Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2013

Starz Blog Awards

Η φίλη Lysippe από το blog http://on-the-up-and-up.blogspot.gr/ δημιούργησε το βραβείο αυτό. 



Από χέρι σε χέρι πέρασε και σε μένα αφού το  blog ΕΚΦΡΑΣΟΥ  αποφάσισε  να μου το χαρίσει. 

Για να το πάρω όμως θα πρέπει να ανταποκριθώ προηγουμένως στους παρακάτω κανόνες:

1. Αναφέρω ποιος μου χάρισε το βραβείο.
(Ήδη το έχω κάνει.) 
2. Απαντώ στις παρακάτω ερωτήσεις...
i)Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου;
Για τη δημιουργία του blog μου, δεν με ενέπνευσε τίποτα. 
Πολύ-πολύ απλά, η φίλη μου xristin από το FOCUS BLOCUS, αποφάσισε πως θα έπρεπε να ασχοληθώ κι εγώ με το blogging, και αφού μου εξήγησε τι είναι αυτό, ανέλαβε να μου το στήσει κιόλας. Από εκεί κι έπειτα, όλα ήρθαν μόνα τους.
Το όνομα του blog μου προέκυψε καθώς θέλησα να παντρέψω την τέχνη (κάθε είδους), που αγαπώ,  μαζί με την τέχνη του γραψίματος και τις ιστορίες που θα προέκυπταν απ' το παιχνίδι που διαδραματίζεται στο blog μου "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ". 
Στην αρχή πειραματίστηκα ονομάζοντάς το "artstories" αλλά  το όνομα αυτό είχε ήδη δοθεί σε άλλο blog. 
Στη συνέχεια προσπάθησα να το ονομάσω "ιστορίες τέχνης" αλλά κι αυτό προϋπήρχε ως blog, οπότε σκέφτηκα πως μια λέξη ελληνική όπως η "τέχνη" και μια αγγλική όπως το "story"  θα μπορούσαν ίσως να μην έχουν χρησιμοποιηθεί μαζί  από άλλον κι έτσι να δώσουν όνομα στο blog μου. 
Μετά από διάφορες δοκιμές και εφ' όσον εξασφάλισα πως δεν υπήρχε άλλο blog με το όνομα αυτό προέκυψε το TEXNIS STORIES.
Το όνομα Flora Gia με το οποίο υπογράφω τα κείμενά μου είναι το όνομά μου Φλώρα μαζί με 3 γράμματα από το επίθετό μου.... 
Τόσο απλά, χωρίς ίχνος έμπνευσης προέκυψαν και τα δύο...
ii) Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;
Aν δεν ήμουν άνθρωπος, θα ήθελα να ήμουν κύμα, να πηγαίνω και να έρχομαι, με τον άνεμο φίλο μου να με θεριεύει ή να με ηρεμεί, και να αποφασίζει προς τα που θα με κατευθύνει,  πάνω σε ποιό βράχο θα ξεσπάω την ορμή μου ή ποια παραλία θα δέχεται τα χάδια μου.
iii) Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ' το Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι;
Μάλλον η εργατικότητα θα απαντούσα, γιατί πέφτει πολλή δουλειά για να διεξαχθεί σωστά το παιχνίδι  του blog κάθε μήνα και να βγάζω και 5 - 6 αναρτήσεις κάθε μήνα, ώστε να μην ξεχνιόμαστε.
iv) Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;
Δεν υπάρχει τίποτε πιο γοητευτικό απ' το να γνωρίζεις  ενδιαφέροντες ανθρώπους, με παρόμοιες με σένα ασχολίες  και με απόψεις που ταυτίζονται ή διαφέρουν απ' τις δικές σου. Γι αυτό το λόγο αξίζει να περιπλανάσαι στον κόσμο του blogging.
v) Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;
Αμοιβάδα (πρώτη μορφή ζωής)
vi)  Αγαπημένη λέξη;
"συγκίνηση"

3. Δίνω, με τη σειρά μου, το βραβείο σε 7 bloggers.
Δίνω το βραβείο όχι μόνο σε 7 bloggers αλλά σε  όλους και όλες που θέλουν να το πάρουν.

KAI MHN ΞΕΧΝΑΤΕ ΟΤΙ 
ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18/10/2013
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ 
ΓΙΑ ΤΟ  2ο  ΠΑΙΧΝΙΔΙ του 2ου κύκλου
"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"
Πληροφορίες για το παιχνίδι μας εδώ 

36 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου...
    Με κάτι τέτοια απλά μαθαίνουμε καλύτερα ο ένας τον άλλον...
    Μόλις ειδα όμως ότι αγιογραφείς και συ!!
    Πολύ όμορφα!! Θα σου στείλω να δεις και τις δικές μου!
    Τελικά έχουμε περισσότερα κοινά απ'ότι αρχικά νόμισα...
    Καλή σου μέρα Φλώρα μου και καλή βδομάδα να'χεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς πάει καιρός από τότε που αγιογραφούσα.
      Τα μάτια μου δεν με βοηθούν πολύ, έχω κάνει και μια επέμβαση
      κι έτσι έχω σταματήσει.
      Θα χαρώ πολύ όμως να δω αγιογραφίες σου.
      Ίσως κάποια μέρα να ξαναπάρω τα πινέλα της αγιογραφίας...
      Φιλιά

      Διαγραφή
  2. Η φωτογραφία της ζωής Φλώρα μου όλα τα λεφτά δεν θα περίμενα ποτέ κάτι τέτοιο!!
    Φιλιά πολλά καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή σημαίνει πάρα πολλά πράγματα.
      Το πιο ρεαλιστικό όμως νομίζω πως είναι η αμοιβάδα...
      Απλά ζωή... χωρίς άλλες διανθίσεις, αισθήματα, συναισθήματα, συγκινήσεις....
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  3. Καλημερα Φλωριτσα μου!
    Φλωριτσα, ποσο γλυκο ονομα!!! :)
    Συγχαρητηρια για το βραβειακι σου! Στο εδωσα με πολυ πολυ χαρα και αγαπη! Ηθελα παρα πολυ να σε δω να παιζεις και να μαθω οσα εμαθα για σενα!
    Εισαι εργατικη και υπομονετικη θα προσπεθω για να τα κανεις ολα αυτα στην εντελεια! :)
    Μου αρεσαν οι απαντησεις σου και κυριως το κυμα! :)
    Φιλακια πολλα αγαπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωρίτσα, όταν έχεις χρόνο θέλω να δεις αυτο: http://ekfrastite.blogspot.gr/2013/10/blog-post_2070.html

      φιλάκια γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  4. φλωρουλίτα μου!!!! οι απαντήσεις σου ήταν τόσο απλές αλλά άλλο τόσο ειλικρινέστατες και γεμάτες γλυκύτητα!!! καλά ε??? έχω λιώσει που έβαλες την αμοιβάδα ως αντιπροσωπευτική φωτογραφία! ΕΙΣΑΙ ΘΕΑ!! (και εγώ είχα σκεφτεί κάτι παρόμοιο με βακτήριο αλλά είπα να το παίξω κουλτουριάρα!!! αχαχαχαχ χαίρομαι που το έκανες εσύ!! σε φιλώ γλυκά αδυναμία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή αυτά τα βραβειάκια δεν είναι τα καλύτερά μου,
      προσπάθησα να μην επεκταθώ πολύ
      και να το παίξω άκρως ρεαλίστρια με την αμοιβάδα...
      γιατί για τη ζωή δεν ξέρω ποια φωτογραφία θα μπορούσε να με ικανοποιήσει.

      Διαγραφή
  5. Φλώρα μου να χαρείς το βραβείο σου , αν και είσαι αγαπητή και χωρίς αυτό!
    Ομως αυτά που μοιράστηκες είναι και εκείνα που έχουμε αντιληφθεί για σένα μέσω της γραφής σου !! Η αμοιβάδα πόσο δίκιο έχεις , η πρώτη μορφή ζωής!!
    Καλά και ήρεμη εβδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου, βιαστικά το ξεπέταξα το βραβειάκι
      αλλά είναι αλήθεια ότι γράφω.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Φλώρα μου, να χαίρεσαι το βραβείο σου! Οι απαντήσεις σου είναι ειλικρινέστατες και συμφωνώ με αυτό που λέει η Νικόλ, έτσι σε έχω ψυχολογήσει κι εγώ. Αυτό που δεν περίμενα, ήταν η αμοιβάδα... αλλά έχεις απόλυτο δίκιο!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι στην πραγματικότητα λιγότερο στυγνή δολοφόνος.
      Εδώ θέλησα να το παίξω σκληρή και ρεαλίστρια...
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  7. Μ' έστειλες με την αμοιβάδα, δεν θα μου πήγαινε με τίποτα το μυαλό.
    Χαίρομαι που σου δόθηκε πάσα, γιατί ήθελα πολύ να δω τις απαντήσεις σου.
    Χαιρετώ!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως μέσα απ' τη φωτογραφία της αμοιβάδας
      θυμήθηκα και λίγα απ' όσα μαθαίναμε γι' αυτήν στο σχολείο.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Φλώρα μου!! Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!! Πολύ όμορφες κι εμπνευσμένες οι απαντήσεις σου!! Η αμοιβάδα όλους μας άφησε άφωνους!! :)
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά αναρωτιέμαι μήπως αν είμαστε αμοιβάδες ήταν καλύτερα;
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Φλώρα!
    Ωραίες οι απαντήσεις σου στις ερωτήσεις του βραβείου της Λυσίππης!! :) Χαίρομαι που μαθαίνω περισσότερα για σένα! Ωραία η φωτογραφία της αμοιβάδας!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον άνθρωπο τον μαθαίνουμε από κοντά.
      Τι γράφει σε ένα βραβειάκι του διαδικτύου
      ίσως να είναι και λίγο παραπλανητικό.
      Ίσως στο μέλλον να γνωριστούμε πραγματικά.
      Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  10. "Aν δεν ήμουν άνθρωπος, θα ήθελα να ήμουν κύμα, να πηγαίνω και να έρχομαι, με τον άνεμο φίλο μου να με θεριεύει ή να με ηρεμεί, και να αποφασίζει προς τα που θα με κατευθύνει, πάνω σε ποιό βράχο θα ξεσπάω την ορμή μου ή ποια παραλία θα δέχεται τα χάδια μου"...

    Αχ βρε Φλώρα!
    Περιγράφεις τις ασχολίες σου.
    Μα αυτό που σε χαρακτηρίζει είναι οι ευαισθησίες σου.
    Μόνο ένας ποιητής θα το σκεφτόταν αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου δεν είναι ποιητική ευαισθησία.
      Απλά μέσα στη θάλασσα νιώθω να γίνομαι ένα μ' αυτήν
      και υποδέχομαι τα κύματα πάνω μου και γύρω μου
      σαν να ήταν μεγάλη γιορτή το καθένα.
      Τα ζηλεύω για να είμαι ειλικρινής.
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου.

      Διαγραφή
  11. Γεια σου κυματάκι μου! γλυκό κι ευαίσθητο, εργατικό και μεθοδικό Το βραβείο στο έδωσα κι εγώ χτες :)))
    Σε λατρεύω για όλα όσα είσαι!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστέα μου,
      από σένα θα πάρω το άλλο βραβείο.
      Σιγά σιγά όμως...
      Έχε λίγη υπομονή.
      Κι εγώ σε λατρεύω και το ξέρεις.
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  12. Με τρέλανες με το κύμα..τόσο όμορφη απάντηση!...συγχαρητήρια για το βραβείο!
    Είσαι καταπληκτική!!....τόσο απλά...
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι απλά η Φλώρα που θα ήθελε να είναι κύμα
      γιατί τα κύματα είναι πραγματικά καταπληκτικά.
      Φιλάκια πολλά.

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήριο για το βραβείο! Χαίρομαι που το πήρες και είχαμε την ευκαιρία να σε μάθουμε λίγο καλύτερα :)))
    Φιλάκια πολλά-πολλάαααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργά αργά μαθαίνουμε ο ένας τον άλλον εδώ.
      Πάντως η παρεούλα μας είναι "όλα τα λεφτά"
      Φιλάκια μικρό μου ...

      Διαγραφή
  14. Όμορφες οι απαντήσεις σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι από μένα πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  15. Γειά σου γλυκιά μου Φλώρα..να τα χαίρεσαι τα βραβειάκια σου κορίτσι μου..τα αξίζει το αεικίνητο και πολύ ιδιαίτερο παλατάκι σου..πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου..το κυματάκι με ενθουσίασε όπως και η αμοιβάδα!!μόνο κάποιο βαθιά σκεπτόμενο άτομο όπως εσύ θα μπορούσε να το σκεφτεί..φιλάκια άπειρα και καλό σου βραδάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειλικρινά ήταν οι πιο επιφανειακές απαντήσεις που θα μπορούσε άνθρωπος να δώσει.
    Απλά απάντησα κοφτά και ρεαλιστικά εξ' ου και η αμοιβάδα....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου άρεσε πολύ η απάντηση με την εργατικότητα! Και μόνο που σκέφτομαι την όλη διαδικασία που αναλαμβάνεις σε κάθε παιχνίδι, σαλτάρω!! Μέχρι εδώ έφτασε επίσης το απαλό κυματάκι!! :) Να έχεις μια όμορφη μέρα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχεις πασούλα και για άλλο παιχνιδάκι!!
    Φιλάκια!

    http://mayuminights.blogspot.gr/2013/10/my-loveables_16.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπημένη μου Φλωρούδα συγχαρητήρια για το βραβείο...μου άρεσαν όλες οι απαντήσεις σου και καθε μια ξεχωριστά....αλλά ως δελφινούδι ξεχώρισα την απάντηση με το κύμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα μπλογκοπαίχνιδα μου δημιουργούν αμηχανία και αυτό τον καιρό όπως είναι φυσικό τα συναντώ παντού και σίγουρα είναι χρήσιμα γιατί μπορείς να μάθεις και μερικά πραγματάκια για τον άλλο που αλλιώς δεν θα μάθαινες..
    Μπράβο για το βραβείο γιατί όντος το αξίζεις!
    ΑΦιλάκια κυματιστά! :))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φλωρίτσα μου αυτό για εσένα με πολλή αγάπη:
    pink-angel-911.blogspot.com/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html
    Και φυσικά αφού πάρεις μια ανάσα από το παιχνίδι...
    Φιλάκιαααα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή