Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2013

1η ανάρτηση ιστοριών του 3ου παιχνιδιού (2ου κύκλου) "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

Έφτασε λοιπόν η μέρα που θα πρέπει να διαβάσετε και να βαθμολογήσετε 
για να αναδείξετε την ιστορία της προτίμησής σας στο 3ο παιχνίδι του 2ου κύκλου.
Θέλω να ευχαριστήσω για ακόμη μία φορά όλους τους συμμετέχοντες  στο παιχνίδι μας, γιατί με εμπιστεύτηκαν και ξόδεψαν χρόνο  και σκέψη για να γράψουν και να λάβουν μέρος σ' αυτό.
Η συμμετοχή στο 3ο παιχνίδι  του 2ου κύκλου εκ των πραγμάτων ήταν μικρότερη των προηγουμένων λόγω των αλλαγών που έγιναν στο παιχνίδι μας (περιορισμός των συμμετεχόντων ιστοριών στις 20). Φαίνεται όμως πως κάποιους αποθάρρυνε αυτός ο καινούριος όρος του παιχνιδιού κι έτσι οι ιστορίες σας είναι αυτή τη φορά 18 στον αριθμό.
Για ακόμη μια φορά θα ζητήσω συγνώμη για τυχόν ανομοιομορφίες που θα συναντήσετε διαβάζοντας τις ιστορίες  στα διαστήματα, όμως παρόλο που δίνω όλες τις σχετικές εντολές στα windows, η μεταφορά τους στο blog παρουσιάζει προβλήματα, λόγω του μεγάλου όγκου κάθε ανάρτησης και του τρόπου που κάποιοι στέλνετε τις ιστορίες σας απευθείας στο mail και όχι ως συνημμένο γραμμένο στα windows.

Επίσης συγνώμη θα ζητήσω επειδή τον τελευταίο καιρό διάφορα προβλήματα και ασχολίες περισσότερες απ' τις καθημερινές δεν μου επέτρεψαν να είμαι συνεπής απέναντί σας. 
Εννοώ ότι δυσκολεύομαι, λόγω έλλειψης χρόνου, να απαντάω στα σχόλιά σας και να σχολιάζω στις αναρτήσεις σας παρόλο που ξεκλέβω χρόνο και επισκέπτομαι συχνά τα δικά σας blogs.
Ελπίζω τα πράγματα να ομαλοποιηθούν και στο μέλλον να είμαι εντάξει απέναντί σας. 

Οι κανόνες για τη βαθμολόγηση είναι οι εξής:
Μπορείτε να βαθμολογήσετε με 3, 2 και 1 ξεκινώντας από 3 για την καλύτερη και φθάνοντας στο 1 για την τρίτη  κατά σειρά στην προτίμησή σας.
Όπως και τις προηγούμενες φορές, για αποφυγή αδικιών,
είναι πλέον υποχρεωτικό να βαθμολογήσετε τρεις ιστορίες.
    Δεν μπορείτε να δώσετε σε 2 ιστορίες ίδιο βαθμό. 
    Δεν μπορείτε να βαθμολογήσετε ανώνυμα.
    Δεν μπορείτε να βαθμολογήσετε τη δική σας ιστορία.

Εγώ και αυτή τη φορά δεν θα βαθμολογήσω για ευνόητους λόγους...

Τις βαθμολογίες σας θα τις στείλετε με σχόλιό σας στο τέλος των  αναρτήσεων. 
Χαρά δική μου αλλά και των συμμετεχόντων φαντάζομαι, θα ήταν να ακούσω εγώ τα σχόλιά σας, θετικά ή αρνητικά για τις ιστορίες  ή για κάτι που πήγε ή δεν πήγε καλά σ' αυτό το παιχνίδι ώστε στο επόμενο να έχει διορθωθεί. 
Εξ αιτίας του όγκου των ιστοριών  καλό θα ήταν διαβάζοντας να κρατάτε και σημειώσεις με τους αριθμούς των κειμένων που σας εντυπωσίασαν και στο τέλος να επιστρέψετε για μια 2η ανάγνωση  όσων ξεχωρίσατε, ώστε να πάρετε τη σωστή απόφαση για τη βαθμολογία που θα δώσετε.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙΤΕ 
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/11/2013
Το Σάββατο  23/11/13 
θα αναρτηθούν τα αποτελέσματα της βαθμολογίας σας 
και θα ανακηρυχθούν οι 3 νικητές του  3ου παιχνιδιού του 2ου κύκλου.

Ως τότε εσείς να στέλνετε με σχόλιο τις βαθμολογίες σας, 

Στο 3ο παιχνίδι του 2ου κύκλου
μαζεύτηκαν  18 ιστορίες
 βασισμένες στις λέξεις:
αδυναμία
κόσμος 
συνταγή 
ρολόι
γενέθλια
και μοιράστηκαν σε αυτήν και ακόμη  αναρτήσεις, που θα βρείτε παρακάτω.

ιστορίες από 1 έως 9


1.Ένα μήνυμα για ΣΕΝΑ …
Από παλιά μια αδυναμία είχα
και αυτό ήταν να είμαι μαζί σου
ν’ αγγίζω το σώμα σου
να γεύομαι τα φιλιά σου.

Ο κόσμος δε με ένοιαζε τι θα πει
Εμένα μου έφτανε που ήμουνα μαζί σου
Κάθε μέρα που μου μαγείρευες
Μια καινούρια συνταγή.

Κοιτώντας το ρολόι μου
Είδα πως σε λίγα λεπτά είχες τα γενέθλια σου
Και κάτι να σου πω ήθελα
Σ’ αγαπάω και ποτέ δε θα πάψω.

2.Τι έκανες πέρσι το φθινόπωρο;
Η ερώτηση ήρθε απρόσμενα. Με έβγαλε από την αποχαύνωση του μεσημεριού, που έπαιζε τεμπέλικα με τους ίσκιους του, κάτω από έναν σαρκαστικά καθαρό ουρανό.
-Πού να θυμάμαι πια, απάντησα. Ίσως ό, τι κάνω και τώρα. Κοίταζα τη δουλειά μου, πάλευα με τα θηρία, καλόπιανα τη ζωή, λαχταρούσα να ονειρευτώ και να ταξιδέψω.
-Και ταξίδεψες;         
-Φυσικά και ταξίδεψα. Δε θυμάσαι που είχα πάει μέχρι το μοναστήρι της Παναγιάς; Δεν κατέθεσα εκεί τα όνειρά μου, και της έταξα τόσες λαμπάδες στο μπόι μου, παρακαλώντας την να τα κάνει πραγματικότητα; Δεν ευχήθηκα να πάνε όλα καλά για όλους μας;
-Ναι, καλά! Ευχήθηκες κι έσωσες τον κόσμο. Είσαι και κοντή πανάθεμά σε. Θα νόμιζε πως κάνεις πλάκα. Κεράκια έπρεπε να τάξεις, για να σε πάρει στα σοβαρά. Και τι έγινε από τότε;
-Όλα πήγαν στραβά. Ή μάλλον όλα έγιναν χειρότερα. Ο κόσμος συνέχισε την κάτω βόλτα.
Στο σπίτι, δε λέω, υγεία έχουμε, το αυτό επιθυμούμε και δι’ υμάς. Από όλα τα άλλα πάσχουμε. Υποψιάζομαι δε, πως το σπίτι την κάνει σιγά σιγά.
Θυμάσαι πώς έσκουζε το πλυντήριο και χοροπηδούσε όταν έστυβε; Ε, τώρα πια ησύχασε κι αυτό. Νεότατο πήγε. Πάνω που είχαμε γιορτάσει τα εικοστά του γενέθλια. Τώρα πλένω οικολογικά. Στο χέρι!
Μετά έσβησε κι ο ηλιακός. Αποφάσισε να βγει στη σύνταξη, που κακόχρονο να ΄χει.
Η σκούπα η ηλεκτρική έμεινε σκέτη σκούπα. Δε σκουπίζει όμως. Είπε, βλέπεις, να μη χαλάσει τη συνταγή. Πέταξε προχτές κάτι σπίθες μέχρι εκεί πάνω σα δράκος που ξυπνάει κι έκανε το ανάποδο. Κοιμήθηκε για πάντα.
Πετρέλαιο δε θα βάλουμε. Ρούχα δε θα πάρουμε. Λογαριασμούς δε θα πληρώσουμε.
Παράπονο δεν έχουμε. Μάλλον είμαστε καλοί παίκτες, γιατί όλο ανεβαίνουμε πίστα δυσκολίας. Όταν το τερματίσουμε το παιχνίδι της ζωής, δεν μπορεί, θα κερδίσουμε και κάνα μπόνους μαζί με την αιώνια ζωή. Ελπίζω μόνο να μη μας ξεπετάξουν με κανένα ρολόι από το τηλεμάρκερινγκ. Δεύτερη ζωή δεν έχει, λέει ο ποιητής και οι φήμες λένε πως θα ξεκουραστούμε μετά. Τι να το κάνουμε δα το ρολόι;
-Μα καλά όλα τα άλλα, αλλά γιατί δεν παίρνεις τουλάχιστον ένα πλυντήριο;
-Α, να κι η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου. Εκατομμύριο είπα; Κοίτα τώρα τι θυμήθηκα. Λεφτά δεν υπάρχουν κι όπως καταλαβαίνεις, το μόνο που υπάρχει είναι γκαντεμιά. Σα να μας μάτιασε η Μέρκελ και να μας ξεμάτιασε ο Μητσοτάκης ένα πράμα.
Βάστα μόνο να μην μας τύχει και τίποτα σοβαρότερο, γιατί ακόμα με ψάχνουν  από το νοσοκομείο που πήγα επειγόντως τις προάλλες και την κοπάνησα λόγω αδυναμίας πληρωμής. Έκλεισα κι αυτή την πόρτα πίσω μου για πάντα. Τώρα από εδώ, θα πάω  ντουγρού για τον ουρανό. Χωρίς στάση!
Αλλά, τι με ρώτησες; Τι έκανα πέρσι το φθινόπωρο;
Μη με ρωτήσεις μόνο τι θα κάνω του χρόνου το φθινόπωρο, γιατί πολύ φοβάμαι πως θα τραβάω τα μαλλιά μου, μια και δε θα έχει μείνει κολυμπηθρόξυλο.

3."Κόζα Νόστρα" για γέλια!
Ναι;
-Που είσαι μαρή;
Στο Ακαπούλκο!
-Πουυυυυ;;
Μωρή, το έχεις κάψει; Που με πήρες;
-Στο σπίτι..
Τότε τι με ρωτάς που είμαι;;;
-Μμμμ, άρχισες πάλι τα κουφά σου κι εδώ έχω νέα συνταρακτικά!
-Τι έγινε καλέ; Ακύρωσε την συμμετοχή του ο Γαβαλάς στο Dancing with the stars;;
Όλο κάτι τέτοια μου λες και θα σε βρίσω, να το ξέρεις...
- Ποιος Γαβαλάς παιδί μου, έδωσε τις λέξεις η Φλώρα!
-Αχα!!Για πες για πες...
- Άκου, δεν έχουμε πολλά περιθώρια, λιγόστεψαν τις συμμετοχές οπότε ο,τι είναι να γίνει θα πρέπει να γίνει άμεσα! Πρέπει να δράσουμε συντονισμένα, για να πάρουμε αυτή την φορά εμείς, τα χρυσοποίκιλτα!
-Ναι ρε μάνα μου, αλλά...
-Δεν έχει αλλά, να ειδοποιήσεις μόλις κλείσουμε ,τον φίλο που έχεις στον ΟΤΕ, να πάει σήμερα κιόλας στο ΚΑΦΑΟ της Καννελλάκη, και να της κόψει την σύνδεση για τρεις εβδομάδες, ακούς; Μέρα λιγότερη, για να ήμαστε σίγουρες!
- Αυτό που σου είχα πει, να καλούσαμε την Φλώρα για καφέ και να την δέναμε μέχρι να μας έλεγε τους κωδικούς για το μπλογκ της...το σκέφτηκες;;;
-Το σκέφτηκα, αλλά έχει ένα μειονέκτημα...θα πρέπει μετά να την αφήσουμε ελεύθερη!
- Έχεις δίκιο, δεν το σκέφτηκα αυτό..
- Λοιπόν, πάρε στυλό και χαρτί και γράφε...Αδυναμία!
- Ε;;; Κοίτα Καλλιόπη, άμα μου την πέφτεις πρέπει να σου πω ότι, εγώ σε βλέπω μόνο σαν φίλη..
- Τι λες μωρή βλαμμένη; Αδυναμία, είναι η πρώτη λέξη που έδωσαν!
- Αααααα, ωραία, είπα κι εγώ...
- Τι να σου πω πια, γράφε...Κόσμος!
- Έχεις επισκέψεις;;
- Ναι ήρθαν οι Ρώσοι...ΡΕΕΕ, κόσμος είναι η δεύτερη λέξη!
- Ε πες το μάνα μου, που πετάς έτσι έναν Κόσμο..
- Θα με σκάσεις το ξέρω, αλλά έλα που δεν έχω άλλη.
   Συνταγή!
- Για τα κουλουράκια που σου έλεγα τις προάλλες;; Κοίτα, θέλει φρέσκο βούτυρο και...
- Βρε ηλίθια, Συνταγή είναι η άλλη λέξη, μπορείς να ακούς χωρίς να μιλάς για λίγο;
- Έλα ρε Καλλιόπη, μου λες Συνταγή, στα καλά καθούμενα,  ε τι να υποθέσω κι εγώ;
- Καλά, γράφε τώρα...Ρολόι..
- Ναι Καλλιόπη μου, μην ανησυχείς,  όλα ρολόι θα πάνε, θα θριαμβεύσουμε!!
- Θύμισέ μου όταν βρεθούμε να σε χαστουκίσω, ναι;
   Ρολόι είναι η επόμενη λέξη που έδωσαν..
- Ε, πες το ντε, τελείωσαν;;
- Όχι, έχει και...Γενέθλια..
- Ο άντρας σου;;  Να τον χαίρεσαι βρε φιλενάδα,     
   ετοιμάζεις κάτι;;
- Ναι ετοιμάζω...
- Αχ για πες..
- Ετοιμάζομαι να έρθω εκεί και και να σε καρυδώσω!!!!

4.Ποιητικό αίτιο
Καταδύω το εγώ μου σε αγαλήνευτους βυθούς
εκεί που δεν επιπλέουν τα ναυάγια
μόνο το διάφανο τραγούδι κάποιου κύκνου.
Σαν παλμική ταλάντωση ρολογιού λίγο πριν ενδώσει στα κρύα νερά
η σάρκα μου λαχταρά επανεκκίνηση.
Δίχως θόρυβο οι οφθαλμοί μου καταπίνουν το αλάτι του κόσμου.
Θυμάμαι σε κάποια γενέθλια
μου χάρισαν την κλίνη του Προκρούστη.
Βαθμιαία ενέδωσα να συλλέγω λείψανα και γόπες.
Να παραγράψετε τα εγκλήματά μου και να προσθέσετε άλλα τόσα.
Κι όταν αναδυθώ ατροφικό οίδημα να ρουφήξετε από την φάλαγγα του δαχτύλου μου την στρογγυλάδα του βυθού
κι εγώ υπόσχομαι να ξεράσω από τα σπλάχνα μου όλες σας τις αδυναμίες.
Είναι παλιά η συνταγή. Από τα χρόνια της Εύας. Ακόμα φτύνω τα κουκούτσια του μήλου.

5." Κάτω από το ρολόι.."
Ένα όνειρο είχε από μικρή, να γυρίσει όλο τον κόσμο. Δεν της αρκούσε ο τόπος της και λίγα ταξίδια μέσα στον χρόνο. Γι αυτό αποφάσισε να γίνει αεροσυνοδός και παρά τις αντιρρήσεις της οικογένειάς της το έβαλε στόχο και το πέτυχε. Και να σκεφτείς ότι κάποτε φοβόταν τα αεροπλάνα! Μέχρι που πέταξε για πρώτη φορά.. Μαγεύτηκε και μαζί της πέταξε και η αδυναμία της. " Τους φόβους μας πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε κατάματα " της είχε πει η αγαπημένη της καθηγήτρια. Έτσι, μετά από οχτώ χρόνια πολύτιμων εμπειριών, ήρθε μία ακόμα μέρα για να ξεκινήσει ένα ταξίδι πιο κοντινό αυτή τη φορά, στην γειτονική Ιταλία. " Αχ, γιατί να δουλεύω στα γενέθλιά μου;" αναρωτήθηκε μιας και θα τα περνούσε μόνη χωρίς τους φίλους και την οικογένειά της. Όλα όμως γίνονται για κάποιο λόγο.. Το απόγευμα αποφάσισε να πάει μια βόλτα στην Βερόνα. Από την πρώτη στιγμή ένιωσε οικεία με την πόλη αυτή, κάποιες στιγμές θαρρείς πως ζούσε ένα deja vu περπατώντας και χαζεύοντας τα πάντα γύρω της λες και προσπαθούσε να τα αποκρυπτογραφήσει. Μετά το σπίτι της Ιουλιέτας, τα αρχαιολογικά μουσεία και το καμπαναριό στο Torre dei Lamberti, έκατσε να πάρει μια ανάσα κάτω από ένα παλιό ρολόι. Καθώς σκεφτόταν τα γράμματα που είδε στο σπίτι της Ιουλιέτας και το δικό της που δεν άφησε ποτέ, μία ανδρική φωνή την ξύπνησε απότομα. Σήκωσε τα μάτια και τον είδε. "Εσύ..!" Αντίκρισε τον μεγάλο της έρωτα που η σχέση τους σταμάτησε απότομα με αιτία το μεταπτυχιακό του στην Ιταλία. Καθισμένοι κάτω από το παλιό γραφικό ρολόι συζήτησαν ώρες ατελείωτες.. λες και ήθελαν να κερδίσουν τον χαμένο χρόνο, μετανιωμένοι που δεν πάλεψαν για αυτή τη σχέση. Και ήταν σαν να μην πέρασε μια μέρα. Υπάρχει άραγε κάποια μυστική συνταγή που αν την γνωρίζαμε θα παίρναμε τις σωστές αποφάσεις; Ή μήπως η μαγεία κρύβεται εκεί που δεν το περιμένεις, στις εκπλήξεις, τα απρόοπτα, τις ανατροπές που περιμένουν να τις αξιοποιήσεις; Το ρολόι χτύπησε 12. Της άγγιξε το χέρι και έφυγαν μαζί.

6.Τα γενέθλια της Ναταλίας.
Το μικρό της κοριτσάκι ήταν ο κόσμος της όλος. Όλη της η ζωή ήταν αυτό το πλασματάκι. Ήταν η αδυναμία της. Ένα  όμορφο πλασματάκι, με μαύρα μαλλάκια. Μαύρα μακριά μαλλάκια. Η μανούλα της πάντα τις τα χτένιζε μπουκλίτσες. Κάθε χρόνο η συγκεκριμένη ημέρα ήταν γεμάτη αναμνήσεις. Σαν σήμερα, πριν 3 χρόνια, έφερνε στον κόσμο αυτό το πλασματάκι. Το ρολόι έδειχνε 5 το απόγευμα, όταν η Ναταλία της ερχόταν στον κόσμο. Η ημέρα των γενεθλίων της ήταν αφιερωμένη στην κορούλα της. Να της φτιάξει η ίδια τις προσκλήσεις για τις φίλες της, κορδελίτσες για το σπίτι, γλυκίσματα και όπως κάθε χρόνο την τούρτα. Η Ναταλίτσα είχε αδυναμία στην Σταχτοπούτα και στη σοκολάτα. Έτσι κάθε χρόνο, η μαμά ήξερε ότι η τούρτα θα είχε την ίδια εμφάνιση και την ίδια συνταγή.

7. Η αλήθεια κατάματα.
«Πότε έχεις γενέθλια;» άκουσε πάλι την φωνή να την ρωτάει. Γενέθλια; Τι είναι αυτό;  
Πιέζει το μυαλό της να θυμηθεί! Δεν της είναι τελείως άγνωστη αυτή η λέξη αλλά και πάλι οι εικόνες που σχηματίζονται στο κεφάλι της είναι θολές και αόριστες.
Κι ύστερα θυμάται! Κι από την δύναμη που έχουν οι θύμησες αυτές, τόσο συγκλονιστικές και δραματικές νιώθει αδυναμία και κάθεται, σχεδόν σωριάζεται στο έδαφος κι αφήνει τις εικόνες να ξεχυθούν εμπρός της, σκόρπιες, ανακατεμένες, πότε ευχάριστες μα περισσότερο δυσάρεστες, σαν εκατομμύρια φωτογραφίες που δραπέτευσαν από το άλμπουμ της ιστορίας και το έβαλαν πείσμα να την κάνουν να θυμηθεί.
Μα τώρα θυμάται ό,τι κάποτε θέλησε να ξεχάσει. Μα είναι ίδια η συνταγή, τα συστατικά ολόιδια, πώς είναι δυνατόν εκείνη να ξεχάσει για πάντα;
Κι έτσι αρχίζει να κλαίει και με θολά μάτια αφήνεται στην δίνη των αναμνήσεων του παρελθόντος, του παρόντος και στην γνώση του μέλλοντος.
Έτσι είναι ο χρόνος, παγιδευμένος θαρρείς σε ένα ρολόι που όλο κύκλους κάνει δίχως να σταματάει, δίχως να αλλάζει τίποτα.
Γέννηση δεν θυμάται, μα θυμάται την σκλαβιά, θυμάται την καταπίεση, την πείνα, τον πόλεμο. Θυμάται την βία, τα γυναικόπαιδα, κάτι κρυφά σχολειά μα και κάτι παλικάρια δυο μέτρα ίδια κυπαρίσσια να μην το βάζουν κάτω! Να ελπίζουν, τα τολμούν, να θυσιάζονται, να χάνουν μάχες, μα στο τέλος να κερδίζουν τον πόλεμο.
Κι εκεί που η ελπίδα ανασταίνεται και το χαμόγελο κοντεύει να ανθίσει στα πρόσωπα των ανθρώπων, ξανά τα ίδια. Αδέρφια να χτυπούν αδέρφια, να σκοτώνονται για μια ιδέα, για ένα τίποτα!!! Ναι, για το τίποτα!
Το κορμί της τρέμει καθώς θυμάται, μα δεν κλείνει τα μάτια, δεν στρέφει το βλέμμα. Πρέπει να τα δει όλα, να ζήσει ξανά την αθλιότητα, τον πόνο, την οδύνη για να μπορέσει να ξαναγεννηθεί να βρει τον εαυτό της.
Το λευκό της χιτώνιο, βάφεται κόκκινο από το αίμα των αναμνήσεων, η θαλασσιά της ζώνη σκουραίνει από το μίσος του εμφύλιου.
Μα να! Οι καμπάνες χαρμόσυνα χτυπούν, οι άνθρωποι, δειλά στην αρχή, πιο θαρρετά μετά ξεχύνονται στους δρόμους, γιορτάζουν και φωνάζουν «Ζήτω η Ελευθερία».
Κι ύστερα όλα αλλάζουν. Ο κόσμος επιλέγει να μην θυμάται, καταργεί τις αξίες του, την ιστορία, την θρησκεία.
Τόσο απλά, τόσο αθόρυβα και βουβά ένας άλλος πόλεμος ξεκινά, ένας πόλεμος δίχως όπλα, δίχως αίμα, μα με περισσότερα θύματα, με εσωτερικές πληγές που δεν επουλώνονται ποτέ!
Τώρα ποτέ δεν θα ξεχάσει!
Σηκώνεται στα πόδια της, ισιώνει το κορμί της, στρέφει το πρόσωπο στο φως και φωνάζει:

«Με  λένε, Ελλάδα! Γενέθλια δεν έχω γιατί ποτέ δεν ήμουν ελεύθερη. Μα αν ποτέ ελευθερωθώ, ένα μόνο θα ζητήσω για δώρο αιώνιο. Ειρήνη!»

8. H Πορεία
Σαν ήρθε εκείνη η μέρα του Χειμώνα που είχαμε ορίσει να βρεθούμε,  η βροχή ξέπλενε τα βρώμικα πεζοδρόμια στέλνοντας στα ρείθρα τα λασπόνερα ανάκατα με κομμάτια από μισοφαγωμένα απομεινάρια, χαρτιά τσαλακωμένα και σπασμένα μπουκάλια. Το ρολόι χτύπησε εβδόμη νυχτερινή κι εγώ αγκάλιασα τρυφερά τον ώμο σου νοιώθοντας τα γόνατά μου να κόβονται από την αδυναμία της ψυχής.
Πώς ν΄ αντικρύσω ξανά τους παλιούς μας φίλους, εκείνους που κάποτε μαντήλια μας κουνούσαν στην προκυμαία όταν εμείς γελούσαμε, νομίζω πως ερωτευμένοι θα ήμασταν τότε και δεχόμασταν ευχές για καλό κατευόδιο; Πως γυρίσαμε έτσι και πάλι πίσω, με λευκά μαλλιά και ώμους κυρτωμένους νικημένοι από της ξενιτιάς μας την μοναξιά; Πουθενά της ευτυχίας δεν βρήκαμε την συνταγή κι ας αναποδογυρίστηκε ο κόσμος όλος κάτω από τις πατούσες μας που πληγωμένες τώρα αιμορραγούν την ώρα που τα μάτια μας δικαίωση ζητούν.
Επιστρέψαμε από της εξορίας μας την γη ζητώντας Παρθενώνες να στήσουμε και την ψυχή μας μέσα να στεγάσουμε προτού οριστικά κι αυτή χαθεί στις όχθες του Αχέροντα.
Νυχτώνει κι η βροχή ακόμα σταλάζει ρυθμικά επάνω στους τσίγκους της αυλής μας, αποκεφαλισμένες σταγόνες λοξοδρομούν κι απάγκιο βρίσκουν στα βλέφαρά μας.
Ανέμους γεμίζουν τα μαλλιά μου και με ελπίδα αναζητώ τις μορφές που βγαίνουν από τις σκιές. Γενέθλια έχει σήμερα η μοναξιά μας, κλείνει χρόνους τρεις κι είναι αμέτρητες οι γροθιές που υψώθηκαν πίσω από της Πανσέληνος το φως.
Τα μπράτσα ανοίγουν κι είμαστε εμείς ξανά στην ίδια γη… Εσύ, εγώ, η Μυρτώ, η Μαρία, ο Γιάννης, ο Πετρής … μ’ ένα λυγμό αποχωρεί η νύχτα κι ο ήλιος δείχνει την αυγή. Βουερό ποτάμι στους βρεγμένους δρόμους κατηφορίζει ένα πλήθος που την ανάσα της ζωής συλλογιέται. Μαζί τους κι Εσύ, σ ακολουθώ κι Εγώ.

9. To δώρο
Ήμουν γύρω στα 24 όταν την αγόρασα, ήταν η μέρα των γενεθλίων μου θυμάμαι, έτσι και τώρα πλησιάζει πάλι, μόνο που τώρα θα γίνω 30. Είχα αποφασίσει να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου, ένιωσα σαν να του το χρωστούσα. Το θυμάμαι σχεδόν σαν τώρα ότι είχα μπει στο μαγαζάκι αρχικά πολύ αγχωμένη αν και κατά βάθος ήμουν σίγουρη ότι θα την αγόραζα, βλέπεις  η αδυναμία μου, ως προς το να μπορώ να διακρίνω ποιούς στα αλήθεια έχω γύρω μου, μου ‘χε γίνει πια μάθημα. "Ας γίνει ό,τι θέλει" είχα πει αποφασιστικά από μέσα μου, "αρκεί να γίνει κάτι, οτιδήποτε ! "
Μπήκα διστακτικά μέσα στο μαγαζί, το βλέμμα μου έπεσε με την μία σε ένα ξύλινο, ρολόϊ  τοίχου από ‘κεινα τα μεγάλα, τα επιβλητικά με τον κούκο, το οποίο κοσμούσε τον τοίχο του καταστήματος, οι χτύποι του τελεσίδικοι, είχε έρθει η ώρα. Προχώρησα επιφυλακτικά στο διάδρομο που με οδήγησε η ταμπέλα: 'ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΕΙΣ'. Δεν φοβόμουν μήπως τους έχει τελειώσει αυτή που ήθελα. Ήθελα την υπερδύναμη του να βλέπεις τους ανθρώπους γι' αυτό που πραγματικά είναι, άρα θα υπήρχε στοκ. Δεν πούλαγε πολύ αυτή, την φοβόταν ο κόσμος.
 "Πείτε μου πάλι, τι παρενέργειες υπάρχουν;" Η γριά πωλήτρια μου είπε: "Κοιτάξτε, το λέει και στη συνταγή'' και βγάζοντας μέσα από την συσκευασία ένα καλά διπλωμένο στα τέσσερα χαρτί, άρχισε σιγά, σιγά να μου διαβάζει κάποια μέσα από αυτήν και τα υπόλοιπα που αργότερα διαπίστωσα πως δεν περιείχε το έντυπο, βγαλμένα προφανώς μέσα από την εμπειρία της:  ''Στην αρχή παρατηρείται κάποια δυσφορία, μία απογοήτευση.. Ο κόσμος βλέπει πράγματα που δεν τα περίμενε με τίποτα, για αυτό κι έχουμε πολλές επιστροφές απ' αυτό το προϊόν. Αν αντέξετε όμως περίπου στα 2-3 χρόνια, τότε θ' αρχίσετε και να την συνηθίζετε.  Ε, μετά κάποια μοναξιά, ίσως κάποιους εφιάλτες, λιγότερες συναναστροφές, λιγότερες επαγγελματικές ευκαιρίες, ελάχιστα "κοννέ", αλλά αν την κρατήσετε αρκετά θα μείνετε πολύ ευχαριστημένη με το "ξεκαθάρισμα".''
Αααχ το ξεκαθάρισμα, είχα μονολογήσει σαν την τρελή. Ο λόγος που την είχα γυρέψει εξαρχής. -Ε Μάλιστα.. Και πόσο κάνει; -Ανάλογα το πακέτο. Υπάρχει το πιο οικονομικό πακέτο που θα βλέπετε καθαρά μόνο τα άτομα με τα οποία δεν είστε πολύ δεμένη, είναι λιγότερο επώδυνο και κοστίζει λιγότερους ανθρώπους. Τώρα το πλήρες πακέτο θα σας κοστίσει από 5 με 20 ανθρώπους της ζωής σας. Πήρα το πλήρες. Προχώρησα με το κουτί στα χέρια μου προς την έξοδο, για μια στιγμή σταμάτησα, γύρισα πάλι προς την γριά ''Το μετανιώσατε ήδη;'' έσπευσε να με ρωτήσει. -Όχι καθόλου, της απάντησα, απλά χρειάζομαι κι ένα παυσίπονο για να καταφέρω να αντέξω τους πρώτους πόνους από τις απώλειες είπα με σταθερή φωνή και κάτι να με ηρεμεί από τους εφιάλτες που μπορεί να με επισκέπτονται τα βράδια. Το πήρα κι αυτό το έβαλα μες στην τσάντα κι έφυγα.
Περάσαν κι οι παρενέργειες μετά από 6 χρόνια. Ήταν ακριβή αγορά, μου κόστισε γύρω στα 15 άτομα της ζωής μου, αλλά όντως είμαι πολύ ευχαριστημένη με το ξεκαθάρισμα. Πλέον επιστροφή δεν γίνεται άλλωστε. Η υπερδύναμη τώρα πια μου ανήκει.


Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

39 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Φλώρα μου! Για άλλη μία φορά χαίρομαι που συμμετείχα, για την διαδικασία και όχι για τον διαγωνισμό! Απόλαυσα την ανάγνωση μετά μουσικής και περνάω ευθύς αμέσως στην βαθμολογία!!

    3 βαθμούς στο 9.Το δώρο για την πρωτότυπη ιδέα,
    2 βαθμούς στο 11.Το φως και το σκοτάδι γιατί το φως πάντα νικάει το σκότος και
    1 βαθμό στο 17.Η μυστική συνταγή εκτός των άλλων για την απορία "πως θα ξεχωρίσω από τον σωρό;"

    Καλή συνέχεια φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Φλώρα μου... ακόμα και τώρα με τον νέο κανόνα 20 ιστορίες μόνο..και πάλι δυσκολεύτηκα..μου άρεσαν πολλές ... οι 5,7,11,13,15,16
    Αλλά αφού οι κανόνες είναι 3
    3 βαθμοί στην 5." Κάτω από το ρολόι.." – πολύ ρομαντική, αισθηματική ιστορία.. μου αρέσουν αυτά τα είδη τα ρομαντικά και αισθηματικά
    2 βαθμοί στην 16.Σμαρώ.!!! – πολύ συγκινητικό το τέλος της
    1 βαθμό στην 15. Tα πρώτα άντα

    γέλασα πολύ με την ιστορία 3 - πρώτη φορά τώρα την διαβάζω - νομίζω από το τρόπο γραφής κατάλαβα σε ποιαν ανήκει :)

    Επειδή όσο προχωρά το παιγνίδι μας , γίνεται πολύ ενδιαφέρον , με πολλές και καλές ιστορίες... προσωπικά εγώ κάθε φορά μου αρέσουν παραπάνω από 3 και αναγκαστικά πρέπει ανάμεσα από αυτές να διαλέξω 3 και αφήνω τις υπόλοιπες πίσω ... Μήπως αντί 3 να ψηφίζαμε 5 ; ή ως 5; Ο καθένας να έχει δικαίωμα να ψηφίσει μέχρι 5 ιστορίες;
    Πήρα το θάρρος επειδή αναφέρεις να σου γράψουμε τα σχόλια μας θετικά ή αρνητικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλημέρα και απο μένα! Αν και διανύω ένα στάδιο που ετοιμάζομαι για "χτύπημα" ίωσης κατάφερα να διαβάσω όλες τις συμμετοχές και να ψηφίσω τη δική μου τριάδα.

    για άλλη μια φορά συγχαρητήρια σε όλους και σε σενα φυσικα και παμε για τη βαθμολογια.

    τους 3 βαθμους μου θα τους δωσω με πολυ χαρα στην ιστορια με τον αριθμο 3!
    πολυ αστεια, εξυπνη ιδιαιτερα θα ελεγα και πρωτοτυπη ως την παρουσιαση των 5 λεξεων/

    τους 2 βαθμους μου θα τους δωσω στην συμμεροχη με τον αριθμο 18 γιατι ειναι μεν μικρη σε ογκο αλλα πολυ μεγαλη στα "άλλα" της! Πολυ εξυπνη παρουσιαση θα πω και χαρηκα πολυ που τη διαβασα.

    και τελος τον 1 μου βαθμο θα τον δωσω με μεγαλο θαυμασμο στην συμμετοχη με τον αριθμο 10. Θα ηθελα να πω πως σε αυτο το βαθμο ημουνα αναμεσα στην ιστορια 10 και 11 που ειναι στην ιδια θεση για μενα, αποφασισα ομως τη δεκα γιατι μου αρεσε περισσοτερο το χαμογελο στο τελος.

    Και παλι συγχαρητηρια σε ολους! Οι συμμετοχες αψογες! Καλο σκ να εχετε ολοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συγχαρητήρια για την διοργάνωση!
    Οι επιλογές μου είναι:
    3 πόντοι στην ιστορία Νο. 9
    2 πόντοι στην ιστορία Νο. 5
    1 πόντος στην ιστορία Νο. 4
    Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φλώρα μου .. περασα για μια πρωτη αναγνωση.. αλλα αν θελεις κοίταξε τις ημερομηνίες επανω για την βαθμολόγησει και την αναρτηση των βαμών;;; κατι δεν καταλαβενω.. ριξε μια ματια σε παρακαλώ;; γραφεις να βαθμολογίσουμε μεχρι την παρασκευη 25 -10 ...και θα αναρτήσεις την βαθμολογία στις23 -11....... σωστα ειναι έτσι;;; κατι δεν καταλαβενω..ομως εξήγησε μου.... πλιζζζζζ φιλια πολλα θα ξαναπεράσω εννοειται για να βαθμολογήσω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για την επισήμανση του λάθους.
      Έσπευσα να το διορθώσω.
      Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Αχ αχ τι αριστουργήματα μαζεύτηκαν και πάλι;
    Φλώρα μου με ενθουσιασμό μεγάλο βαθμολογώ γιατί όταν διαβάζω υπέροχα κείμενα θέλω να δακρύσω από χαρά!
    Μπράβο σε όλους αλλά ιδιαιτέρως στο 4 και στο 8 ! Που δεν μπορώ να αποφασίσω το 3 μου και το 2 μου!
    Το 3 στο 4 λοιπόν γιατί έχω αδυναμία στην ποίηση!
    Μα και το 8 που παίρνει το 2 μου είναι ποιητικό κείμενο και μπράβο σε όποιον το έγραψε!
    Και το 2 θα πάρει το 1 μου! Γιατί ο τίτλος είναι ενσωματωμένος στο κείμενο! ;-)

    Γέλασα με το 3 φυσικά! Αυτό το ΚΑΦΑΟ τι είναι αλήθεια; (θα μας απαντήσει φαντάζομαι μετά τα αποκαλυπτήρια)

    Φιλιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φλωρίτσα μου καταρχήν να σου δώσω αγκαλιές και κουράγια για το παιδάκι σου που υπηρετεί την μαμά πατρίδα!!! Αχ υπομονή !!! Τώρα θα μου πεις παράτα μας, έχεις και τον πόνο σου αλλά θα δεις πως θα περάσει ο καιρός και θα σου ρθει πριν το καταλάβεις!! Και μετά θα βαρεθείς να το ακούς να σου λέει, μείς τότε στο στρατό κάναμε αυτό. εμείς τότε στο στρατό κάναμε το άλλο!! Ο αδερφός μου 6, 7 χρόνια έχουν περάσει κι ακόμα αυτά λέει!!! Να δεις τι καλά που θα εκτιμήσει και του λείψει η μανούλα!!! Μη μου στεναχωριέσαι!!!
    Τώρα στο προκείμενο, τι ωραίες ιστορίες βρε παιδιά!! Πως μου αρέσει η ποικιλία! Και γέλιο, και προβληματισμός, και συγκίνηση!!! Δεν θα σταματήσω να το λέω, μπράβο σε όλους τους δημιουργούς για την έμπνευση και την διάθεσή τους!! Μωρέ τι καλά που περνάμε έτσι μαζί!!! Μου αρέσανε κι αυτή τη φορά παραπάνω από 3 ιστορίες!!!
    Μετά από πολύ σκέψη δίνω,
    3 ψήφους στην ιστορία 3 Κόζα νόστρα!! Και γέλασα και το χάρηκα! Αμέ!!
    2 ψήφους στην ιστορία 9 Το δώρο!! Γιατί θέλει κότσια και ψυχή όχι μόνο να διαλέξεις αυτό το δώρο αλλά και να το εφαρμόσεις στη ζωή!!
    1 ψήφο στην ιστορία 13 το προξενιό!! Λοιπόν εδώ είχα θέματα γιατί όλα τα ποιήματα ήταν φοβερά και το καθένα ξεχωριστό!!!! Αλλά η Πολυτίμη μου πήρε την καρδιά καθότι και γλυκατζού!!!
    Μπράβο σας βρε παίδες!! Και σένα Φλώρα μου που είσαι χόστες σούπερ!!!! Φιλάκια πολλά, καλό μας σ-κ και μπον σουξέ α τούτι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Φλώρα μου
    Πολύ όμορφες ιστορίες μαζεύτηκαν και πάλι. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες.
    Εγώ το 3 θα το δώσω στην 9 "Το δώρο" για το πρωτότυπο θέμα του
    Το 2 στο ποίημα με το νούμερο 18 "Στιγμές" γιατί πράγματι σε λίγες στιγμές εξιστόρησε μια ζωή και
    Το 1 στην 12 "Σαράντα καράτια" γιατί είναι ένα κείμενο με ωραίο τρόπο δοσμένο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα

    Καταρχήν Φλώρα ευχαριστούμε που αφιέρωσες χρόνο για την οργάνωση. Ελπίζω μόνο να δεχτείς δύο μικρές παρατηρήσεις μου. Στην ιστορία 7 δε βλέπω πουθενά τη λέξη κόσμος, οπότε θεωρώ ότι, αφού παραβιάζει τους κανόνες του παιχνιδιού πρέπει να αποκλειστεί. Επίσης, αν μπορείς μεγάλωσε λίγο τα γράμματα που λένε ότι υπάρχει συνέχεια στην επόμενη ανάρτηση διότι φοβάμαι ότι μπορεί να μην το δουν κάποιοι και να αδικηθούν οι ιστορίες της δεύτερης σελίδας.

    Στη βαθμολογία μου τώρα, ομολογώ ότι δυσκολεύτηκα αρκετά να επιλέξω, καθώς θεωρώ ότι όλα τα κείμενα είναι πολύ καλά και έχουν κάτι το ξεχωριστό. Αφού όμως πρέπει να επιλέξουμε, από μένα:

    1 βαθμός στο 13, καθώς με εντυπωσίασε ο ποιητικός τρόπος γραφής του και τον θεωρώ αρκετά δύσκολο τεχνικά.

    2 βαθμοί στο 4, μου άρεσε πολύ η λυρικότητα στη γραφή του και το βαθύτερο νόημα που περνάει..

    και..

    οι 3 βαθμοί μου πάνε στο 3, πανέξυπνο, ευρηματικότατο και με τρομερή αίσθηση του χιούμορ!

    Συγχαρητήρια και πάλι σε όλους τους συμμετέχοντες, καλή επιτυχία και ας κερδίσει ο καλύτερος!

    Καλό Σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς η ιστορία 7 από κάποιο μπέρδεμα δεν μπήκε ολόκληρη στην ανάρτηση.
      Μου έστειλε mail η συγγραφέας της και διόρθωσα το λάθος...
      Αν νομίζεις πως άλλαξες γνώμη απάντησέ μου.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Ωραία, χαίρομαι που το σχόλιό μου έγινε αφορμή για να διορθωθεί το λάθος!

      Οι ψήφοι μου δεν αλλάζουν.

      Καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  10. Γεια σου Φλώρα
    1 βαθμός στη 3η ιστορία
    2 βαθμούς στη 6η ιστορία και
    1 βαθμό στην 9η ιστορία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς Μαρία Έλενα στην 3η ιστορία βάζεις 3 βαθμούς και όχι 1
      Αν όμως είναι διαφορετική η βαθμολογία σου στείλε μου μήνυμα.

      Διαγραφή
  11. Επιτέλους τα κατάφερα αυτή τη φορά να τις διαβάσω όλες και να καταφέρω να ψηφίσω κιόλας!!!
    Λοιπόν Φλώρα, έχουμε και λέμε:
    Οι 3 βαθμοί μου πάνε στο καταπληκτικό Νο. 13 Το προξενιό και γιατί είναι μοναδικά γραμμένο αλλά και γιατί λατρεύω να κάνω προξενιά!
    Οι 2 βαθμοί μου πάνε στο Νο 10 Είναι η ευτυχία που λες, γιατί μιλάει τόσο αληθινά για την ευτυχία και με μάγεψαν οι δυο τελευταίες προτάσεις.
    Ο 1 βαθμός μου πάει στο Νο 14 Επιστολή όλο γλύκισμα, γιατί βρήκα πανέξυπνη την ιδέα της συνταγής μέσα σε γράμμα από τη θεία και το θείο!
    Καλή επιτυχία σε όλους τους δημιουργούς!!! Μοναδικά πάλι εμπνεύστηκαν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φλωράκι μου καλησπέρα...
    Δίνω τους 3 βαθμούς στο 13 που μου φάνηκε πολύ γλυκό σαν κείμενο...
    τους 2 στο ποίημα το 4
    και στο 10 δίνω τον 1 βαθμό μου....

    Καλή επιτυχία εύχομαι και σε αυτό το παιχνίδι :-)

    Καλή Κυριακή σε όλους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βαθμοί 3: Ιστορία Νο 8. H Πορεία

    Βαθμοί 2: Ιστορία Νο 13.Το προξενιό

    Βαθμοί 1: Ιστορία Νο 9. To δώρο

    Καλημέρα και καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα Φλώρα! Αν και περιορισμένες οι συμμετοχές, η επιλογή ήταν δύσκολη κι αυτή τη φορά. Μετά από αρκετές αναγνώσεις κατέληξα ως εξής:
    3 βαθμούς στο ποίημα 4,
    2 βαθμούς στην ιστορία 9 και
    1 βαθμό στην ιστορία 11.

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κλαυδία3:41 μ.μ.

    Σκέτη απόλαυση κι αυτή η ανάρτηση, πεζά και ποιήματα εκπληκτικά......τρυφερά, γλυκόπικρα, νοσταλγικά, με χιούμορ, με συγκίνηση, με προβληματισμό....όλα μου άρεσαν !!! Πολύ !!! Σε κάθε ένα βρήκα πράγματα "δικά μου" ή αυτά που θα ήθελα εγώ να γράψω....τα διάβασα όλα πολλές φορές, και βαθμολογώ με 3 το ποίημα 10 Είναι η ευτυχία, που λές.......αφοπλιστικά περιεκτικό ....υπέροχα γραμμένο, 2 στην ιστορία 3 Κόζα Νόστρα ποιοτικό χιούμορ, ευρηματικότητα, ευφυέστατοι διάλογοι , πραγματικό διαμαντάκι, τέλος το 1 πάει στο 14 γιατί η Επιστολή γλύκισμα, γλυκαίνει μοναδικά
    την ψυχή......πέραν της υποχρεωτικής βαθμολογίας όμως πρέπει να αναφερθώ στην ιστορία 9 Το δώρο που τη βρήκα συγκλονιστική ....και το ποίημα αρ. 4 που με εντυπωσίασε πραγματικά και έσπευσα να το αντιγράψω στο σημειωματάριό μου....περιμένοντας να αποκαλυφθούν οι συγγραφείς ....σε φιλώ.! Καλό κουράγιο μανούλα του στρατιώτη, όλα θα πάνε καλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 3 βαθμοί στο 3!!!
    2 βαθμοί στο 13!!
    1 βαθμός στο 4!

    Πολλά φιλιά σε όλους!!
    Πρώτη φορά ΘΥΜΑΜΑΙ και ψηφίζω τόσο νωρίς! Χαχα!!
    Γλυκά φιλιά Φλωρούκο μου, που σήμερα πήγες να δεις το παιδί κι ελπίζω να είναι καλά! :)) (περιμένω νέα για το παιδί στο μέηλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φλώρα μου καταπληκτικές συμμετοχές και πάλι! Άσχετα απ' τον αριθμό (η ποιότητα άλλωστε δεν έχει να κάνει με την ποσότητα), είναι η καθεμιά ξεχωριστή και ιδιαίτερη. Με την ίδια δυσκολία που έχω πάντα να ξεχωρίσω τριάδα, η βαθμολογία μου είναι η εξής:
    9. To δώρο (3 βαθμούς): πολύ ευρηματικό και με βαθιά νοήματα!
    13.Το προξενιό (2 βαθμούς): καταπληκτικό έμμετρο!!!
    3."Κόζα Νόστρα" για γέλια! (1 βαθμό): Αυθόρμητο και με εξαιρετικό χιούμορ :-)

    Καλή επιτυχία σε όλους!
    Κι εσύ καλή δύναμη στις "σκοπιές" που φυλάς αυτόν τον καιρό...
    Ευπειθώς αναφέρω τα σέβη μου και τον θαυμασμό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φλώρα ήρθα να ψηφίσω και……
    3 βαθμούς στο 3 (Κόζα Νόστρα" για γέλια)…… γιατί η xristin εκτιμάει ιδιαίτερα τα κείμενα που έχουν σπιρτάδα και χιούμορ
    2 βαθμούς στο 12 (Σαράντα καράτια)……. γιατί κάτι υπαρξιακά την περιτριγυρίζουν και εκείνη εσχάτως, εξ ου και η ταύτιση με τον ήρωα του κειμένου.Η ιστορία είναι καλογραμμένη και κεφάτη!
    1 βαθμό στο 13 (Το προξενιό)……γιατί είναι πολύ ωραίο το ποιήμα-οδή στην δόλια Πολυτίμη (που μόνο δόλια δεν ήτανε) και πέθανε με το σοκολατάκι να την συνοδεύει στην αιώνια ζωή.
    Καλή επιτυχία σε όλους(-ες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν και μου άρεσαν όλα σχεδόν τα κείμενα
    ξεχώρισα μετά από αρκετή σκέψη τα παρακάτω:
    Οι 3 βαθμοί στο 12 (Σαράντα καράτια)
    Οι 2 βαθμοί στο 4 (Ποιητικό αίτιο)
    Ο ένας βαθμός στο 16 (Σμαρώ)

    Καλή επιτυχία σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φλωρα μου ξαναπέρασα και εκανα μια επαναληψη.. στις ιστορίες εννοείται οτι όλες ειναι πολύ καλες.. αλλα αφου πρέπει να βαθμολογίσουμε μονο τρείς.. ξεχώρισα για το χιούμορ της την ιστορία 3.. και της δινω τους 3 βαθμούς μου.. το ποιήμα 10 ..τους 2 βαθμο΄θυς μου.. και το έμετρο ποίημα 13 τον 1 βαθμό μου... ήθελα να μπορούσα να δώσω και αλλους βαθμούς ...καισε αλλες ιστορίες που ήταν εξ ίσου καλές...καλη επιτυχία σε όλους..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλησπέρα σε όλους.
    3 στο 7. Η αλήθεια κατάματα
    2 στο 9. Το δώρο
    1 στο 13. Το προξενιό

    Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Mεταφέρω εδώ το σχόλιο της φίλης Χριστίνας Λέλη που δεν της επέτρεπε ο blogger να σχολιάσει εδώ και μου το έστειλε με mail.
    φλωρα μου καλησπερα.προσαθω μια ωρα σχεδον να αφησω σχολιο στομπλογκ σου απο το κινητο και με πεταει εξω! αν μπορεις γραψε σαν σχολιο στο μπλογκ σου εκ μερους μου
    καλησπερα σε ολους και για αλλη μια φορα συγχαρητηρισ για τις υπεροχες συγκινητικες ιστοριες. δινω 1 βαθμο ηπ ποιημα 13, 2 βαθμους στην ιστορια 1 και φυσικα 3 βαθμους στο 2 σα φορο τιμης στη φλωρα και την υπεροχη διοργσνωση καθως κι ολα τα πανεμορφα που αυτη η δημιουργικη διαδικασια μσς κανρι να νιωθουμε. καλη επιτυχια σρ ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρα μου μπηκα τελικα απο δουλεια! Σε υπερευχαριστω! Μονο που παλι σε κοπο θα σε βαλω, γιατι τοσες φορες που με πεταξε εξω μπερδευτηκα! Η βαθμολογια εχει ως εξης:
      3 βαθμοι στο 3
      2 βαθμοι στο 2
      1 βαθμος στο 13

      Διαγραφή
  23. Πανέμορφη και πολυποίκιλη η νέα πνευματική βεντάλια που δημιουργήθηκε,
    σε τούτο το 3ο παιχνίδι του 2ου κύκλου, αγαπητή Φλώρα, και η επιλογή δύσκολη..
    Η ψηφοφορία, στην οποία κατέληξα, είναι η εξής:

    3 Βαθμοί στο 18 (Στιγμές)
    2 Βαθμοί στο 12 (Σαράντα καράτια)
    1 Βαθμός στο 2 (Τι έκανες πέρσι το φθινόπωρο;)

    Την καλησπέρα μου!

    ΥΓ: Νομίζω πως η ψηφοφορία τής Μαρίας Έλενας, είναι προφανώς λάθος,
    δεδομένου ότι έχει βάλει έναν βαθμό σε δυο ιστορίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την επισήμανση του λάθους.
      Θεωρώ πως το 3 το δίνει στην 3 ιστορία.
      Της έγραψα σχόλιο κι αν είναι αλλιώς θα το διορθώσει.

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος11:01 μ.μ.

    συγχαρητηρια σε ολους!
    γελασα και συγκινηθηκα!
    και ψηφιζω
    1 το 3
    2 το 10
    3 το 13
    liza lan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φλώρα μου,
    συγχαρητήρια σε όλους και καλή επιτυχία! Οι λέξεις είναι καταπληκτικές και οι ιστορίες των συμμετεχόντων υπέροχες! Μπράβο για ακόμα μια φορά για το τόσο ενδιαφέρον παιχνίδι που διοργανώνεις!
    Η ψηφοφορία μου:
    3 βαθμοί στην ιστορία με το νούμερο 5." Κάτω από το ρολόι.." - Αγαπάμε Βερόνα!! :)
    2 βαθμοί στην ιστορία με το νούμερο 12.Σαράντα καράτια
    1 βαθμός στην ιστορία με το νούμερο 11.Το φως και το σκοτάδι.

    Φιλάκια! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα κι απο'μένα Φλώρα, πολύ όμορφες όλες οι συμμετοχές.
    Η βαθμολογία μου είναι η εξής:

    3 βαθμούς στο κείμενο 3. ''Κόζα Νόστρα'' για γέλια, που πραγματικά με έκανε και γέλασα πολύ.

    2 βαθμούς θα δώσω στο κείμενο με τον αριθμό 16. και την Σμαρώ.!!! που με συγκίνησε πολύ και που θύμισε μιά αδυναμία που οι περισσότεροι έχουμε! ;)

    και τον 1 βαθμό στο 11. Το φως και το σκοτάδι. Όπου με άγγιξε πολύ το τέλος κι η αρχή καθώς κι η γραφή του κειμένου.

    Καλή επιτυχία σε όλες τις ιστορίες!
    Φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. 1 βαθμός στην ιστορία 1
    2 βαθμοί στην ιστορία 6
    3 βαθμοί στην ιστορία 7

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αν και λιγότερες οι ιστορίες πάλι στην εκπνοή καταφέρνω να βαθμολογήσω...
    Δίνω τους 3 βαθμούς μου στο 9, επειδή έκανα κι εγώ αυτό το δώρο στον εαυτό μου κάποτε και νομίζω πως αξίζει τον κόπο να το κάνουμε όλοι στον εαυτό μας!
    Τους 2 στο 10 επειδή συμφωνώ μέχρι και τις τελείες με όσα πολύ όμορφα λέει
    και τον 1 βαθμό τον δίνω στο 13
    Πάλι αφήνω απ΄έξω πολλά που μου άρεσαν εξίσου, αλλά έπρεπε να αποφασίσω επιτέλους...
    Φιλιά πολλά και μπράβο σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ήθελα να γράψω πολλά. Διάβασα ιστορίες που με συγκίνησαν, άλλες που με διασκέδασαν και κάποιες που με πήραν μαζί τους και με ταξίδεψαν .
    Αξίζει μια καλή κουβέντα κι ένα θαυμαστικό σε όλες. Για να προλάβω, όμως να συνεισφέρω και κάτι, αφήνω την βαθμολογία μου χωρίς άλλες κουβέντες :
    9 Το δώρο : 3 βαθμοί
    10 Είναι η ευτυχία που λες... :2 βαθμοί
    12 Σαράντα καράτια : 1 βαθμός
    Περισσότερα σχόλια στα blog τους, μετά τα... αποκαλυπτηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πρόλαβα να βαθμολογήσω?
    Ακόμα μια φορά πολύ ωραίες οι ιστορίες! Μπράβο σε όλους!
    Αν και λιγότερες ιστορίες η βαθμολόγηση είναι το ίδιο δύσκολη...
    3 βαθμούς: 17.Η μυστική συνταγή
    2 βαθμούς: 4.Ποιητικό αίτιο
    1 βαθμός: 8. H Πορεία
    Περιμένω να δω τα αποκαλυπτήρια!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φλώρα μου καλή δύναμη να σου ευχηθώ και συγχαρητήρια για την σπουδαία δουλειά που μας παρουσιάζεις! Όλες οι συμμετοχές είναι υπέροχες και διαμορφώνουν μια δυσκολία στην επιλογή μου κάθε φορά. Δίνω λοιπόν την εξής βαθμολογία:
    3 Βαθμούς στο Νο 9: Το Δώρο! Είναι ιδιαίτερα ευρηματικό και βαθυστόχαστο!
    2 Βαθμούς στο Νο 3: Κόζα Νόστρα! Δοσμένο με ευφυή χιούμορ που λατρεύω!
    1 Βαθμό στο Νο 7: Αλήθεια Κατάματα! "Ζωγράφισε" ειρηνικά συναισθήματα!
    Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους! Να είσαι καλά γλυκιά μου και πάντα να στέφεται μ' επιτυχία η αγαστή προσπάθεια σου σ' αυτό το όμορφο και ενδιαφέρον παιχνίδι!
    Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φλώρα μου ήρθα, τελευταία και καταϊδρωμένη!
    Ελπίζω να πρόλαβα!

    3 βαθμοί: Νο 10- "Είναι η ευτυχία, που λες..."
    2 βαθμοί: Νο 9 - "Το δώρο"
    1 βαθμός: Νο 18 - "Στιγμές"

    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και καλή επιτυχία!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω!! (μου έλειψες...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. γειά σου Φλώρα-)

    3 για το 8. H Πορεία
    2 για το 7. Η αλήθεια κατάματα.
    1 για το 15. Tα πρώτα άντα
    Πολλά φιλιά-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή