρίς να χάσει την…..καρτερικότητα του (που είναι η δεύτερη ιδιότητα της μακροθυμίας)!
    Conclusion:
    Νομίζω ότι αυτός ο διαγωνισμός είναι ο ποιο δύσκολος από όλους και εδώ θα φανεί η ικανότητα όλων των συμμετεχόντων του παιχνιδιού.
    Μου αρέσει αυτή η πρόκληση άσχετα αν θα καταφέρω να στείλω κάποιο κείμενο.
    Αν δεν τα καταφέρω θα περιμένω με αγωνιά τις γερές πένες του διαγωνισμού(και υπάρχουν πάρα πολλές πουλάκια μου) να κάνουν το θαύμα τους.
    Αυτά και……γράφουμε,δεν λουφάρουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταιδρωμένη ήρθε κι η χόστες!

    Ανταίε παιδί μου τι είχες στο νου; Το απόλυτο ξεκαθάρισμα ε; Πες το! αχαχα!
    Ένα σοκ το έπαθα η γυναίκα στην αρχή. Μα μετά μου άρεσε! Οκ! Θα έχουμε σίγουρα καλές συμμετοχές! Αυτό το έχω σχεδόν σίγουρο! Για αυτό και σε ευχαριστώ για τις λέξεις!
    Τα υπόλοιπα αύριο στη δική μου ανακοίνωση !


    Τέλος ...Ανταίε παιδί μου στο δικό μου συμπόσιο ποίησης δεν θα λάβεις μέρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου πολύ χαίρομαι που θα σε ξεκουράσω και θα μπορείς να ψηφίσεις κι εσύ!

      Διαγραφή
  5. Κύριε Ελέησον!
    Ο Θεός μαζί μας!
    Φλώρα μου το παιχνίδι σου απογειώνεται. Χαίρομαι που θα το απολαύσεις δίχως το άγχος της διαχείρισης αυτή τη φορά. Μπράβο στην Αριστέα για τη φιλοξενία και τη βοήθειά της.
    Καλή φώτιση σε όλους τους υποψήφιους συμμετέχοντες!
    Φιλιά πολλά, με τη γεύση ακόμα νωπή απ' τη χτεσινή μας ρολογότσαρκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Kαλή επιτυχία Φλώρα μου και στο τέταρτο παιγνίδι σου...Να ξεκουραστείς και συ λίγο..το χρειάζεσαι...χαίρομαι που θα φιλοξενηθεί από ένα αγαπημένο μου μπλοκ και την Αριστεούλα μου... δύσκολες μου φαίνονται αυτές οι λέξεις, δεν μου έρχεται κάτι...θα δω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε...χμμμ....βίους αγίων θα γράψουμε, ε?..χαχα!
    Μπράβο στην Αριστέα που θα σε ξεκουράσει...
    Έχω μια τεράστια περιέργεια να δω τι θα γεννήσουν οι λέξεις αυτές!
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία και έμπνευση σε όσους πάρουν μέρος!!
    καλό βράδυ να έχουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειαααααααααααα!
    Τώρα θα φανεί το "εδώ σε θέλω κάβουρα να περπατάς στα κάρβουνα"... άσε που για να γράψει κανείς πχ για πραότητα και μακροθυμία πρέπει να ξέρει και τι σημαίνουν αυτά!!!
    Καλό για σένα Φλώρα μου που αναλαμβάνει η Αριστέα, στο τσακ γλύτωσες απ' τα
    δύσκολα!
    ΑΦιλάκια χαλαράαααααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φλωρούκο, σκυτάλη στο Τρελοκομείο και καλή ξεκούραση χαρά μου!! Σε φιλώ γλυκά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πω, πω όμορφες συνεργασίες!! :-)
    Μου αρέσουν αυτά τα πάρε-δώσε!
    Καλή επιτυχία σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή έμπνευση και καλή επιτυχία!!
    Ανταίε, δύσκολα μας έβαλες... κι έχω πάλι να παλέψω και με το χρόνο για να προλάβω τις 20 συμμετοχές...
    Μπράβο, πάντως, η επιλογή των λέξεων θα μας δώσει σίγουρα δυνατές ιστορίες.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φλωρούλα μου.. πόσο λυπάμαι που έρχομαι καταϊδρωμένη μετά από καιρό και βρίσκω αλλαγές... έχω μείνει πολύ πίσω στην ανάγνωση των αναρτήσεών σας... και λυπάμαι πάρα πολύ... :(
    Όμως θα ξεκουραστείς τώρα, και θα μπορείς να ψηφίσεις! :)))
    Δύσκολα μας έβαλε ο Ανταίος! Τι κατάσταση είναι αυτή; ουφ....
    Σε φιλώ γλυκά Φλώρα μου! καλό σου απόγευμα! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλε μυρισαν τα Χριστουγεννα για τα καλά βλεπω , ο Ανταιος ξεπερασε και την αλισάχνη ........ μπραβο τις Αριστεας μας που θα φιλοξενησει και τα δυο παιχνιδια αντε πολλα πολλα φιλια σε ολους και ολες !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή